Opublikowano 7 marca 20223 l Za złoto w Super Licencjach dostajemy Spoiler RedBulla X2019 Grinding kasy będzie łatwiejszy bo niektóre szałowe autka kosztują krocie. Mniej cierpliwym zostaną mikrotrannsakcje i kupowanie credytkow za prawdziwe złotówki. W GT5 był patent na sprzedawanie aut bez tracenia ich z garażu, wystarczyło skopiować save game, sprzedać auto i wgrac save game. W GT7 savefile powiązany jest z serwerem gt więc taka opcja odpada. I te nagrody będą mieć realną wartość do wykorzystania w grze.
Opublikowano 7 marca 20223 l Później w losowaniu można zdobyć nawet 1mln kredytów. Jak ma się szczęście oczywiście. Edytowane 7 marca 20223 l przez pistaczek
Opublikowano 7 marca 20223 l Minusów była już całaaaaaaaaa masa z mojej strony czas na plusy: + Widok z kokpitu (w sumie inne mnie nie interesują z wyłączonym HUD) Wreszcie zrobili to w takiej perspektywie ze czuje się jakby sie siedziało w tym samochodzie, w Goglach VR2 będzie super ! ( O ile gra będzie obsługiwała) Wszystkie wskaźniki na desce rozdzielczej są wyraźne, kamera idealnie umieszczona w tym miejscu co być powinna. Niestety Chyba ( muszę sprawdzić) , wskaźnik paliwa stoi w miejscu. Jeśli tak to na wyścigi z pit stopem i tak będę musiał włączać HUD. Pytanie jak rozglądać się po samochodzie? + Zmienne warunki pogodowe. Promienie słoneczne, wraz z upływem dnia coraz lepiej nasłoneczniają trasy itp. To wygląda dobrze na pierwszy rzut oka. + Poczucie prędkości. Wreszcie grając z kokpitu (zwłaszcza na trybie "Wstrząsy 2" )czuć prędkość, siły przy przyspieszaniu, hamowaniu i nawet głowa kierowcy podąża za zakrętem. chociaż to muszę jeszcze zweryfikować. Nadal brak "kasku" szkoda ale jest lepiej niż było w GTS + Model jazdy. Oczywiście jedyna słuszna opcja ABS:Słaby, TCS: 0 . I model jest wymagający. Jezdzi się trudniej, słyszałem że samochody są za bardzo nadsterowne/pod sterowne - nie wiem tego. Nigdy nie jeździłem Ferrari aby się wypowiedzieć. Szkoda tylko że przy takim modelu jazdy FBB prawie nie działa gdy najedziemy na krawężnik czy inna "tarkę"
Opublikowano 7 marca 20223 l O minusach każdy wie, ale dla mnie wychodzenie z zakrętów podrasowanym muscle carem gdzie na serio trzeba uważać z gazem to czysty miód. Ja się jaram.
Opublikowano 7 marca 20223 l Mam dwa spostrzeżenia. Force Feedback - pykam na G29 i mam wrażenie, że został spłycony względem np. GT Sport. Najbardziej odczuwam brak drgań w sytuacjach, gdy wjeżdżam na tarkę. Zdarzają się miejsce, w których czuć to pobocze ale w większości przypadków jednak mam wrażenie, jakbym jechał po gładkim asfalcie, a nie krawędzi toru. Kamera kokpit Typ 2 - podoba mi się, jak pracuje kamera w tym trybie, ale czasami jej reakcja jest przesadzona. Przykładowo, jak robiłem finał IA na Nurburgingu, to samochodem tak bujało, że momentami gubiłem kontakt z torem. Musiałem zmienić na Typ 1, bo za cholerę nie byłbym w stanie zrobić tego złota. W ogóle to jak jeździcie? Ja generalnie wszystko prawilnie wyłączone, prócz ABS. Myślałem o tym, żeby uczyć się bez, ale w online jest wymuszony na 'standardowy', więc sobie odpuszczę. O dziwo np. W takim F1 21 jeździ się znacznie łatwej bez ABS niż w Gran Turismo 7. Edytowane 7 marca 20223 l przez ginn
Opublikowano 7 marca 20223 l Gra mi sie zajebiscie chociaz z wiekszoscia wymienionych tu wad sie zgadzam. Od piatku nabite prawie 15h. Co mnie wkurwia to gra dostaje u mnie regularnej zadyszki i potrafi spasc do kilku/kilkunastu klatek na sekunde, szczegolnie przy delikatnym zaliczeniu pobocza albo nawet przy wjezdzie na tarki. I juz nie wiem czy to jakis problem u mnie czy wy tez tak macie? No i koniecznosc bycia online w karierze to debilizm nie do obrony. Co z tego ze wyscigi laduja sie natychmiast jak czasami np po wyjsciu z garazu i powrotu na mape serwer potrafi mielic przez dobre 2-3 min
Opublikowano 7 marca 20223 l 2- 3 minuty na razie nie miałem takich cyrków, wszędzie lądowało szybciutko.
