Opublikowano 16 sierpnia16 sie Jako fan jedynki, mi również nie pasują lokacje i to co widzę. Techno szajs na ekranie. Ograć ogram i może zmienię zdanie. Aktualnie to co oglądam nie usiadło mi. Również wolałem wioski itp klimaty.
Opublikowano 17 sierpnia17 sie To co pokazują to sam początek gry a dokładnie 2 pierwsze chaptery i tutorial. Edytowane 18 sierpnia18 sie przez Soul
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Ale będę marudził, obrzydliwe te miejscówki i klimat świecąco laserowy xd
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Potrwierdzone miejsca Neon TokyoWioska Hayabusy?Sky City TokyoKraina Yokai Kraina FiendsówOstatnia nowa Broń Yakumo to kombinacja kilku broni (tonfy, pazury, Nunchuck itp) wygląda to jak jakieś wielkie mechaniczne łapy na jego plecach - podobno Ryu używa tylko DS - bo jest to związane z tym, że Yakumo w jakiś sposób pozyskał cały jego arsenał i być może w trakcie Fabuły Ryu odzyska do nich dostęp. Tak czy siak na ten moment Yakumo ma przynajmniej 8 różnych broni a Ryu ma na pewno swojego DSa.
Opublikowano 20 sierpnia20 sie 12 godzin temu, Soul napisał(a):Neon TokyoWioska Hayabusy?Sky City TokyoKraina YokaiKraina FiendsówCzyli tylko Tokyo. Ale różnorodnie niech mnie chuj. Ten setting cyberpunk co pokazują do obsrania to można się porzygac.A pamiętacie jak poprzednie ng rzucały nas dosłownie wszędzie bez ładu i składu było to kiczowate ale różnorodne i super fun.Dżungla, wioska, sterowiec, Rosja, laboratorium, starożytne ruiny, zaginiona wyspa, Tokyo, Londyn, Wenecja itp itdJebać Platinum
Opublikowano 20 sierpnia20 sie No jak TYLKO? Wioska będzie, podziemia Yokai i podziemia Fiendsów i na pewno coś jeszcze choć zdecydowanie Tokyo gra główne skrzypce.
Opublikowano 21 sierpnia21 sie Gameplay zrywa gacie niestety mapa totalny meh, tym razem nie mam zamiaru tego bronić.
Opublikowano 26 sierpnia26 sie @Szermac ma racje niestety. Te miejskie etapy w NG2 nie byly najgorsze, ale nowoczesnosc i futurystyczna architektura nigdy serii nie sluzyly. Podziemia, lochy, klasztory, starozytne ruiny, wioski i dzungla robily najlepsza robote. Kupic kupie na stowke, ale za jakis czas kiedy bedzie juz wiadomo jak gra sie prezentuje bo zjebki mojej najulubienszej serii nie zniose.
Opublikowano 27 sierpnia27 sie Gorzej jak w NG3 RE nie będzie - właśnie ogrywam i o ile SOB to ciekawa mechanika tak - brak esencji jest dla mnie nie do zaakceptowania na szczęście NG4 będzie posiadacz tą mechanikę.Jestem pewien, że zostaniemy pozytywnie zaskoczeni lokacjami - wyżej pisałem wam, że na pewno będzie coś na wzór wioski Hayabusy czy tak zwanego undergrounda(Yokai/Fiends) mi samo Tokyo i skakanie po szynach nie przeszkadza, gorzej wygląda już to co pokazali na Gamescome ( Jest to baza tych co bronią pieczęci Dark Dragona)Kampania ma być na 15-20h, Yakumo oczywiście dostaje większość czasu antenowego, rozumiem to i jako fan jestem w stanie to zaakceptować - bo wiem, że Ryu dostanie swoje dedykowane chaptery, które jak to mówi jeden z twórców nowego NG - będą na prawdę epickie - po skończeniu gry oczywiście odblokujemy chapter chalange i całość można rozegrać kim chcemy. Do tego ma być DLC "Two Masters" na pewno będzie ono poświęcone Hayabuysie i jego nowym bronią.Po za tym najlepszych rzeczy nam nie pokazują cały czas oglądamy sam początek gry (podobno dopiero to z Gamescom, to nieco dalszy etap kampani) widziałem pierwszą godzinę gry i jest myk cofania się w