Opublikowano poniedziałek o 08:345 dni Ja jestem właśnie w wytwórni paprykarza, fajnie jest. A zagadki tutaj trzymają poziom, czasem fajnie co nagradzają spostrzegawczość (świeczki z obrazu) czasem takie co mi się już tego nie chciało rozkminiać (telefon)z "drewna" to najbardziej wkurza obrywanie przez ściany
Opublikowano poniedziałek o 10:135 dni 1 godzinę temu, smoo napisał(a):Zagadki petarda, ale musiałem zgooglować o co chodzi z piruetem w jadalni, bo próbowałem długo i nie zaskakiwało. U mnie piruet poszedł bez googli, ale 5 razy przeszedłem grę i do teraz dokładnie nie wiem jak mi to wychodzi xd W ogóle świetny motyw w tym pomieszczeniu z wykorzystaniem broni i przedmiotów do rozwiązania zagadki, chylę czoła do samej podłogi przed kreatywnością deweloperów.
Opublikowano poniedziałek o 13:535 dni Widze ze tutaj jest "chyba" wieksze pozytywne zaskoczenie aniżeli Cronos? Klimat starych Residencikow sie udziela, co?
Opublikowano wtorek o 00:584 dni Trzeci boss padl. Doszedlem do kolejnej lokacji po prawej stronie mapy. Widze, ze troche tu spedze czasu, a i zagadki pewnie nie beda lekkie. Dojscie tu tez troche zajelo, a po drodze bylo kilka niebezpieczenstw. Wrocilem tez do pierwszej lokacji odblokowac nowe pokoje.Tasmy do zapisu gry to wcale nie jakis czesto znajdowany przedmiot. Po poltorej godzinie bez zapisu stanu gry, nie wiedzac co wyskoczy zza rogu, krew w zylach zaczyna coraz szybciej plynac i czuc napiecie. W klasycznym RE2 i RE3 tuszu do zapisu bylo o wiele wiecej. Tormented Souls 2 blizej pod wzgledem poziomu trudnosci do klasycznego RE1, gdzie tusz byl na wage zlota.Cieszy ogolnie jako tako roznorodnosc przeciwnikow. W kilku ostatnich horrorach mala roznorodnosc przeciwnikow to byl wlasnie problem np w Cronosie.Gra jest serio dluga. Konca nie widac hehe. Mam za soba ogolnie jakies 14h. Duzo w tym lazenia, lizania scian i oczywiscie kilka momentow, gdzie czlowiek pol godziny nad zagadka siedzial. Edytowane wtorek o 01:054 dni przez Lukas_AT
Opublikowano wtorek o 07:564 dni Jednym słowem "cudeńko" Będzie grane niedługo, ale przyznam sie ze będę musiał wrócić do jedyneczki i ja wymasterowac do ostatniej kropli klimatu. Dużo dzbanów mi tam umknęło. Tylko jak to sie stało
Opublikowano wtorek o 08:214 dni Widzę że wciąż nikomu nie udalo się platyny zdobyć. Coś się zbugowało czy nikt jeszcze nie znalazl wszystkich zagadek? Do tego widzę ze trzeba brońki wszystkie zebrać i to również widnieje 0%.
Opublikowano wtorek o 08:404 dni Ja sobie wczoraj zacząłem, niewiele pograłem bo dotarłem tylko do pierwszego save roomu, bo już późno było Ale no jest jak w domu, myk, myk zagadeczka wyjście z pierwszego pomieszczenia, bieganko, piękne lokacje, smoła na OLEDzie, ale to będzie zajebiste, po tym co pisaliście, czuje to
Opublikowano wtorek o 12:064 dni Swoja droga, troche sie dziwie - czemu w grze sa loadingi pomiedzy pomieszczeniami jak w starych Residentach? Co prawda trwaja 2-3 sekundy, ale na pewno konsole by mogly wszystko ladowac w locie. Lokacje sa bogate, to fakt, ale to nadal gra z korytarzami, a nie open world. Programista nie jestem, ale moze bogactwo i roznorodnosc assettow to wymusza.
Opublikowano wtorek o 12:334 dni Jak by sie tak sprężyc to moglibyśmy sie załapać do rankingu na pierwsza 50 jakby wbił platynę zaraz po aktualizacji (na hardzie narazie ukończyło tylko 34 osoby w tym @Josh ). Wszystko zależy od organizacji i czy patch zadziała Tylko w Gripie udało mi sie znaleźć w miarę wysoko bo az 14 pozycja. Całkiem wymagająca gra ale tez mało popularna (niestety zbyt odstaje od oryginalnego Rollcagea).