Opublikowano 7 marca 20223 l 2 godziny temu, RIfuk napisał: Niestety Chyba ( muszę sprawdzić) , wskaźnik paliwa stoi w miejscu. Jeśli tak to na wyścigi z pit stopem i tak będę musiał włączać HUD. Powinien działać jak w wyścigu jest włączone zużycie paliwa (czyli w karierze w większości przypadków nie). Jak ostatnio jechałem Abarthem 500 to działał nawet wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. 2 godziny temu, RIfuk napisał: Pytanie jak rozglądać się po samochodzie? Na padzie prawa gałka. Na kierownicy nie wiem, może da się przypisać jakieś "patrz w lewo/prawo"?
Opublikowano 7 marca 20223 l Godzinę temu, ginn napisał: Mam dwa spostrzeżenia. Force Feedback - pykam na G29 i mam wrażenie, że został spłycony względem np. GT Sport. Najbardziej odczuwam brak drgań w sytuacjach, gdy wjeżdżam na tarkę. Zdarzają się miejsce, w których czuć to pobocze ale w większości przypadków jednak mam wrażenie, jakbym jechał po gładkim asfalcie, a nie krawędzi toru. Kamera kokpit Typ 2 - podoba mi się, jak pracuje kamera w tym trybie, ale czasami jej reakcja jest przesadzona. Przykładowo, jak robiłem finał IA na Nurburgingu, to samochodem tak bujało, że momentami gubiłem kontakt z torem. Musiałem zmienić na Typ 1, bo za cholerę nie byłbym w stanie zrobić tego złota. W ogóle to jak jeździcie? Ja generalnie wszystko prawilnie wyłączone, prócz ABS. Myślałem o tym, żeby uczyć się bez, ale w online jest wymuszony na 'standardowy', więc sobie odpuszczę. O dziwo np. W takim F1 21 jeździ się znacznie łatwej bez ABS niż w Gran Turismo 7. FBB nawet ustawiony na 10 na 10 działa słabo. (optymalnie dla mnie to 4 i 8 na T300 ) Gra przekazuje bardzo malo danych o podłożu. Niestety, krawężnik, tarka, trawa jest ledwo odczuwalne. NIe powinno tak byc, dziwne że tego nie poprawili przed premierą. Kamera kokpit Typ -2 - super, ale faktycznie bardzo , może nawet za bardzo buja. ABS - Slaby, TCS - 0 (pewnie przy deszczu trzeba będzie włączyć na 1-2 może nawet 3)
Opublikowano 7 marca 20223 l Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? [emoji1787] Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu.
Opublikowano 7 marca 20223 l 12 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu. NIe jeździłem super samochodami to się nie wypowiadam ALE dam przykład. Obecnie ACC na konsolach to najlepszy sim jaki jest i tutaj chyba kazdy sie zgodzi. I co tam mamy ? W Samochodach Gr3 i Gr4 ABS MUSI byc wlaczony chociaż na minimum. Jeśli kolega wyzej chce grac na OFF. To niech wyhamuje na Monzie z 260 do zera i nie spali opon. Nastepna kwestia. W Realnych wyscigach przeciez TCS owszem Ci najlepsi kierowcy wylaczaja aby miec lepsze osiagi ale ABS jest wylaczony tylko w rajdach. W Wyscigach na torze ABS jest przeciez uzywany. Jesli jestem w bledzie niech ktoś mnie z niego wyprowadzi. Edytowane 7 marca 20223 l przez RIfuk
Opublikowano 7 marca 20223 l Jak coś to open wheele, szczególnie F1, jeżdżą bez ABS i trakcji. Kiedyś była, ale teraz nie (no chyba że niższe serie jakieś). No i to trochę inna technologia, więc nie ma co porównywać F1 do zwykłej fury.
Opublikowano 7 marca 20223 l 46 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Lol, to Wy tu nie gracie ze wszystkim na off? ABS włączony, trakcja włączona... Może jeszcze skrzynia automat? Gram na padzie, wszystko off i stwierdzam, że w Forza jest to lepiej ogarnięte. Jeździłem w rzeczywistości autami na tył powyżej 300 koni i nie świrują tak jak w GT przy dodawaniu gazu. Dobra, ale w samochodzie drogowym często nie masz możliwości całkowitego wyłączenia trakcji. Chyba tylko samochody typu pełne M-ki, AMG, itp. mają taką możliwość. Edytowane 7 marca 20223 l przez Chmielinski
Opublikowano 7 marca 20223 l Pierwsze assetto miało taką opcję jak "real" i jeśli prawdziwe auto posiada tcs, to tak też będzie w grze. Nie ma co strugać gieroja i zawsze wszystko wyłączać, bo są takie serie wyścigowe, gdzie bez jakiegoś systemu po prostu nie da się jechać.
