Opublikowano sobota o 08:545 dni Kurwa, ależ chujowy zabieg designerski gry w postaci grania ryjem ostatnich 5 etapów by potem na tylko jedną misję wrócić do młodego i mieć dwie walki z bossem. Nienawidzę czegoś takiego, to jest źle zaprojektowana struktura gry.Po skończeniu ile syfu się odblokowuje, mega plus. Mega chuj w dupę za to, że brak jakichkolwiek strojów dom odblokowania, wszytsko płatne.
Opublikowano sobota o 09:055 dni Pikecs się zrobić challenge bossów od razu po przejściu gry. Broń, która się odblokowuje jest świetna, a jeszcze można kupić w sklepiku u Umi omamori by ją dodatkowo dopakować
Opublikowano sobota o 09:195 dni 22 minuty temu, XM. napisał(a):Mega chuj w dupę za to, że brak jakichkolwiek strojów dom odblokowania, wszytsko płatne.Serio. Duży deweloper operujący milionami: sorry Areczku, nowe stroje są dla zarządu i dla bogoli, dla ciebie zostaje ten jeden, standardowy ciuszek. Małe studio które zrobiło Tormented Souls 2, z 20zł na koncie: hej byczku, masz tu na starcie 4 ubrania do wyboru i drugie tyle do odblokowania
Opublikowano sobota o 09:255 dni 14 godzin temu, XM. napisał(a):Ja mam dla nich pomysł jak zarobić na tym hajs, a nie de facto nie narobić - napierdalac misje, dodawać bronie, dodawać stroje, dodać mogą postaci z poprzednich części - ludzie to będą kupować na potege (w tym Ja) wystarczy skromny fandom który będzie im nabijał kabze, podobnie jak strojami w doa... Zarobią sobie spokojnie pod kolejne projekty. Niestety widać też, że ta gra amiala mały budżet no, ale umówmy się - prócz capcom z dmc nikt nie da na taki gatunek dużo kasy, dobrym przykładem z resztą są wszytskie części DMC gdzie recyklingiem każdy slasher stoi od pewnego etapu, a lokacje w piątce to jest taki sam dramat designerski jak i lokacje w ng4.Też będę kupował, trzeba wspierać firmy produkujące tego typu gry/gatunek :) Jeśli chodzi o etapy to chyba nic gorszego od Castlevanii Curse of Darkness (design leveli) być nie może :)
Opublikowano sobota o 13:035 dni 4 godziny temu, devilbot napisał(a):Ng3re to bardzo dobra gra. Masa sprzętu i postaci do zabawy. System walki jednak bardzo bliski dwójce. Spędziłem masę czasu z tą grą.Lokacje w ng3re:- pustynia- Abu dhabi,-Londyn,-paryż,-doki,-jaskinia,- wioska ninja i okolice,-laboratorium,-tropikalna wyspa,-zniszczone miasto,-Antarktyda,-okręt wojennyLokacje w ng4:-cyber miasto-lasPozdroI wszystkie wyglądały i grało się na nich tragicznie - zero odnóg, skrzynek znajdziek ITP tu może o jest tego mniej ale dużo konkretniej i dla ścisłości -TokyoŚwiątynia w górach Underground TokyoKraina Yokai Militarna BazaMoże i mniej ale treściwiej - już nie wspomnę o żałosnym gameplayu w NG3 i zabraniu podstawowych technik OT to była rzadkość UT i brak esencji no i wisienka na torcie jedna broń, zero skrzynek potionów i jakichkolwiek znajdziek, brak sklepu czy wyzwań to była taka płycizna na szynach, że szkoda strzępić RYJA - NG4 pod każdym względem nawet lokacjami łyka bez popity tego okrutnego BALASA jakim jest było i będzie NG3.Specjalnie przez NG4 skończyłem NG3 RE i matko jedyna, tragiczni przeciwnicy, żenujący Bossowie jedynie co tam zagrało to SoB dawało rade jedyna fajna nowa mechanika.
