Opublikowano sobota o 17:265 dni Elegancka gierka się szykuje, trochę jestem rozczarowany,że mamy tylko parę broni do odblokowania w tej becie.Graficznie kosmos na prosiaku, super, że powróciły kosy i zbieranie nieśmiertelników.Z chuyowych rzeczy nie podoba mi się ten system z tą czerwona kropką nad przeciwnikiem to takie trochę zdaunienie dla graczy coda,ale niestety tego nie zmienia.Pomysł gdzie po meczu szuka kolejnego lobby totalnie zyebany.Odrzut moim zdaniem powinien być większy aby premiować kontrolę.W skrócie szykuje się kapitalna gierka,oby tego nie zyebali jakimiś skinami,gejami czy innymi jenotami.Do października
Opublikowano sobota o 17:485 dni Moje krótkie wrażenia z wersji pc:Jak leci to całe intro to przykro patrzeć jak wyświetla się logo dice, jak bardzo zostali zdegradowani, pewnie wszystkie talenty dawno opuściły studio i jest jak jest.Nawet przyjemnie się w to graW miarę dobra optymalizacja na pc, dużo ustawień można zmienićNie trafiłem na żadnych cheaterówCo mi się nie podoba:Oczywista rzecz - brak dedykowanych serwerówMapy strasznie małe, ciasne, za dużo graczy na raz, czułem się jakbym grał w jakieś kał of duty i do tego jakieś wślizgi
Opublikowano sobota o 19:285 dni 1 godzinę temu, nievil napisał(a):Moje krótkie wrażenia z wersji pc:Jak leci to całe intro to przykro patrzeć jak wyświetla się logo dice, jak bardzo zostali zdegradowani, pewnie wszystkie talenty dawno opuściły studio i jest jak jest.Nawet przyjemnie się w to graW miarę dobra optymalizacja na pc, dużo ustawień można zmienićNie trafiłem na żadnych cheaterówCo mi się nie podoba:Oczywista rzecz - brak dedykowanych serwerówMapy strasznie małe, ciasne, za dużo graczy na raz, czułem się jakbym grał w jakieś kał of duty i do tego jakieś wślizgiPisali że te mapy co są teraz to najmniejsze z zestawu
Opublikowano sobota o 19:295 dni https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/7QfEyTmNpgDobry filmik pokazujący różnice (a raczej jej brak) w szybkości między BF4 a BF6Oczywiście ludzie mówiący że BF6 jest jakiś super szybki gadali bzdury.
Opublikowano sobota o 21:005 dni Ale mam nadzieję, że ogarną te serwery i to co jest teraz to dlatego, że to beta, bo póki co to jest niezła beka, 220 000 pozycja w kolejce xD
Opublikowano niedziela o 06:474 dni Kurczę pograłem chwilę w podbój na xsx i mam wrażenie, że gra się bardzo dobrze. Fakt bronie nie dają super feelingu, ale cała reszta, grafika, płynność działania bardzo dobrze wypada. Chociaż chyba trochę za szybko się biega, ale może ja już zdziadzialy
Opublikowano niedziela o 08:154 dni 12 godzin temu, aset napisał(a):Pisali że te mapy co są teraz to najmniejsze z zestawuFaktycznie, aż poszperałem w necie o tym i wynika z tego, że w pełnej wersji będą tylko dwie duże mapy: Mirak i rafineria z battlefield 3. Przecież to skandal. Tak ea słucha graczyTa mapa w becie w górach Tadzykistanie powinna mieć ograniczenie 32 vs 32, o wiele lepiej by się grało w conquest
Opublikowano niedziela o 08:524 dni 14 minut temu, Bartg napisał(a):Przecież w becie gra się 32v32 Masz rację; aż musiałem odpalić i sprawdzić :)Tym gorzej dla rozmiaru tej mapy
Opublikowano niedziela o 09:184 dni 15 godzin temu, KarolJanuszGejmingu napisał(a):Z chuyowych rzeczy nie podoba mi sięten system z tą czerwona kropką nad przeciwnikiem to takie trochę zdaunienie dla graczy coda,ale niestety tego nie zmienia.Przecież od zawsze w Battlefieldzie było takie oznaczanie przeciwnika. A przynajmniej do czwórki.
Opublikowano niedziela o 09:344 dni 12 minut temu, Rozi napisał(a):Przecież od zawsze w Battlefieldzie było takie oznaczanie przeciwnika. A przynajmniej do czwórki.To prawda. Natomiast rozmiar znacznika jest na tyle tutaj ogromny, że i ja na to zwróciłem uwagę. Zamiast wypatrywać i strzelać do wroga to tutaj walimy po prostu podświadomie poniżej tego wielkiego symbolu. I mnie to popsuło frajdę.Jeszcze gdyby była opcja grania bez oznaczeń wrogów w 3D. Ale tu nawet trybu HC nie będzie przecież. Moim zdaniem interfejs jest przegięty i zawalony bez ładu i składu.
