Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

też mam wrażenie że Xbox Series X i S odpalają wiele nowych gier na zasadzie surowej mocy i brute force.

 

Przyjdzie nam pewnie trochę jeszcze poczekać  na w pełni nextgenowe gry wykorzystujące w pełni nową architekturę i  wszystkie technologie ukryte w nowych Xboxach jak VRS (który jest w stanie dać boosta do wydajności od kilku do kilkunastu procent), wspomiany przez ciebie MeshShading (który pozwoli wyświetlać na ekranie miliony wielokątów jednocześnie), DirectStorage i SFS (które pozwolą błyskawicznie streamować assety, czy DirectML). Ale gdy już się ukażą różnice powinny być widoczne gołym okiem bo zarówno XSX i XSS pozwolą robić gry które byłyby nie do pomyślenia na starszych sprzętach

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
  • Autor

to kolejna operacja do Gears 5, wrzucą nową skórkę Marcusa nową mapę i tyle

Opublikowano

po co multi? Raz ze było słabe, a dwa niektóre mapy są dostępne w G5 

Opublikowano
4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Remake Gearsów 2 na Unreal Engine 5? Bardzo proszę.

Chciałoby się, kumplu. :(

Opublikowano
  • Autor

dwójka to chyba najlepsze Gearsy w kampanii, chętnie zobaczyłbym remake w stylu Ulimate Edition, ale nie ma na to chyba niestety szans

Opublikowano

Najlepiej zaorać versus i zrobic od nowa, bo i tak tylko meksykance w to graja.

jebac wallbouncing

Opublikowano
12 minut temu, bluber napisał:

Gears 2 najgorsze Gearsy je,bać 

 

Opublikowano

Zapamiętaliście a ja przeszedłem pare dni temu w co-opie z ziomkiem. Baaaardzo montonne lokacje, zwłaszcza pałac Myraah czy chodzenie w wnętrzach robaka, nie kumałem nigdy hype'u na te część, trójka dużo lepsza. 

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

Trójka wprowadziła nielimitowane podnoszenie kompanów i od tej pory to dla mnie równia pochyła jeśli chodzi o poziom trudności, a przez to fun z gry.

 

Nie rozumiem, na Insane nie ma w ogóle podnoszenia. 

Opublikowano
1 minutę temu, bluber napisał:

Nie rozumiem, na Insane nie ma w ogóle podnoszenia. 

 

W 1 i 2 nie było tego w ogóle lub było w ograniczonej fomie, obecnie jest tylko na Insane. Dla mnie to jednak za dużo, najlepszą wypadkową satysfakcji i zaangażowania jest dla mnie hard, gdzie od trójki praktycznie stracił on na znaczeniu. No słabiutka zmiana, bardzo spłycająca doświadczenie.

Opublikowano

Dwójka to emo-Dom, czy to było w trójce?

Jeden z najgorszych momentów w serii :notbad:

Opublikowano
  • Autor

 

też mi się wydaje że kilka gier jest bliżej nie wielu się wydaje ;) 

Opublikowano

To już mogę wymienić:

  • Halo Infinite - no bo ile można
  • Psychonauts 2 - bo już miało być na 2020
  • Crossfire X - bo mówi się o tym od dawien dawna, zapowiedziane jeszcze na One'a
  • Grounded - bo wyjdzie niedługo z bety
  • As Dusk Falls - bo to gra małego kalibru, raczej szybciej niż dalej

Reszta, czyli IMO najlepsze mięsko, nie szybciej niż 2022/2023. 

Opublikowano
  • Autor

Starfield, Forza Horizon 5, Avowed i Everwild również są na zaawansowanym etapie produkcyjynm. Forza Horizon i Starfield mogą wyjść w tym roku, a gry Obsidianu i Rare mają szanse ukazać się za rok 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.