Opublikowano wtorek o 13:484 dni Niszowa gierka, tutaj raczej wielu graczy nie wbije platyny więc nietrudno o wysokie miejsce w rankingu. Trzeba cierpliwie czekać na patcha, jak wpadnie to biegusiem do konsoli docisnąć brakujące dwa trofea i może będzie nawet top 10 Topka, z której jestem najbardziej dumny to DMC5. Bodajże miejsce w pierwszej dwudziestce, ale ja jebe, tydzień praktycznie bez spania i osiwiałem wtedy okrutnie xd
Opublikowano wtorek o 21:223 dni 4 godziny temu, messer33 napisał(a):Ależ te duszki wkur@@@@ są tutaj.No sa. Myslalem, ze po jednej lokacji ich nie bedzie, a nadal byly. Jako summony podczas walki z bossem wraz z zombiakami irytowaly. Edytowane wtorek o 21:233 dni przez Lukas_AT
Opublikowano wtorek o 21:353 dni 11 minut temu, Lukas_AT napisał(a):No sa. Myslalem, ze po jednej lokacji ich nie bedzie, a nadal byly. Jako summony podczas walki z bossem wraz z zombiakami irytowaly.Najlepsza broń na tę walkę to kusza. Ma duża pole rażenia, więc jednym strzałem można zdjąć i ducha i kilka zombiaków jak ich ładnie zbierzesz do kupy. Przydaje się zwłaszcza na hardzie.
Opublikowano środa o 05:293 dni Tam to już spoko właśnie jak sobie ich zgrupować. Ale później to już mnie zaskoczyły pojedyncze np w kanałach.
Opublikowano wczoraj o 06:12 1 dzień Cmentarz zaliczony, fajny boss na końcu. Zauważalnie poprawili VA względem jedynki, scenki dobrze się ogląda pomijając średnie modele postaci. Udźwiękowienie petarda, np fajny smaczek z tymi dzwonkami.Podtrzymuję opinię o wizualiach tej gry - otoczenie wygląda pięknie, dosłownie jak klasyczne prerenderowane tła przeniesione w nowoczesne 3D, z zapierającymi dech dynamicznymi kadrami wyjętymi z SH1. A do tego piękne cieniowanie, po zdobyciu latary widać w mroku więcej, można podziwiać bogactwo detali otoczenia i napracowanko przy tym wszystkim. Nie pojmuje, jak gra indie z niewielkim budżetem potrafi wyglądać jakby śmigała na RE-engine, a najlepsze jest to że każda lokacja sprawia wrażenie ręcznie dopieszczonej, nie widać powtarzalności assetów jak w większości nowych gier na silniku UE (również tych wysoko budżetowych).Spaniały tytuł, dokładnie tego się spodziewałem po jedyneczce. Przydałoby się tylko więcej czasu na granie.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. 9 godzin temu, smoo napisał(a):Zauważalnie poprawili VA względem jedynki, scenki dobrze się ogląda pomijając średnie modele postaci.Tez to zauwazylem. Caly czas mam w glowie rozmowy bohaterki z tym ksiedzem w pierwszej czesci, ktorych sie sluchalo bardzo zle. W dwojce dialogi sa nawet ciekawe. Nadal czuc niski budzet, ale trzyma to o wiele wyzszy poziom.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Zagadka z symbolami w szkole… oczywiscie, ze nie moglo to byc tak proste hehe. Bylem tak blisko rozwiazania… Podazalem wlasciwym tropem, ale spogladalem na rozwiazanie z innej perspektywy. Zajrzalem do neta pierwszy raz, ale tylko by przeczytac podpowiedz. Wtedy zrozumialem. Trzeba bylo tez znac pewne znaczenie, a to juz bardziej nasza wiedza ogolna.Zagadka z kluczem rowniez genialna. Ta gra gniecie Silent Hill f pod wzgledem zagadek.Tormented Souls 2 to arcydzielo dla fanow horrorow. Wyszedlem ze szkoly. Kolejna fantastyczna lokacja. Boss padl za pierwszym razem. Mam mase amunicji i przedmiotow leczacych. A wiec karta sie teraz odwrocila na moja korzysc. Edytowane 17 godzin temu17 godz. przez Lukas_AT
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Nadchodzi potężny patch oraz dodatkowy content Patch 1.3.2 Soft Launch Hey everyone, Over the last few days the team has been testing the v1.3.2 patch in order to verify over 60 fixes including the softlocks that have been frustrating players since launch. In light of the save location issue that occurred with the v.1.3 rollout (and subsequent rollback to v1.2) on Monday 3rd November, we’ve decided to take a more cautious approach with this release by soft launching the patch today via beta branch. If you would like to check out the patch you can do so as follows:1. Right click on the Tormented Souls 2 app in your Steam library.2. Select ‘properties’.3. Select ‘betas’ from the left-hand menu.4. Click on the ‘beta participation’ dropdown and select ‘public_beta_1.3.2'5. Select ‘installed files’ from the left-hand menu and click ‘verify integrity of game files’.For those players that are experiencing softlocks, this patch should now allow you to continue your progress and finish the game! See below for the full changelog:Gameplay- Fixed: Registry achievement unlock condition- Fixed: Master Key achievement unlock condition- Fixed: Hoplophile achievement unlock condition- Fixed: Serial Killer achievement unlock condition- Fixed: Vindication achievement unlock condition- Fixed: Ranger