Opublikowano 25 września 202425 wrz Te strategie mają regrywalność latami o jakiej gry Sony mogą tylko pomarzyć. Ot takie AoE2: DE, gierka z premierą w 2019, remake gry z 1998: Chce zobaczyć te super hiper exy Sony z taką liczbą graczy kilka lat po premierze
Opublikowano 25 września 202425 wrz kogo obchodzi jakas "regrywalnosc". Sami w te gry nie gracie, a walicie konia do liczb na steam. Brawo "gracze"
Opublikowano 25 września 202425 wrz 4 minuty temu, Beelzeboss napisał(a): kogo obchodzi jakas "regrywalnosc". Z pewnością nie runnerów do paczkomatu po weekendzie
Opublikowano 25 września 202425 wrz 2 godziny temu, drozdu7 napisał(a): Do żyda czy nie do żyda, oto jest pytanie Do żyda, normalnie
Opublikowano 25 września 202425 wrz xbox jak masz ochote na fastfooda za 4ziko sony jak lubisz filmy o giejach i babach nintendo jak jesteś graczem
Opublikowano 25 września 202425 wrz Ghost, phantom, DS2 i gta6. A to tylko początek zapowiedzi na Sonke 2025. Venom jeszcze wleci pewnie, Indiana Jones najlepsza wersja, Stalker 2 najlepsza wersja. Nie jest tak źle.
Opublikowano 25 września 202425 wrz 26 minut temu, Donatello1991 napisał(a): Ghost, phantom, DS2 i gta6. A to tylko początek zapowiedzi na Sonke 2025. Venom jeszcze wleci pewnie, Indiana Jones najlepsza wersja, Stalker 2 najlepsza wersja. Nie jest tak źle. Dobrze że jest ten Xbox wydający czasami gry na PS5 bo dopiero wtedy byłoby źle
Opublikowano 25 września 202425 wrz "With PS5 Pro, players will be able to enjoy Stellar Blade in 4K resolution at 50fps or more, with smoother gameplay, and you'll notice an improvement in grain and detail in the game in PSSR upscale mode. 50 fps gaming nadchodzi
Opublikowano 25 września 202425 wrz 2 minuty temu, GearsUp napisał(a): "With PS5 Pro, players will be able to enjoy Stellar Blade in 4K resolution at 50fps or more, with smoother gameplay, and you'll notice an improvement in grain and detail in the game in PSSR upscale mode. 50 fps gaming nadchodzi Konami lepsze Cytat In Metal Gear Solid Delta, the innovative PSSR technology allows for the trees and the lush vegetation of the game's iconic jungle terrain to become more vivid, and enhances the sense of realism of infiltrating through a natural environment. Additionally, we are able to deliver a smoother gameplay experience with better framerates throughout the entire game. są qrwa konkrety w chooj
Opublikowano 25 września 202425 wrz 4 minuty temu, Shago napisał(a): Skutki próby utrzymania na siłę 4K. W sumie przy VRR przywiązanie do 60 fps ma mniejsze znaczenie, w sensie 40, 50, unlocked 80-120 też mają sens, zależy od przypadku i gry. Locked 30 fps na takim TV to trauma.
Opublikowano 25 września 202425 wrz Klapy stały się teraz taboreciarzami, tym czym zawsze gardzili xd Ja pierdole, naprawdę ostatnie kilka lat niebieskiego wyparcia i adaptacji jak zwykłe szczury powinno zostać zekranizowane z muzyczką z Benny Hilla bo inaczej się nie da.
Opublikowano 25 września 202425 wrz Ja pjerdole co się dzieje z tą branżą już Sega Saturn miała lepsze wsparcie niż PS5.
Opublikowano 25 września 202425 wrz Nowe pokolenia mające inne priorytety + lawinowo rosnące koszta produkcji (Takiego Crasha 3 na PSX robiło kilkunastu chłopa, a ilu musiało robić Astro Bota?) + długie czasy produkcji.
Opublikowano 25 września 202425 wrz 1 godzinę temu, Pupcio napisał(a): xbox jak masz ochote na fastfooda za 4ziko sony jak lubisz filmy o giejach i babach nintendo jak jesteś graczem a laptop?
Opublikowano 25 września 202425 wrz 13 minut temu, Donatello1991 napisał(a): No po co jeszcze środki marnować na remastery. Bo widocznie małym nakładem można coś zarobić. Już tak dobrze się nie zarabia chyba na sprzęcie, a i gra żeby się zwrócić i zarobić musi pójść w sporej ilości. Dobrze widać że już każdy szuka jakichś sposobów na dorobienie szmalu. Btw. Takie Diablo4 chyba zarobiło miliard jeśli dobrze wyczytałem ostatnio
Opublikowano 25 września 202425 wrz 29 minutes ago, Shago said: Nowe pokolenia mające inne priorytety + lawinowo rosnące koszta produkcji (Takiego Crasha 3 na PSX robiło kilkunastu chłopa, a ilu musiało robić Astro Bota?) + długie czasy produkcji. No już dajcie spokój z tymi lawinowo rosnącymi kosztami produkcji bo są gry które nadal robi kilka osób i są zajebiste, współczesne narzędzia mocno ułatwiają robienie gier a największy hajs idzie na marketing a nie na samą produkcje. Alan Wake 2 robiło 130 osób, Stellar Blade 98. Są gry z jeszcze mniejszą liczbą. Da się jak się nie jest nieudacznikiem.
Opublikowano 25 września 202425 wrz No ale 130 osób to nie jest mało :). Niech zarobki będą średnio... nie wiem... z 10k $? Masz 1 300 000$ kosztów pracowniczych, a gra się robi z reguły kilka lat. Do tego wszelkie licencje na silniki, narzędzia programistyczne/graficzne itp. itd...
Opublikowano 25 września 202425 wrz 1 godzinę temu, Shago napisał(a): Skutki próby utrzymania na siłę 4K. Przeczytaj dokładnie, to już jest 4K po zastosowaniu upscallera, a nie natywne
Opublikowano 25 września 202425 wrz Tymczasem na PC jak król wymagające o wiele mniej mocy i dające o wiele lepsze wrażenia 3440 x 1440
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.