Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da sie? Czy jeszcze nikt tego nie dokonal?

 

W klasie B jest time trial Lancerem Evo IX na trasie znanej z GTHD - EIGER NORDWAND. Czas na złoto : 1.15.000. Ja mam czas 1.18.039 co daje mi "prawie srebro" :) (srebro jest od 1.18.000). Natomiast jak patrzyłem na ranking online to najlepszy kolo ma 1.15.518 więc jeszcze za mało na złoto! Teraz pytanie czy ranking jest kasowany tak jak w GTHD bo jeśli nie to ten czas jest faktycznie chyba nieźle wyśrubowany ;)

 

P.S. Tak poza tym to naprawdę przyjemnie się jeździ w Prologa, fizyka jest dużo lepsza (nie wnikam w kwestie technologiczne - takie są moje odczucia, mam nadzieję, że nie tylko subiektywne :) ) - pomyśleć, że do pełnej wersji jeszcze tyle czasu:/

Odnośnik do komentarza

W GT5 prologue sa "2 rodzaje" rankingow.

Pierwszy rodzaj to 50samochodow x 10 tras x 3 rodzaje opon x 2 typy fizyki = 3000 rankingow dostepnych po wejsciu w opcje ranking lub gdy chce sie wykrecic czas na jeden z takich rankingow - opcja Arcade.

2 rodzaj rankingow - to w sumie te same "parametry" ale tym razem ustalamy czas "online" na wybranej przez Polyphony trasie, samochodzie, fizyce, oponach.

Te rankingi to time triale z opcji online.

Zadne rankingi nie sa resetowane co tydzien jak to mialo miejsce w przypadku GTHD ale czasy w rankingach "online" mozna ustanawiac tylko przez okreslony przez Polyphony okres (przewaznie tydzien lub dwa) a potem dostepny jest juz tylko ranking i replaye.

Replaye sa dla pierwszych 10 czasow (nie 5 jak w GTHD) - mialem 8 miejsce F430 ale teraz nie wiem, ktory jestem musialbym odpalic gierke :)

 

Co do Alfa Romeo Time Trial to zrobilem go na zloto na fizyce professional - zgodnie z zasadami ORL - czysty przejazd (chyba, ze gdzies moze delikatnie musnalem - nie pamietam) ale z wykorzystaniem "tunelu aerodynamicznego" za pojazdami - duuuzo pomaga - mam oczywiscie zapisany replay gdyby ktos byl zainteresowany.

 

Na zloto na pewno nie da sie zrobic Suzuki Swift Time Trail.

 

Pamietam, ze Gawlik pisal, ze zrobil wszystkie na zloto - mniemam, ze na standard bo, ze na professional to nie uwierze dopuki mi replaya nie podesle :)

Odnośnik do komentarza
W klasie B jest time trial Lancerem Evo IX na trasie znanej z GTHD - EIGER NORDWAND. Czas na złoto : 1.15.000. Ja mam czas 1.18.039 co daje mi "prawie srebro" :) (srebro jest od 1.18.000). Natomiast jak patrzyłem na ranking online to najlepszy kolo ma 1.15.518 więc jeszcze za mało na złoto! Teraz pytanie czy ranking jest kasowany tak jak w GTHD bo jeśli nie to ten czas jest faktycznie chyba nieźle wyśrubowany ;)

 

P.S. Tak poza tym to naprawdę przyjemnie się jeździ w Prologa, fizyka jest dużo lepsza (nie wnikam w kwestie technologiczne - takie są moje odczucia, mam nadzieję, że nie tylko subiektywne ;) ) - pomyśleć, że do pełnej wersji jeszcze tyle czasu:/

 

Ja na tym rialy mam 1'17.102 wiem gdzie urwac 0,3s ale 2,5s ? - niemozliwe :).. ;)

Odnośnik do komentarza
W GT5 prologue sa "2 rodzaje" rankingow.

Pierwszy rodzaj to 50samochodow x 10 tras x 3 rodzaje opon x 2 typy fizyki = 3000 rankingow dostepnych po wejsciu w opcje ranking lub gdy chce sie wykrecic czas na jeden z takich rankingow - opcja Arcade.

2 rodzaj rankingow - to w sumie te same "parametry" ale tym razem ustalamy czas "online" na wybranej przez Polyphony trasie, samochodzie, fizyce, oponach.

Te rankingi to time triale z opcji online.

Zadne rankingi nie sa resetowane co tydzien jak to mialo miejsce w przypadku GTHD ale czasy w rankingach "online" mozna ustanawiac tylko przez okreslony przez Polyphony okres (przewaznie tydzien lub dwa) a potem dostepny jest juz tylko ranking i replaye.

Z tego co rozumiem to jesli goscie z Polyphony wybieraja po kolei to czas na np Suzce da sie poprawic co 3000 tygodni?

Bo przeciez trza czekac az wybiora najlepszy samocho i opony.

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi sie ze juz bylo ale nie moge sie dokopac wiec.... w jaki sposob na SA rozgladac sie mozna po kabinie?

Co do samej jazdy - jest dobrze ale czy nie wydaje sie wam ze dziwnie sie prowadzi auto z zewn. kamery? Zwlaszcza w zakretach kamera jest troche sztywniej zestrojona niz np w GTHD? Przez to najlepiej gra mi sie w kamerze wewnatrz pojazdu i z samymi zegarami.

Poza tym totalna glupota wydaje mi sie opcja online w ktorej mamy kilkanascie eventsow gdzie zeby zmienic auto pod inny event musimy wyjsc do glownego menu gry i spowrotem wejsc w online. Jak jest na to sposob to prosze mnie oswiecic.

