Skocz do zawartości

PSVR 2 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

No chyba wypada już założyć dedykowany temat dla nowej generacji PSVR.

Zaczęło się od tego postu: https://blog.playstation.com/2021/02/23/introducing-the-next-generation-of-vr-on-playstation/

 

A niedawno zaprezentowano wygląd kontrolerów: https://blog.playstation.com/2021/03/18/next-gen-vr-on-ps5-the-new-controller/

 

Cytat

Features

The new VR controller enables players to feel and interact with games in a much more visceral way. There are several features, including key features from the DualSense controller, which match our vision for what next-generation VR games can be.

●      Adaptive triggers: Each VR controller (Left and Right) includes an adaptive trigger button that adds palpable tension when pressed, similar to what’s found in the DualSense controller. If you’ve played a PS5 game, you’ll be familiar with the tension in the L2 or R2 buttons when you press them, such as when you’re drawing your bow to fire an arrow. When you take that kind of mechanic and apply it to VR, the experience is amplified to the next level.

●       Haptic feedback: The new controller will have haptic feedback optimized for its form factor, making every sensation in the game world more impactful, textured and nuanced. When you’re traversing through rocky desert or trading blows in melee combat, you’ll feel the difference, magnifying the extraordinary visual and audio experience that’s so central to VR.

●       Finger touch detection: The controller can detect your fingers without any pressing in the areas where you place your thumb, index, or middle fingers. This enables you to make more natural gestures with your hands during gameplay.

●       Tracking: The VR controller is tracked by the new VR headset through a tracking ring across the bottom of the controller.

●       Action buttons / analog sticks: The Left controller contains one analog stick, the triangle and square buttons, a “grip” button (L1), trigger button (L2) and Create button. The Right controller contains one analog stick, the cross and circle buttons, a “grip” button (R1), trigger button (R2) and Options button. The “grip” button can be used to pick up in-game objects, as one example.

 

Jest na co czekać. :) 

Patrząc na to co dali radę zrobić z VR na starusieńkim PS4, nowa generacja może dać ostro czadu. 

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 80,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • to jeszcze ja dorzuce swoje 3 grosze bo właśnie pograłem godzinę w GT7 na kierownicy życie potoczyło się tak, że pracuje jako level designer w firmie która robi gry pod VR więc musicie wziać pod

  • Po prawie tygodniu obcowania z PS VR2 jestem bardzo zadowolony. Kupiłem go głównie z myślą o GT7, więc resztę gier trochę póki co olewam, ale przetestowałem demka Horizona i Star Wars i jest niezła za

  • Wypiłem wczoraj sobie drinka i postanowiłem sprawdzić co się stanie. Problemy wszystkie zniknęły,nawet killhouse na czas robiłem gdzie wcześniej sama strzelnica była problemem po krótkiej chwili, ehhh

Opublikowano

Jeśli by tylko się jeszcze pozbyli tych kabli, mnie oryginalny PSVR trochę zniechęcił w odpalaniu i podłączaniu wszystkiego, OQ2 zakladam, naciskam guzik i jestem w świecie VR 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Ten kanał ma dobre kontakty wśród developerów VR.

podobno digital foundry coś wiedzą, ale nie powiedzą i są też pod wrażeniem.

Opublikowano

Nie może wyjść gorzej niż konkurencja czyli Valve Index, bo wtedy to nie ma racji bytu. Stawiam, ze Sony nie będzie bawiło się w casualowe VR jak Oculus. Tutaj będzie raczej wojna Apple Arcade cośtam vs. Oculus Quest i Index vs. PlayStation. I na start u Sony musi być jakiś hit, może Naughty Dog coś szykuje oprócz multiplayera do TLoU. 

Opublikowano
4 minuty temu, poniedzialek1001 napisał:

może Naughty Dog coś szykuje oprócz multiplayera do TLoU. 

