Opublikowano 26 marca 20205 l Spokojnie czekamy na zaimplementowanie klawiatury i pada. Maj to dobry czas na aktualizację. Edytowane 26 marca 20205 l przez da$io
Opublikowano 26 marca 20205 l Tylko, że to nie ma prawa działać bez VR i każdy kto zagrał chociaż 20 minut Ci to powie.
Opublikowano 26 marca 20205 l Już czytałem na steamie ze ktos ogarnął ze da się bez vr. Po co nie wiem bo ta gra bez tego IMO nie ma sensu. Najbardziej podobają mi się głosy szczekaczy którzy piszą że bez sensu że tylko vr ale googli na głowie nie mieli.
Opublikowano 26 marca 20205 l Jeśli wyjdzie nawet wersja bez VR to kupię ją do ogrania, a jeśli w jakiś magiczny sposób Valve zaczaruje myszy i klawiatury tak, żeby działało to równie dobrze co w goglach to będę się cieszyć, bo im więcej osób pozna grę tym bardziej legenda odżyje i szanse na HL3 może wzrosną z zerowych do jednej milionowej procenta BTW, dunkey zrobił już materiał, może ze dwa lekkie spoilery (i fragment, w którym moja zbroja wypełniła się rzadkim gunwem po raz pierwszy): Edytowane 26 marca 20205 l przez Bzduras
Opublikowano 26 marca 20205 l nic nie mam do VR po ograniu superhota wyobrażam sobie ze to jest mega, ale niech nie ograniczają sie do PC. Edytowane 27 marca 20205 l przez MaZZeo
Opublikowano 27 marca 20205 l Dotarłem do wymian ognia z combine i jest sroooogo. Chowanie za zasłoną, stresik przy przeładowaniu no kurła. Po patchu z płynnym obrotem jest tak jak powinno być. Najbardziej cieszy mnie że "to wyszło" Valve i ogólnie VR'owi co daje szansę na to że zaczną się pojawiać sztosy w większej ilości. Co do oglądania tego na YT czy graniu po kombinacjach na klawie/padzie. Tego się nie da podrobić ale to już wiecie. Ta gra na zwykłym TV zostałaby zmasakrowana w ocenach. Widać dlaczego to chodzi na wszystkim bez większego problemu - są duże ogrniczenia - ta gra to na ten moment (5 lvl) liniowy korytarzyk.
Opublikowano 27 marca 20205 l Patrząc ile lat powstawało to nie liczyłbym na wysyp nagle gier AAA na VR, teraz niewielu może sobie pozwolić na robienie gry więcej jak 3 lata.
Opublikowano 27 marca 20205 l 23 godziny temu, II KoBik II napisał: Jedyne czego zazdraszczam pecetowej rasie wyobraź sobie kombojów 2 w vr
Opublikowano 27 marca 20205 l Godzinę temu, Bartg napisał: Patrząc ile lat powstawało to nie liczyłbym na wysyp nagle gier AAA na VR, teraz niewielu może sobie pozwolić na robienie gry więcej jak 3 lata. Teraz to wogle nie wiadomo kiedy się wszystko pozbiera po epidemi. Ale pamiętaj że gra nie musi być w cale bardzo skomplikowana żeby była za(pipi)ista w VR (beat saber).
Opublikowano 27 marca 20205 l 26 minut temu, maciucha napisał: wyobraź sobie kombojów 2 w vr Ja sobie wyobrażam, okropne by to było. Jazda konno na kuniu, który robi patataj na wyboistej dróżcei połowa użytkowników nie zagra dłużej niż pięć minut ze względu na mdłości, a Ci, którym się to uda odpadną przy pierwszym upadku z większej wysokości. Niby jest jakiś mod do GTA 5 na VR, ale wolę jednak gry stworzone od początku do końca z myślą o goglach i nawet nie mam zamiaru próbować. Sam VR nie gwarantuje, że to co dobre będzie jeszcze lepsze - najpierw musi być to ładnie przystosowane do działania w takim środowisku. A co do samej gry - 7 chapter rozpalił moją wyobraźnię i ja chcę Silent Hilla na VR Co tam się działo, matuchno przenajdroższa
Opublikowano 27 marca 20205 l w sumie nie miałem w życiu vr na głowie, więc sorki za pieprzenie głupot
Opublikowano 27 marca 20205 l Spoko, też wyobrażałem sobie miliony tytułów w VR, ale jak już się spędzi trochę czasu z tymi goglami to widać wyraźnie, że większość tych marzeń okazałaby się kolosalnym rozczarowaniem. No nie mogę się uspokoić po tej siódemce, rewelacja. Niestety ciachnąłem skriny w trochę innych miejscach, bo podczas tego cudeńka nie miałem czasu. Pięknie to wygląda:
Opublikowano 28 marca 20205 l Skończyłem, co tam się działo Najlepsza gra na VR, bez dwóch zdań. Mimo bycia liniowym shooterem robi rzeczy udowadniające, że jeśli się chce i umie to można oddać graczowi do rąk... ręce właśnie, a on już sam zrobi z nich należyte narzędzie. Oprócz segmentów z poruszaniem się na wysokościach naprawdę nie mam się do czego doczepić, solidne 9.5/10 ode mnie. A, i do grających - nie skipujcie napisów, trwają krótko, a po wszystkim jest jeszcze coś. HL3 MUSI się robić w tym momencie, no nie ma wafla.
