Skocz do zawartości

Awaryjność PS5


triboy

Rekomendowane odpowiedzi

Mi sie raz konsola wyjebala przy DS takze faktycznie to nie jest kwestia gry. Przy Spidermanie to przez 20h ani chrupniecia a prawie caly czas w fidelity mode.

 

W kazdym razie po tej nowej aktualizacji zadnych problemow. Przy graniu z plyty prawie jej nie slychac, minimalnie glosniejsza jest przy cyfrowkach XD

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

Dokładnie o to mi chodzi. Żeby to jeszcze raz na nie wiem, 2 godziny. Ale to robi co kilkanaście minut chyba.

U mnie napęd się potrafił załączyć nawet, gdy oglądałem jakiś film na Netfliksie - i to kilka razy. No...  Ale mam nadzieję, że licencję na oglądanie mi pan Sony przyznał.

 

:reggie:

Odnośnik do komentarza

Ja to bardziej bym się martwił tym przegrzewaniem GDDR6 na spodzie płyty głównej. Cholera wie co będzie w cieplejsze dni, a problem niby jest co potwierdziły pomiary temp. i kilka zgłoszeń userów z artefaktami. Jeśli konsola potrafi łapać artefakty na prostych grach jak Astro to co będzie za 2 lata (po gwarancji) jak wyjdą pierwsze porządne tytuły AAA tworzone tylko z myślą o PS5?
Pewnie SONY w międzyczasie znajdzie jakieś rozwiązanie jak np. dodatkowa taśma miedziana od tych kostek BGA do radiatora albo coś innego.

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka





Odnośnik do komentarza
9 minut temu, RadkoR napisał:

Ja to bardziej bym się martwił tym przegrzewaniem GDDR6 na spodzie płyty głównej. Cholera wie co będzie w cieplejsze dni, a problem niby jest co potwierdziły pomiary temp. i kilka zgłoszeń userów z artefaktami. Jeśli konsola potrafi łapać artefakty na prostych grach jak Astro to co będzie za 2 lata (po gwarancji) jak wyjdą pierwsze porządne tytuły AAA tworzone tylko z myślą o PS5?
Pewnie SONY w międzyczasie znajdzie jakieś rozwiązanie jak np. dodatkowa taśma miedziana od tych kostek BGA do radiatora albo coś innego.

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka




 

 

Kości GDDR mają paste i docisk to aluminiowej płyty do której jest podłaczony jeszcze heatpipe - co zbiera ciepło.

Kości SSD też mają swoją paste, te 3 czy 5 przypadków z latajacymi texturami może być równie dobrze związane z grzaniem się GPU, za mało pasty czy cokolweik na kilka milionów sztuk. Na video zaznaczyłem odpowiednie momenty, dobrze wygląda system odprowadzania ciepła imo

 

 

Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Square napisał:

A teraz masz?

Normalnie takie coś w mniejszym bądź większym stopniu pojawiało się po kilku latach. Jeżeli problem Switcha, i teraz DS pojawił się po dwóch tygodniach to trochę słabo.


Nie, bo nie gram jak małolat dzisiaj. Do tego dochodzi fakt, ze ja nie trzymam wszystkich konsol pod jednym dachem. Mam jedna główna, a drugimi wafluje. Wiec rotacja sprzętowa jest. Do tego jak wychodzi nowa wersja/slim to wymieniam. 
Ale takie coś po 2 tyg trochę słabo.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, iluck85 napisał:


 

Nie kojarzę żebym miał kiedyś z tym problem :) 

 

No widzisz, ja też nie. Nie miałem tego problemu z Dualshockiem 3, Dualshockiem 4, padem od Xboxa One i teraz nie mam problemu z DualSense. Jak wygooglujesz odpowiednią frazę to znajdziesz filmiki z dryfującymi analogami we wszystkich tych padach. Nie wiem, może za mało gram, może za lekko ruszam analogami, może osoby z problemami miały po prostu pecha. Pamiętaj, że te sprzęty idą w dziesiątkach milionów i nawet 1000 filmików z problemami to przy tej skali nic.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Fanek napisał:

Kości GDDR mają paste i docisk to aluminiowej płyty do której jest podłaczony jeszcze heatpipe - co zbiera ciepło.

Ale nie zmienia to faktu, że grzeją się do ponad 93 stopni. Z drugiej strony Micron podaje temp. graniczną dla tych kości na ponad 100 stopni, więc kij wie czy te artefakty są faktycznie od pamięci. Może być GPU jak piszesz. Albo typy trzymali konsole w zamkniętej wąskiej szafce i teraz zgłaszają, że niby im się psują.

Edytowane przez RadkoR
Odnośnik do komentarza

No cóż. Jest 2 lata gwarancji. Ciekaw jestem czy jeśli SONY faktycznie przyzna, że jest problem z chłodzeniem pamięci i wyda jakąś lekko zmodyfikowaną rewizję to czy będzie wymieniać na gwarancji konsole które zaczną artefaktować. Bo nie sądzę aby wymieniali wszystkie kilka milionów. :)

Edytowane przez RadkoR
Odnośnik do komentarza

Nie bójcie się tak o te sonki. To normalne że po premierze dużo jest zgłaszanych awarii przerabialiśmy to z xboxem już ludzie pisali że jest drugi RROD itp. Wszystko się rozeszło oczywiście.

Zacytuje też Hendrixa co by was uspokoić:

Cytat

Przy okazji warto pamiętać, że failure rate w przypadku elektroniki jest naturalnie wpisany w produkcję, za normalny uznaje się 1%-3%, więc na każdy 1mln danego produktu, 10 do 30 tysięcy sztuk wadliwych. Jednocześnie launch sprzyja ilości raportów, bo to w zasadzie jedyny czas w życiu danej konsoli, gdy w bardzo krótkim odstępie czasu zostanie uruchomionych tak duża liczba nowych maszyn, dodać to tego social media i voila.

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...