Opublikowano 9 maja9 maj Chcieć się chce, chociaż kurde można się trochę pomęczyć. Sporo się nałaziłem za paroma rzeczami. Nie wiem, czy gra byłaby lepsza, gdyby jakoś oznaczała parę rzeczy, i tak niby podświetla, trzeba się rozglądać wszędzie, ma to wady i zalety... Mapa mogłaby być nieco bardziej czytelna, nawet po wyczyszczeniu w końcu wszytkiego w Watykanie tak trochę nie wiedział, co się jak nazywa hehe. Najwięcej czasu zeszło mi na znalezieniu kasy. W końcu wynalazłem, że skrzynki ze złotą kłódką można rozwalać. Kurde, mogłaby to gra jakoś powiedzieć, bo łatwo to przegapić - często wydaje się, że walisz w tę skrzynkę z wystarczającą precyzją, a się nie otwiera, i łatwo uznać "ok, czyli one nie są interaktywne".U mnie stanęło na tym, że... nie mogę się przebrać lol. Gra ma jeden save, nie robiłem osobnych bo po co, ale nic nie działa, klikam X i się nie przebiera. W internecie widzę, że sporo ludzi ma ten bug, zgłaszali do 4 miesiące temu i nic. Gierka droższa niż Mario Kart World przypominam. Niektórzy piszą, że "jak dużo porobiłem fast travela i poprzechodziłem przez drzwi, to się odblokowało", może w wolnej chwili popróbuję jeszcze lol.
Opublikowano 9 maja9 maj Takie niedoróbki ? To słabo ale jesteś zapewne sporo dalej niż ja. Na razie nie trafiłem na jakieś większe błędy.
Opublikowano 9 maja9 maj Skrzynki z kłódką ? No to nieźle, niedługo wrócę do Watykanu, bo takich skrzynek to żadnych nie ogarnąłem xD
Opublikowano 9 maja9 maj Autor W Watykanie i innych lokacjach można też palić plakaty zapalniczką którą dostajemy dopiero w Egipcie p
Opublikowano 9 maja9 maj Z tego co widziałem szukając w necie, to ten bug zdarza się na różnych etapach gry. Oczywiście, WIĘKSZOŚCI się nie przydarza. Ale widzę w necie, że sporo osób pisze, że go miało, i po 4 miesiącach od premiery nie spatchowano, jak widać...Skrzynki - ja to też znalazłem w necie, bo po wyniuchaniu całego Watykanu godzinami, musiałem wpisać "okej, gdzie jest więcej kasy?", bo ciągle nie miałem na ostatnią książkę, a miałem już wrażenie, że przejebałem każdy milimetr. Gdyby nie to, to bym pewnie na zawsze je zignorował. W tych skrzynkach jest masa kasy, ale serio, czasami trzeba je walnąć naprawdę pod dziwnym kątem, żeby weszło, i nie są nijak podświetlone jak reszta interaktywnych i z tego co wiem, to nikt w grze nie mówi nawet raz "popatrz, może rozwalisz tę kłódkę...".
Opublikowano 9 maja9 maj Nooo, ładnie. Też szukam kasy od kilku dni, może to mi rozwiąże problem. Widziałem te skrzynki z kłódkami, ale się nie podświetlały to olałem 😟 Edytowane 9 maja9 maj przez dominalien
Opublikowano 9 maja9 maj Ot problem współczesnych graczy, że nie podano mechaniki na tacy Przy pierwszej lepszej okazji przywaliłem kolbą pistoletu i się otworzyła Raptem kilka w trakcie gry wymaga kodu i nie da się tak otworzyć.
Opublikowano 9 maja9 maj Nie do końca. Nie uważam siebie za gracza bardziej współczesnego niż starego wyjadacza, pesel i staż grania robi swoje. Tutaj chodzi bardziej o brak konsekwencji twórców. Jeżeli gra proponuje konkretny setting to nie spodziewasz się, że nagle inny rodzaj skrzynek będzie totalnie nieoznaczony nigdzie O.O
Opublikowano 9 maja9 maj Ale w sumie tak samo nie podświetla niektórych elementów w zagadkach, to można było jednak sprawdzić i walnąć w kłodkę z ciekawości :D Jak zdobędę zapalniczkę, o której wspomniał ASX to wrócę do stolicy apostolskiej :D
Opublikowano 9 maja9 maj 58 minut temu, Bartg napisał(a):Ot problem współczesnych graczy, że nie podano mechaniki na tacy Przy pierwszej lepszej okazji przywaliłem kolbą pistoletu i się otworzyła Raptem kilka w trakcie gry wymaga kodu i nie da się tak otworzyć.jeszcze fajnie realistycznie zrobione że packą na muchy się kłodki nie rozwali
Opublikowano 9 maja9 maj Może nie wszystko się podświetla - np. wyburzalne ściany nie, ale przynajmniej gra informuje głośno na począku o tym, jak działają, że możemy je zniszczyć wielkimi narzędziami, więc ile razy potem człowiek widzi takie narzędzie, to się rozgląda za wyburzalną ścianą (bo ta gra ma takie zagadki jak Alan Wake, Uncharted itd. - rozwiązanie jest zawsze w promieniu 5 metrów; zresztą, główny wątek wielokrotnie zmusza do kapnięcia się, że to tak działa, bo mamy np. jeden pokój, zamykają się za nami drzwi, i nic innego w pokoju nie ma poza wielkim młotem. No serio, Animal Well to nie jest1). Mam wrażenie, że nic innego w grze nie jest tak "anonimowe". Z tymi kłódkami tego nie widziałem, a mi za pierwszym razem się nie rozwaliła, wiele z nich jest np. bardzo nisko i broń nie wali w nie, tylko jakoś po boku - teraz, jak wiem, to próbuję aż walnę, ale za pierwszym razem nie weszło, i uznałem, że pewnie nie są intreraktywne.Te plakaty to nie tylko ciekawostka, bo za każdy wpadają PUNKTY, a że jest ich wiele... Nie wiem, czy w grze jest licznik, ale na pewno masa expa może za nie się nazbierać. Ale się podświetlają, jak podejdziemy blisko to pojawia się ikonka zapalniczki.