Opublikowano 28 marca 20205 l 58 minut temu, Bzduras napisał: Skończyłem, co tam się działo Najlepsza gra na VR, bez dwóch zdań. Mimo bycia liniowym shooterem robi rzeczy udowadniające, że jeśli się chce i umie to można oddać graczowi do rąk... ręce właśnie, a on już sam zrobi z nich należyte narzędzie. Oprócz segmentów z poruszaniem się na wysokościach naprawdę nie mam się do czego doczepić, solidne 9.5/10 ode mnie. A, i do grających - nie skipujcie napisów, trwają krótko, a po wszystkim jest jeszcze coś. HL3 MUSI się robić w tym momencie, no nie ma wafla. Jaki masz sprzęt i jakie gogle? I jak na Twoim sprzęcie to wyglądało?
Opublikowano 28 marca 20205 l 3 minuty temu, ListuniO napisał: Jaki masz sprzęt i jakie gogle? I jak na Twoim sprzęcie to wyglądało? Ryzen 7 2700,RTX 2060 (bez Super), 16GB RAM DDR4 2400mHz, gierka odpalona z HDD, gogle to Rift S. Jak wyglądało? Świetnie! Source 2 to dobry silnik, chociaż czasami wkradał się stuttering na presecie High (pojawiło się to po nowym patchu ze smooth turning - być może to naprawią, na 1.0 nie uświadczyłem zadnej ścinki). Wrzucałem wczesniej zrzuty ekranu, tak jak widzisz to na ekranie tak było w ogoglach (oczywiście ostrość podyktowana jest rozdzielczością, Rift S to najtańszy sensowny sprzęt, na którym gry wyglądają dobrze).
Opublikowano 28 marca 20205 l Teraz, Bzduras napisał: Ryzen 7 2700,RTX 2060 (bez Super), 16GB RAM DDR4 2400mHz, gierka odpalona z HDD, gogle to Rift S. Jak wyglądało? Świetnie! Source 2 to dobry silnik, chociaż czasami wkradał się stuttering na presecie High (pojawiło się to po nowym patchu ze smooth turning - być może to naprawią, na 1.0 nie uświadczyłem zadnej ścinki). Wrzucałem wczesniej zrzuty ekranu, tak jak widzisz to na ekranie tak było w ogoglach (oczywiście ostrość podyktowana jest rozdzielczością, Rift S to najtańszy sensowny sprzęt, na którym gry wyglądają dobrze). A jesteś w stanie powiedziec (w sensie czy korzystałeś również) jak Rift S ma się do PSVR?
Opublikowano 28 marca 20205 l PSVR operuje w rozdziałce 960x1080 na oko, Rift S ma 1280x1440 na oko. Obraz jest ostrzejszy i klarowniejszy niż w PSVR, ale postawiony obok sprzętu z górnej półki cenowej przegrywa, naturalnie. FOV jest zbliżone i bardzo ciężko uchwycić tu jakiekolwiek różnice. Największą różnicą jest jednak sposób trackingu kontrolerów - PSVR używa do śledzenia zarówno gogli jak i kontrolerów jednej kamerki, obracasz się do niej plecami i jest kicha w tym momencie. Oczulus ma pięć kamer którymi śledzi ruchy rąk, a jeśli na chwilę ustawisz dłonie poza ich zasięgiem to żyroskopy i AI próbują kompensować dane, przez co ruch jest śledzony po prostu dokładniej i wierniej. Edytowane 28 marca 20205 l przez Bzduras
Opublikowano 29 marca 20205 l Oj zagrałoby się w to. Z tego co wygooglałem można takowe gogle też wypozyczyć bo niestety na chwilę obecną nie każdy może sobie pozwolić na takowy sprzęt. Z ciekawości spytam Ciebie @Bzduras ile zajęło Tobie godzin przejście gry ?
Opublikowano 29 marca 20205 l 12 minut temu, MarJanOS napisał: Z ciekawości spytam Ciebie @Bzduras ile zajęło Tobie godzin przejście gry ? 13 godzin na Normalu, nie spieszyłem się zbytnio, nigdzie nie utknąłem na więcej niż góra 5-10 minut.
Opublikowano 3 kwietnia 20205 l Jestem w 8 chapterze i jest pięknie. Za to 7 .... powiem krótko fuck U Jeef. Ty kutasiarzu. Gra się w to wybornie. Ta gra jest tym czym było AstrBot dla PSVR. Dla mnie na ten moment - 10/10.
Opublikowano 3 kwietnia 20205 l Poczekaj na końcówkę. Jeśli znasz Half-Life to na bank wydasz z siebie chociaż ciche "co kurnafak?". Nie ma konkurencji dla Alyx jeśli chodzi o VR w tym momencie, poprzeczka jest zawieszona cholernie wysoko.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.