Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

Opublikowano

https://spidersweb.pl/2021/02/playstation-5-kompresja-ssd-rozbudowa.html

 

Cytat
 
 

PlayStation 5 może korzystać z zupełnie nowego formatu kompresji danych Oodle Kraken od RAD Game Tools. Technologia współgra z super-szybkim SSD w interfejsie PCIe 4.0 oraz 12-kanałowym kontrolerem pamięci, pozwalającym czytać skompresowane dane na PlayStation 5 z prędkością sięgającą zawrotnych 9 GB/s. Dla porównania, Xbox Series X czyta skompresowane dane gier z prędkością do 4,8 GB/s.

Właśnie porównanie z Xboksem Series jest kluczowe, aby zrozumieć jak ważny jest Oodle Kraken. Jedną z pierwszych gier w pełni wykorzystujących ten nowy standard kompresji jest Control Ultimate Edition, niedawno wydany na PlayStation 5. Produkcja studia Remedy na PS5 zajmuje 26 GB, podczas gdy ta sama gra na PS4 potrzebuje 38 GB.

 

Oszczędność miejsca = więcej gier na dysku. Kolejny argument technologiczny za PS5.

Oodke Kraken zjada ten chiński ssd w xśmieciu.

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 927 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał:

Niesamowity dysk o pojemności 667GB :obama:

Przecież klapy to zaraz obrócą w zaletę jak każde gówno na sonce. Szkoda szczempić ryja. 

Opublikowano

Każdy GB na wagę złota :reggie:

Brzmi jak opis niepełnosprawnej konsoli dla niepełnosprawnych użytkowników.

Potężne 667GB a niebieskie robactwo i tak się jara.

Na miejscu Sony też bym dymał tych frajerów ile się da.

Opublikowano

Różnica w control jest dosyć spora, 26gb brzmi na obecne czasy wręcz śmiesznie mało, gdzie na xboxie 42gb. Pytanie ilu deweloperów z tego będzie korzystać, obstawiam, że klasycznie, niewielu :reggie:

Opublikowano

No ale to nie tandeta z xboxa, że potrzeba tyle miejsca.

Poza tym na xboxie trzeba ściągać bambaryły po 40 giga per past genowa gra, a na plejsce gładziutko, malutko i szybciutko.

Opublikowano
13 godzin temu, schabek napisał:

Najlepszy i tak jest kirwa Ipcl co konto ma od lipca a nabite 1600 + 800 z cw. To ponad 11 wpisow dziennie i koles w co drugim prosi spencera zeby nie dorzucal gierek do gamepassa bo nie ma kiedy ograc 

B21A9A1D-566D-4B73-935E-B791B8F9EA25.gif.3524c66f25e926277763a0900f8eee76.gif

Tak to już jest, masz xboxa, siedzisz 24/7 w CW, bo nie masz w co grać i próbujesz sam sobie wmowic, że wydanie 2400zl na x-śmiecia bez gier, to zupełnie coś innego niż wytarcie tą kwota osranej dupy i spłukaniu jej w kiblu. 

Weźmy takiego experta, chłopak grał na Sonce, to wpadał raz na tydzień do cw pośmiać się z zielonych koczkodałnów. Teraz cw 24/7, zielone omamy i wdychanie rozpuszczalnika z zielonymi przegrywali, aby jakoś usmierzyc ból związany z rzeczywistością. 

Opublikowano
55 minut temu, Czoperrr napisał:

Chyba nie mówisz o plejce?

O xklopie

Opublikowano
53 minuty temu, Mendrek napisał:

PlayStation 5 może korzystać z zupełnie nowego formatu kompresji danych Oodle Kraken od RAD Game Tools. Technologia współgra z super-szybkim SSD w interfejsie PCIe 4.0 oraz 12-kanałowym kontrolerem pamięci, pozwalającym czytać skompresowane dane na PlayStation 5 z prędkością sięgającą zawrotnych 9 GB/s. Dla porównania, Xbox Series X czyta skompresowane dane gier z prędkością do 4,8 GB/s.

Właśnie porównanie z Xboksem Series jest kluczowe, aby zrozumieć jak ważny jest Oodle Kraken. Jedną z pierwszych gier w pełni wykorzystujących ten nowy standard kompresji jest Control Ultimate Edition, niedawno wydany na PlayStation 5. Produkcja studia Remedy na PS5 zajmuje 26 GB, podczas gdy ta sama gra na PS4 potrzebuje 38 GB.

czyli Control to pierwsza gra w pełni wykorzystująca superszybki magiczny SSD PS5 a i tak gra wczytuje się wolniej niż Xboxie?

Opublikowano

To w pełni next genowe demonsy i murzyn w rajtuzach ile przestrzeni dyskowej zajmowały? 

 

Bo taki Medium już chyba nie powiela danych, bo o ile mnie pamięć nie myli zajmuje ok 20GB.

Opublikowano
24 minuty temu, eX4cT_PL napisał:

Ciekawe ile Mendrkowi i Yetiemu zajmują gry na PS5


Ciagle ten argument ze niebieskim nie udało się kupic ps5. Przypomnę ze boty niektóre boty walczące w tym temacie również nie maja XsX ani nawet XSS. 

Opublikowano

Gry na ps5 są skompresowane nowa technologią. Gry są o połowę mniejsze.

 

 

Teraz konsola musi dekompresować za każdym razem, gry ładują się wolniej, a konsola się przegrzewa :Coolface:

Opublikowano

Nie dość że na x-smieciu gra dwa razy więcej zajmuje miejsca, spadają częściej fps, to jeszcze RT dla bidoków.

X sraka x w akcji :yao:3d850abcd0062a60e4d7d04449c14d3e.jpg

 

:dynia:

Opublikowano

Joe Miller? Ah pamiętam, to ten fanbojek.

 

Wyrocznia DF potwierdziła, że na XSX lepsza wersja ze sporadycznymi dropami, w dodatku ograniczona przez hamulowego PS5 (co widać w trybie foto).

 

Control nie dość, że w lepszej wersji na konsoli MSu - najlepsza grafika, najkrótsze loadingi, a wszystko przez to po tym jak Sony wystrzelało się ze swoich "rewolucyjnych" technologii kiedy MS nawet nie pokazał finalnych narzędzi. :obama: Dominacja jak za X360.

Opublikowano

Filmik od goscia, ktory porownywał input latency w padach od ps5 i XBOX ONE? SOUNDS LEGIT.

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano

Co raz bardziej wychodzi, że ta wychwalona moc Xboxa, to bujda na resorach, a ta konsola to zlepek najtańszego chińskiego szrotu i nic poza tym. Cyferki na opakowaniu się zgadzają i można golić zielonych frajerów

 

No ale po to jest ten temat by obnażać te niecne praktyki Microsoftu ;)

Opublikowano

czaicie być tak zaślepionym przez miłość do marki by oskarżać Digital Foundry o spisek przeciwko plejce?

 

to nie pierwszy raz zresztą podobnie było w przypadku hitmana

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.