Skocz do zawartości

Console Wars 15: Każdy coś tam dla siebie znalazł

Featured Replies

Opublikowano

Wyskoczyło mi powiadomienie 10 letnie! Obczajcie jakość Shadow Fall, nawet po tylu latach Xbox nie dogonił tej jakości.

IMG_2135.jpeg

  • Odpowiedzi 33,1 tys.
  • Wyświetleń 628 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zresztą nie ma co się teraz wykręcać że  granie w lepszej jakości nagle was smieszy bo jeszcze ponad rok temu sami pisaliście że "strata" tych gier "by was zabolała". A przynajmniej schabek tak pisał

  • Kurwa juz sam microsoft przyznaje ze sony robi lepsze gry i legendarne serie XD jak te biedne boty z growego domu dziecka musza sie czuc broniac xkurwy   To jakby waszym ojcem byl Suchodolsk

Opublikowano
2 godziny temu, Soul napisał:

20231212_173453.thumb.jpg.10b63b4b9f5add43877de70e73b46d0f.jpg

 

:xboss:

W 2028 w końcu się uda :D

Opublikowano
Cytat

Sony reported a 29% drop in operating profit for its second quarter as the company suffered from weakness in its imaging sensor business.

 

To jest to co od zawsze powtarzam - PlayStation to kolos na glinianych nogach co widać po porażkach sprzedażowych większośći ich gier, fatalnym stanie 1st party i ewakuacją Jima Ryana z tonącego okrętu. Sprzedaż tych "hitów" na PC pokazuje jak bardzo majaki o nieosiągalnej jakości są halucynacjami wygłodniałych dobrych gier klapów.

 

PlayStation ledwo odratowano przy PS3.

 

Przy PlayStation 5 nie będą mieli tego luksusu. Są już martwi, ale jeszcze tego nie wiedzą. Ta generacja to zniszczenie i kompromitacja niebieskiego cwela. 

Opublikowano

Xbox od dłuższego czasu był konsola dla świadomego gracza, najlepsze 1st party na rynku oferuje nieosiągalną dla konkurencji różnorodność. 
 

Tak było za czasów X360, pierwszej połowy poprzedniej generacji i teraz z XSX, ale karakany pałowały się do liczby sprzedanych konsol. No i jak widać chuja wam sprzedaż tych konsol daje, w cyferki możecie sobie pograć. :)

Opublikowano

Do dzisiaj się cieszę że pogoniłem shadow faila zaraz po zakupie i nie straciłem dużo, niesamowita wydmuszka na kilka godzin gry z wymuszonym bardzo niewygodnym używaniem gładzika z dualsraki4

Opublikowano

Bot nie doceni innowacji, więc 20 lat gra na padziku na bateryjki z odpustu. Bot nie doceni innowacji, więc technologicznie nie dostanie nigdy takiej gry jak Killzone S.

Opublikowano

dobrze, że mi przypomniałeś - to był niezły szok jak dualsraka kończyła działanie po 5h gry i trzeba było na kablu usb grać jak za czasów pegaza, co za technika ze śmietnika xD

Opublikowano
47 minut temu, Donatello1991 napisał:

Bot nie doceni innowacji, więc 20 lat gra na padziku na bateryjki z odpustu. Bot nie doceni innowacji, więc technologicznie nie dostanie nigdy takiej gry jak Killzone S.

 

Dobra gra jest dobra nawet na klawiaturze, a słabej nie uratuje pad który robiłby gałę z połykiem. Wspominanie 10-cio letniego ShadowFail 7/10 pokazuje tylko jaka bieda jest obecnie na PlayStation. Od zawsze wiedziałem, że to, ze Sony nie odjebało kompletnie przy PS3 to jedynie zasługa szczęścia i potknięć konkurencji niż zasług Sony.

 

Do 2033 PlayStation Studios jako część składowa XGS. Może do tej pory niebiescy nie wypalą kompletnie niedobitków swojego 1st party. 

