Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nintendo Switch 2 - temat główny

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6,2 tys.
  • Wyświetleń 332,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Akurat jest obiektywnie niewyobrażalnie łatwo znaleźć drugą grupę, która płaci więcej, niż kiedyś, bo dosłownie wszystko kosztuje więcej, niż kiedyś lol.     Musicie mi kiedyś serio wyt

  • ogqozo
    ogqozo

    Spędziłem 4-5 godzin w krainie Switcha 2. Jadąc na miejsce, kapnąłem się, że mam na sobie tshirt, w którym spałem... z Pikachu. Bojąc się, że Nintendo za obrazę praw autorskich wyśle policję z pałami

Opublikowano
3 godziny temu, Czoperrr napisał(a):

No tak ale to co odwala Nintendo jest niezrozumiałe bo wypuszcza fizyczny produkt czyli już wyprodukowany jest cartridge i pudełko i zamiast dać opcje cartów w różnych rozmiarach i całą grą na nim to odwala takie coś. Zjebaństwo.

Ale czemu zwalasz tu odpowiedzialność na nintendo w pełni? Karty są, wydawca może wypuścić cała grę ale musi zapłacić więcej za karta więc wybiera, że chce zapłacić mniej. Nintendo trzeba jebać za ceby tych kartów ale nikt nie broni ich kupić i zapełnić danymi. Nintendo nie zmusza do key-cardów nikogo.

Ja wręcz jestem się w stanie założyć, że wydawcy chcieli czegoś takiego. O ile wyprodukowanie płyty kosztuje type samo, niezależnie czy jest tam 1mb czy 40gb o tyle w przypadku cardów tak nie jest. Na 100% nintendo na tych zarabia, zawsze zarabia natomiast myślę, że cześć wydawców chciała mieć możliwie najtańszy nośnik do wyboru i nintendo im to dało. Wcześniej sami kombinowali, były gry które i tak były niegrywalne Bez instalki, jak jakieś NBA czy były grywalne w 1/8 jak Mortale

Opublikowano

Ja absolutnie nie kumam czemu zdecydowali się tylko na jedną pojemność 64gb w tej plotkowanej dużej cenie dla devow.

Nie ma opcji po środku tylko tani gej kart albo drogi 64gb. Dla małych devow to zabójstwo nawet jakby chcieli wydać grę prawilnie.

Ciekawe ile sobie za gierki zażyczą w erze S2 limitedrungames i podobne bo już jakiś czas temu dali info że co wypuszczą na S2 zawsze będzie na prawilnym kardridzu

Opublikowano

Ja jedynie po pracy w firmie produkcyjnej mogę napisać, że produkcja jednej wersji czegoś obniża docelowo koszt, utrzymywanie kilku linii zawsze jest droższe. Może nintendo obniży ceny jak ceny pamięci spadną ale to nintendo :-)

Opublikowano

A to nie jest tak ,że mniejsze pojemności mają się pojawić dopiero za jakiś czas? Jak nie to na pewno nie będzie to platforma do zbierania mniej znanych indyków.

Ja ogólnie kupuję gierki do kolekcji tylko i wyłącznie jeśli gierka jest na kartridżu w wersji w pełni grywalnej bez łatek. Jak tak nie ma to już wolę cyfrę na PC kupić.

Opublikowano
31 minut temu, Ukukuki napisał(a):

A to nie jest tak ,że mniejsze pojemności mają się pojawić dopiero za jakiś czas?

Podobno tak.

Edytowane przez Dajzner

Opublikowano
1 hour ago, NemoKOF said:

Ale czemu zwalasz tu odpowiedzialność na nintendo w pełni? Karty są, wydawca może wypuścić cała grę ale musi zapłacić więcej za karta więc wybiera, że chce zapłacić mniej. Nintendo trzeba jebać za ceby tych kartów ale nikt nie broni ich kupić i zapełnić danymi. Nintendo nie zmusza do key-cardów nikogo.

Ja wręcz jestem się w stanie założyć, że wydawcy chcieli czegoś takiego. O ile wyprodukowanie płyty kosztuje type samo, niezależnie czy jest tam 1mb czy 40gb o tyle w przypadku cardów tak nie jest. Na 100% nintendo na tych zarabia, zawsze zarabia natomiast myślę, że cześć wydawców chciała mieć możliwie najtańszy nośnik do wyboru i nintendo im to dało. Wcześniej sami kombinowali, były gry które i tak były niegrywalne Bez instalki, jak jakieś NBA czy były grywalne w 1/8 jak Mortale

Wiadomo, święte Nintendo zawsze dziewica

Opublikowano
3 hours ago, Czoperrr said:

Przeczytaj mój post poprzedzający.

