Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Szermac, współczuję dzisiejszych pojebanych snów w nocy po takiej dawce
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 7 minut temu, Pix napisał(a):Szermac, współczuję dzisiejszych pojebanych snów w nocy po takiej dawce Jakie sny? Platynować grę musi
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Do spania już, jutro dalej maraton Chociaż rozkminy tęgie przed spaniem za pewne, co tu się odkurwia w tej opowieści
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Udało mi się pograć 3 godzinki wczoraj, klimat, udźwiękowienie, fabuła oddają mocno, tylko ta walka jest dla mnie strasznie dziwna, mocno statyczna, trochę nieczytelne są niektóre ataki przeciwników, stamina bardzo szybko się wyczerpuje a wrogowie gaszą nas na 2-3 hity, po jakimś czasie nie chciało mi się już walczyć, tylko unikałem jak mogłem, według mnie w SH2 remake jest lepiej zrobiona i o dziwo dużo przyjemniejsza. Zagadki za to na poziomie trudności "we mgle" są zajebiste, sporo trzeba się nagłówkować o co tu chodzi, aż się obawiam czy dam radę samemu do końca gry je przejść na tym poziomie .
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 15 minut temu, Rotevil napisał(a):Zagadki za to na poziomie trudności "we mgle" są zajebiste, sporo trzeba się nagłówkować o co tu chodzi, aż się obawiam czy dam radę samemu do końca gry je przejść na tym poziomie .IMO trzymają cały czas poziom tej pierwszej ^^ póki co wszystkie do fajnego rozkminięcia. Ale na długo można przysiąść przy każdej xd
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. @Szermac, byłeś już może w...szkole?Jest tam zagadka której nie do końca byłem w stanie rozgryźć na logikę. Tzn jakoś poszło w końcu, ale wmashowane trochę. Chodzi o kody. Tzn. rozumiem że są oneprzekładane z literale nie do końca kumam wg jakiego klucza (i gdzie go szukać). No właśnie? Edytowane 8 godzin temu8 godz. przez Amer
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 2 minuty temu, Amer napisał(a):@Szermac, byłeś już może w...?szkoleJest tam ciężka zagadka której nie do końca jestem w stani rozgryźć na logikę. Tzn jakoś poszło w końcu, ale wmashowane trochę. Chodzi o kody. Tzn. rozumiem że sąprzekładane z literale niedo końca kumam wg jakiego klucza (i gdzie go szukać). No właśnie?No byłem. W sensie no tam kilka stron tych notatek dot. zagadki było i znalazłem je w kilku pomieszczeniach rozsianych tam i tyle. Tam chyba 4 strony dziennika zapełnione z poszlakami.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Ale ta gra jest pogrzana Ostatni raz miałem z czymś takim do czynienia chyba za czasów PS2 i Rule of Rose czy pochodnych gier z tamtego okresu. SHf będzie benchmarkiem na kolejne lata jeśli chodzi o narracje i fabułę, jak kiedyś SH2.Dla Ryukishiego medium gierkowe to jest idealne miejsce, szkoda że dopiero teraz, ale w sumie to dobrze, że w ogóle dołączył, a niby to jego ostatnie dzieło jak sam twierdzi, oby nie.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 7 minut temu, Szermac napisał(a):Ale ta gra jest pogrzana Ostatni raz miałem z czymś takim do czynienia chyba za czasów PS2 i Rule of Rose czy pochodnych gier z tamtego okresu. SHf będzie benchmarkiem na kolejne lata jeśli chodzi o narracje i fabułę, jak kiedyś SH2.Dla Ryukishiego medium gierkowe to jest idealne miejsce, szkoda że dopiero teraz, ale w sumie to dobrze, że w ogóle dołączył, a niby to jego ostatnie dzieło jak sam twierdzi, oby nie.Typ ma chyba 50 lat, a oni żyją długo, będzie dobrze :).