Sama trasa z GTHD jakos mi bardziej odpowiadala niz ta w Prologu, moze jest to wina kamery wlasnie. Za to o ile pamietam nie nawalal tam Vsync jak tu na tej trasie :)

Troche wkurzaja mnie przeciwnicy ktorzy zachowuja sie co wyscig tak samo, jak skrypty. To idiotyczne ze w KAZDYM wyscigu na trasie XXX na zakrecie wypada samochod z trasy w tym samym miejscu. Wyglada to tak, prawy zakret, wchodze ciasno a przeciwnik wypada na asfaltowe pobocze. Nastepny zakret jest ostry 90st w lewo i auto ktore wypadlo na poprzednim zakrecie wali prosto we mnie jak skladam sie na 2 zakret. Po kilku wyscigach na tej trasie wiem ze gosciu w tym samym momencie wypada i puszczam go przodem na 2 zakrecie (z ktorego normalnie wypada) i biore go gdy on jest na poboczu. Czy na tym beda polegaly wyscigi w GT5? Zapamietac jak mape ruchy przeciwnikow? Nie uwazacie ze to troche glupie? To samo tyczy sie Daytony. Tylko modele sie zmieniaja, przeciwnicy jezdza tak samo i sa w tych samych miejscach co wyscig.

To tyle moich uwag, narazie...

Odnośnik do komentarza

Ja się tęż nie moę doczekać bo nie wiem czy warto zakupić tą JAPOŃSKĄ WERSJĘ na allegro w magazynie cisza forym z grubsza przejżałem ....no nic czekamy jak zawsze :lol: myśle o zassaniu z neciora ale żeby gostek był pewny i pacz ok ?? ....a właśnie czy można japońca spaczować żeby online był kompatybilny ?? hmmm raczej zassam i zobacze ....

Edytowane przez WASKIBOOS
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy warto zakładać osobny temat więc może tutaj :D

Typujcie najlepsze wg Was auta w danej klasie

 

A więc zaczynam :

 

-C Alfa Romeo 147-osobisty sentyment i dobre prowadzenie

-B Mitsubishi Evo XI osiagi,Audi TT za stabilność

-A Audi R8 za osiagi i kontrol ,NSX za feeling i szybkie wychodzenie z zakretów

-S jeszcze nie mam kasy ;)

Edytowane przez adi
Odnośnik do komentarza
System przyznawania kar jest niesamowity raz uderze w goscia z calej piz....i nic a czasem lekko musne i dostaje kare super....A tak to wszystko jest ok jestem w klasie A widze ze tu trzeba sie nieco bardziej postarac.

 

No faktycznie kary są "nie teges" koniecznie muszą to poprawić w pełnej wersji, choć jak się domyślam idealnego systemu kar nigdy nie będzie (jest w ogóle jakakolwiek ścigałka ze sprawiedliwymi karami?).

Ale ogólnie tryb on-line jeśli będzie przemyślany to zarządzi na maxa! Już teraz jak uda się wbić do pokoju "nielagującego" i z gośćmi kumającymi jazdę (i fair play) jest niesamowita frajda!

Zawodzi tu przyzwyczajenie z off-line gdzie błędy "botów" były bardzo sporadyczne (co prawda w prologu jakby więcej tych błędów :D ). W online trzeba cały czas mieć się na baczności - nigdy nie wiadomo co się wydarzy na torze, czy akurat gość jadąc blisko przed Tobą nie wpadnie w poślizg bądź ktoś nie zacznie tyłować akurat w momencie gdy będziesz przejeżdżał ;)

 

Wczoraj męczyłem Daytonę (wersję dłuższą - z zawijasami na płycie) - w ogóle sie nie nudzi, tym bardziej, że włączony był styl jazdy Pro (oponki S1, a samochody z nie pamiętam już jakiej klasy w każdym razie ja jeździłem AudiR8 reszta Ferrarkami) co sprawiało, że co chwila mijało się ludzi rozsypanych na poboczach (niestety, mnie też tak często mijali :P ).

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza
Jedna z najgorętszych gier tego roku, aspirująca już teraz do miana najlepszej samochodówki wszech czasów pojawi się w wersji Prologue w USA już 17 kwietnia. Została wyceniona na 40$. To nie mało, cena ta dotyczy zarównow ersji do pobrania jak i tej do kupienia na płycie, z tym że wersja "analogowa" będzie dodatkowo zawierać materiał video w rozdzielczości HD o nazwie high-def video called "Beyond the Apex".

 

Prekursor Gran Turismo 5 będzie zawierał 60 pojazdów, obsługę wibracji, możliwość gry online (maksymalnie 16 osób) przy 60 klatkach na sekundę oraz wsparcie dla 1080p HD. Łącznie z grą pojawi się nowy channel na Playstation Network traktujący o sportach motorowych.

 

Czyli jak Europa dostanie GT 5 P w maju to bedzie dobrze :dry:

Odnośnik do komentarza
Gmeru a G25 niemozna podlaczyc do X-Box przez USB? chyba tak sie ja podlacza do PS2,PS3 i PC?

aby jakikolwiek kontroler byl kompatybilny z xO musi posiadac licencje Microsoftu. Ogolnie cala ta licencjonowana szopka miala

posluzyc jaka swoista kontrola jakosc - a wyszlo jak zwykle; /

Forza 2 z G25 - byloby kapitalnie...teoretycznie wystarczy tylko update i po klopocie, ale skoro do dzisiaj sie nie pojawil to zapewne juz sie nie pojawi. Moze przy "trojce" dostaniemy cos ciekawego.

na dzien dzisiejszy pozostaje zabawa z Logitech DriveFX, ktora stosunkiem jakosci do ceny wypada bardzo dobrze - chociaz do idealu jej daleko.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...