Opublikowano 9 maja9 maj Jeśli chodzi o skrzynki z kłódkami, to celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu w kłódkę ;)
Opublikowano 9 maja9 maj 2 minutes ago, Szermac said:Jeśli chodzi o skrzynki z kłódkami, to celownik zmienia kolor na czerwony po wycelowaniu w kłódkę ;)O to to wlasnie, ale kto by wpadł na celowanie w kłódkę w tych czasach.
Opublikowano 10 maja10 maj Uffff, wpadło wreszcie 100%. Wielkie propsy dla @ogqozo za protipa z kłódkami.Ale to jest mega gra. Jak chodziłem ponownie po tych wszystkich lokacjach, w odpowiednim przebraniu i dopakowany, to sobie przypominałem jak to było na początku, gdy musiałem rozkminiać przeciwników i po omacku szukać przejść. Wspaniale chwile.Steam się nie może zdecydować, czy mam w Indianie 95 czy 145 godzin, jak w ostatnim PSXE przeczytałem Rogera, że gra na 16 godzin to śmiechłem pod nosem.
Opublikowano 11 maja11 maj W 16h to można "przebiec" fabułę, jak się gra drugi raz🤣Mnie zostało jeszcze kilka trophy do platyny,artefakty, znajdźki i kilkanaście misji.Jak się człowiek spręży to myślę że Platinum może pęknąć w 50h spokojnie🤠🤚🤠
Opublikowano 11 maja11 maj Wracanie po lokacjach mnie dość denerwowało, z racji na to, jak głupio działa ten save. Kurde, wielokrotnie wracałem coś zrobić, i potem przeglądając menusy się kapowałem, że... w ogóle mi się nie zapisało to, co zebrałem. A już widziałem komunikat i łaziłem dokoła bez celu, aż mi się pojawiła ikonka kapelusza. Dziwne rozwiązanie. Jak już nie można nigdy zapisać gry samemu, to mógłby być save po każdym zdobytym przedmiocie, nie bardzo widzę powód, by tego nie było.
Opublikowano 12 maja12 maj 12 godzin temu, panborysek napisał(a):W 16h to można "przebiec" fabułę, jak się gra drugi raz🤣Mnie zostało jeszcze kilka trophy do platyny,artefakty, znajdźki i kilkanaście misji.Jak się człowiek spręży to myślę że Platinum może pęknąć w 50h spokojnie🤠🤚🤠Jak ktoś gra z poradnikiem, robi wszystko w odpowiedniej kolejności i nie szuka rzeczy, które są na mapie, ale robią się dostępne później to na pewno czas jest krótszy.Ja spokojnie 5-10 h spędziłem na bezowocnym szukaniu tej całej kasy, którą miałem cały czas pod nosem.
Opublikowano 12 maja12 maj Niebawem kończę Egipt i jakiegoś szczególnego problemu ze znajdźkami nie widzę. Z marszu można wyzbierać koło 80% wszystkiego a po fabule powrót do odpowiedniej lokacji i reszta. No chyba, że jeszcze o czymś nie wiem.
Opublikowano 12 maja12 maj 1 godzinę temu, dominalien napisał(a):Jak ktoś gra z poradnikiem, robi wszystko w odpowiedniej kolejności i nie szuka rzeczy, które są na mapie, ale robią się dostępne później to na pewno czas jest krótszy.Ja spokojnie 5-10 h spędziłem na bezowocnym szukaniu tej całej kasy, którą miałem cały czas pod nosem.Jeśli nazwać że dwa razy zajrzałem po kod do skrzyni lub drzwi, to tak "grałem z poradnikiem", ale tak naprawdę to brniesz do przodu i nie ma nic trudnego w Indianie, może jedna lub dwie łamigłówki mogą sprawić trudność, czasem się czegoś nie zauważy ale po czasie znasz już mechaniki tej gry i trudno nie jest i uważam w dalszym ciągu że platynę można w 50-60h zrobić, pozdrawiam.
Opublikowano 12 maja12 maj Ja z 10 h spędziłem na samej tej ostatniej zagadce z wtykanymi patykami, jak ktoś sprawdzi jakie jest rozwiązanie to od razu zauważalnie więcej życia zostaje na inne rzeczy.
Opublikowano 12 maja12 maj Autor Szanuje że się nie poddałeś i nie sprawdziłeś rozwiązania w Internecie
Opublikowano 12 maja12 maj 55 minut temu, dominalien napisał(a):Nie jestem zbyt rozgarnięty.Nie to miałem na myśli tylko teraz jestem jeszcze bardziej ciekawy zakończenia.Póki co wszelkie zagadki przypominają te z Uncharted. Poprzestawiaj statuetki, skieruj odpowiednio promienie światła, przekręć korbki tak żeby coś tam pasowało itp. Edytowane 12 maja12 maj przez giger_andrus
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.