Skocz do zawartości

Deathloop


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem że po tym jak recenzenci 'przymknęli oko' na problemy techniczne CP2077 i powystawiali 9/10 wierząc w zapewnienia że Day 1 patch wszystko naprawi nie będzie takiej pobłażliwości w tej kwestii. Oczywiście jest inaczej, teraz Deathloop wcześniej Psychonauts 2 na PC (w szczególności wersja z MS Store). Pewnie to jest inna skala ilości bugów niż w takim CP2077 ale jakaś wzmianka powinna być.

Odnośnik do komentarza

Tylko że aż takich problemów, praktycznie uniemożliwiających grę, nikt nie zauważył.

 

To tak samo jak na PC. Jakieś media pisały, że często niegrywalne niezależnie od ustawień czy konfiguracji. U mnie nawet z włączonym RT jest żelazne 60 klatek i może 2-3 razy spadło do 55.

 

Cyberpunk to zupełnie inna skala problemów.

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Donatello1991 napisał:

Tak samo czekałem na grę jak na Returnal i widzę, że tak samo jest hiciorem z tego co czytam. Tylko chyba będę zmuszony do refund jak w ogóle się uda zrefundować cyfrówkę. Nie wiem już sam. Czekać na fixa jakiegoś czy co. Ebać to.

A próbowałeś wyczyścić cache PS5?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

Tak i nic. Wyskakuje zawsze Ce-108255-1. Czytałem na reddit, że niektórym też tak się dzieje, ale trochę zdążą pograć.

No to szczerze współczuję. Miałem podobną historię, kiedy na premierę kupiłem dla odmiany pudełkową wersję Diabolo 3 PL na XOne. Potworny stuttering na ekranie zabijał całą przyjemność z gry :( Specjalnie na tę okoliczność założyłem sobie konto na forum Blizzarda, aby opisać problem i nawet na dwa tygodnie zostałem zbanowany z powodu użycia zbyt nieparlamentarnych słów na opisanie tej spierdoliny. W końcu po ok trzech miesiącach od premiery ukazał się patch, który wyeliminował problem.

Odnośnik do komentarza

Nie ma to jak grać przez jakieś 4 godziny i dowiedzieć się, że to praktycznie tutorial i zabawa dopiero się zaczyna. 

Im dalej w las tym lepiej, nawet jeśli jest trochę backtrackingu. 

A ten projekt lokacji, Updaam szczególnie. :banderas:

 

Nawet coraz lepsze i bardziej efektowne akcje wychodzą, bo z początku wyglądało to tak że czaiłem się na kogoś z dachu, a na koniec i tak spadałem na ryja i musiałem uciekać. :reggie:

Odnośnik do komentarza

A ja borykam się z takim problemem, testowałem na ustawieniach ultra, b wysokich i wysokich. Zawsze wyskakuje mi ten błąd podczas wykonywania pewnej aktywności pobocznej. Mógłbym po prostu wrócić do bazy po wykonaniu głównego zadania i zakończyć wypad, ale nie powinno być takich jaj. Gram na lapie z RTX 2060 stery najnowsze.

https://zapodaj.net/16078fa1ab878.png.html

 

Odnośnik do komentarza

image.png.46bba15cea43fe1312d469de8bedb60e.png

 

 

Czytałem wypowiedź, że ta moda wynika po prostu z próby uczynienia debugowania gier łatwiejszym. Jeśli gracz musi trzymać przycisk, żeby coś się stało, to nie może uruchomić wielu różnych interakcji nawalając klawisze czy robiąc rzeczy po sobie "za szybko" i liczba możliwych problemów dla developera znacząco spada. Nie wiem, na ile to prawda. Chyba wolałem żyć w cynicznym przekonaniu, że oni to robią, bo im się to wydaje fajne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...