Opublikowano 3 grudnia3 gru 3 minuty temu, Plackus napisał(a):Troche w tym winy trzech gier ktore otwieraly nam pierwszego switcha w 2017Wybitne Breath of the wild, znakomite Mario Odyssey i swietne Xeno 2. Jak ktos kupił wtedy switcha to japa lezala na podlodze bo kazda pokolei trzymala super poziom. Uwazam ze switch 2 ma dobre gry, ale widac ze kazdy liczyl na podtrzymanie tej formy z 2017Uwielbiam Xenoblade 2 - jest w moim top 10 gier ever, ale ta gra ma na metacritic 83/100
Opublikowano 3 grudnia3 gru 3 minuty temu, funditto napisał(a):Uwielbiam Xenoblade 2 - jest w moim top 10 gier ever, ale ta gra ma na metacritic 83/100Oki oki masz racje, ale jednak xeno podtrzymal wtedy teze ze wychodza same dobre gierki na switcha od first party
Opublikowano 3 grudnia3 gru U mnie to tak wygląda bo oczywiście gram w exy bo po to kupuje switcha:Mkworld- rozczarowanie mimo tego że na papierze gra jest super i gra się mi fajnie, jest do odratowania patchem ale twórcy upierają się przy swojej koncepcji. Dali by 200cc, tryb online z samymi trasami, prawdziwe eventy i lepszą customizacje i byłby mk8d killerBananza - pyklo u mnieFast Fusion - pyklo u mnie, jakby było online to by był killerAge of Imprisonment - jeszcze nie skonczylem ale bawię się dobrzeKirby Air Riders - jest lepiej niż myślałem, bawię się świetnieMP4 - jutro gramDlc do Mario Party Jamboree - rozczarowanie totalne Dlc do Kirby forgotten land - spoko ale za krótkie i za mało nowych umiejętności W poksy, płatne tech demo i koszykówkę ułomnych nie grałem i nie zamierzam
Opublikowano 3 grudnia3 gru Update new horizonUpdate Mario wonderPokemony w stylu Animal Crossing Pokemony na nowym silniku (z wycieku z game freak)Mario tennisNowy YoshiNowy Fire EmblemEx od from softwareSplatoon RaidersTyle na razie wiemy z exow na 2026Patrząc po studiach co jeszcze nic nie wiemy nad czym grzebią, a nie wydali chwilę temu gierki to na myśl przychodzi mi next level games i monolith czyli hmm może Luigi Mansion 4 i Xeno/nowe ip
Opublikowano 3 grudnia3 gru Autor 42 minuty temu, Daffy napisał(a):Patrząc po studiach co jeszcze nic nie wiemy nad czym grzebią, a nie wydali chwilę temu gierki to na myśl przychodzi mi next level gamesPomagali przy Metroidzie więc pewnie nie prędko coś nowego
Opublikowano 3 grudnia3 gru 2 godziny temu, Pupcio napisał(a):Ciekawe co tam w przyszłym roku rzucą, licze na jakąś zelde 2d2027 wg mnie najwcześniejOgółem ja należę do osób którzy twierdzą że Nintendo niepotrzebnie pchało pikmina4, m&l brothership i Zelde Babe na switcha1. Mogli to przetrzymać w lodówce i wydać na S2. Szczególnie Zelde Babe która jest świetna, a katastrofalnie działała na S1 i dopiero po patchu na S2 chodzi jak powinna. Te premiery przeszły bez echa.
