Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano

W niektorych rejonach sa po prostu zbedne przez inne formy transportu. Poza tym sa usprawnione.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 104,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Hmm, jak myślę o jakimś "krytykowaniu tyrolek" w sieci, to przychodzi mi do głowy tylko narzekanie, że "podkręcenie" chyba nie działa online. W sensie możesz sobie podkręcać trasę (i warto pamiętać, bo gra akurat o tym nie robi pięciominutowego wykładu... albo przespałem go). Tyle że jak pojawią ci się tyrolki innych graczy, to ten aspekt się nie przenosi, będą zawsze tylko proste linie, więc w efekcie po pewnym czasie masz po prostu nasrane randomowych tyrolek, które często niezbyt ułatwiają cokolwiek, po prostu są wszędzie bez ładu i składu.

Czasem widać po ich położeniu, że pewnie u oryginalnego gracza były zagięte i fajnie by transportowały na trudny punkt, ale dla ciebie są bezużyteczne, bo nic się nie da z nimi połączyć, i stoją trochę tak:

image.png

Ustawianie samemu tyrolek to nadal chyba najbliższe, co jest do "wyzwania" w tej grze, jeśli chcemy idealnie zoptymalizować trasy miesząc się w limice sieci. Jak w jedynce, wydaje mi się, że sprzęt ten jest niezastąpiony, jeśli chcemy regularnie powracać do miejsc będących na stromym zboczu, które potrafią zająć dosłownie godziny do przejebania na nogach (i okazjonalnie megawkurw, jeśli spadniemy i się nam rozwali sprzęt do zamówienia, a ostatni save pół godziny temu). Jednak rzeźba terenu z reguły nie pozwala na proste ustawianie tyrolek "z dołu na szczyt", co jest pewną fascynującą łamigłówką.

W sumie pewnie zaiste są mniej kluczowe niż w jedynce, jako że zazwyczaj świat jest bardziej otwarty. Ale myślę, że to nadal szybka, łatwa i bezbolesna metoda przenoszenia dość sporego ładunku jaki ma na sobie Sam i floating carrier.

Swoją drogą. Czy ktoś w necie opisał, co dokładnie daje "Boomberang mastery"? Tak szukałem po Googlu i nie widzę śladów, by ktoś zmierzył, co daje ten ukryty postęp że zwiększa mi się level "boomerang mastery".

Opublikowano
W dniu 23.08.2025 o 14:23, giger_andrus napisał(a):

Parę osób narzekało na tyrolki, które przecież w pierwszej części były niezawodne w drodze do platyny.

Co tutaj jest z nimi nie tak ?

generalnie nie ma większego sensu z nich korzystać poza kilkoma zadaniami. w 1 w górskim się śmigało tyrolki only, tutaj sobie zrobiłem porządną sieć żeby zaraz się okazało że jest inny transport co wszędzie wjeżdża

Opublikowano

Problem nowych tyrolek jest taki, że wszędzie dojedziesz ciężarówką, a i w wielu przypadkach ma się za dużo towaru na tyrolki.

Ja w sumie w jednym miejscu mam tyrolki ustawione, od Różdżkarki do Obserwatorium. Reszta tak jak piszesz, problem z brakiem możliwości modyfikacji już istniejących.

Opublikowano

No powiem, że droga do platyny w Death Stranding to męczarnia. Zostało mi 10 placówek i jeżdżę tylko ciężarówką w tę i z powrotem po tych pustych polach, rzekach i górach. Na początku sprawiało to frajdę, ale po ponad 100 godzinach tak się już nudzę, że muszę się przymuszać, żeby wracać do tej gry.

Opublikowano

W jedynce zrobiłem wszystko w 123h więc tutaj nie powinno być gorzej.

Jeżeli do platyny brakuje tylko wymaksowania kilku placówek to można sobie to dawkować, trochę odpocząć, trochę pojeździć.

Opublikowano

Ja wiem czy wszędzie można ciężarówką... chciałbym to zobaczyć. Jak dla mnie to nie ma łatwej metody, by wchodzenie po stromym ośnieżonym wzgórzu było przyjemnością - ciężarówka w określonym miejscu się zatnie i zacznie się mordęga, nawet trumna potrafi wkurzyć jak jest zbyt stromo, bo stajesz żeby się rozejrzeć pół sekundy i już zjeżdża na maksa. Może jak się pomyśli o mniej stromej trasie nieco naokoło, to faktycznie da się wszędzie wjechać, może za mało próbowałem.

Jest też kwestia tego, że często nie chciało mi się chodzić do miejsca, gdzie ciężarówkę można wybrać.

No i nie umiem jej obsługiwać, w sensie zbierania pakunku. To, jak ten element działa, dobrze pokazuje, jaki niepotrzebny mozół jest w Death Stranding. Jeśli nie mamy "łapaczki", to musimy cały czas wysiadać, brać przedmiot, potem pewnie zarządzać ekwipunkiem w menu bo plecak ma limity. "Łapaczka" niby jest super, odpowiada na to wszystko... ale szukając zbytniego ułatwienia i bezskillowości gry, Kojima uczynił ją ZBYT automatyczną - teraz z kolei mam męki, by łapaczka nie łapała wszystkiego po kolei, w tym głównie śmiecia, którego nie potrzebuję. Bo wtedy co jakiś czas muszę wysiąść, zarządzać w menu, oglądać te wszystkie animacje, pozbywać się tego...