Opublikowano niedziela o 09:444 dni Przecież zawsze waliłeś do oznaczonego typa, ta ikonka nad przeciwnikiem zawsze robiła robote.
Opublikowano niedziela o 09:484 dni Ja mam mieszane odczucia odnośnie najnowszego BFa. W BF1 grałem jak pojebany, potem odbiłem się od V i 42 na rzecz Call of Duty. Teraz jest lepiej, ale czegoś mi w nim brakuje. Wszędzie nasrane jest tych znaczków, widzisz swoich przez ściany, obramowki sojuszniczych maszyn i przez, to ciężko mi dostrzec przeciwnika.
Opublikowano niedziela o 10:044 dni Te challenge zostają na przyszły weekend czy będą nowe? Bo trochę mi zostało w jednym, a już nie dam rady dzisiaj więcej grać
Opublikowano niedziela o 10:124 dni Pograłem chwilę i jest całkiem przyjemnie. Łatwo się ginie, a pojazdy trochę za łatwo można zniszczyć, no ale pogra się więcej, to i człowiek wie gdzie nie wjeżdżać na pałę. Podoba mi się ten syf i brud na mapach, szczególnie w połączeniu z systemem zniszczeń. Lubię też to, że bronie nie są przypisane do klas.
Opublikowano niedziela o 11:114 dni 54 minuty temu, Mustang napisał(a):Btw polecam w ustawieniach obrazu wyłączyć ziarno - film grain.To z automatu powinno być off. Razem z winietą i tą trzecią opcją.
Opublikowano niedziela o 11:214 dni A w którymś BFie nie zmienili oznaczania na takie że czerwony znacznik był widoczny tylko na mini mapie po oznaczeniu? Bo to oznaczenie nad wrogiem prowadzi właśnie do strzelania na oślep w czerwoną ikonkę.
Opublikowano niedziela o 11:414 dni Godzinę temu, McDrive napisał(a):Lubię też to, że bronie nie są przypisane do klas.Całe szczęście są tryby z ograniczeniami broni, tak jak powinno być.
Opublikowano niedziela o 13:004 dni 2 godziny temu, McDrive napisał(a):Pograłem chwilę i jest całkiem przyjemnie. Łatwo się ginie, a pojazdy trochę za łatwo można zniszczyć, no ale pogra się więcej, to i człowiek wie gdzie nie wjeżdżać na pałę.Podoba mi się ten syf i brud na mapach, szczególnie w połączeniu z systemem zniszczeń. Lubię też to, że bronie nie są przypisane do klas.Mi też to bardziej pasuje, te ograniczenia broni obstawiam, że będą niszowe i dla serwerów na Portalu.
Opublikowano niedziela o 13:124 dni Kurde, nie zagrałem, bo ciągle 15 000czny w kolejce do meczu.Co do oznaczenia wroga czerwoną kropą, to przecież dotyczy tylko wrogów dostrzeżonych i oznaczonych przez innego gracza. Zawsze robiło świetną robotę, a dodatkowo snajper miał punkty za oznaczanie z tego co kojarzę.
Opublikowano niedziela o 13:144 dni 1 godzinę temu, bartiz napisał(a):A w którymś BFie nie zmienili oznaczania na takie że czerwony znacznik był widoczny tylko na mini mapie po oznaczeniu? Bo to oznaczenie nad wrogiem prowadzi właśnie do strzelania na oślep w czerwoną ikonkę.W BFie V z tym mieszali, później w 2042 wrócili tak jak było od co najmniej Bad Company 2.
Opublikowano niedziela o 13:354 dni Najbardziej hardcore'owe jest menu w tej grze. Ewidentnie widac, ze jest ono z PC dostosowane do nawigowania myszka. Na konsoli jest maskrycznie. Non stop zle cos wciskam. A gra? Poczekam do nastepnej bety, jak beda jakies istotne zmiany, szczgolnie w piechocie, to moze dam szanse tej grze. Narazie moje wrazenia z gry po 7 godzinach sa umiarkowane, dal bym te becie note 06/10. Po 8 tysiacach w Bf3/4 ciezko sie przyzwyczaic do tego "kaszalota" jakim jest battlefield 6. Sorry, ale przehajpowna jest ta gra ektremalnie. :)
Opublikowano niedziela o 14:044 dni Mi brakuje dużych map tej swobody jak w bf4 leciałem helikopterem black hawkiem z ekipą lądowaliśmy gdzieś na uboczach wszędzie dużo pojazdów itp ;(
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.