Opublikowano 3 grudnia3 gru 2 godziny temu, Daffy napisał(a):Pokemony w stylu Animal CrossingPokemony na nowym silniku (z wycieku z game freak)Mario tennisNowy YoshiNowy Fire EmblemEx od from softwareSplatoon RaidersTyle na razie wiemy z exow na 2026Patrząc po studiach co jeszcze nic nie wiemy nad czym grzebią, a nie wydali chwilę temu gierki to na myśl przychodzi mi next level games i monolith czyli hmm może Luigi Mansion 4 i Xeno/nowe ipW zasadzie daje nam to 7 nowych exów na 2026 (jeśli Splatoon Raiders to faktycznie 2026), więc zakładam, że to może być pełny lineup na ten rok - Splatoon i Pokemony to gry, które mogą sprzedać powyżej 10 mln egzemplarzy, więc nie potrzebują jakiegoś trzeciego killera sprzedażowego. Jednak Nintendo ma ten plan z jedną grą ze świata Zeldy rocznie, więc tutaj obstawiam (wreszcie) Wind Waker + Twilight Princess HD. Natomiast na 2027 przewiduję:Mario 3Djakąś Zeldę 2D (tym razem jakiś remake - chciałbym Minish Cap albo A Link Between Worlds, ale innymi też nie pogardzę) nową grę od Monolith Soft lub Next Level GamesRing Fit Adventure 2 lub coś w tym stylu
Opublikowano 3 grudnia3 gru No tej zeldy rocznie starają sie trzymać, ale mam nadzieje mimo wszystko że będzie coś innego niż wyżej wymieniony remaster xD chociaż tp kiedyś chętnie bym przytulił bo goty gra a pewnie i na ww w wersji wiiu sie pewnie kiedyś skuszą xD
Opublikowano 3 grudnia3 gru Spoko ale zauważalnie gorzej niż na Xboxie series s, w miastach dropi do ok 20fps, twórcy obiecują dalszą optymalizację w patchach po premierze
Opublikowano czwartek o 20:335 dni Sonic crossworld dziś dostał wersje pod S2, dla posiadaczy wersji S1 update obecnie w promocji za 20pln, obraz żyletka, 60fps, cross play, kupiłem i próbuje
Opublikowano czwartek o 20:545 dni To coś mówi o firmie, że masa dobrych gier wydanych w jednym roku i parę cieniasów robionych za budże 100 jenów to jest taki kryzys lol.Jednak zawsze chce się więcej. Jest wiele czynników tak poważnie mówiąc, temat imo na książkę co najmniej.to jest handheld na rynku, który teraz jest właściwie jednym rynkiem wszystkich gier - nie ma już uczucia odrębności konsol. Gry typowo robi się po prostu na peceta i przenosi na wszelkie konsole i tyle. Prawie nic się w tych portach nawet nie zmienia. No bo tak: Gdy gry wychodziły na GameBoya, nikt nie płakał, że no, panie, przecież to wygląda jak gówno w porównaniu do Final Fantasy X, to nawet nie jest grafika... Dzisiaj tak trochę jest. Bo też to wszystko są podobne gry - nie ma już innych gatunków czy kompletnie innej grafy na handheldzie i TV. Ktoś powie, że istnieją dobrze przyjmowane gry małopikselowe, a nawet często odnoszące się do retro gier Nintendo. Tutaj musimy zauważyć, że sprzedaż gry i oceny w recenzjach to nie to samo. Taki Asasyn Shadows też zebrał oceny na poziomie 8/10, ale sprzedaż będzie kompletnie inna, niż najbardziej fantastycznego indie puzzlera mającego ponad 90 na Metacriticu. Dlatego nie można tak prosto mówić, że Nintendo powinno robić gierki w stylu, powiedzmy, Hadesa czy Silksonga, i skupić się na Metacrtiicu. Gry o innej grafice niż typowy 3D standard mogą zbierać znacznie lepsze oceny, ale wiele z nich sprzedaje się nisko. Tak więc efekt sumaryczny jest taki: Nintendo ma taniego (na dzisiejsze czasy) handhelda, który oczywiście nie da takiej grafy jak duże sprzęty, ale jednocześnie nie robi na niego uroczych gierek 2D pixel art czy statycznych gierek idealnych na ekran tableta, tylko robi gry, które ogólnie mogłyby być na innym sprzęcie, tylko z mniejszą MOCĄ do dyspozycji. Rywalizuje jakby na tym samym rynku co wszyscy, tylko mniej pikseliSzkoda mi tego zresztą. Istnieją odniesienia do