Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 26 minut temu, Faka napisał(a):Ja mam problemy na normalu z tym parowaniem i unikaniem, więc nawet nie będę na razie przełączał na trudny poziom.No ja teraz walcze z jakimś dodatkowym przeciwnikiem - Chromatyczny Lacelier i nie powiem, powtarzam go już któryś raz, 1 błąd przy uniku czy parowaniu i po ekipie. turowe Dark Soulsy!
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Powtarzam pytanie czy jest tylko auto save w gierce?Klimat gruby, nawet fragment przypominający pewne lądowanie w Normandii się trafia xd
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Chuj wie, ja tylko na razie polegam na tym auto save, bo nigdzie zapisu nie idzie znaleźć.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Jeju, ale hit z nie nacka wydali - fenomenalna gra! Oderwać się nie można! Mega historia, muzyka, postacie, do tego turowy system walki świetnie współgra z dynamicznymi elementami akcji, tworząc wyjątkowo udaną mieszankę gatunkową! Scenariusz interesujący od pierwszych minut gry - ocena wstępna 10 /10.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Nie ma save'a manualnego, choć nie wiem, co to zmienia. No, przyspieszyłoby może powtarzanie bossa bez ścieżki hehe. Ale musieli zrobić JAK W SOULSACH
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Podoba mi się ta wymiana uprzejmości z Bethesdą na Twitterze. Najpierw Sandfall wrzuciło tę grafikę pod postem, że Oblivion jest już dostępny:A przed momentem Becia wrzuciła taką graficzkę:Może i nic wielkiego, ale fajnie się na to patrzy.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Ależ emocje na początku gry, więcej niż w całym metaguwnie. Walczyć to biłem się z mimem i przyjemnie siada parry ale biją mocno na expercie.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Podoba mi się, że okienko na parry i idealny unik jest to samo. Zachęca do treningu "bezpiecznie" - jak widzisz że ci wpadają idealne uniki, to możesz poszaleć z parowaniem. Kurde, może tak zawsze jest w grach? W sume nie myślałem o tym, parowanie tylko w Sekiro hehe. Ale w Sekiro było łatwiejsze.Dla mnie, nawet na normalu, jednak ciężko o to. Za mało do wygrania - co zrobisz, rozwalisz przeciwnika, a następny już będzie miał inne ataki, po co używać czas się uczyć. Jednak ktoś z lepszym wyczuciem może szybciej zacząć katować przeciwników parowaniem.Bardzo wciągający system, także rozwoju. Jesteśmy naprawdę zalewani różnymi umiejętnościami, z których trudno jest wybierać te kilka, wszystkie by się chciało mieć. Przypomina to menu mocno Lost Odyssey, z ciągłm zakładaniem bibelotów byle się ich nauczyć na stałe, ale w dobrym znaczeniu, bardzo mnie to wciągało też tam.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 4 minuty temu, Alpha Trion napisał(a):ile fpsów zagrajmerzy?https://youtube.com/clip/UgkxYhYU9VLseYf8AkGfJoKYM-0UjCQwmnGU?si=oUhWyqxkSydlhff8
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Graficzka i soundtrack to jest coś pięknego A Maelle jak czasem spojrzy to miękną nogi.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 11 minutes ago, Bzduras said:https://youtube.com/clip/UgkxYhYU9VLseYf8AkGfJoKYM-0UjCQwmnGU?si=oUhWyqxkSydlhff8haha, padlemdobra, ch... tam, wezme na ps5, dobre gry trzeba wspierac zawsze i wszedzie
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Tak poważnie to z tego co widzę po strimkach to na konsoletach jest tryb Quality 30 i Performance 60, oba w miarę nieźle trzymają klateczki.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 7 minut temu, Faka napisał(a):W ogóle jak to jest z tym Pikto? Kiedy postać nauczy się tego pikto, żeby przeszło na lumine? Bo Gustavo nauczył się jednego pikto i ma luminę, to teraz dałem babie Lune, żeby się nauczyła i też miała lumine. Gra mówi, wygrasz 4 walki z założonym i się uczysz umiejętności. Masz w menu lumin opcje wybierania wszystkiego, co się nauczyłeś. Niemniej, jest ograniczona pula punktów, a różne skille wymagają poświęcenia im 1-10 punktów. Jak założysz picto, to masz ją od razu dostępną i aktywną. A jak wygrasz te walki i się nauczysz, to nawet po zdjęciu możesz za te punkty ją sobie aktywować.