A, że te carty znowu? Myślałem, że coś poważnego. No cóż, sprawa mnie nie dotyczy, bo i tak 100% cyfra

Opublikowano
  • Autor

To poważne bo za 20 lat Nintendo wszysto powyłącza. Ja już zacząłem ściągać wszystkie patche z gier S1 na karty microSD, to samo z Key Cardami. Sprawa jest bardzo poważna.

Opublikowano
4 minutes ago, GearsUp said:

To poważne bo za 20 lat Nintendo wszysto powyłącza. Ja już zacząłem ściągać wszystkie patche z gier S1 na karty microSD, to samo z Key Cardami. Sprawa jest bardzo poważna.

A no to chyba, że tak. To nie wiedziałem. Przepraszam. Nie zapomnij zrobić backupu i kupić 2-3 dodatkowych konsol

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, Homelander napisał(a):

A no to chyba, że tak. To nie wiedziałem. Przepraszam. Nie zapomnij zrobić backupu i kupić 2-3 dodatkowych konsol

Panie a jak to się długo ściąga po światłowodzie w tych czasach.

A tak zupełnie serio to nic mi nie robi, że gra jest na KC, najważniejsze dla mnie jest to, że nie jest ona gównianą cyfrówką przypisaną do konta. To, że gra się odpala z wewnętrznego dysku i mam szybsze czasy ładowania to tylko dodatkowe plusy.

Mimo to wszystkie gry od samego Nintendo chciałbym dalej dostawać na kartach w całości choćby dla podtrzymania tradycji.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano
W dniu 3.08.2025 o 11:32, grzybiarz napisał(a):

ogólnie słaby ten launch,

Nie wiem stary ile masz czasu na granie i jak szybko łykasz gry, ale przez pierwsze półtora miesiąca dostaliśmy dwie gry, które naprawdę są bardzo wciągające (mające syndrom jeszcze jeden wyścig / jeszcze jeden banan), mega miodne czyli MKW i fantastyczny DK, do tego zapewne masz coś nie ogranego ze Switcha (część w lepszej jakości). No dla mnie to aż nad to pod kątem grania w pierwszych kilkudziesięciu dniach? A reszt? Serio mnie to wali jak są dobre gry dla mnie.

Opublikowano

Dla mnie ten launch też jest słaby. Multiplatformy absolutnie mnie nie interesują, Mario Karta i tak bym nie kupił (w MK8 przez te lata może z 10 razy zagrałem?), a małpa... No ok, ogram na pewno, ale nie jest to gra dla której kupię konsolę. Ale to dla mnie, ktoś może odbierać inaczej. Najgorsze jest jednak to, że nie ma na horyzoncie absolutnie nic co spowodowałoby u mnie chęć zakupu Switcha 2

Opublikowano
6 minut temu, balon napisał(a):

Nie wiem stary ile masz czasu na granie i jak szybko łykasz gry, ale przez pierwsze półtora miesiąca dostaliśmy dwie gry, które naprawdę są bardzo wciągające (mające syndrom jeszcze jeden wyścig / jeszcze jeden banan), mega miodne czyli MKW i fantastyczny DK, do tego zapewne masz coś nie ogranego ze Switcha (część w lepszej jakości). No dla mnie to aż nad to pod kątem grania

6 minut temu, balon napisał(a):

Nie wiem stary ile masz czasu na granie i jak szybko łykasz gry, ale przez pierwsze półtora miesiąca dostaliśmy dwie gry, które naprawdę są bardzo wciągające (mające syndrom jeszcze jeden wyścig / jeszcze jeden banan), mega miodne czyli MKW i fantastyczny DK, do tego zapewne masz coś nie ogranego ze Switcha (część w lepszej jakości). No dla mnie to aż nad to pod kątem grania w pierwszych kilkudziesięciu dniach? A reszt? Serio mnie to wali jak są dobre gry dla mnie.

Z tym mario kartem World to poplynales xD

Edytowane przez Pierre Deck

Opublikowano

No mi MKW bardzo się podoba. Idealna gierka na szybkie partie (knockout, kanapa, szybkie misje we free), gram do tego z dziećmi i żoną na kanapowym multi.

