Opublikowano 16 września 20222 l bo jest nudna i przez całą grę naciskasz jeden przycisk. Taki cinematik samograj. zero myslenia. Bierzesz postacie, ktore maja wiecej niz jedno uderzenie + rune z podwajaniem ataku i koniec systemu walki.
Opublikowano 16 września 20222 l Autor Można tez przez 100h ogladac te same animacje, klepac combosy i miec zludzenie, ze to cos daje. No nie wiem co gorsze.
Opublikowano 16 września 20222 l Lol, to zaraz dojdziemy do tego, że w żadnej grze nie ma sensu optymalnie grać, bo i tak się da przejśc. Sam siebie próbujecie oszukać, a wiecie, że mam rację. Magia w suikodenach to śmiech, useless gówno. Tylko auto ataki się liczą i tak w każdej części. Najlepsza zabawa w tych grach to znalezienie najbardziej zepsutej postaci z jak największą ilością hitów w jednym ataku.
Opublikowano 16 września 20222 l Tip dla nowych. W dwójce prawie na samym początku gry polecam pofarmić tych kolesi z poprzedniej strony dropia runy x2 auto atak. jak postac ma 4 hity, to uderzy 8 razy z tą runą.
Opublikowano 16 września 20222 l Ja żadnych różowych okularów nie mam. Ogrywałem oba suikodeny ze 3 lata temu pierwszy raz w życiu i dwójeczka od razy wskoczyła na podium jRPGów. Fabuła, muzyka, dialogi, fajne postaci, które nawet jak maja 5 linijek dialogowych w grze to i tak są lepsze niż w większości jRPGów, startegiczna minigierka, pojedynki 1 na 1, przemyślane lore, brak stulejarstwa, rozwijanie zamku i rekrutowanie postaci System walki określiłbym jako nieinwazyjny, nie jest super, ale też nie wkurwia, walki lecą szybko i przyjemnie, w sumie sama gra chyba nawet zdaje sobie sprawę z tego i jest dosyć łatwa, żeby człowiek nie musiał się przemęczać. Powiedziałbym, że walka nigdy w tej serii (no, 1,2,5 bo tylko w te grałem) nie była zbyt istotna i ma drugorzędne znaczenie do całej reszty, która jest wspaniała. Także to nie żadna nostalgia, bo ja takiej nie mam, to po prostu ponadczasowa jakość i d u s z a Edytowane 16 września 20222 l przez Dahaka
Opublikowano 16 września 20222 l Godzinę temu, 20inchDT napisał: bo jest nudna i przez całą grę naciskasz jeden przycisk. Taki cinematik samograj. zero myslenia. Bierzesz postacie, ktore maja wiecej niz jedno uderzenie + rune z podwajaniem ataku i koniec systemu walki. Poczekaj aż usłyszysz o wszystkich innych ulubionych grach forumowiczów PE.
Opublikowano 16 września 20222 l Przez ostatnie lata gralem w dziesiątki jrpg, starych i nowych. Najlepsze systemy walki, które nie męczyły grindem to były w starociach typu Chrono Trigger i FF VI. Tam też można było przejść wszystko na autobattle, ale jak kto chce zawsze znajdzie w każdym systemie coś fajnego i mozna pokombinować. Podobało mi się to bardziej niż np. w nowym Octopatcie, gdzie grind to było 80% gry i bylo to wrecz męczące. Najgorszy system walki turowej jaki widzialem od dawna to ten w FFIX, tam rzeczywiście był prosty do bólu i ograniczony w stosunku do topowych produkcji strszych od FF IX z przedziwnym systemem itemów/skilli. W każdym razie fajnie, że Suikoden wchodzi na nowe platformy, na pewno po opiniach ja grę obadam, jeden z klasyków sprzed ery, w której zaczalem ogarnąć jrpgi :). Mam nadzieję, ze Monolith wyda też kiedyś Xenogearsy w erze HD, patrząc na to jaki ostatnio jest hype na staroszkolne jrpgi 2D (lub HD-2D:).
