Skocz do zawartości

Like a Dragon: Infinite Wealth (Yakuza 8)


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niby też, a jednocześnie mam totalny przesyt po tym jak wczoraj na

Spoiler

wyspie Nele, zaraz po batalii z rekinem xd

 

błagałem o save point, bo chciałem kończyć te ciągłe encountery z mobkami lvl fioletowy i iść spać. A z drugiej strony jeszcze bym ograł czy to Ishin, czy Man Who Erased... Dodatkowo zafoliowany remaster Y3-5 czeka i w sumie kiedyś bym wrócił do sierocińca na Okinawie.

 

Tylko że te ostatnie tygodnie z Y8 mega mi nadszarpnęły zdrowie xD Tyle godzin siedzenia, niedospanie, olewanie siłowni wieczorami. Jak żyć.

Odnośnik do komentarza
59 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Nowy Judgment na Hawajach to raczej pewnik :). RGG nie byłoby sobą, jakby nie użyli tej mapki jeszcze n razy :). 

 

Albo tam będzie działa się akcja nowego IP, które robi RGG - na pewno w każdym razie tam zawitamy ponownie.

 

W ogóle bardzo podoba m się funkcja Smackdown pod L2 (o ile pamiętam, to nie było jej w poprzedniej części) - idealna do levelowania w szybkim tempie nowych jobów, zamiast tłuc dzbana po dzbanie, żeby się coś fajnego odblokowało. Boli tylko fakt, że trzeba mieć, zgodnie z moją wiedzą, bond level na 100, żeby móc daną postacią używać dwóch ostatnich umiejętności innej klasy (oba Essence of cośtam). Na ten moment tylko Kiryu dobija do setki.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Pupcio napisał:

Może zacznij drugiego jrpga o którym pisałeś w temacie ps+? :nosacz3:

image.thumb.png.eef5a566ab2e5087ab5777eb11b4d442.png chujowa sprawa, zacznij 3 + strategię jeszcze xD

6 minut temu, Jukka Sarasti napisał:

 

Albo tam będzie działa się akcja nowego IP, które robi RGG - na pewno w każdym razie tam zawitamy ponownie.

 

W ogóle bardzo podoba m się funkcja Smackdown pod L2 (o ile pamiętam, to nie było jej w poprzedniej części) - idealna do levelowania w szybkim tempie nowych jobów, zamiast tłuc dzbana po dzbanie, żeby się coś fajnego odblokowało. Boli tylko fakt, że trzeba mieć, zgodnie z moją wiedzą, bond level na 100, żeby móc daną postacią używać dwóch ostatnich umiejętności innej klasy (oba Essence of cośtam). Na ten moment tylko Kiryu dobija do setki.

No właśnie widzę, że tutaj skakanie po jobach bardzo ważne, na razie odblokowuje co się da, ale te bondy jakoś szybko nie lecą. 

Odnośnik do komentarza

A ja mam ponad 30 godzin, siedzę w rozdziale 6 i dla mnie to jest 10/10, najlepsza Yakuza po 0. Świetne miasto, TONA KONTENTU (kurwa gry w grze!), klimat wakacyjnej przygody, ciekawa historia, no i czysty growy miód. Nie wiem, czy cokolwiek wyjdzie lepszego w tym roku.

Edytowane przez Rozi
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Rozi napisał:

A ja mam ponad 25 godzin, siedzę w rozdziale 6 i dla mnie to jest 10/10, najlepsza Yakuza po 0. Świetne miasto, TONA KONTENTU (kurwa gry w grze!), klimat wakacyjnej przygody, ciekawa historia, no i czysty growy miód. Nie wiem, czy cokolwiek wyjdzie lepszego w tym roku.

Yakuza: Infinite Pleasure :). Aż szkoda siadać na chwilę do tej gierki, lepiej od razu konkret przyjąć. 

Odnośnik do komentarza

Dondoko taki dziwny pochłaniacz czasu. Jako że fabuła wymusiła pobyt tam przez jakiś czas, to dla szybkiego osiągnięcia celu uzbierałem surowce i zbudowałem cokolwiek, tj. pełno kibli i stołów, które ustawiłem koło siebie xD 

 

Wroce pobawić się dalej, bo w sumie nie miałem jeszcze żadnego gościa - jestem ciekaw co tam będą robić z tymi samymi kiblami.