handheldowej przeszłości - jak choćby Metroid Dread, Mario&Luigi: Brothership czy też Zelda: Echoes of Wisdom. Ale nie są to priorytetowe gry dla nich, i widać ogólną niechęć do zrobienia czegoś, co będzie proste, nieskomplikowane, i po prostu kurna fajne. Nintendo ze swoim kapitałem mogłoby być kuźnią "indie-like" gierek - prostych, szybkich, opartych bardziej na pomyśle i kontencie, niż żeby to wszystko zaokrąglać i robić z tego grę, która musi kosztować 60-70 euro. Próby zawsze były, i to dobre - Snipperclips na start Switcha, Cadence of Hyrule, Tetris 99, kompletnie olane przez wszystkich Stretchers od Tarsiera czy Good Job. Nie wiem, co zadecydowało (Inflacja? Korona? Niska sprzedaż tych gier? Przywiązanie Nintendo do sprzedaży pudełkowej w sklepach, która jest efektywna tylko przy droższych grach, jako że sam kartridż kosztuje ze 20 euro?), ale po 2020 widać MOCNY spadek liczby takich gierek wydawanych przez Nintendo. firma coraz bardziej gra bezpiecznie na swoje marki unikając kontrowersji i na młodą, mniej zaangażowaną publikę. O tyle szkoda, że to nie jest wcale jedyna metoda do sukcesu - zauważmy, że zainspirowane Metroidem gry jak Dark Souls czy Hollow Knight odniosły znacznie większy sukces, niż sam Metroid, wcale nie wstawiając wesołych scenek filmowych, tłumaczenia wszystkiego, wskazywania palcem. To były gry dziwne, nieprzyjazne, niejednoznaczne, a jednak się spodobały masie osób. Nintendo od lat coraz bardziej unika takich rzeczy (co też łatwo odczuć, grając dzisiaj w ich stare gry). Nawet z Metroida nie chcą po prostu zrobić gry stawiającej na to, co recenzentom najbardziej się podobało zawsze w Metroidzie - prawie każdy ich pomysł na tę serię od 20 lat to jest odchodzenie od "istoty Metroida", istota ta podoba się tylu osobom, ale nie samemu Nintendo. Od wielu lat nie ma już gry Nintendo, która naprawdę WSTRZĄŚNIE ludźmi, bo też tego nie chcą. Again - ta firma sprzedaje niesamowite ilości tych gier, więc trudno się kłócić, że źle wybrali. Bez ryzyka, Nintendo nigdy już nie zrobi niespodziewanego szok-hiciora, ale też nie zrobi żadnej klapy. ich niechęć do innego klimatu i nowych IP jest coraz bardziej zauważalna. Ostatni raz się postarali o nowe postaci bodajże w ARMS. Chyba ich to do reszty zraziło (a było do przewidzenia, żeby gra multi dzisiaj żyła, to trzeba kurde w nią więcej zainwestować), bo nie chcą teraz robić nic nowego. Drag & Drive czy Welcome Tour to gry niby "nowe", ale pozbawione jakiegokolwiek przekonania, że to ma być serio gra. Nie zrobiono żadnych postaci, żadnych ładnych menusów, jakiegoś charakteru. Tak jakby firma nie chciała nawet sugerować, że cokolwiek nowego można zrobić, że za kilka tygodni po premierze mamy pamiętać te gry. To już trwa w sumie od Wii Sports - Nintendo robi masę gierek z jakimiś ludkami bez twarzy, bez postaci... A co wyszło fizycznie w 2026 roku? Wymieniam: Donkey, Mario, Zelda, Zelda, Donkey, Mario, Mario, Mario, Kirby, Zelda, Kirby, Metroid. No dobra, i Xenoblade X, i tutaj trzeba powiedzieć jasno - w postaci Xenoblade X dostaliśmy dalece najlepszą grę Nintendo w tym roku (i raczej najlepszą w ogóle), a ludzie to jakoś olali i nie kupili i prawie nikt nie gada o tej grze. Można oczywiście było podpomować zainteresowanie, promując port tej gry na Switcha 2 tak jak paru innych, ale Nintendo uznało, że tym razem już nie będą traktowali Xenoblade jak serii promującej konsolę...Osobiście aż za wielce się tym nie przejmuję, bo w sumie nie obchodzi mnie specjalnie wydawca - jak gram w Hadesa 2 na Switchu, to dla mnie jest tak samo obojętnie kto by grę wydał. Nintendo to dla mnie tylko jedna z wielu firm.Switch 2 zaczął przykładowo jako cudowna