głowie naszego protagonisty - czyli podczas lotu przypomina sobie jak to było jakiś czas temu (chyba nie muszę mówić, że my ogrywamy jego wspomnienie i dodam, że to nie wspomnienie z Tokyo)A na koniec kilka ciekaw rzeczy związanych z GAMEPLAYem gry:Gra jest pieruńsko trudno na GC ludzie padali na pierwszym bossie na poziomie NORMALFatalflash czyli perfekcyjny blok plus Y daje gwarantowaną esencję - parujemy Bossa i możemy od razu puścić UTPodczas UT możemy odpalić "Berserk mode" czyli to co ONE SHOTY przeciwników - kończymy UT odpalamy "BM" robi się blask i jedziemy z tematem dalej.Esencja ma jeden kolor leczy nas albo służy to szybkiego UT - UWAGA nie jest gwarantowana po śmierci przeciwnika wypada często ale nie zawsze, na gwarancję będzie trzeba sobie zapracować patrz FatalFlashPrzeciwnicy w wysokich poziomach mogą nas blokować i parować nawet w powietrzu! Możemy się przed tym bronić nową mechaniką "forma krwistego kruka / forma błysku"Mamy AIR dasha zwykłego i perfekcyjnego to samo zwykły dash.OT odpala się teraz płynnie i ma priorytet na przeciwnika, który może zostać wykończonyYakumo ma 4 broni każda ma 2 formy a ta nowa to nawet kilka - każda broń ma atak dystansowyRyu - niby tylko DS reszta ma być w DLC - ale wydaje mi się, że specjalnie coś kręcą, bo zawsze jak ktoś się ich o to pyta to strasznie dziwnie odpowiadają.guitine throw możemy robić w powietrzu w juggluW grze na pewno będą amulety coś na wzór pierwszego Ninja Gaidena - gdzie będziemy dostawać jakieś pasywne umiejętności.To chyba tytle na ten moment. Edytowane 27 sierpnia27 sie przez Soul
Opublikowano 27 sierpnia27 sie Jestem na tę grę tak nakręcony, że pomimo dania sobie bana na kupowanie nowych gier i posiadania GP i tak jestem już praktycznie na etapie składania preordera.
Opublikowano 27 sierpnia27 sie 7 hours ago, Soul said:Gra jest pieruńsko trudno na GC ludzie padali na pierwszym bossie na poziomie NORMALFatalflash czyli perfekcyjny blok plus Y daje gwarantowaną esencję - parujemy Bossa i możemy od razu puścić UTPodczas UT możemy odpalić "Berserk mode" czyli to co ONE SHOTY przeciwników - kończymy UT odpalamy "BM" robi się blask i jedziemy z tematem dalej.Esencja ma jeden kolor leczy nas albo służy to szybkiego UT - UWAGA nie jest gwarantowana po śmierci przeciwnika wypada często ale nie zawsze, na gwarancję będzie trzeba sobie zapracować patrz FatalFlashPrzeciwnicy w wysokich poziomach mogą nas blokować i parować nawet w powietrzu! Możemy się przed tym bronić nową mechaniką "forma krwistego kruka / forma błysku"Mamy AIR dasha zwykłego i perfekcyjnego to samo zwykły dash.OT odpala się teraz płynnie i ma priorytet na przeciwnika, który może zostać wykończonyYakumo ma 4 broni każda ma 2 formy a ta nowa to nawet kilka - każda broń ma atak dystansowyRyu - niby tylko DS reszta ma być w DLC - ale wydaje mi się, że specjalnie coś kręcą, bo zawsze jak ktoś się ich o to pyta to strasznie dziwnie odpowiadają.guitine throw możemy robić w powietrzu w juggluW grze na pewno będą amulety coś na wzór pierwszego Ninja Gaidena - gdzie będziemy dostawać jakieś pasywne umiejętności.To chyba tytle na ten moment.Nie sądzę, że ma być aż tak ciężka. Po prostu ludziska nie mają ogarnięte co z czym się je. Niedawno widziałem kompilację zgonów wNG2, NG2 Black i NG3 RE. Większość z tych ludzi grała na normalu właśnie, ale ginęli jak paździochy kląc na lewo i prawo. Wiesz jakie jest NG Bartek. Trzeba przysiedzieć i git gud.