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 8 minut temu, Szermac napisał(a):Dla Ryukishiego medium gierkowe to jest idealne miejsce, szkoda że dopiero terazCo ty piszesz, ma już kilka gier na koncie
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. No chodziło o takie przebijające się do mainstreama bardziej To, że ma nowele i coś tam jeszcze to wiem xd
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Mimo pozytywnych (ogólnie) wrażeń po 10h ogrywania, myślę że powinno to być jednak zupełnie nowe IP, a nie kolejny SH.System walki jest bardzo słaby IMO (jak to brzmi - "system walki" w SH). Generalnie dużo bardziej opłaca się zwiewać i omijać przeciwników niż szarpać z nimi, tym bardziej, że za pokonanych nie dostajemy absolutnie żadnych benefitów, a tylko zużywamy broń, medykamenty i żyćko. No i niestety "alternatywny świat" (czyli coś bardzo charakterystycznego dla serii SH) tutaj średnio mi leży. Nie przytłacza, nie odrzuca i nie straszy dostatecznie (przynajmniej póki co, a jestem już w połowie gry jakoś). Te dwie rzeczy uwierają mnie nieco i w sumie ciekaw jestem jak zostaną odebrane (także na forumku) po premierze gierki.Gra się naprawdę spoko, dziś z miłą chęcią będę kontynuował poznawanie tej historii, a i pewnie NG+ od razu też się zrobi, jednak IMO SH2 Remake > SHF. I to tak zdecydowanie. Podkreślam jednak: przynajmniej póki co.PS. Zagadki na hardzie baaardzo na plus. To bankowo. Edytowane 2 godziny temu2 godz. przez Amer
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 19 minut temu, Amer napisał(a):powinno to być jednak zupełnie nowe IP, a nie kolejny SH.Nie rozumiem. Resident Evil od lat eksperymentuje z formułą, cuda już się tam działy. Chciałeś kolejne SH w amerykańskim miasteczku?
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Ja trochę wiem o co Amerowi chodzi. A w sumie nawet jeszcze chyba nie widział jednego późniejszego motywu Ogólnie radzę wszystkim ziomeczkom, mieć bardziej otwartą głowę. Nie, że macie zamknięte czy coś jest z Wami nie tak, tylko lepiej Wam wtedy wejdzie SHf ;)
Opublikowano 56 minut temu56 min 52 minuty temu, Amer napisał(a):Gra się naprawdę spoko, dziś z miłą chęcią będę kontynuował poznawanie tej historii, a i pewnie NG+ od razu też się zrobi, jednak IMO SH2 Remake > SHFNiedobra tak pisać, że Polakom wyszła chociażby jedna rzecz (czy nawet cała gra) lepiej niż Azjatom. SH2R to był wypadek przy pracy, a poza tym gotowiec, dodatkowo Cronos to crap, bo na meta poniżej 80, więc o czym tu w ogóle mowa. Następne co Bloobery powinni zrobić po SH1 to remake SH f i poprawić w nim walkę nie zmieniając nic w fabule, bo na tym się zawsze wykładają w swoich grach.Imo to ostatnie to na serio, bo SH f pokazuje, ile jest wart dobry scenarzysta/pisarz. Wydupczyć tych ziomków po krakowskich filmówkach i zatrudnić kogoś, kto będzie miał bujną wyborażnię pomocną w tworzeniu jakichś porąbanych/niepokojących scen, postaci, motywów. Jak nie w Polsce, to za granicą znajdą się odpowiedni ludzie z doświadczeniem. Jak robisz gry typu RE z większym naciskiem na gameplay, to możesz mieć wywalone na to, ale jak chcesz robić horror w stylu SH, za którym stoi jakaś mroczna, bardziej rozbudowana historia, to już trzeba się mocniej przyłożyć do tego aspektu. W grach tego typu ludzie prędzej ci wybaczą słabszy system walki niż historię, która nie potrafi wzbudzać odpowiednich emocji aż do ujrzenia napisów końcowych. Edytowane 55 minut temu55 min przez Czokosz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.