Opublikowano 21 godzin temu21 godz. EDIT - jest 90 Edytowane 21 godzin temu21 godz. przez Pierre Deck
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 20h na story, tego się nie spodziewałem, a ponoć gra pęka w szwach od dodatkowych wyzwań i znajdziek
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Sony juz robi notatki co zajebac do nastepnej gry. Edytowane 20 godzin temu20 godz. przez Beelzeboss
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 1 minutę temu, Daffy napisał(a):a odśwież :D Pewnie będzie 90, albo 89 na koniec, tak czy inaczej trochę rozczarowanie, jak na ludzi od Odyssey, ale wiadomo to tylko noty.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Wszędzie pojawia się w zasadzie jeden minus - spore spadki płynności, Nintendo w pierwszym miesiącu od premiery nowego urządzenia i nie potrafi dalej ogarnąć działania gier komputerowych.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Ogólnie są zachwyceni ale parę ciekawostek jest: gierka używa fsr1 zamiast dlss i ma przypadłość Zeld2d z S1 czyli problem z double vsync objawiający się tym że jak nie potrafi trzymać stałych 60fps to leci od razu do 30fps, nie jest to na szczęście częste. O vrr przenośnie też można zapomnieć.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):Pewnie będzie 90, albo 89 na koniec, tak czy inaczej trochę rozczarowanie, jak na ludzi od Odyssey, ale wiadomo to tylko noty.xDDDDJakie rozczarowanie? Na większość gier jakie przychodzą mi do głowy z 90+ na MC bym się nie wysrał nawet, a co dopiero zagrał.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Wszędzie pojawia się w zasadzie jeden minus - spore spadki płynności, Nintendo w pierwszym miesiącu od premiery nowego urządzenia i nie potrafi dalej ogarnąć działania gier komputerowych.Spadki przez double buffer v sync. Jak nie trzyma 60 to dostajesz 30.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Mega rozczarowanie to tylko jedna z najwyżej ocenianych gier tego roku Uuu banana? Raczej mixed feelings
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. 1 minutę temu, Daffy napisał(a):Ogólnie są zachwyceni ale parę ciekawostek jest: gierka używa fsr1 zamiast dlss i ma przypadłość Zeld2d z S1 czyli problem z double vsync objawiający się tym że jak nie potrafi trzymać stałych 60fps to leci od razu do 30fps, nie jest to na szczęście częste. O vrr przenośnie też można zapomnieć. mogliby zatrudnić jakiegoś inżyniera Nvidii tam, żeby im ogarnął.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Teraz, KrYcHu_89 napisał(a): mogliby zatrudnić jakiegoś inżyniera Nvidii tam, żeby im ogarnął.Raczej chyba faktycznie w dość zaawansowanych pracach gierka była na S1 stąd naleciałości przeszły na S2. Fsr1 i powtórka z rozrywki z double vsync z Zeld2d to mimo wszystko siara.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. No, ale czekam na statement giry - HDRu przenośnie nie ma, chociaż miał być, DLSS niezaimplementowany nawet w grze 1st party, VRR na papierze.ale pamiętajcie nIe DaUo SieM OleTa bO VRr., HdR noOoOoo, a nie że cyniczna akcja producenta na wyjebanie gracza dwa razy na ten sam sprzęt
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Może będzie jakiś free upgrade do wersji Nintendo Switch 2, oh wait...
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Z tym FSR1 to zjebali okrutnie, przecież od tego jest DLSS - lepsza jakość, lepsza wydajność. Nie potrafię zrozumieć dlaczego w ogóle FSR JEDEN było brane pod uwagę - na Switchu 1 jasne, owszem, czemu nie, ale na maszynie z lepszą technologią? Niebywałe.Mimo tego i tak wygląda na platformowego kosiora.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. 27 minut temu, Daffy napisał(a):20h na story, tego się nie spodziewałem, a ponoć gra pęka w szwach od dodatkowych wyzwań i znajdziekSpodziewałeś się krótszego story?Ogólnie 20h główny wątek, to bardzo dobry wynik jak na platformera. Zajbanan jutro będzie
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Lekki kwas z tym zjazdem do 30fps, myślałem że będą jakieś chwilowe dropy do 45, w Zeldzie na pierwszym Switchu było to wkurwiajace a to była w sumie gierka 2d.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. 1 minutę temu, bartiz napisał(a):Lekki kwas z tym zjazdem do 30fps, myślałem że będą jakieś chwilowe dropy do 45, w Zeldzie na pierwszym Switchu było to wkurwiajace a to była w sumie gierka 2d.Na emu s1 na pc robionych w piwnicach double vsync wyłącza się odhaczeniem ptaszka w opcjach. Przy zeldach 2d na S1 trzeba było czekać do patchy pod S2 by to ogarnęli inżynierowie z Kyoto. Ciekawe czy tu będzie podobnie, na całe szczęście wg DF nie jest to podobno częste ale zdarza się, że np przy Boss fightach dłuższy fragment starcia cały czas leci w 30fps.8 minut temu, balon napisał(a):Spodziewałeś się krótszego story?Ogólnie 20h główny wątek, to bardzo dobry wynik jak na platformera.Zajbanan jutro będzie Tak krótszego, super że jest na tyle
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. 4 minuty temu, bartiz napisał(a):Lekki kwas z tym zjazdem do 30fps, myślałem że będą jakieś chwilowe dropy do 45, w Zeldzie na pierwszym Switchu było to wkurwiajace a to była w sumie gierka 2d.Podmieni się .dll w pliczkach gry i od razu najlepsza możliwa technologia.a nie, tak się nie da
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.