Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 124,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bzduras
    Bzduras

    Dobra, przespalem się, pograłem chwilę w Dooma i przetrawiłem sobie oba zakończenia. Ta gra zasługuje na coś więcej niż tylko wlepienie jej 10/10, więc napisanie chyba najdłuższego posta w mojej forum

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • No myślę, że te reakcje to nie przez to, że gra Ci nie podeszła, tylko przez to co napisałeś w uzasadnieniu. Piszesz, że lubisz np. Finale, a tu po przejściu prologu narzekasz na gameplay loop, jakby

Opublikowano

Intuicja gracza.

Nie no obstawiam dobrą grę jak np. Stellar ale oceny pewnie ~8 podobnie jak tam. Może na forum coś wygra.

Opublikowano
Teraz, messer88 napisał(a):

Intuicja gracza.

Nie no obstawiam dobrą grę jak np. Stellar ale oceny pewnie ~8 podobnie jak tam. Może na forum coś wygra.

Poziom Stellara/Wukonga/Wuchanga pewnie będzie, a może i trochę lepiej patrząc na dotychczasowe zajawki.

Opublikowano
15 minut temu, messer88 napisał(a):

Intuicja gracza.

A o Ekspedycji co ci mówiła intuicja gracza?

Opublikowano

PATCH 1.4.0

Performance & Visuals

DLSS & XeSS Enhancements: Added Frame Generation and Low Latency Mode support for both DLSS and XeSS (compatible GPUs only). Enjoy smoother gameplay and lower input lag!

Quality of Life Improvements

Battle Retry Prompt: A new pop-up window appears after defeat, giving you the option to quickly retry the battle.

Lumina Cost Display: The Pictos menu now clearly displays the Lumina cost of each ability for better planning.

Autoplay Dialogue: Added an optional autoplay feature for dialogues outside cutscenes. You can toggle it in the settings and during dialogues.

Separate Volume Sliders: Audio settings now lets you independently adjust the volume for exploration and combat phases.

Accessibility

Added icons to Lune’s Stains to improve readability and accessibility for colorblind players.

COMBAT

Lune's "Thermal Transfer" skill will no longer grant an extra turn without meeting the Stain consumption requirements

Characters will no longer gain immortality when using the Second Chance pictos combined with Healing Boon and Protecting Death

MISC

Fixed the Rocher holding a crystal occasionally despawning after reentering the Stone Wave Cliffs

Fixed some players being teleported behind the Monolith upon loading a save

Fixed Gameplay modifiers being applied to a New Game save when enabled on other saves

Fixed landing as Esquie without the party spawning, leading to input loss

Fixed the Fog on Flying Manor covering the screen and blocking the view on Steam Deck

Achievements

Fixed journals vanishing after loading a Save File that was created at the exact moment of picking up that journal

The following two trophies should now pop for you when you load your save if you were effected by these bugs:

Fixed "Expeditioner" and "Trailbreaker" achievements not unlocking if the characters reach a level higher than 33 or 66 after a battle

Fixed 'Connoisseur' and 'Follow The Trail' achievements not unlocking after collecting all required items on some savefiles

Environmental Polish

Various environmental bugfixes, tweaks and visual polish across multiple levels for a more immersive experience.

Opublikowano

Kurde faktycznie, w Tides... Jennifer English gra główną bohaterkę, a jej dziewczyna głównego złego lol. Ciekawe czy będzie CHEMIA w scenkach jak nigdy w gierkach video.

Potraktowali Londyn w sumie jak tutaj Paryż, ok, ale na razie na tym mogą się skończyć podobieństwa, gierka wygląda jak dość banalny miks wszystkich trendów jakie są w grach. W sumie to wygląda jak FF XVI bez walk summonów lol.

Opublikowano

Druga walka z Renoirem tak mnie wymęcza, że po tej grze robię sobie sobie przerwę od gier na długi czas. Pojebane, niekończąca seria ataków i te wymazywanie członków ekipy... chore.

Opublikowano
7 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Druga walka z Renoirem tak mnie wymęcza, że po tej grze robię sobie sobie przerwę od gier na długi czas. Pojebane, niekończąca seria ataków i te wymazywanie członków ekipy... chore.

Tutaj musisz robić to parowanie żeby Ci członków drużyny nie zabierał bo wtedy walka się robi mega trudna. Ja sam wpadłem w tą pułapkę jak mi Lune wciągał na początku, która u mnie była leczącym członkiem drużyny i potem tylko mnie dojeżdżał jak leszcza :)

Opublikowano

Może trzeba trochę podkoksić poziom. Ja jestem totalnym leszczem jeśli chodzi o tego typu gry, od momentu w którym zdałem sobie sprawę że można stosować pikto (czyli po jakiś kilkunastu godzinach xd) gra zrobiła się o wiele prostsza. Końcwóka to wogole miałem wrażenie że była zbyt łatwa, bo chyba miałem zbyt wysoki poziom, bo nie była żadnym wyzwaniem

Opublikowano
7 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Pojebane, niekończąca seria ataków i te wymazywanie członków ekipy...

