Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Ja po zrobieniu tych 78 milionów miałem przerwę od wieży i zagrałem tylko raz od tamtego czasu. Niestety runy po kilka godzin skutecznie zniechęcają od pobijania rekordu, a i też monotonia w późniejszych etapach się wkrada. Może jakby chociaż środowisko się zmieniało na różne biomy, a i też jakoś bardziej mi się podoba pierwszy etap wewnątrz wieży niż kolejne na zewnątrz.

Z drugiej strony w coop mogę grać w kółko w to samo, mimo, że jest sporo łatwiej. Niekiedy tylko debilni gracze wkurzają.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Odpaliłem na godzinkę z zamiarem sprawdzenia, jak w to się gra. Godzina zmieniła się w 4h, dotarłem do pierwszego bossa, ale pokonał mnie w trzecim etapie. Bardzo miodna gierka, ciężko się oderwać od pada. Dodatkowo ten pierwszy etap klimatyczny, muzyka nastrojowa, ogólnie cała otoczka świetna. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Najwięcej problemów ludzie mieli z drugim biomem, ale to nie ze względu na bugi. Jak masz wątpliwości czy coś jest nie tak ze znajdźkami to sprawdź kartę aktywności danego biomu (będąc w nim). Jak tam będzie info, że czegoś ci brakuje to znaczy, że tak jest.

Drony zostały znerfione w czerwcowym patchu, zmniejszono im życie jakoś o połowę i chyba osłabiono ataki. W ostatniej aktualizacji chyba nic się nie zmieniło pod tym względem. Musisz brać pod uwagę, że przy pierwszym przejściu miałeś podstawowe bronie, dla mnie np. wszystko jest banalne teraz, bo mam dostępne każde ulepszenie i na wyższym poziomie. Nawet w coop wszystko ginie błyskawicznie pomimo redukcji obrażeń.

 

A odnośnie redukcji obrażeń, to walka z Nemezisem jest najbardziej zbugowana w coop. Oprócz nieszczęsnych platform i ciągłego spadania (a ostatecznie zgonu), często nasze strzały są nierejestrowane. Nie wiem czy to wina laga czy po prostu coś jest skopane w coop, bo u innych bossów wszystko wydaje się być w porządku. Sprawdzałem na różnych broniach i niestety występuje to dość często.

 

Algos w wieży ma podobny błąd, ale tam jak już się to stanie to jest po zawodach, bo nic nie można zrobić tylko patrzeć jak mnożnik spada. U Nemezisa jest to na zasadzie wł/wył przez całą walkę, ale ostatecznie boss padnie.

Odnośnik do komentarza

Trzeba ubić drugiego bossa żeby dostać się do wieży, bo linka potrzebna.

 

1 godzinę temu, Square napisał:

Najwięcej problemów ludzie mieli z drugim biomem, ale to nie ze względu na bugi. Jak masz wątpliwości czy coś jest nie tak ze znajdźkami to sprawdź kartę aktywności danego biomu (będąc w nim). Jak tam będzie info, że czegoś ci brakuje to znaczy, że tak jest.

Drony zostały znerfione w czerwcowym patchu, zmniejszono im życie jakoś o połowę i chyba osłabiono ataki. W ostatniej aktualizacji chyba nic się nie zmieniło pod tym względem. Musisz brać pod uwagę, że przy pierwszym przejściu miałeś podstawowe bronie, dla mnie np. wszystko jest banalne teraz, bo mam dostępne każde ulepszenie i na wyższym poziomie. Nawet w coop wszystko ginie błyskawicznie pomimo redukcji obrażeń.

 

A odnośnie redukcji obrażeń, to walka z Nemezisem jest najbardziej zbugowana w coop. Oprócz nieszczęsnych platform i ciągłego spadania (a ostatecznie zgonu), często nasze strzały są nierejestrowane. Nie wiem czy to wina laga czy po prostu coś jest skopane w coop, bo u innych bossów wszystko wydaje się być w porządku. Sprawdzałem na różnych broniach i niestety występuje to dość często.

 

Algos w wieży ma podobny błąd, ale tam jak już się to stanie to jest po zawodach, bo nic nie można zrobić tylko patrzeć jak mnożnik spada. U Nemezisa jest to na zasadzie wł/wył przez całą walkę, ale ostatecznie boss padnie.

Drugie przejście mam na myśli, że wszystkie sejwy out. Od zera totalnie.

No i nie ma też tego stresu że się zginie, bo nie ma ciśnienia na pchniecie gry do przodu.

Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się co Ci ludzie teraz wyczarują, mają wszystko już, siano, wsparcie Sony, przede wszystkim talent.

Modle się tylko by nadal pozostali w mrocznych klimatach, nie chcę powrotu do radosnej strzelanki. Mam nadzieję że i oni tego nie chcą.

Dla mnie to jest ta jedna gra którą bym wziął na bezludną wyspę.

Edytowane przez Rtooj
Odnośnik do komentarza
W dniu 26.04.2022 o 00:03, Square napisał:

No słabo jak na takiego weterana trzaskania wyników.

:rayos:

Aaaa bo za długie są te trzy początkowe etapy. Jest stosunkowo łatwo, a na trzecim bossie dostaję uszkodzenie - przeciwnicy kontratakują i :whyyy: i znowu trzy spokojne etapy...

 

Niestety w dzień rzadko kiedy gram, a wieczorem mam czasami czas na jeden, dwa runy. No nie ma kiedy się rozpędzić :blush:

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Rtooj napisał:

Zastanawiam się co Ci ludzie teraz wyczarują, mają wszystko już, siano, wsparcie Sony, przede wszystkim talent.

Modle się tylko by nadal pozostali w mrocznych klimatach, nie chcę powrotu do radosnej strzelanki. Mam nadzieję że i oni tego nie chcą.

Dla mnie to jest ta jedna gra którą bym wziął na bezludną wyspę.


Jaką radosną strzelankę masz na myśli ?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...