Zapomnij, Team Asobi na 99% kleci coś pod VR, London Studio które było od gier na VR też pracuje nad jakimś niezapowiedzianym AAA. Wcale bym się nie zdziwił jakby Sony dogadało się grubym na port HL: Alyx

Opublikowano
12 minut temu, Figuś napisał:

Zapomnij, Team Asobi na 99% kleci coś pod VR, London Studio które było od gier na VR też pracuje nad jakimś niezapowiedzianym AAA. Wcale bym się nie zdziwił jakby Sony dogadało się grubym na port HL: Alyx

Tak, ale Team Asobi zrobi jakąś popierdółkę, prezentującą możliwości PSVR, więc to na pewno nie będzie pełnoprawne AAA. Team Londyn również. Na dogadanie z Gabem bym nie liczył właśnie, bo on wie ze tylko dla Alyxa ludzie kupują Index. Moim zdaniem, Sony będzie chciało konkurować konkretnie z Alyxem, czyli będą chcieli wydać jakiś mocny tytuł ze znanego uniwersum. Aktualnie zapowiedziany jest GoW, Horizon, wiec w sumie nie wiem.. dlatego tylko NG mi przychodzi do głowy. A raczej całe studio na trybem multi nie siedzi. 

Edytowane przez poniedzialek1001

Opublikowano

Jeśli wsadzą ekran 4k to będą musieli mocno polegać na dynamicznej rozdzielczości bo VR jest bardziej wymagający od 'zwykłych' gier, oby tylko rozdzielczość nie spadała poniżej powiedzmy 1440p (+-10%). Z drugiej strony taki ekran będzie bardzo future proof jeśli w przyszłości wyjdzie PS5 Pro. Jeśli informacja z tymi remasterami (oby to były bezpłatne patche) się potwierdzi to bardzo fajnie bo ziarnistość ekranu nawet na PS4 Pro i plątanina kabli to dwa najważniejsze powody przez które pozbyłem się PSVR. Co jak co czekam bo przy graniu w AstroBota (którego nie nazwał bym popierdółką) czy London Heist bawiłem się świetnie.

Opublikowano

W Alyxa można grać też na Quescie, Index nie jest obligatoryjny, dolany ze sprzedaży na PS mogą przekonać grubego.

 

Co do ND to zapomnij o grze od nich na VR, Tam teraz oprócz frakcji robi się TLoU 3 i podobno jakieś nowe IP w kosmosie jeśli dobrze pamiętam, ale to są ploty i duże prawdopodobieństwo że mocno z czterech liter wyciągnięte.

Opublikowano

Kosmos jest w modzie, także mogliby rzeczywiście zmienić w końcu temat. To tyle offtopem [emoji16]

Opublikowano

Jest szansa że się coś ruszy bo oculus to z ich pomysłami to prowokacja. Ubili Rifta i myślą że gówna na komórki kogokolwiek. 

Edytowane przez mozi

Opublikowano

Wiem, ze Alyx jest nie tyko na Indexie, ale na tej platformie to jest ultimate experience. W każdym razie przejrzałem sobie na szybko dywizje Sony Enterteinment i… może MLB. Tak poza tym to niespecjalnie są deweloperzy do robienia exclusivów aktualnie. Takie Bend Studio, ktore tez się nudzi, raczej jest za słabe na robienie gry AAA pod VR. 

Opublikowano

PS VR2 myślę, że będzie mocne. Sony szarpneło się na ten rynek VR to będą atakować. Mają świetną infrastrukturę przygotowaną. Ja będą obserwował, a jak zaskoczą genialnym setupem z odwzorowaniem każdego palca w VR, to biere preorder.

 

Yebie mnie 4k na VR. Ma być betonek 60fps fullHD, ale z obsługą każdego palca.

 

 

 

 

 

 

Wierzę :fsg: 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Niby to tylko informacja przekazywana do gry, więc lampki nie muszą być wymagane.

Zresztą, jeżeli psvr 2 ma odnieść jakiś sukces, to gry działać muszą, nie widzę sensu wypuszczać kolejnych gogli bez gier na start.

Opublikowano
  • Autor

Bez gier od razu. Głowni gracze vr na bank już robią gry pod psvr2. Inne się łatwo sportuje np beat saber, alyx (oby!) czy superhot. Myślę że psvr2 będzie mieć sporo gier na start

Opublikowano

Wsteczna kompatybilność z grami z PSVR1 to mus. Dobrze by było żeby jeszcze rozdzielczość była jakoś zwiększana w takich tytułach.

Opublikowano
  • Autor

Zobaczymy jak to bedzie. Szkoda że jeszcze z rok czekania. Na gwiazdkę 2022 pewnie dopiero wyjdzie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.