Opublikowano 30 września30 wrz MCC na PS5 i sztuczny korpo uśmiech, że oni kochają Halo Infinite i „będzie dobrze mordo, zaufaj plz”.
Opublikowano 30 września30 wrz Autor raczej remake Halo CE na UE5 na przyszły rok i zapowiedź drugiej gry stricte pod multi
Opublikowano 30 września30 wrz Naprawdę chciałbym aby nie był to leniwy reskin obecnego już i tak wiekowego pierwszego remake’u, ale na ch00y ja liczę. XDMimo wszystko Fable, Forza, Halo, Gearsy w jednym roku + ABK i Becia to jest support jak za najlepszych czasów gen. 6 - poziom nieosiągalny dla konkurencji.
Opublikowano 30 września30 wrz Autor Informacje wskazują że to nie będzie prosty reskin. Raczej coś w stylu remake'ów Residenta, czyli nie tylko poprawiona grafika ale też zmieniony level design i uwspółcześniony gameplay.
Opublikowano 30 września30 wrz Niech poprawią te korytarzowe levele i nie ruszają Silent Cartographer
Opublikowano 30 września30 wrz Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.
Opublikowano 30 września30 wrz 5 minutes ago, Bzduras said:Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.Czemu?
Opublikowano 30 września30 wrz Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.
Opublikowano 30 września30 wrz 16 minutes ago, Bzduras said:Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.Trzyma? Te levele ze Spark były gówniane w 2001 roku. Do teraz mam dreszcze. Prolog na statku to samo. Nie, mimo nostalgii to nie trzyma się dobrze
Opublikowano 30 września30 wrz 29 minut temu, Bzduras napisał(a):Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.22 minuty temu, Bzduras napisał(a):Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.zgadzam się, ale chyba są dwa powody czemu to robią1) 25 lecie xboxa2) Testują jak sobie poradzą z Unreal Engine 5
Opublikowano 30 września30 wrz Autor no tak to taki projekt na przetarcie w stylu Gears of War Ultimate Edition Coalition zanim wzięli się za Gearsy 4. No i przy okazja dobra okazja by zrobić coś na szybko i zarobić na posiadaczach Playstation 5. No i gra zestarzała się okrutnie, już pomijam wątpliwą jakość rimejku na 10-lecie który obdarł grę z klimatu, ale ten level design z 2001 w poziomach takich jak Library był już archaiczny gdy gra wychodziła 25 lat temu.
Opublikowano 30 września30 wrz 2 godziny temu, Bzduras napisał(a):Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.Chciałbym, ale nie wiem w jakim kierunku miałoby to pójść:Halo na starą modłę dość mocno różniłoby się od H4 i 5, a co dopiero od Infiniteremake na styl REmake'ów odstawałby od starszych Halo, a to z miejsca sprawiłoby, że najlepsze lata sagi (H3, H:R) odstawałyby zasadniczoFajnie jak będzie, ale po cyrkach z Halo Infinite to xDDD
Opublikowano wczoraj o 20:50 1 dzień Paranoja jak ten UE5 rujnuje artstyle w grach.prawie jak te mody z Mario w UE5. W dupe jebany silnik.
Opublikowano wczoraj o 21:04 1 dzień Brak pvp, tylko kampania do 4 graczyPlay Solo or with FriendsExperience the full campaign in 2-player split-screen co-op (console only) or 4-player online co-op, complete with crossplay and shared progression across console and PC.
Opublikowano wczoraj o 21:06 1 dzień Albo multi albo split screen. Musicie zrozumieć, że Microsoft to mała rodzinna firma i ledwo wiąże koniec z końcem
Opublikowano wczoraj o 21:17 1 dzień Wygląda bardzo fajnie, zobaczymy jak to UE5 będzie działać na premierę.A odnośnie multi to były plotki że robią multiplayera jako oddzielną grę.
Opublikowano wczoraj o 21:34 1 dzień Będą zupełnie nowe misje, flood inspirowany Halo 3 i split screen na 2 osoby
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Ja za odpowiednią cenę wezme. W sensie zdecydowanie lonizej 100zl. Bedzie zabawnie jak ktos za to zawola 3 i pol bomby.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Ale pierdolicie :D Do multi to niech robią osobną grę, która przetrwa próbę czasu, to jest gigantyczne wyzwanie biorąc pod uwagę jak zmienił się rynek przez 20 ostatnich lat.Sam remake brzmi i wygląda świetnie. Nowe misje, skala trochę zmieniona pod 4 osobowy co-op, więc sama gra pod pewnymi względami będzie inna.Ciekaw jestem jak odniosą się do największych archaizmów gry bo brzmi tak jakby chcieli jednak wszystko poprawić.Nowe cutscenki CG - miodzio.Zaskakująco dobrze przenieśli oryginalny design na UE.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Najważniejsze, że fajnie przenieśli na nowy silnik movement z ostatniej części. Oczywiście, że widać, że to gra na UE5, z jego bolączkami, ziarnistością. Na pewno wrażenia nie robią drzewa, skały i ich tekstury, czasami jakiś problem z doczytywaniem tekstur. Ale najważniejsze i tak jak to będzie się zachowywać w ruchu podczas grania. Ale ogólnie nie ma co narzekać, jestem pozytywnie nastawiony i pewnie w końcu przejdę jedynkę bo, się odbiłem od niej w MCC, przez powtarzalność gry. A wierzę, że w tej kwestii też się trochę zmieni. I nawet klimatycznie wypadają wnętrza starożytnych budowli, za którymi nigdy nie przepadałem. Dalej są surowe i bez większych szczegółów, ale wyglądają bardzie intrygująco, być może przez oświetlenie. W ogóle ja się dziwię niedoróbkom przy takim materiale wide, bo to łatwo można pociąć, żeby nie widać było opóźnień i doczytywania elementów jak w 0:31. Zgadzam się, że multi jest tu niepotrzebne. Ten remake będzie przystawka do następnej części dla graczy z PlayStation. Po remake’u czeka nas przecież Halo 7, to już lepiej niech mają jeden moduł multi, na którym skupi się wszystkich graczy, żeby nie rozdrabniać widowni na dwie osobne gry. A jest tu szansa przywrócenie blasku serii i na spory boost do żywotności i popularności nowego multi, dzięki nowym użytkownikom z PS.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.