Skocz do zawartości

Deathloop

Featured Replies

Opublikowano
48 minut temu, Soul napisał:

 

Dobrze to wygląda, czuć tu Genialne Dishonored  :)

Ale ta teleportacja to taka trochę op wydaje się w tej grze. 

  • Odpowiedzi 352
  • Wyświetleń 33,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Deathloop Backstory Z góry zaznaczę, że jest ogrom nieścisłości w określaniu tej gry. Spotkałem się z nazywaniem jej roguelitem, na co teraz mogę zareagować ogromnym XD To nie jes

  • No i skończyłem, ale nic nie napiszę, bo gra jest w złym dziale.     

  • Ale Sony z Bethesda spartolili marketing tej gry. Od pierwszej zapowiedzi nie do końca było wiadomo czym ta gra chce być i jawiła się (przynajmniej mi) na wariację Dishonored z komponentem multi i rog

Opublikowano

Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie.

Opublikowano
45 minut temu, estel napisał:

Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie.

Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. 

Opublikowano
8 godzin temu, lpcl napisał:

Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. 

Skradanka to były stare thiefy albo splinter celle. W Dishonored to skradanie jest baaaardzo umowne i na pewno nie jest koniecznością.

Opublikowano

No ja tam grałem high chaos bo tak było fajniej. Jak się dobrze kombinowało ze skillami to można było niezłe cuda robić np:

 

Opublikowano

Dualsense ma być wykorzystany wzorowo

 

„Adaptacyjne efekty „Trigger”: zapewniają nowe poziomy zanurzenia w świecie. Każda broń w arsenale różni się czułością spustu. Zablokowane przyciski ostrzegają graczy o tym, że broń się zacięła. Prawidłowy lub błędny atak maczetą to inne wrażenia. Dzięki adaptacyjnym efektom „Trigger” każde starcie wydaje się być unikatowe w rękach gracza. Wrażenia dotykowe: System wrażeń dotykowych pozwala graczom poczuć grę jak nigdy wcześniej w FPS. Każda zdolność i broń w Twoim arsenale zapewnia unikatowe wrażenia. Każdy rodzaj ruchu (bieganie, wspinanie się i zakradanie) to inne uczucie. Gracze poczują kontrast pomiędzy powierzchniami walcząc w oszałamiającym otoczeniu”.

Opublikowano
Godzinę temu, messer88 napisał:

A wiadomo czy będzie można to wyłączyć? Do multi to raczej nikomu niepotrzebne takie wrażenia. 

Ale jak to ma być singiel to o jakim multi piszesz? 

Opublikowano
3 godziny temu, messer88 napisał:

Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi. 

No to jak soulsowe to w czym te wibracje będą przeszkadzać? Bo klasycznego pvp to chyba tam nie będzie. 

Opublikowano

Gra normalnie ma story w którym trzeba zabić 8 celów, ale struktura jest nieliniowa i po każdym dniu time loop się restartuje i naszym zdaniem będzie rozkminienie najlepszej trasy i timingu aby te cele wyeliminować i wyrwać z się z tej pętli i multiplayer w tej grze polega na tym, że gdy wybieracie postać Colta to skupiacie się na wypełnieniu powyższego zadania a odmiennie prezentuje się gameplay drugą postacią czyli - Julianną ona jest jakby strażniczką pętli i grając nią invadujecie innych graczy aby przeszkodzić graczowi w wykonaniu planu co skutkowałoby przerwaniem pętli. 

Edytowane przez bluber

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A to ciekawe, bo wydawało się że wszystko szło dobrze. Tzn. to jak gra się prezentowała na materiałach było ok.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dobrze i ciekawie gra wygląda. Kolejny mocny ex w stajni PS5 który będzie warto mieć i zagrać.

 

Jakim cudem ta gra jest w multiplatformach skoro wszystkie gry z XSX są na PC również, a są w dziale XSX/S?

 

Proszę o przeniesienie gry do działu Playstation 5.

Edytowane przez Jordanensis

Opublikowano

Bo gra i tak w przyszłym roku trafi na XSX/S.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.