Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Rash napisał:

Chopcy jak odinstaluje grę z dysku i zanlinstaluje ponownie to save zostanie na dysku tak jak przy ps4? 

Dobra walić. Poleciał twardy reset.. Parenascie godzin gry poszło w (pipi)ec.Jak krowa dalej będzie się tak zachowywać to trzeba będzie już myśleć chyba nad gwarantem... Tfu tfu. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, RadkoR napisał:

Zrobiłeś pełny reinstall większym plikiem z update?

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
 

Eh wygląda na to że nie... Jeszcze raz, czyli pełen reinstal polega na wybraniu z awaryjnego opcji usb z najnowszą aktualką? Jeśli tak poproszę o linka... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, RadkoR napisał:

Daj znać koniecznie czy pomogło.

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
 

Eh niestety, tym razem pojawił się inny problem przynajmniej jeśli chodzi o demon souls. Po instalacji i pathu gra w momencie tworzenia postaci chodzi ok... Do chwili kiedy klikam na zakładkę nazwy postaci. Za każdym razem w tym momencie następuje zwiecha konsoli zupełnie jak przed przywracaniem systemu.  https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/jur5ch/ps5_instantly_crashes_when_i_try_to_enter_demons taka sama sytuacja jak w linku powyżej.Powoli zaczyna mi już brakować sił na to. Sprawdzę wieczorem jak w innych grach. 

Odnośnik do komentarza
35 minutes ago, Rash said:

Eh niestety, tym razem pojawił się inny problem przynajmniej jeśli chodzi o demon souls. Po instalacji i pathu gra w momencie tworzenia postaci chodzi ok... Do chwili kiedy klikam na zakładkę nazwy postaci. Za każdym razem w tym momencie następuje zwiecha konsoli zupełnie jak przed przywracaniem systemu.  https://amp.reddit.com/r/PS5/comments/jur5ch/ps5_instantly_crashes_when_i_try_to_enter_demons taka sama sytuacja jak w linku powyżej.Powoli zaczyna mi już brakować sił na to. Sprawdzę wieczorem jak w innych grach. 

A Oprócz Demon Souls, nie masz innej gry, na której mógłbyś sprawdzić konsolę. Bo może to nie defekt software ale hardware. Żaden patch wówczas nie pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
27 minut temu, u55r napisał:

A Oprócz Demon Souls, nie masz innej gry, na której mógłbyś sprawdzić konsolę. Bo może to nie defekt software ale hardware. Żaden patch wówczas nie pomoże.

 

Ghosta zainstalowałem właśnie full i spathowalem. Eh,zawiesza się za każdym razem na logo sucker punch. Tyla się poprawiło że krowa się już hardo nie wyłącza tylko wywala z błędem do menu. Pozamiatane chyba... 

Odnośnik do komentarza

Moja rada taka.

 

Zwróć PS5 i żądaj zwrotu pieniędzy, bo drugiej konsoli nie dostaniesz gdyż nigdzie nie ma na stanie. Innego wyjścia nie widzę. Nie ty jeden masz ten poważny problem z konsolą gdzie hardware nie radzi sobie z grą. Ja czekam aż sytuacja się poprawi gdy sony wyeliminuje błędy modelu CFI-1015A/B

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, u55r napisał:

Moja rada taka.

 

Zwróć PS5 i żądaj zwrotu pieniędzy, bo drugiej konsoli nie dostaniesz gdyż nigdzie nie ma na stanie. Innego wyjścia nie widzę. Nie ty jeden masz ten poważny problem z konsolą gdzie hardware nie radzi sobie z grą. Ja czekam aż sytuacja się poprawi gdy sony wyeliminuje błędy modelu CFI-1015A/B

Konsola kupiona w mm. Hyh a nie ma cienia szansy na to że znajdzie sie u nich jakaś wolna sztuka w grudniu na wymianę? Bo szczerze brać kasę a potem zaś bawić się w te całe łowy to jakaś masakra... Tak wogóle to ile oni jako sklep mają rzeczywisty czas na wymianę wadliwego towaru w przypadku takiej ps5? 

Edytowane przez Rash
Odnośnik do komentarza

Oddaj po prostu na niezgodność z umową i zażądaj wymiany na nową. Ok 15.12 MM powinno mieć konsole bo będą wysyłać do zamówień. Myślę, że zamawiają trochę więcej niż sprzedają, ze względu właśnie na ewentualne wymiany.
Mam nadzieję, że trafię dobrą sztukę w MM...
Powoli chyba zaczynam żałować, że zamówiłem, czytając jakie są problemy z tymi pierwszymi partiami. :-/

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka





Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, RadkoR napisał:

Oddaj po prostu na niezgodność z umową i zażądaj wymiany na nową. Ok 15.12 MM powinno mieć konsole bo będą wysyłać do zamówień. Myślę, że zamawiają trochę więcej niż sprzedają, ze względu właśnie na ewentualne wymiany.
Mam nadzieję, że trafię dobrą sztukę w MM...
Powoli chyba zaczynam żałować, że zamówiłem, czytając jakie są problemy z tymi pierwszymi partiami. :-/

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka




 

Czyli oddając ją i wypełniając formularz gwarancyjny co mam wpisać? ;)

Odnośnik do komentarza

Nie na gwarancję producenta. Korzystaj z rękojmi gdzie możesz żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy. Zajmuje się tym sprzedawca a nie producent. Gwarancja to ostateczność.

A jeśli nie minęło 14 dni od zakupu to po prostu ładnie zapakowujesz i oddajesz do sklepu i kasa wraca - jeśli kupiłeś na odległość i nie odbierałeś osobiście.

Edytowane przez RadkoR
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...