platforma dla "farmerów" RPG, dając nam natychmiast Fantasy Life, Rune Factory: Azuma oraz Story of Seasons. Przypadek, raczej nie przyłożyło do niego ręki Nintendo, ale fajnie. Premiery Hadesa 2 i Silksonga też nie zaszkodziły, by konsola była w użyciu. (Muszę jednak jedno oddać. Otóż są bronie w Hadesie, gdzie naprawdę pomaga móc jednocześnie trzymać np. B i X. Domyślne sterowanie na Switchu wręcz sugeruje, że można robić tylko jedną z tych rzeczy naraz, "nerfiąc" osoby, które nie zmienią sobie sterowania np. na ten oklepany unik pod ZR).Po pół roku, konsola ma tysiące godzin dla fanów jRPG w jakiejś formie, z wersjami S2 dla Delatrune, Trailsów 1, FF Tactics, Dragon Questa 1&2, Bravely Default, Octopath 0, trylogii Ryza, Inazuma Eleven, Persony 3 i Disgaei 7.Po pół roku, konsola ma 33 gry z ocenami 80/100 i wyżej (a jest pewne grono fajnych gierek bez 4 recenzji i nieklasyfikowanych na Metacritic - przykładem wspomniana Inazuma czy wczorajsze Simogo Collection) - która konsola miała więcej? To podobna liczba, co PS5 miało w całym roku 2021.
Opublikowano wczoraj o 11:53 1 dzień On 12/3/2025 at 5:44 PM, Daffy said:Spoko ale zauważalnie gorzej niż na Xboxie series s, w miastach dropi do ok 20fps, twórcy obiecują dalszą optymalizację w patchach po premierzeJa zacząłem ogrywać i wiadomo, są kompromisy, ale miło mi spędzać czas w pociągu do pracy z nowym asasynem.
Opublikowano wczoraj o 16:27 1 dzień Ktoś poleci jakieś nakładki na analogi do dżojkonsów? Myśle że przydałyby się ciutke większe, albo jakieś podobne do tych z dualsense ?? Edytowane wczoraj o 16:28 1 dzień przez Plackus
Opublikowano wczoraj o 19:40 1 dzień Te od Skull&CO są spoko. Mam, używam, chwalę sobie już od czasów Switcha V1.https://allegro.pl/oferta/gumki-nakladki-gripy-joy-con-skull-co-6-pack-do-konsoli-nintendo-switch-2-17870873013
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 21 minut temu, GearsUp napisał(a):Konsola kompletna18 release Skyrima na 13 sprzęcie (licząc PC jako jedność). Dzięki Todd.The Elder Scrolls V: Skyrim (PC)The Elder Scrolls V: Skyrim (Xbox 360)The Elder Scrolls V: Skyrim (PlayStation 3)The Elder Scrolls V: Skyrim (Nintendo Switch)The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (PC free upgrade)The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Xbox One)The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (PlayStation 4)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (PC Upgrade)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (Xbox One)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (PlayStation 4)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (Xbox Series X/S)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (PS5)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (Nintendo Switch)The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (PC, DRM-free via GOG)The Elder Scrolls V: Skyrim VR (PSVR)The Elder Scrolls V: Skyrim VR (PC VR)The Elder Scrolls V: Skyrim (Alexa)The Elder Scrolls V: Skyrim (Nintendo Switch 2)
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Autor Meh, dalej 30 klatek mimo, że w wywiadzie pochwalili się użyciem DLSSa.The game performs better, runs smoother - to też nie wiem co oznacza bo na S1 było stabilne 30. Klasyczny bullshit Bethesdy
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Swiczowcy wyścigowcy łykną nawet dropy do 5ciu fpsów byle to wszystko się działo "pod kołderką"
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Godzinę temu, oFi napisał(a):Swiczowcy wyścigowcy łykną nawet dropy do 5ciu fpsów byle to wszystko się działo "pod kołderką" śmieszne, bo prawda
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.