Opublikowano 16 września 20222 l Teraz, 20inchDT napisał: Moze i by wydali gdyby ip nie należało do square xd No właśnie gdzies czytałem, że nie do końca. Jakby nalezalo w całości do Square, to pewnie już bylby przynajmniej port na nowe platformy... W kszdym razie Monolith musialby to zrobić, z wiaodmych względów:)
Opublikowano 16 września 20222 l Xenogears jest mniej popularne i zestarzało się dużo ciężej od Chrono Crossa, który dopiero rok temu dostał jakiekolwiek nowe wydanie. Square-Enix wydaje masę kultowych staroci, ale ciągle można wymienić masę świetnych gier z lat 90., które nie doczekały się niczego. Materiał też ciężki. Trzeba by zrobić nową grę, żeby jakoś sensownie unowocześnić tę grafikę, ale zaokrąglony, mało szczegółowy styl typu Trials of Mana średnio by pasował do nastroju i klienteli Xenogears. Dobrze by też było jakby naprawili całą grę mdr, zrobili prawdziwe zakończenie itp. Ale to by zajęło kolejne kilka lat wytężonej pracy.
Opublikowano 16 września 20222 l 37 minut temu, ogqozo napisał: Xenogears jest mniej popularne i zestarzało się dużo ciężej od Chrono Crossa no chyba zartujesz
Opublikowano 16 września 20222 l Próbowałeś sterować postacią, toczyć walki, sterować kamerą, włącząć menusy albo skakać do celu w Xenogears?
Opublikowano 16 września 20222 l Autor 1 minutę temu, ogqozo napisał: Próbowałeś sterować postacią, toczyć walki, sterować kamerą, włącząć menusy albo skakać do celu w Xenogears? Babel Tower [']. Byłem o krok od porzucenia tej gry i jeden z powodow, przez ktory nie wziałem sie za nia kolejny raz.
Opublikowano 16 września 20222 l Jedna z moich ulubionych porad do gier ever to że trzeba słuchać konsoli i jak słyszysz że doczytuje walkę, to masz jakąś sekundę do walki i wiesz żeby nie skakać i żeby walka nie zwaliła ci skoku. GRA IDEALNA
Opublikowano 17 września 20222 l Mam w du'pie, czy to są różowe okulary. Czy to samograj, czy jest za prosto, czy jest za dużo dziwactw dla kogoś. Dla mnie dwójka to gra życia i raczej nic tego nie zmieni. Sama seria przepięknie łączy świat. Cudne są powiązania, idealne poczucie posiadania armii. Od zera do bohatera. Walki taktyczne. Niespodziewane zgony. Wrogowie, których kocha się nienawidzić. Muzyka. Runy. Bronie. Dwójkę przeszedłem z jakieś 20-30 razy. Więc jest to jeden z wyjątków, że mam gdzieś opinie innych i mogę tylko zachęcać. Edytowane 17 września 20222 l przez Basior .
Opublikowano 17 września 20222 l 15 godzin temu, ogqozo napisał: Próbowałeś sterować postacią, toczyć walki, sterować kamerą, włącząć menusy albo skakać do celu w Xenogears? z tym skakaniem w ostatnim dungeonie to racja, ale co jest nie tak z pozostalymi wymienionymi rzeczami? System walki prostacki jak w innych jrpg. Dzieki ci panie Boże za to, ze kitajce przestali robic "turowe" gry, bo taktycznymi to ich nazwac nie mozna.
Opublikowano 19 września 20222 l Coś drgnęło w kwestii pudełek. https://www.play-asia.com/search/Suikoden+I+%26+II+HD+Remaster%3A+Gate+Rune+and+Dunan+Unification+Wars
Opublikowano 19 września 20222 l Autor 35 minut temu, Kmiot napisał: Coś drgnęło w kwestii pudełek. https://www.play-asia.com/search/Suikoden+I+%26+II+HD+Remaster%3A+Gate+Rune+and+Dunan+Unification+Wars Beda do wygrania? @Dave Czezkydziałaj
Opublikowano 19 września 20222 l 10 minut temu, Shen napisał: Beda do wygrania? Jak będzie sensowna dostępność i cena, to pewnie tak.
Opublikowano 19 września 20222 l 1 godzinę temu, Kmiot napisał: Jak będzie sensowna dostępność i cena, to pewnie tak. Jezusku jak dasz to do twojego oddam za mema to osobiście zrobię Ci to losowanko, a Pupcio dostanie Kumę w Tekkenie 1 godzinę temu, Shen napisał: Beda do wygrania? @Dave Czezkydziałaj Dołączam się i obiecuje, że jak będzie w ofercie to nie będę psioczył na ZAPRACOWANĄ kadrę mojego ulubionego sklepu Edytowane 19 września 20222 l przez oFi
Opublikowano 30 września 20222 l Areny do walki mi tak troche nie pasują ale poza tym to sztos ta graficzka. Piękne odświeżenie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.