Wygoda piechoty jest niezrównana, a i floating carrier nie zaszkodzi, bo RELATYWNIE łatwo po użyciu go po prostu włożyć na plecy i tyle, a potem znowu wyjąć jak masz więcej do ładowania, jest trochę zbytecznego trzymania kwadratu, ale wygoda piechoty sprawia, że zipline'y mają swój urok. A robienie paraboli sprawia, że można ojebać każdą górę z łatwością, i już nigdy nie martwiąc się o uszkodzenie ładunku albo strome zbocze... o ile raz udało się je założyć.

Pasują tylko w paru miejscach, ale to chyba zamierzone, bo limit "sieci chiralnej" i tak nie pozwalałby ich nawalać wszędzie randomowo.

Opublikowano

Sieć tyrolek najbardziej mi się przydała w jednym momencie z adventurerem jak się gubi, za którymś tam razem był

Spoiler

na najwyższym szczycie, wtedy aż się ucieszyłem że tyrolka stoi 10metrów obok bo załatwiłem to w jakieś 5min xd

Opublikowano

To miłe, że omijanie gameplayu w tym dziele Kojimy tak bardzo cieszy ^^

Opublikowano
1 godzinę temu, ogqozo napisał(a):

Ja wiem czy wszędzie można ciężarówką... chciałbym to zobaczyć. Jak dla mnie to nie ma łatwej metody, by wchodzenie po stromym ośnieżonym wzgórzu było przyjemnością - ciężarówka w określonym miejscu się zatnie i zacznie się mordęga, nawet trumna potrafi wkurzyć jak jest zbyt stromo, bo stajesz żeby się rozejrzeć pół sekundy i już zjeżdża na maksa. Może jak się pomyśli o mniej stromej trasie nieco naokoło, to faktycznie da się wszędzie wjechać, może za mało próbowałem.

Jest też kwestia tego, że często nie chciało mi się chodzić do miejsca, gdzie ciężarówkę można wybrać.

No i nie umiem jej obsługiwać, w sensie zbierania pakunku. To, jak ten element działa, dobrze pokazuje, jaki niepotrzebny mozół jest w Death Stranding. Jeśli nie mamy "łapaczki", to musimy cały czas wysiadać, brać przedmiot, potem pewnie zarządzać ekwipunkiem w menu bo plecak ma limity. "Łapaczka" niby jest super, odpowiada na to wszystko... ale szukając zbytniego ułatwienia i bezskillowości gry, Kojima uczynił ją ZBYT automatyczną - teraz z kolei mam męki, by łapaczka nie łapała wszystkiego po kolei, w tym głównie śmiecia, którego nie potrzebuję. Bo wtedy co jakiś czas muszę wysiąść, zarządzać w menu, oglądać te wszystkie animacje, pozbywać się tego...

Wygoda piechoty jest niezrównana, a i floating carrier nie zaszkodzi, bo RELATYWNIE łatwo po użyciu go po prostu włożyć na plecy i tyle, a potem znowu wyjąć jak masz więcej do ładowania, jest trochę zbytecznego trzymania kwadratu, ale wygoda piechoty sprawia, że zipline'y mają swój urok. A robienie paraboli sprawia, że można ojebać każdą górę z łatwością, i już nigdy nie martwiąc się o uszkodzenie ładunku albo strome zbocze... o ile raz udało się je założyć.

Pasują tylko w paru miejscach, ale to chyba zamierzone, bo limit "sieci chiralnej" i tak nie pozwalałby ich nawalać wszędzie randomowo.

W późniejszym etapie gry można wjechać ciężarowką praktycznie wszędzie, a i łapaczka jest niepotrzebna bo są inne rozwiązania na podnoszenie paczek z auta na odległość.

Opublikowano

Łapaczka? Kodzima wizjoner, możemy sobie ja zamontować i wtedy podczas monotonnej jazdy truckiem mamy urozmaicenie i omijamy paczki których nie chcemy żeby się złapały. GENIUSZ.

serio coś tu nie tak zbalansowali żeby tyle jeździć cieżarówką dodając do tego durne zlecenia gdzie jest jest o 1 cargo za dużo - przykład 1 za dużo na wózek wymusza już trucka albo duża dostawa gdzie jest o 1 element za dużo i wymuszamy kolejkę.

Opublikowano
3 godziny temu, messer88 napisał(a):

Łapaczka? Kodzima wizjoner, możemy sobie ja zamontować i wtedy podczas monotonnej jazdy truckiem mamy urozmaicenie i omijamy paczki których nie chcemy żeby się złapały. GENIUSZ.

O to to. A wystarczyło dodać możliwość manualnego łapania tych paczek. W sensie musisz wcisnąć jakiś przycisk, żeby łapaczka łapała.

A tak to co chwila trzeba opróżniać ciężarówkę, bo masz pełno gówna.

Opublikowano

A to rękawice nie działają dokładnie w taki sposób? Jedziesz na ciężarówce i jak chcesz coś podnieść bez wysiadania to trójkąt.

Opublikowano

A to nawet o tym nie wiedziałem, trzeba będzie sprawdzić.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 3

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.