achievement unlock condition- Fixed: Upper Wing elevator became unusable and displayed a message about insufficient power- Fixed: Warehouse elevator became unusable and displayed a message about insufficient power- Fixed: School elevator became unusable and displayed a message about insufficient power- Fixed: Burial Chamber elevator became unusable and displayed a message about insufficient power- Fixed: Players could go out of bounds in the Cemetery Grounds- Fixed: Players could go out of bounds in the Arcade- Fixed: The darkness mechanic not triggering in the Lower Wing- Fixed: Joseph's diary, "03. The Dark Book is Here!", could be obtained twice- Removed the (unintended) fifth Joseph diary entry- Fixed: Players could lose control of the Kitchen and the Playground moveable objects- Fixed: Unlocked Laboratory door would lock again when leaving the area- Fixed: Elevator Passage elevator to the Ancient Temple became unusable and displayed a message about insufficient power- Fixed: Soft lock when pressing the change target input- Fixed: Soft lock in the Iron Maiden boss fight when interacting with the boss during stand-up animation- Fixed: Item pick-up interactions in the Iron Maiden boss fight were unresponsive- Fixed: Iron Maiden jumped to downed animation if hit during the roar animation- Fixed: Iron Maiden cutscene would freeze if the inventory was open upon Iron Maiden's defeat- Fixed: Soft lock in the Harvester boss fight- Fixed: An unusable Harpoon could be collected after the Harvester was defeated- Fixed: Dr Hertz boss entered down stage before all other enemies were defeated- Added additional visuals to Dr Hertz defeat animation- Fixed: Caroline's death animation would be in mid-air when killed by Pighead's grab attack- Fixed: Lighting in Pighead defeated cutscene- Fixed: The final boss would sometimes stop attacking- Fixed: The final boss could be damaged during its invulnerable stage- Fixed: Game crashed after defeating the final boss while spamming multiple inputs during cutscenes- Tweaked the final boss's animations during the close-up camera- Fixed: Enemies in the South Corridor were unaffected by Nailer shots- Fixed: Invisible enemies in the Computer Lab- Fixed: Enemy behaviour in the Janitor's Room tunnel- Fixed: Turning off DLC costumes removed the white t-shirt outfit- Fixed: Keyboard and mouse input rebinding not functioning correctly- Fixed: Aiming issue when changing from controller Type C to keyboard and mouse controls- Fixed: 3rd and 4th save slots did not work as intended- Fixed: Cryptex interaction soft lock- Fixed: Players could get stuck in the environment after completing the Pharmacy fridge puzzle- Fixed: The VHS Tape - Freezer item could be removed from the VHS player in the Conference Room- Fixed: Third reliquary piece could sometimes be blocked by an invisible placeholder item- Fixed: Reliquary pieces would sometimes disappear when leaving the area- Fixed: Four Horsemen puzzle interaction soft lock- Fixed: Four Horsemen puzzle soft lock when closing the interact window quickly after pressing a rotate button- Fixed: Fuses would sometimes disappear after being placed in the Generator Room fuse board slots- Fixed: Hawk Figurine could not be obtained if the safe in the Other Side was closedLocalisation and Text- Changed the description of Gasoline, Coil Nails, Acid Test Tubes, and Powder and Shot to inform players that these are ammo items (still missing in PT-BR)- Fixed: Incorrect text when attempting to combine items with the Shotgun- Fixed: Typo for Extended Automatic Nailer (EN)- Fixed: Results screen displayed an incorrect number of enemies killed- Fixed: Typo in Sister Miriam's diary, "04. Sister Inquisitor" (EN)- Implemented the missing translation when interacting with the table in the Torture Museum- Fixed: Text disappeared too quickly on Chapter House door puzzle- Fixed: French translation during Crematorium cutscene- Fixed: Incorrect text displayed when examining the Cassette Player for the first time- Fixed: Incorrect interaction text in Upper Wing- Fixed: Incorrect text displayed when examining the Club Key- The credits have been updatedVisuals- Fixed: V-Sync not working as intended- Fixed: Enemy death animation would repeat- Fixed: Ammo count remained in quickslot after weapon shortcut was changed- Fixed: Button layout Type C displayed the wrong button icon when being grabbed by enemies- Fixed: Caroline disappeared from cutscenes- Fixed: Lighting issue when interacting with the judas cradle in the Torture Museum- Fixed: Trench coat outfit would disappear in the Iron Maiden defeated cutscene- Fixed: Plant Sprayer model incorrect textures- Fixed: Lighting issue in Butcher Shop Cellar- Added missing elevator map icons