Opublikowano 27 sierpnia27 sie Czy ja wiem, parujących IZUME w locie przeciwników to ja jeszcze w żadnym NG nie widziałem ;d
Opublikowano 28 sierpnia28 sie To akurat jest dobre. Lunar w NG2 (Black) był przepierdolony ze swoją Izuną bo jest zbyt łatwy do wyegzekwowania. Czasem wchodzi dosłownie przez przypadek. Widziałem dwa materiały z 4ki gdzie martwią mnie te industrialne lokacje, ale również combat jest urywany tymi Platinumowskimi pauzami przy ciosach. Nnno nie wiem. Aaa, nie będę dywagował. Jak wyjdzie zagra się po kilku patchach.
Opublikowano 28 sierpnia28 sie 31 minut temu, Yap napisał(a):combat jest urywany tymi Platinumowskimi pauzami przy ciosachHitstopy da się wyłączyć w opcjach, potwierdzone info.
Opublikowano 28 sierpnia28 sie 3 godziny temu, Yap napisał(a):To akurat jest dobre. Lunar w NG2 (Black) był przepierdolony ze swoją Izuną bo jest zbyt łatwy do wyegzekwowania. Czasem wchodzi dosłownie przez przypadek.Widziałem dwa materiały z 4ki gdzie martwią mnie te industrialne lokacje, ale również combat jest urywany tymi Platinumowskimi pauzami przy ciosach. Nnno nie wiem.Aaa, nie będę dywagował. Jak wyjdzie zagra się po kilku patchach.
Opublikowano 31 sierpnia31 sie Super, że będzie można sobie ustawić FOV pod własne widzimisię. W niektórych slasherach kamera jest zbyt blisko postaci i to mocno potrafi zepsuć frajdę z grania, zwłaszcza jeżeli mowa o najwyższych poziomach trudności albo przechodzenia etapów na najwyższe oceny. Co do lokacji to niesposób się nie zgodzić, nigdy nie zrozumiem tego parcia na industrial w grze, w której tytule mamy "NINJA", no chyba każdy by się raczej nastawiał na bieganie po wioskach, zamkach, jakichś portach rybackich, katakumbach itp a nie kurva po nowoczesnych bazach wojskowych i ulicach miast? Trochę szkoda, klimat przez to mocno dostanie po pysku, ale jezeli gameplay będzie 10/10 to wybaczę wszystko, a w tym aspekcie mam bardzo dużo zaufania do ekipy z Platinum Games. Na 99% planuję zamówić preorder i zaplanować sobie przynajmniej kilka dni urlopu, co by ostro pomłócić.
Opublikowano 7 września7 wrz Kolejne ciekawe info!To co widzieliśmy na GamesCom - to 11 Chapter niemal połowa gry, czyli możemy założyć, że będzie jakieś 20-23 chaptery i podobno do 11 Chaptera gramy Yakumo, później siadamy do Ryu.Ryu będzie miał typowe chaptery za jakie go Kochamy (czyli wioski itp) obstawiam, że do 20 będą różne miejsca i siłą rzeczy Ryu też trafi do TOKYO i te ostanie 2-3 chaptery będzie skakanie po bohaterach - albo ogólnie końcówka będzie należała do Yakumo.Przejście gry bez szukania wszystkich rzeczy to jakieś 15-20h, zrobienie wszystkiego to dodatkowe godziny (będą wyzwania plus coś na zasadzie 100 fiend challenge)Muzykę tworzą Platynowi (yakumo muzyka w stylu MGR i nowy "vibe", grając Hayabusą dostaniemy znane i uwielbiane sample, tak aby czuć się jak w domu)Producent Yuji Nakao to fan NG - ograł każdego Gaidena i zdaje sobie sprawę z tego co prawowity NG musi posiadać (Esencje, cancel shorykenów, FS czy choćby dynamiczne odbijanie się od ścina) Także ja tu widzę, że dostaniemy grę od graczy dla graczy i NG4 na prawdę pozamiata!
Opublikowano 7 września7 wrz Jeny to już w październiku, a jeszcze Cronosa, Silksonga, MGSa, Silent Hill f pokończyć. Co za okres
Opublikowano 8 września8 wrz Na szczęście dopiero pod sam koniec października, więc jest czas wszystko nadrobić. Na nieszczęście w tym samym momencie wychodzi Tormented Souls 2, więc znowu trzeba będzie wybierać w co zagrać najpierw
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.