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. A czyli trzeba zrobić parę walk i bohater się nauczy umiejętności, spoko, kumam. Różnica między pikto, a luminem jest taka, że lumin to jest sama czysta pasywna umiejętność, a pikto daje od razu statystyki i pasywną umiejętność. Spoko system, można kombinować na wiele sposobów.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. No, teraz jak patrzę, to w sumie nie wiem jak to działa jednak hehe.Nie jest jak w Lost Odyssey. Chyba ktokolwiek ma założony ten pictos przez kilka walk, to potem cała ekipa ma "nauczone" ten sam skill. Tak myślałem cały dzień, że w sumie to nie rozumiem w menu, czego się naczyła już ta postać - wychodzi, ze wszystkiego. Nadal. możliwości są przytałczające, przy masie skilli, wyborze 3 postaci do ekipy, komu co założyć, ile punktów poświęcić... Na normalu, marginest jest spory, żeby była to raczej zabawa, niż konieczność. Łatwo zapomnieć o dawaniu postaciom punktów z tego przedmiotu co daje punkty, a jest tego masa i sporo zmienia.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. W dniu 22.09.2024 o 14:53, michu86- napisał(a):Podczas przeglądania nowego numeru trafiłem na to, przeczytałem wrażenia z gamescom, obejrzałem gameplay. Wygląda dobrze, system walki turowy z przyciskaniem w odpowiednim momencie (jak to było chociażby w sea od stars, legend of dragoon) to jest to co lubię. Główny zarys fabuły też ciekawy, oby dowieźli.2 minuty czytałem materiał w szmaciaku we wrześniu i od razu czułem że kupię, że to będzie to. A teraz trzymam grę w łapkach. Piękna sprawa.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Mam jakieś itemy do awansu broni na lv3, które rzekomo można użyć w obozie ale jestem w obozie i nie wiem gdzie, ktoś pomoże?Mam też Item co zwiększy liczbę luminem na postać, też nie wiem gdzie go użyć @messer88 pokonałeś mima? Ja sobie dałem spokój
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. 11 minut temu, ogqozo napisał(a):Teraz widzę, nawet detal to pokazuje: ikonka pictosa (początkowo biała, po aktywacji kolorowa - zielona itp.) jest otoczona kwadratem. Pod koniec walki na ekranie z nagrodami, widzimy też, jak podświetla się kolejna kreska tego kwadratu. Widzimy więc też postęp tych 4 walk do nauczenia.No, ale teraz ten pikto uczy dla wszystkich te umiejętności pasywne czy tylko dla jednej postaci? Nie mam teraz jak w tej chwili sprawdzić, bo musiałem wyjść.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Aha, co do skalowania broni. Może to jest jasne, ale bronie w tej grze są jak w Fajnalu Rimejku - po prostu inne od siebie, niż w tanich jRPG-ach, że co chwila dostajesz coraz lepsze. Tak więc do pierwszej broni jak najbardziej można się przywiązać, potem można ją ulepszać i nie jest ogólnie gorsza niż jakakolwiek inna broń w grze. Nauczony skill jest dostępny dla wszystkich postaci, teraz wziąłem nowego i to czaję. Myślałem, że dla jednej, i nie czaiłem jak rozumieć tę listę.Bronie można ulepszać w obozie, to prawda, po prostu poczekaj aż taka opcja się pojawi, będzie raczej widoczna.Colour of Lumina tak samo, nie od razu, ale szybko w grze będzie opcja.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Podbijam pytanie o ulepszanie broni, niby jest opcja w obozowisku, u mnie nie ma, jestem po wizycie w chatce, a no I na mapie znalazlem jakiegos bossa co mnie na 1 hit wyjasnia, trzeba pogrindowac.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Jak wyżej, gra powinna to inaczej napisać bo początkowo nie można, ale naprawdę dość wcześnie w całej przygodzie dostajemy taką możliwość.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.