Skocz do zawartości

Soul Hackers 2


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Nie gralem w za dużo megaten, tylko w Persony. P4G to arcydzieło. P5 i teraz powoli ogrywane P5R to arcydzieło. A tutaj się zanosi na jakieś totalne zaskoczenie, bo nikt tej gry nie zapowiadal jakos hucznie i będzie to niespodziewany kandydat do goty 2022: https://noisypixel.net/soul-hackers-2-preview-recessive-emancipation/. Obejrzałem parę preview, prezentacja całości jest podobna do P5, protagonistka ma voice acting, chyba pierwszy raz w Megatenach?! Styl graficzny/ system walki podobny do P5, ale scifi, do tego fabularnie tez zapowiada się ciekawie, są też social linki na wzór Person, 4k 60 fps na konsolach, tez pierwszy raz u Atlusa. Wszystko wygląda na idealną receptę na zaskoczenie roku.  

 

Odpuszczam chyba pewien remake i biorę to na premierę:). 

 

 

 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Ja liczę, że będzie dużo lepsza gra, niż SMT5, ale obawiam się, że niezależnie od tego SH2 nie będzie się cieszył jakąś szczególną popularnością. Brak SMT w tytule, plus fakt, że to "sequel", gdzie zdecydowana większość graczy w ogóle nie zna oryginału. Do tego zapowiedź Persona 5 Royal praktycznie dwa miesiące później. Zgaduję, że dużo osób przeznaczy pieniądze właśnie na to, zamiast na kompletnie nową odsłonę, której nie znają. W efekcie Atlus tylko utwierdzi się w przekonaniu, że nie ma co eksperymentować i stawiać na oryginalność, tylko trzeba wałkować spinoffy Person...

 

Długo się zastanawiałem, ale koniec końców kupiłem wersję Steam. Kosztowne dziadostwo, ale jak szaleć, to szaleć. Szkoda tylko, że premiera akurat na koniec urlopu... Chociaż kto wie, jak się wciągnę przez weekend, to może sobie przedłużę o parę dni. ;)

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Suavek napisał:

Ja liczę, że będzie dużo lepsza gra, niż SMT5, ale obawiam się, że niezależnie od tego SH2 nie będzie się cieszył jakąś szczególną popularnością. Brak SMT w tytule, plus fakt, że to "sequel", gdzie zdecydowana większość graczy w ogóle nie zna oryginału. Do tego zapowiedź Persona 5 Royal praktycznie dwa miesiące później. Zgaduję, że dużo osób przeznaczy pieniądze właśnie na to, zamiast na kompletnie nową odsłonę, której nie znają. W efekcie Atlus tylko utwierdzi się w przekonaniu, że nie ma co eksperymentować i stawiać na oryginalność, tylko trzeba wałkować spinoffy Person...

 

Długo się zastanawiałem, ale koniec końców kupiłem wersję Steam. Kosztowne dziadostwo, ale jak szaleć, to szaleć. Szkoda tylko, że premiera akurat na koniec urlopu... Chociaż kto wie, jak się wciągnę przez weekend, to może sobie przedłużę o parę dni. ;)

Moim problemem jest z kolei rozgrzebane P5R, które jeszcze zajmie mi jeszcze z 70h :). Dodatkowo nie mogę tego mocno dawkować, bo gralem juz w P5 4 lata temu i nie chce się zmęczyć tematem. Nowości sporo, ale to jednak piekielnie dlugo tytuł i zanim dojdę do 3 semestru to minie parę ładnych miesięcy:(. Więc pewnie SH2 będę walczył naprzemiennie z P5R do końca roku :). 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Suavek napisał:

Zdaje się nie ma jeszcze informacji, czy będzie działać na SD.

 

Nocturne ma status Unsupported, a obie gry działają na Unity.

Czy to znaczy, że Nocturne nie działa na decku w ogóle, albo sa jakies znane problemy? 

 

Tez się zastanawiam nad SH2 na Steam (PC/ laptop/ deck combo), bo P5R mam na PLAYSTATION, więc zważywszy na ograniczony czas przy TV przenośność byłaby zbawieniem dla kolejnego jrpga, zakładam, że to kolejny tytuł na 80+h, bo Atlus chyba innych nie robi :). W tym roku ogolnie na Steam 90% co ogrywam to JRPGi xD: CT, FFVI, FFIX. W połączeniu z Deckiem to już w ogóle mocny deal się robi, mimo, że uwielbiam grac na PS5 I tym razem Atlus robi wersje natywna, a nie backward compatible jak z P5R. 

Odnośnik do komentarza

Unsupported to znaczy, że nie działa wcale. Być może są jakieś sposoby/metody na uruchomienie, ale nie jestem w temacie. Pewnie eksperci, co już sprzęt mają będą mogli się wypowiedzieć w stosownym temacie. Ja swój egzemplarz Decka dostanę pewnie dopiero przed końcem roku, więc nie zagłębiałem się jakoś szczególnie, bo dla mnie ten sprzęt będzie dodatkiem/zabawką, aniżeli główną platformą do grania PC.