 

ps

wyscigowiec a 60h na liczniku :obama: Jakbym wszystkie ściany lizał to chyba bym do wakacji grał.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, _Red_ napisał:

Dondoko taki dziwny pochłaniacz czasu. Jako że fabuła wymusiła pobyt tam przez jakiś czas, to dla szybkiego osiągnięcia celu uzbierałem surowce i zbudowałem cokolwiek, tj. pełno kibli i stołów, które ustawiłem koło siebie xD 

 

Wroce pobawić się dalej, bo w sumie nie miałem jeszcze żadnego gościa - jestem ciekaw co tam będą robić z tymi samymi kiblami.

 

ps

wyscigowiec a 60h na liczniku :obama: Jakbym wszystkie ściany lizał to chyba bym do wakacji grał.

Ja za pierwszym fabularnym posiedzeniem w Dondoko od razu wbiłem kilkanaście dni :D. Wpadło też dużo siana do normalnej gry, więc jak zwykle warto bawić się w te minigry.

 

Dondoko i Sujimony to będzie ścisły top minigierek w Yakuzach, bardziej podobał mi się chyba tylko cabaret club w Y2 Kiwami bodajże, jedna z niewielu minigier, jakie wymaksowałem do końca, jeszcze Y6 te walki gangów i Y7 z tym prowadzeniem korpo.

 

  

 

 

Odnośnik do komentarza

Pierdolona kałamarnica... Najbardziej upierdliwa walka (na zmianę mnie oślepia albo połyka), mam level 45 i chyba za mały na endgame, a nie ma już gdzie potrenować na wyspie :// Ogólnie gra łatwa, ale ma momenty.

 

edit

rozpaczliwe zwycięstwo xD Kasuga siedział bezpiecznie połknięty w brzuchu ośmiornicy i obrażenia od kwasu leczyłem regenem. Co chwila ozywialem pozostałych członków drużyny, którzy naparzali w łeb przeciwnika, padali od macek i tak w kółko. Uff.

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Nowy Judgment na Hawajach to raczej pewnik :). RGG nie byłoby sobą, jakby nie użyli tej mapki jeszcze n razy :). 

Deweloper nie miał aby jakiejś spiny z aktorem użyczającym twarzy i głosu głównej postaci? Coś kojarzę, że słabo się dogadywali i przez to przyszłość spinoffu stanęła pod znakiem zapytania :unknown:

 

Anyway, u mnie też już nieco ponad 30 godzin. W żadną Yakuzę nie wciągnąłem się tak mocno jak w Infinite Wealth, codziennie wmawiam sobie że położę się spać o normalnej godzinie jak człowiek, żeby rano nie być zawalony mułem w pracy, ale kończy się na maratonie do 1 w nocy. A najlepsze jest to, że gierka wzięła mnie totalnie z zaskoczenia i nawet jakoś specjalnie za nią nie czekałem, w sumie kupiłem ot tak sobie, żeby był jakiś zapychacz przed FFVII Rebirth xd Dobrze, że teraz dziewczyna się rozchorowała, to będę miał cały weekend, żeby porządnie ponerdzić :Aloy_cool1:

 

Tak naprawdę jedyne co mi się nie podoba to Sujimony. Tak się naczytałem o tej minigierce, ale okazała się lekkim rozczarowaniem. "Poksy" leveluje się zbyt szybko, starcia są zbyt łatwe i nie ma w tym za dużo taktyki. Prawie kończę się w to bawić i tak naprawdę przez całego questa idę jak burza z jednym koksem wylosowanym z gachy, który miażdży wszystkich oponentów (a mam jeszcze dwa podobne na ławce rezerwowych), bez korzystania z jakichś taktyk, bez patrzenia na żywioły. Widzę tu jednak niezły potencjał, więc mam nadzieję, że w kolejnej części mocniej to rozbudują i wtedy już naprawdę będzie można powiedzieć, że mamy pełnoprawne Pokemony w Yakuzie.  