Opublikowano sobota o 13:475 dni W dwójce też nie było odnóg a jak były to 10 metrow w prawo albo w tył. Żadna to wada. Ta seria stoi systemem walki od dwojki a nie eksploracją.Żeby nie było czwórka mi się zajebiście podoba, szlachtowanie to poezja, chciałbym tylko bić w ładnie zmieniającej sie i różnorodnej scenerii i tyle.
Opublikowano niedziela o 06:565 dni Jedna z lepszych gier na PRO Xbox Series S podobno tragedia.Jeny ile tu jest graniaKończę Harda i siadam do chapter chalange tylko Ryu albo może trailsy zrobię? Bossowie na normal już zrobieni więc na koniec zostawiam sobie MN.
Opublikowano niedziela o 15:514 dni 5 godzin temu, Soul napisał(a):Dokładnie w tym killroomie na Normalu poległem chyba z 5 razy! Boss na koniec pierwszego chapteru zaś wymagał ode mnie ok 10 podejść, zanim CUDEM go uglebiłem Po walce z nim czułem się jakbym wrzucił pięć ton węgla do piwnicy i zaraz po tym pierdyknął półmaraton W ogóle to gra jest naprawdę trudna, trudniejsza w moim odczuciu na Normalu od wcześniejszych części na tym samym rzecz jasna poziomie trudności. Teraz ewidentnie wychodzi na to, że wszystkie przedpremierowe prezentacje jakie były pokazywane na youtube odbywały się na poziomie Easy lub wręcz jeszcze niżej. Nawet na to zwracałem uwagę, że wrogowie jakoś tacy niemrawi, mało agresywni i tylko czekają na kosę pod żebra lub dekapitację od naszego hiroła. Na Normalu jest naprawdę twardo i bezwzględnie i każdy niemal błąd gracza jest surowo karany. Wiem jedno: do Harda nie mam ze swoim skillem nawet co podchodzić. Grę będę sobie dawkował małymi łyczkami. Zbyt długo na nią czekałem aby kończyć ją zbyt szybko znając jednocześnie sufit swoich możliwości.
Opublikowano niedziela o 15:594 dni Te misje to na każdym poziomie trudności są inne i wszytskie do platyny trzeba przejść?
Opublikowano niedziela o 16:284 dni Wystarczy przejść grę raz na dowolnym poziomie trudności, a później drugi na Master Ninja (który nie umywa się do MN z poprzednich Gaidenów). Później masz jeszcze bonusowy tryb z wyzwaniami ale tam nie możesz zmieniać poziomu trudności, bo masz ustawiony domyślny. Żadnego masterowania leveli, żadnego przechodzenia gry 10 razy, żeby zdobyć wszystkie pucharki, bardzo luźna platynka.A tutaj moje wygłupy. Jedna z pierwszych lokacji w grze, sami oceńcie różnicę między normalem, hardem i MN Edytowane niedziela o 16:334 dni przez Josh
Opublikowano niedziela o 16:344 dni Kurde, nie wiem no, jakoś nie mogę wciągnąć się w tę grę... jestem na początku chapter 2 i nie czuję tego. Wizualnie mi się podoba, ale ten platynowy gameplay ;/ To ja już wolałem tę hejtowaną kamerę w 1/2 niż to co tutaj.
Opublikowano niedziela o 16:344 dni A te misje trial z bossami i combat to wystarczy na dowolnym poziomie i puchar?
Opublikowano niedziela o 16:374 dni Bossów możesz pyknąć nawet na easy. Combat triale mają z góry ustalony poziom trudności, niektóre potrafią dać w kość ale bez przesady. Oba zrobiłem na jedno czterogodzinne podejście i fajrancik.
Opublikowano niedziela o 17:404 dni Wkurwiają mnie te misje no hit, najgorsze co może być z takim systemem - kończę cios, już przeciwnik w locie na mnie i mnie łapie, robię ut, kończy się, stoję na pradach, zgon. Do tego zjebany system zostawianych esencji przez przeciwników - czasem nie wiedzieć czemu nie ma, a jak się gra na pamięć i robię insta et/ut (bo powinny zostać) to lądujemy z ładowaniem, a okazuje się że żadnej esencji chuj wie czemu nie było...
Opublikowano niedziela o 17:474 dni A te wyzwania z paskiem zdrowia- wybieram ile zdrowia i jakie fanty będę miał. To trzeba męczyć z min ilością zdrowia czy to bonus na łatwą walutę?