in Reception- Fixed: Slaughter Room door lights would turn off after leaving the room- Fixed: Cemetery constellation boards obscured by descriptive text- Fixed: Camera issue in Mass Grave (Other Side)- Fixed: Computer Lab combination key icon not displayed on the map after interaction- Fixed: Girls' Restroom mirror candles obscured by poor lighting- Fixed: Apple Seeds reappeared after the Classroom 103 puzzle was completed- The brightness has been increased during the bad ending cutscene- Fixed: VHS puzzle icons not updating on the map after completion- Fixed: Incorrect Unreal Engine icon on taskbarAudio- Fixed: The shadows audio continued after death- Fixed: Some items contained within breakables objects missing SFX- Implemented the missing brazen bull SFX- Implemented the missing blood statue SFX- Reduced the volume of the steam pipe SFX- Corrected the School Basement elevator interaction SFX- Fixed: Classroom 103 teacher breathing SFX continued after completing the puzzle- Implemented the missing Bunker elevator doors SFX- Fixed: Dr Hertz boss fight music would end without loopingThe plan is to keep this beta branch live for 24 hrs and if no major issues are reported by the community we will push this to everyone and begin porting to other platforms. If you do encounter any issues while playing v1.3.2 please leave a comment on this thread or join our Discord where we have created a patch 1.3.2 channel. We also have a list of known issues that we’re hoping to fix in a later patch:Known issues- End slate displays the incorrect number of health items used- End slate displays the incorrect number of saves made- Caroline's animation can get stuck when using tank controls and switching quickly from running to the inventory- New ammo descriptions for Gasoline, Coil Nails, Acid Test Tubes, and Powder and Shot are missing in PT-BR- Dr Hertz death cutscene plays in 4:3- Examining the Lighter displays no or incorrect description text- Settings cannot be upscaled to 2K and 4K- Reliquary piece models are too bright- Elevator alarm SFX continues when game is paused- Camera gets stuck when the cutscene of Caroline entering the Freezer (Past) is skipped- Players must interact with Joseph twice to get "02. The Sacred Book of the Nephilim"- Caroline can get stuck in the environment when pushed by enemies- Joseph's diary 04, "04. The Evil Spell", can be picked up in both the Playground and the Train Station- Isabella's diary 03, "03. Children are Disappearing", can be picked up in both Classroom 103 and Arcade- Incorrect icon display for upgraded Shotgun- Ghost enemies can get stuck on Caroline when attacking simultaneously- Shotgun displays incorrect inventory icon when second additional barrel is combined without first additional barrelWe really appreciate your patience and understanding, and hope that these fixes will allow you to finally enjoy Tormented Souls 2 as intended. In the coming weeks we’ll be working on the additional fixes as well as a free update that will include some cool post-game content, more on this soon!Thanks as always,Dual Effect & PQube
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. jezeli patch działa to powinny pojawić sie nowe dzbany na https://psnprofiles.com/ przez testerów, co nie? Teraz doczytałem ze błędów jest więcej i nie udało im sie wszystkich wyeliminować. Trzeba będzie poczekać z odpalenie jeszcze troszkę.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Lepiej poczekać. Dziwi fakt, że oni wypuszczają tak niszową gierke w takim stanie. Nie mniej trzymam kciuki by to szybko połatali to się platynke zrobi za jednym zamachem.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Ten patch jest na razie testowany na steamie, po weekendzie powinni wrzucać na konsole.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 15 godzin temu, Lukas_AT napisał(a):Wyszedlem ze szkoly. Kolejna fantastyczna lokacja. Boss padl za pierwszym razem. Mam mase amunicji i przedmiotow leczacych.ja tam miałem sporo ammo dopóki nie wszedłem do "otherworlda" tam się trochę wyprztykałem z pestek do shotguna. Ale ammo do handcannona chomikuję jak narazie. btw bawiliście się wykrywaczem metali w mniej oczywistych miejscach? :)
Opublikowano 8 minut temu8 min 1 godzinę temu, messer33 napisał(a):btw bawiliście się wykrywaczem metali w mniej oczywistych miejscach? :)Tak, jest jedno oczywiste miejsce w szkole, ale wiecej nie podpowiem. ;)Dobijalem tam przeciwnikow gwozdziami lub bronia biala, tak by nie marnowac dwoch strzalow z potezniejszych broni. Pila jest zreszta mega przydatna. Mam sporo paliwa i teraz uzywam jej by zaoszczedzic shutguna czy kusze na koniec. Edytowane 8 minut temu8 min przez Lukas_AT
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.