Opublikowano

 

jedyne studio które coś tam wydało na plejkurwe 4.5 bez gier i przyszłości, w nagrodę wywalimy połowę osób lub was zamkniemy, $ony jakie to ścierwo jest to aż wygłodniałe klapy odpalają crapa shadow fail z 2013 bo nie mają w co grać  :) 

Opublikowano

Kurde ja wiem że koszty praktycznie wszystkiego wzrosły. Ale aż zdumiony jestem jak to się Sony nie spina finansowo. Konsole idą w milionach, gry tak samo, przecież masa ludzi kupuje w ich sklepie Cody i Fify 

Opublikowano
3 minuty temu, drozdu7 napisał:

Kurde ja wiem że koszty praktycznie wszystkiego wzrosły. Ale aż zdumiony jestem jak to się Sony nie spina finansowo. Konsole idą w milionach, gry tak samo, przecież masa ludzi kupuje w ich sklepie Cody i Fify 

Jak robią gierki kosztujące 300mln to się nie dziw, spiderman2 nawet jeszcze na 0 nie wyszedł 

Opublikowano

No ta obecny trend robienia coraz droższych, coraz większych gier za 300-400 milionów to jest droga donikąd. Jedno potknięcie i całe studio pójdzie do zamknięcia. 

 

Insomniac ma dobry pomysł by robić w budżecie jednego blockbustera AAA, 3 mniejsze gierki w stylu Moralesa, które nie tylko kosztowałyby mniej ale mogły wychodzić szybciej w ten sposób minimalizować ryzyko finansowe. 

image.thumb.png.8e1f2a4e534301265676321cb7f9008e.png

 

Podobnie wypowiadał się zresztą szef studiów Xboxa Matt Booty już kilka lat temu, za co został zresztą zjechany przez fanów Sony.

 

Opublikowano

Chwilę to zajęło, ale gracze w końcu zrozumieli, że od konsoli wymagać można więcej niż trzymania gały do przodu od cutscenki do cutscenki stąd słabe zyski z gier Sony. Konsole sprzedają się efektem kuli śniegowej, ale software'owo jest kwik, ratowane jedynie spoodermanem które nie jest nawet oryginalnym IP Sony.

 

Niestety, ocknęli się chwilę za późno i teraz zamkną kolejne studio które nie robi jebanych cinematików, a Insomniac zostało zdegradowane do luksusowych dziwek robiących tie-iny do gównanych marek Marvela dla każuali i innych bezgustów.

Opublikowano
11 minut temu, drozdu7 napisał:

Kurde ja wiem że koszty praktycznie wszystkiego wzrosły. Ale aż zdumiony jestem jak to się Sony nie spina finansowo. Konsole idą w milionach, gry tak samo, przecież masa ludzi kupuje w ich sklepie Cody i Fify 

 

Ale tu nie ma nic zaskakującego. Już dawno o tym pisałem. Sony wydaje absurdalnie wysokie kwoty na produkcję i marketing większości swoich gier przez co jest presja na kolosalną sprzedaż niemal każdej produkcji. Zapędzają się w kozi róg gdzie potrzebne są setki milionów dolarów na sam zwrot produkcji I kosztów marketingu. To nie jest model funkcjonowania do utrzymania w dłuższej perspektywie.

 

Jak wydasz 300 mln na grę, a ona osiągnie zwrot 200 mln, to kolejna gra przy tym samym budżecie musi już przynieść zwrot 400 mln.

Opublikowano

FY2021 games:

  1. Ratchet & Clank: Rift Apart - 2.34m

  2. MLB The Show 21 - 1.606m

  3. Ghost of Tsushima Director's Cut - 1.494m

  4. Returnal - 866k

  5. Uncharted: Legacy of Thieves Collection - 329k

  6. Death Stranding Director's Cut - 210k

FY2020 games:

  1. Spider-Man: Miles Morales - 10.184m

  2. The Last of Us Part II - 9.636m

  3. Ghost of Tsushima - 7.436m

  4. Demon's Souls Remake - 1.857m

  5. Sackboy: A Big Adventure - 1.289m

  6. Predator: Hunting Grounds - 778k

Catalogue games (pre-FY2020):

  • Spider-Man 2018 - 22.121m

  • God of War PS4 - 20.826m

  • Horizon Zero Dawn - 19.261m

  • Uncharted 4: A Thief's End - 18.616m

  • The Last of Us Remastered - 18.242m

  • Gran Turismo Sport - 12.726m

  • Uncharted Collection - 9.684m

  • Bloodborne - 7.464m

  • Days Gone - 7.322m

  • Ratchet & Clank - 6.97m

  • God of War 3 Remastered - 5.57m

  • Detroit Become Human - 5.406m

  • LittleBigPlanet 3 - 5.391m

  • Uncharted: The Lost Legacy - 5.246mil

  • InFamous: Second Son - 5.084m

  • Driveclub - 4.764m

  • Death Stranding - 4.157m

  • Until Dawn - 3.906m

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.