Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Coop super. Wiadomo z randomami to zawsze różnie może być, ale gra się przednio.

Dzisiaj zrobiłem kolejne podejścia do wieży. Za pierwszym razem spadłem z areny i zatrzymałem się na wystającym kawałku bez możliwości wskoczenia na górę. Spadnięcie wrzucało mnie w to samo miejsce, więc jedynie mogłem zginąć. Druga próba była dużo lepsza, nawet pomimo konieczności wzięcia pasożyta z obrażeniami przy podnoszeniu. Na szczęście wypadł dobry Dreadbound i udało się dojść do 7-8 z 20 milionami na koncie.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Mój pierwszy run w wieży zakończył się w ten sposób, tylko ja spadłem z dużą apteczką w ekwipunku i nie zdążyłem jej użyć w powietrzu.

 

14 godzin temu, Rtooj napisał:

Jak wyglada sytuacja od 5 do 8 etapu? Bierze się pasozyty ponad limit? Jest skok trudnosci miedzy etapami? Jest limit procentowy wzocnienia atAku?

No im dalej tym trudniej, bo przeciwnicy są bardziej wytrzymali i biją mocniej.

 

Z pasożytami u mnie wczoraj było tak, że ten szósty nie pojawił się na liście, pierwsze pięć było dalej widoczne i nie wiem czy był on aktywny czy nie.

Ulepszenie statystyk to zależy co masz na stanie. W siódmym etapie ulepszenie integralności miałem już wyczerpane, ale na obrażenia wpływa dużo więcej przedmiotów, np w tym filmiku co wrzucałem z Algosem miałem +95%, ogólnie wydaje mi się, że ok tych 100% to max biorąc pod uwagę wszystkie przedmioty dostępne w wieży.

Odnośnik do komentarza

Szkoda tylko, że jest to najgorszy wariant. Fala albo Wiązka zadają o wiele większe obrażenia.

 

Ja wczoraj miałem dłuższy run w którym pobiłem zarówno ilość pięter jak i wynik, ale pierwsze pięć etapów szło tragicznie. Szkoda, bo awarie i przedmioty mi nawet dopisały więc była szansa na dużo lepszy rekord.

 

Returnal_tower 8-18.jpg

 

Pasożyty zachowują się jak w głównej grze, przy zebraniu szóstego zastępuje on jeden z obecnych, losowo więc przy odrobinie szczęścia można się pozbyć tych gorszych.

Na początku etapów 2-5 zawsze jest dostępne ulepszenie integralności, potem jest nieaktywny fabrykator.

W pokojach w których trzeba wybrać jedno ulepszenie z dwóch zawsze powinno się wybierać obrażenia, potem odporność. Nie warto brać więcej integralności bo jest dostępna jak wyżej, plus przedmiotów do leczenia jest jak na lekarstwo więc i tak nie lata się z pełnym zdrowiem. Identycznie w fabrykatorach, lepiej inwestować w obrażenia/ochronę i dobre artefakty niż integralność.

Stałe uszkodzenie po każdej walce z bossem zamienia się w krytyczne uszkodzenie jak mamy już pięć, więc niszczy nam losowy artefakt, tak samo jak w normalnej grze.

Ostatniego przeciwnika w każdym etapie lepiej zabijać jak jesteśmy na przeniesieniu, bo im szybciej ruszymy dalej tym więcej obolitu się dostaje (max 50 sztuk).

Przy pełnej adrenalinie dostaje się więcej mnożnika, stąd też w wieży jest dużo więcej osłon niż przedmiotów leczących. Zabójstwa wręcz (zwłaszcza w powietrzu) dają więcej punktów (i chyba mnożnika), identycznie jak w dziennych wyzwaniach.

Jak już ma się apteczki to lepiej je użyć przy czerwonym życiu (przy zielonym nie można paść na strzała), a niektóre ataki wrogów mogą skroić od groma integralności, więc zbyt wczesne uleczenie może pójść na marne. Z resztą na każdy etap jest co najmniej  jeden pokój z dużym sylfionem, który odnawia całe życie.

Osłony też chronią przy czerwonym żuciu, więc tak długo jak je się ma, nie jest się na strzała.

No i odblokowujcie i ulepszajcie traity, bo te najlepsze na trzecim poziomie ułatwiają przedzieranie się przez późniejsze etapy.

 

To tyle z mądrości po sześciu próbach, jak coś mi się jeszcze przypomni to się podzielę :)

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Też zauważyłem że nie ma sensu kupować i brać integralności, co robiłem na początku. W 4 etapie można mieć już maxa na samych sylphionach, a ważniejsze mieć np.+70% obrażeń i ochronę. Mogli jednak odblokować limit przedmiotów, trochę zamulające wchodzenie do menu i wybieranie sprzętu do zniszczenia.

Square, ogólnie jesteś niezły kozak, oglądałem jak gość doszedł do 7 etapu, straszna rzeź w niektórych pokojach, najgorsze są potrójne czerwone obręcze od zwykłych przeciwników i te fioletowe ataki.

Edytowane przez Rtooj
Odnośnik do komentarza

No na razie fajnie się gra, podoba mi się ten biom 4, chociaż to taki pierwszy na sterydach :)

Na razie dotarłem do etapu, że mam dwie drogi i dwa kluczyki do zdobycia do otwarcia jakiś wrót.

 

Podobno od teraz poziom trudności raczej już będzie na stabilnym poziomie? po 3 biomie już chyba nic nie powinno zaskoczyć? 

Znalazłem też jakąś broń, chyba była to prądownica, ale kompletnie mi się nie podobała i póki co biegam ze zgniłym plujem na 15 levelu :) 

Odnośnik do komentarza

Zdania są podzielone, gdzie niektórzy uważają np. piąty biom za najtrudniejszy. Mi akurat po przejściu B3 udało się od razu przejść całą grę, a aktualnie po tych wszystkich godzinach powiedziałbym, że cała gra jest dość równa jeżeli chodzi o poziom trudności. Od 15 poziomu bronie już mogą być dobrze dopakowane, więc w zależności co trafisz może być łatwiej.

 

Zapewne chodzi o Miotacz Elektroprętów, bardzo dobra broń "out of the box", w sumie podobnie jak Zgniły Pluj.

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, Square napisał:

Co najmniej jeden pokój w B6 jest zamknięty i trzeba tam pokonać ciężkiego przeciwnika więc nie do końca można przelecieć całość. A dla kogoś kto gra pierwszy raz taki bieg na pałę też może się skończyć bardzo źle.

Kompletnie nie kojarzę tego zamkniętego pomieszczenia. Jesteś pewien?

Aż dziś odpalę i sprawdzę 

Odnośnik do komentarza

Tak, pomieszczenie gdzie

Spoiler

odblokowujesz te orby do odpalania platform, pokój jest zamknięty i trzeba tam ubić Tyfonopsa.

Ale z tego co pamiętam ze speedrunów to jest sposób na chyba wszystkie zamknięte pokoje. Np w B4 

Spoiler

na końcu jednej ścieżki trafiamy na wypaczonego wroga w zamkniętym pokoju. Jak chyba w odpowiednim momencie podejdzie się do drzwi to się one otwierają.

 

Odnośnik do komentarza
52 minuty temu, Square napisał:

Zapewne chodzi o Miotacz Elektroprętów, bardzo dobra broń "out of the box", w sumie podobnie jak Zgniły Pluj.

O właśnie, o tą broń mi chodziło. 
 

Może jeszcze dam jej szansę. 
 

W biomie 4 te kluczyki zostają po śmierci, czy trzeba ich za każdym razem szukać od nowa? 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...