Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 3 minuty temu, mozi napisał(a): Bez dlss i frame gena byłoby 20 fps. Średnio jak na gpu z topowej półki. Tym bardziej że dlss na balance a nie quailty więc rozdziałka to 1080p? Byłoby ale po to są w końcu te technologie żeby z nich korzystać, 4k samo w sobie jest obciążające dla sprzętu a co dopiero przy lumenie i tym rt na max, to było z dlss wydajność, na balanced wygląda tak, dlss quality że wszystkim na max to już pod 4090
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie no jak widać, gra w najwyższej jakości jest jednak wymagająca. Bez generatora to ja na 4080 mam 60 klatek, więc nie wróży to dobrze (biorąc jeszcze pod uwagę ze nie pokazali żadnego gameplay'u) z PS5. Nvidia przed premiera na 100% tez wyda swoje sterowniki pod gre, wiec te wyniki pewnie beda lepsze, ale tak czy siak warto mieć świadomość, że od miesięcy tasujemy się do gampleyow z najmocniejszych kart graficznych...
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Fajnie że wypuścili benchmark tylko są dwa problemy, jeden to brak jakiejś walki albo przynajmniej wybuchów żeby zarzucić ekran efektami cząsteczkowymi więc podczas bitki pewnie będą niższe wartości, dwa na medium gra wygląda mocno średnio i jeśli obniżą ustawienia do takiej wartości dla PS5 żeby osiągnąć 60 FPS to duużo ludzi będzie zawiedzionych.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 9 minut temu, Qbon napisał(a): Byłoby ale po to są w końcu te technologie żeby z nich korzystać, 4k samo w sobie jest obciążające dla sprzętu a co dopiero przy lumenie i tym rt na max, to było z dlss wydajność, na balanced wygląda tak, dlss quality że wszystkim na max to już pod 4090 RT max to chyba path tracing z tego co czytam ale nie zmienia to faktu że 60 fps z FG to już będzie czuć na padzie.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Pod 4k ze skalerami to na pewno pod topowe sprzęty gra jak wszystko ma być na maxa ustawione no ale nikt się chyba nie spodziewał, że będzie inaczej.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie To u mnie tak na 4090 Edytowane 13 sierpnia 202413 sie przez Wooyek
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 10 minut temu, mozi napisał(a): RT max to chyba path tracing z tego co czytam ale nie zmienia to faktu że 60 fps z FG to już będzie czuć na padzie. No tak wynika, że Path tracing, jak wiadomo jest mocno zasobożerny. W Alana 2 grałem też w ten sposób, w gęstym lesie było z FG ok 60-65 klatek i coś tam czuć ale jest to w pełni grywalne, w każdym razie nigdzie blisko input laga przy 30 klatkach gdy grałem na ps5, oczywiście w dynamicznego, sieciowego fpsa by się tak nie dało za bardzo grać ale przy singlowych grach jak dla mnie jest bardzo ok, tym bardziej, że pozwala to na granie w takiej jakości. Przy rtx 4080 i wymaxowanej grze z Path tracingiem to dlss wydajność musi być dla 4k. 3 minuty temu, Qbon napisał(a): Edytowane 13 sierpnia 202413 sie przez Qbon
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Jakbyście się mieli czym chwalić, to też byście wrzucili, ale filmowe to będziecie mieć jedynie fpsy
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Trzeba pochwalić że konfiguracja jest w pełnym zakresie na PC- jest dlss, fg itd można sobie gierkę skroić pod siebie oby to był standard na przyszłość.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 36 minut temu, Szermac napisał(a): Co tu się dzieje XD PC master race, szkoda, że nie ma aczików za 100 odpalonych benchmarków .
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Może dobrze, że wrzucili teraz granie w suwaczki, to już może potem pogadamy o grze samej w sobie
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 6 minut temu, Czezare napisał(a): Ciekawe ile jeszcze stron blacharskiego pierdololo w tym wątku Po czym wchodzisz do Console Wars a tam walka, bo na xboxie jest rozdzielczość 3 piksele więcej, ale za to na PS5 są 4 klatki więcej Jesteście dokładnie tacy sami, tylko wy macie chujowe sprzęty.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 9 minut temu, Czezare napisał(a): Ciekawe ile jeszcze stron blacharskiego pierdololo w tym wątku powrzucają zaraz screeny z pierwszej godziny gry i koniec powrót do 3dmarka
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 4 minuty temu, Wooyek napisał(a): Po czym wchodzisz do Console Wars a tam walka, bo na xboxie jest rozdzielczość 3 piksele więcej, ale za to na PS5 są 4 klatki więcej Jesteście dokładnie tacy sami, tylko wy macie chujowe sprzęty. Ale CW jednak nie bez powodu jest w tzw Betoniarni
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Jakby kogoś interesowało to suwaki ze skalowania nie wiem po co są bo wystarczyło dać 3 nastawy ale ok: Dlss balance i poniżej jakość
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Nieważne w jakim dziale, kłócicie i podniecacie się dokładnie tym samym, bo na konsoli x gra chodzi o 2fps lepiej, ale na konsoli y za to po 300% zbliżeniu są lepsze tekstury. Zwierzęta. I niech nikt mi nie wmawia, że to jest dla beki, te zwierzęta walczą tam o życie, bo ktoś im obraził komsolke.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Ale wlasnie dlatego te zwierzeta maja swoje zagrode. Zeby z niej nie wylazily.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Ale mało było obory w różnych tematach przeznaczonych do gier? Admini to po prostu usuwają, co nie zmienia faktu, że konsolarze, tak samo jak blacharze grzeją się na technikalia i tabelki, bo lubią jak ich gry chodzą płynnie i wyglądają zajebiście, a najlepiej jak oba te czynniki są lepsze niż na konsoli konkurencji, ale najśmieszniejsze jest to, że kłócą się czy gra chodzi chujowo, czy chujowiej względem PC, bo sprzęt na więcej nie pozwala. Hipokryci. Edytowane 13 sierpnia 202413 sie przez Wooyek
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Dokladnie. Masz 100% racji i zapewniam ze jabalbym pradem wszystkich po rowno. Te gowno rozmowy o fps i trybach graficznych obrzydzily mi tematy niejednej gry. Wszedzie bym to usuwal.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Ja też po urlopie odpalam to na Piecyku, nie będę grał jak zwierzę na ps5 w upscalowanym FHD do 1440p z pływającymi pewnie 30 fpsami i nie jest to wina samej konsoli, bo czego oczekiwać już od niedomagającego sprzętu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.