 

Cała reszta gry jest cudowna. Od genialnego klimatu (od czasu Vice City nie czułem takiej wakacyjnej atmosfery w grze), przez masę porytych questów i tonę humoru (zadanie z papugą przyklejoną do głowy Kasugi, love story w wykonaniu krabików, ufo), tonę, dosłownie TONĘ contentu (tinderowanie, rozwożenie żarcia, cykanie fotek, wspomniany Sujimon, Dondoko Island, wielki opcjonalny dungeon itp itd etc), no i of course główny tryb fabularny wraz ze świetnym systemem walki i rozbudowanym craftingiem broni. Uwielbiam to w jaki sposób w tej grze odblokowuje się kolejne klasy postaci :) troszkę szkoda, że tak znerfili Kazumę

Spoiler

serio ktoś wierzy, że on ma raka? Bo ja jakoś wątpię, żeby tak łatwo pozbyli się takiej postaci

ale z drugiej strony zabieg jest zrozumiały, inaczej by na solo rozwalał wszystkich. 

 

No nic, teraz do 15 w pracy, później szybki napad na Biedronkę po niezdrowe żarcie oraz energole i będzie ostra jazda przez weekend. 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Fakt, Sujimony są nieco zbyt proste, ale rzecz jasna to ich pierwsze podejście do tej minigry, to jeszcze nie finalna jej forma xD. 

 

Mam nadzieję, że RGG pójdzie za ciosem i następna pełnoprawna część to znowu nowa miejscówka jako główna lokacja. 

 

Ich iteratywny styl robienia tych Yakuz to jest mistrzostwo w prowadzeniu projektów, to jak teraz mogą sobie tasować secondary lokacjami, postaciami, aktorami, spinoffami, no są kozacy, nie ma o czym gadać. 

Odnośnik do komentarza

 

1 godzinę temu, Josh napisał:

Deweloper nie miał aby jakiejś spiny z aktorem użyczającym twarzy i głosu głównej postaci? Coś kojarzę, że słabo się dogadywali i przez to przyszłość spinoffu stanęła pod znakiem zapytania :unknown:

 

Agencja z którą aktor ma kontrakt miała spinę z RGG, że jak to wypuszczać grę na PC, tam są moderzy, a moderzy mu jeszcze zmienią ryj albo dodadzą śmieszny głos i nie zgadzają się na takie naruszanie wizerunku ich parobka.

 

Co do treści w spoilerze, to strzelam, że do końca gry ta kwestia tej postaci nie zostanie definitywnie zamknięta, tylko gdzieś tam zniknie "załatwić ostatnie sprawy", a w Yazuzie 10 będzie siedział w barze Survive obok innej postaci, która wcale a wcale nie występowała w innych Yakuzach ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Znając historię tej serii i powroty postaci zza grobu to wcale się nie zdziwię jeżeli tak będzie. Ciekawe w której odsłonie wróci Nishiki, bo coś mi mówi że wybuch budynku i bycie przysypanym jego zgliszczami to trochę za mało, żeby kogoś tutaj zabić :kekw:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Pamięta ktoś jeszcze bejsboliste z Y5 lub tego od udzielania pożyczek? Chyba grał pierwsze skrzypce zarówno w Y4 i Y5. Mają tam tyle postaci, że mogą robić recycling aż do Y15: Dragon Alike, gdzie dobra postać staje się głównym bossem i na odwrót.

 

 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Ja czekam na powrót 90-letniego Kuze w "Like a Dragon: Kuze's Return" xD

 

 

Zgodnie z lore Yakuzy Online, to wyszedł z paki w 1999 roku, więc to całkiem możliwe, że się pojawi. Swoją drogą byłem zaskoczony, że z 

Spoiler

Yamai

walczy się jeszcze więcej razy, niż z Kuze :D

 

Wymyśliłem też rozwiązanie kwestii raka u Kiryu, jeśli już pojawił się wątek Yakuzy 4 i 5 - wystarczy zaczerpnąć z wątku Yakuzy 4 i powiedzieć, że to był tylko gumowy rak.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...