Maelle ciągle drze ryj "parry it!" nie bez powodu boomer

Opublikowano
20 minutes ago, mario10 said:

Tutaj musisz robić to parowanie żeby Ci członków drużyny nie zabierał bo wtedy walka się robi mega trudna. Ja sam wpadłem w tą pułapkę jak mi Lune wciągał na początku, która u mnie była leczącym członkiem drużyny i potem tylko mnie dojeżdżał jak leszcza :)

Ta ale ten cios akurat mega trudno parować nawet po kilkunastu próbach nie zawsze mi się udaje wyczuć moment i mi wymazuje członka drużyny a wtedy to już jest pizda wiadomo. Druga faza później męcząca jak wpada w szał i nakurwia 3 tury ataków pod rząd, też nie zawsze wszystko uda się idealnie sparować. Grę wyjebalem już z dysku na PC, na konsoli jeszcze zostawiłem, zobaczę na jak długo.

Opublikowano

Oczywiście, że nie zawsze się uda, ale jak już mi wciągnął jednego członka drużyny to później starałem się uczyć jego ciosów w kombinacjach żeby w kolejnych starciach było mi łatwiej parować bo faktycznie potrafi solidne kombosy zasadzić.
Ale fakt jest mega wkurzające jak dobrze mi szła walka i nagle mi wciągnął kogoś, a potrafił mi wciągnąć 2 członków drużyny )

Opublikowano

Przynajmniej można to sparować, a nie jak np. pożarcie. Chociaż tam można odzyskać postać, ale wkurzało mnie bardziej.

Opublikowano

Renoir tych ataków wbrew pozorom nie ma tak wiele, wyuczenie się ich nie zajmuje jakoś długo. Wystarczy zagrajmerskie zacięcie i odrobina cierpliwości.

Opublikowano

Jak użyje kilka razy w walce wymazywania drużyny i nie uda się sprarować bo tam okienko jest wąśkie to pizda i od nowa walka, ponad godzinę wczoraj próbowałem i wystarczy. Trzeba mieć farta, żeby tego nie stosował. No i druga faza jak akurat nie uda się sparować gradientowego ataku ogonem to też pizda i kosi całą drużynę przez jeden błąd w całej walce.

No nic, typowa giera do Gamepassa. Liniowe lokacje jak w FFXIII i każdy chłop wygląda tak samo leo

Opublikowano

Z nim akurat nie miałem żadnych problemów.

A na jakim poziomie grasz?

Opublikowano
25 minut temu, Czoperrr napisał(a):

Jak użyje kilka razy w walce wymazywania drużyny i nie uda się sprarować bo tam okienko jest wąśkie to pizda i od nowa walka, ponad godzinę wczoraj próbowałem i wystarczy. Trzeba mieć farta, żeby tego nie stosował. No i druga faza jak akurat nie uda się sparować gradientowego ataku ogonem to też pizda i kosi całą drużynę przez jeden błąd w całej walce.

Czyli nic nie wyciągasz z tych walk, przecież te okienka na parry są zawsze dokładnie takie same. Parę razy nie złapiesz, znajdziesz raz punkt i dosłownie możesz namierzyć konkretny moment animacji w połączeniu ze wskazówkami dźwiękowymi, kiedy trzeba nacisnąć albo parry albo gradient. No nic, nie każdy musi być zagrajmerem, graczyki też są potrzebni na świecie nosacz3

Opublikowano
10 minutes ago, Bzduras said:

Czyli nic nie wyciągasz z tych walk, przecież te okienka na parry są zawsze dokładnie takie same. Parę razy nie złapiesz, znajdziesz raz punkt i dosłownie możesz namierzyć konkretny moment animacji w połączeniu ze wskazówkami dźwiękowymi, kiedy trzeba nacisnąć albo parry albo gradient. No nic, nie każdy musi być zagrajmerem, graczyki też są potrzebni na świecie nosacz3

No jak patrzę na twoją listę napoczętych i nie skończonych gier to przybijam pionę graczykowi )

Opublikowano

Obscura skończyłem, Renoir gryzie glebę lapka Tyle mi wystarczy w mojej karierze zagrajmera.

Co mam Ci powiedzieć, to jak w Soulsach trochę - uczysz się, wyciągasz wniosek i próbujesz do skutku. Jak nie idzie to próbujesz innych rzeczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.