Mało jaka „dorosła” gra daje mi ostatnio taki fun. Przepraszam za to )

Ps i tak byłem też fanem MK8

6 minut temu, Homelander napisał(a):

Najgorsze jest jednak to, że nie ma na horyzoncie absolutnie nic co spowodowałoby u mnie chęć zakupu Switcha 2

Dla mnie mega miodny MK, cudowna platformówka 3d (przecież takich gier się już praktycznie nie robi, a to esencja gameingu) oraz na horyzoncie zdecydowanie lepsza wersja nowego Metroida, to dla mnie mega powody. No ale każdy lubi coś innego.

Opublikowano

Mnie jedynie wkurza fakt, że pomimo iż NS2 już jest w rękach graczy to nadal patrząc na obecne premiery różnych gier mam wrażenie, że tego NS2 nie ma. Wszystko wychodzi w dziadowskiej jakosci z poprzedniej generacji i tu Nintendo powinno dostać po łapach, że nie zadbało o to, by od premiery jak śnieżna kula ruszyły wszystkie aktualizacje gier z ostatniego roku w lepszej wersji na Ns2, że wszystkie nadchodzące gry powinny rypać po oczach znaczkiem NS2.

A kurestwem japońskich wydawców jest fakt, ze blokują aktualizacje gier z NS1 do wersji NS2, ale to juz inna kwestia

Opublikowano
  • Autor

Jeszcze a propo GKC i game preservation to najmądrzejsze co przeczytałem na ten temat i się zgadzam w 100%. Jak komuś zależy na tym żeby jego kopia gry przetrwała jak najdłużej to Key Cardy są NAJLEPSZĄ opcją

Ściągamy grę na kartę SD, kopiujemy na PC i zachowujemy na twardym dysku. Mamy zachowaną kopię gry, kart służy tylko jako offline weryfikacja. Kart z jedną linijką kodu weryfikacji przetrwa dłużej od kartu wypełnionego danymi.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano
32 minutes ago, GearsUp said:

Jeszcze a propo GKC i game preservation to najmądrzejsze co przeczytałem na ten temat i się zgadzam w 100%. Jak komuś zależy na tym żeby jego kopia gry przetrwała jak najdłużej to Key Cardy są NAJLEPSZĄ opcją

Ściągamy grę na kartę SD, kopiujemy na PC i zachowujemy na twardym dysku. Mamy zachowaną kopię gry, kart służy tylko jako offline weryfikacja. Kart z jedną linijką kodu weryfikacji przetrwa dłużej od kartu wypełnionego danymi.

Kurde, to jeszcze lepsze będzie ściągnięcie roma z neta i odpalenie go przez emulator boomer

Opublikowano

W pewnym sensie jest to racja. Można robić sobie backup wszystkich gier na PC, bo Nintendo Switch 2 to chyba jedyna konsola bez DRM. Ale z drugiej strony nikt normalny nie będzie tego robił, chyba że ktoś ma paranoje że Nintendo za moment umrze i wyłączy swoje serwery.

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, ASX napisał(a):

W pewnym sensie jest to racja. Można robić sobie backup wszystkich gier na PC, bo Nintendo Switch 2 to chyba jedyna konsola bez DRM. Ale z drugiej strony nikt normalny nie będzie tego robił, chyba że ktoś ma paranoje że Nintendo za moment umrze i wyłączy swoje serwery.

No w tym temacie jest taka zbiorowa paranoja właśnie.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano

Vita miała coś podobnego, tylko z grami cyfrowymi. Można było sobie zrzucać gry na kompa albo ps3 i tam je przechowywać. Korzystałem z tej funkcji bo miałem karty pamięci 4 i 8gb, a moja cała biblioteka gier na Vitę jest cyfrowa.

Opublikowano

54 minuty temu, GearsUp napisał(a):

Ściągamy grę na kartę SD, kopiujemy na PC i zachowujemy na twardym dysku. Mamy zachowaną kopię gry, kart służy tylko jako offline weryfikacja. Kart z jedną linijką kodu weryfikacji przetrwa dłużej od kartu wypełnionego danymi.

Najlepiej jeszcze w paru miejscach, jakiś NAS + Cloud, w razie czego jak dysk padnie. Super opcja, dzięki Nintendo!

Opublikowano
  • Autor

Dla kogoś zafiksowanego na punkcie padających serwerów Nintendo super opcja ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.