 

Oczywiście mówię, jak jest w przypadku Nocturne. Co będzie z SH2 czy P5R dowiemy się po premierze.

Odnośnik do komentarza

Ta zapowiedź wyżej brzmi jak próba wypracowania w gimnazjum, ale tak przejrzałem inne i faktycznie bardzo mocne opinie. Nieźle jak na jednak mało hype'owany tytuł.

 

Dziwi jednak nadal mnie wybór platform. Switch jest popularniejszy niż reszta razem wzięta w Japonii. Repetytywny i statyczny styl gier Atlusa też zawsze idealnie pasował do handhelda. Kurczę, co tam niby jest na ekranie że musieil to robić na next-geny.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Suavek napisał:

Zdaje się nie ma jeszcze informacji, czy będzie działać na SD.

 

Nocturne ma status Unsupported, a obie gry działają na Unity.

Dla mnie te statusy są warte tyle, co zużyta rolka papieru toaletowego. 

 

Persone 4 czy Dragon Quest Builders 2 odpalałem na długo przed tym, zanim ją "oficjalnie" ogarnęli (Dragona chyba dalej nie zrobili). Dużo gier z zielonym znaczkiem zmagają się za to z problemami.

Odnośnik do komentarza
21 godzin temu, ogqozo napisał:

Ta zapowiedź wyżej brzmi jak próba wypracowania w gimnazjum, ale tak przejrzałem inne i faktycznie bardzo mocne opinie. Nieźle jak na jednak mało hype'owany tytuł.

 

Dziwi jednak nadal mnie wybór platform. Switch jest popularniejszy niż reszta razem wzięta w Japonii. Repetytywny i statyczny styl gier Atlusa też zawsze idealnie pasował do handhelda. Kurczę, co tam niby jest na ekranie że musieil to robić na next-geny.

To Atlus, tego nie ogarniesz. Jedynka tej gry (pewnie mało powiązana, jak Persony, ale jednak to wpływa na zasięg itp.) tylko na 3DS, dwójka na wszystko poza Switchem xDD.

Odnośnik do komentarza

Ciężko tu znaleźć logikę, prawdę mówiąc. Można przypuszczać, że chodzi o jakieś kontrakty, bądź też ewentualne rozeznanie rynku i sprzedaży na przyszłość. SMT5 wyszedł tylko na Switcha. SH2 wychodzi na wszystko poza Switchem. I jedno i drugie mogłoby być multiplatformowe... Nie wiem, co za tym wszystkim stoi.

 

Ja tam jestem zwolennikiem wydawania gier na wszystkich platformach, o ile nie są to tytuły first-party. Nie znoszę nudnego ględzenia, że coś powinno wyjść na platformę X zamiast platformę Y, bo na platformie X akurat komuś gra się lepiej, mimo tego, że Y też ma swoich zwolenników.

 

Soul Hackers 2 na PC nie ma wstępnie jakichś wygórowanych wymagań sprzętowych i tak jak Nocturne działa na silniku Unity, więc Switch powinien jakoś grę pociągnąć. Może za jakiś czas coś w tej kwestii jednak usłyszymy. Tak samo, jak są przecieki o SMT5 na PC.

 

Z tego co czytam, to SH2 zapowiada się jak klasyczny Megaten. Tj. łażenie po lochach i przerwy na fabułę. Ze wszelkich zapowiedzi jednak nie wynika, żeby gra miała w jakimkolwiek stopniu zrewolucjonizować serię. Kwestia indywidualna, czy ktoś to uważa za plus, czy minus. Ja jestem entuzjastycznie nastawiony, aczkolwiek ostrożny, po lekkim rozczarowaniu SMT5.

Odnośnik do komentarza

A skoro już jesteśmy przy dziwnych decyzjach - day one DLC:

 

 

No rozumiem dodatki kosmetyczne, bonusy, ale blokowanie charakterystycznych dla serii demonów oraz dodatkowy epizod fabularny to już przegięcie. Ludzie już są zniesmaczeni i to również mogło wpłynąć na decyzję o zakupie.

 

Choć przyznam, że pakiet kostiumów + BGM wypada fajnie. Te z Soul Hackers i Raidou Kuzunoha prezentują się super (Fem-Raidou!). Z Person już niekoniecznie (choć w sumie dziwne, że P3 zabrakło).

 

Aha, tak wypatruję na filmikach i wygląda na to, że powoli Atlus dodaje do gry modele demonów, które do tej pory występowały tylko w formie 2D. Biorąc pod uwagę, że szkielety i niekiedy tekstury pamiętają jeszcze czasy PS2, to w sumie spoko - będą gotowce na następne 15 lat. ;)

Odnośnik do komentarza

 

Faktycznie jakiś niby-social też jest w grze. Choć bardziej wygląda mi to na coś w stylu Persona 5 Strikers.

 

5 godzin temu, banzai napisał:

ciekawi mnie ile tych modeli zrobili do tego megatena na telefony.. a potem siup i do następnej gry:potter:

Zapewne większość. Akurat nie mam nic przeciwko, bo jakościowo nie będzie widać szczególnej różnicy. Niech chociaż tyle ten mobile wniesie do reszty cyklu...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.