Opublikowano 7 marca 20223 l Pierwsze assetto miało taką opcję jak "real" i jeśli prawdziwe auto posiada tcs, to tak też będzie w grze. Nie ma co strugać gieroja i zawsze wszystko wyłączać, bo są takie serie wyścigowe, gdzie bez jakiegoś systemu po prostu nie da się jechać. No i taka opcja byłaby idealna. Skąd ja mam wiedzieć gdzie co powinno być wyłączone [emoji1744]
Opublikowano 7 marca 20223 l Do tego w grze ciśnie się te fury na maksa, gaz do dechy, ostre hamowanie, itd. Normalnie przecież tak nie jeździsz. Miałem okazję testować Giulie mGTA (540 koni) i wierzcie mi, gdybym tam wyebał do oporu w trybie dynamic to kilka spinów gwarantowane.
Opublikowano 7 marca 20223 l 6 minut temu, PiPoLiNiO napisał: No i taka opcja byłaby idealna. Skąd ja mam wiedzieć gdzie co powinno być wyłączone W nadal genialnym Project Cars 2 też jest taka opcja.
Opublikowano 7 marca 20223 l Cześć, Widzę dość sporo ofert gt7 jako kod cyfrowy. Prawie przy każdej jest napisane że nie ma możliwości upgrade do ps5. O co tu chodzi - przecież update jest chyba w cenie 40 zł. To jest jakoś poblokowane czy co? Dzięki
Opublikowano 7 marca 20223 l 4 minuty temu, eloszki napisał: Cześć, Widzę dość sporo ofert gt7 jako kod cyfrowy. Prawie przy każdej jest napisane że nie ma możliwości upgrade do ps5. O co tu chodzi - przecież update jest chyba w cenie 40 zł. To jest jakoś poblokowane czy co? Dzięki Kody z wersji 25th Anniversary - nie mają możliwości podniesienia do wersji PS5.
Opublikowano 7 marca 20223 l Bo wersja ps4 z tego bundla (ps4/ps5) nie ma możliwości upgrade. Tylko wersje "only ps4" można upgradować do ps5.
Opublikowano 7 marca 20223 l NIe jeździłem super samochodami to się nie wypowiadam ALE dam przykład. Obecnie ACC na konsolach to najlepszy sim jaki jest i tutaj chyba kazdy sie zgodzi. I co tam mamy ? W Samochodach Gr3 i Gr4 ABS MUSI byc wlaczony chociaż na minimum. Jeśli kolega wyzej chce grac na OFF. To niech wyhamuje na Monzie z 260 do zera i nie spali opon. Nastepna kwestia. W Realnych wyscigach przeciez TCS owszem Ci najlepsi kierowcy wylaczaja aby miec lepsze osiagi ale ABS jest wylaczony tylko w rajdach. W Wyscigach na torze ABS jest przeciez uzywany. Jesli jestem w bledzie niech ktoś mnie z niego wyprowadzi.W półamatorskich klasach samochodów wyścigowych czy turystycznych jak gt4 czy gt3 jest abs wyczynowy, bo inaczej auto stawiałoby dęba na blokach, natomiast w żadnej profesjonalnej serii wyścigowej single seater nie ma abs.
Opublikowano 7 marca 20223 l Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. Edytowane 7 marca 20223 l przez ginn
Opublikowano 7 marca 20223 l Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. No nie wiem. Ja sobie włączyłem wyścig r8 na Suzuce, najwyższy poziom trudności, wszystko off, i po niecałym okrążeniu byłem pierwszy i tak sobie jechałem do mety resztę wyścigu. Nudy. W Forza ustawiasz najwyższy poziom i walczysz 20 okrążeń non stop.
Opublikowano 7 marca 20223 l 55 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Godzinę temu, ginn napisał: Okej, tak jak narzekałem na AI, tak teraz trochę bije się w pierś. Odpaliłem sobie zawody GT CUP Gr. 3 na Autodrome Lago Maggiore, wziąłem Supre GT500 GT, które idealnie wpasowuje się w limit PO, i co? Godzinę męczyłem się ze złotem. Komputer bardzo fajnie walczył między sobą i ze mną, popełniając przy okazji błędy. Poza tym jazda Suprą ze skrzynią i sprzęgłem Coraz bardziej podoba mi się nowe Gran Turismo. No nie wiem. Ja sobie włączyłem wyścig r8 na Suzuce, najwyższy poziom trudności, wszystko off, i po niecałym okrążeniu byłem pierwszy i tak sobie jechałem do mety resztę wyścigu. Nudy. W Forza ustawiasz najwyższy poziom i walczysz 20 okrążeń non stop. Spróbuj wyścigi z mapy z 4 papryczkami. Na mnie ogromne wrażenie zrobił Clubman Cup Plus na Tsukubie. Nie pytaj czemu tak nie mogą wyglądać wszystkie pozostałe wyścigi, też chciałbym wiedzieć. Edytowane 7 marca 20223 l przez Chmielinski
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.