Opublikowano niedziela o 17:514 dni 2 minuty temu, iluck85 napisał(a):A te wyzwania z paskiem zdrowia- wybieram ile zdrowia i jakie fanty będę miał. To trzeba męczyć z min ilością zdrowia czy to bonus na łatwą walutę?Masz pewnie na myśli Purgatory: jak celujesz w platynę, to musisz zrobić wszystkie z najmniejszym paskiem zdrowia, ale jak grasz po prostu for fun to możesz śmiało to zlać, bo nie warto się męczyć za te żałosne nagrody.8 minut temu, XM. napisał(a):Wkurwiają mnie te misje no hit, najgorsze co może być z takim systemem - kończę cios, już przeciwnik w locie na mnie i mnie łapie, robię ut, kończy się, stoję na pradach, zgon. Do tego zjebany system zostawianych esencji przez przeciwników - czasem nie wiedzieć czemu nie ma, a jak się gra na pamięć i robię insta et/ut (bo powinny zostać) to lądujemy z ładowaniem, a okazuje się że żadnej esencji chuj wie czemu nie było...Żadna gra w której przeciwnicy strzelają do ciebie karabinami albo rzucają shurikenami nie powinna mieć wyzwań "no damage", tutaj to naprawdę jest festiwal niesprawiedliwych zgonów, bo często giniesz nawet nie wiedząc co się dzieje poza kadrem. Co do esencji to zauważyłem, że wrogowie często jej nie upuszczają, więc radzę zawsze się dobrze upewnić czy możesz wykonać UT, na Master Ninja bardzo szybko się nauczyłem nie ufać tym skurwysynom.e: widzę, że Power Pyx wrzucił już poradnikPowerPyxNinja Gaiden 4 Trophy Guide & RoadmapNinja Gaiden 4 Trophy Guide & Roadmap (Achievement Guide). A guide on how to get all trophies and achievements in Ninja Gaiden 4. Edytowane niedziela o 18:074 dni przez Josh
Opublikowano niedziela o 18:104 dni Nie no te misje z godzinę męczyłem młodym i nie szło kurwa - nie dość, że no hit to jeszcze najgorsza broń do tego, z ryjem dopiero szło to ogarnąć
Opublikowano niedziela o 18:284 dni Platynowi to chyba lubią tak katować graczy w wyzwaniach. To samo było m MGR, zadania na czas a animacja zgonu trwa 5-10 sekund i dopiero jak przeciwnik wybuchnie stop.
Opublikowano niedziela o 19:204 dni Tylko Ryu. Jego ninpo = cokolwiek co ma w zanadrzu Dżakumo. Nawet na MN kolo zadaje bossom przegięte ilości obrażeń fireballami.
Opublikowano niedziela o 20:044 dni czy ninja gaijin jest woke? a może zadziałał tutaj microsoft effect? bo obecnie nawet gówno pokroju bloodlines 2 spuszcza mu srogi wpierdol jeśli chodzi o sprzedaż na pc pierwszy weekend po premierze, niedziela wieczór i poniższy wynik mogą świadczyć tylko o jednym - gracze zagłosowali portfelem i wyjebali tę produkcję na śmietnik. ależ przykry widok
Opublikowano niedziela o 20:074 dni Kurde, kto by się spodziewał że tak mało popularny gatunek jak hack'n'slash będzie się tak źle sprzedawał. Poczekaj aż ogłoszą wyniki sprzedaży Tormented Souls 2, też pewnie będziesz w szoku
Opublikowano niedziela o 20:074 dni Myślę, że większość wolała to jednak ograć za 30 zł a nie pełną cenę.
Opublikowano niedziela o 20:354 dni 2 godziny temu, Josh napisał(a):Masz pewnie na myśli Purgatory: jak celujesz w platynę, to musisz zrobić wszystkie z najmniejszym paskiem zdrowia, ale jak grasz po prostu for fun to możesz śmiało to zlać, bo nie warto się męczyć za te żałosne nagrody.To yebać.Na chwile obecną chyba chapter 7 i 1 boss który mi sprawia problem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.