Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Albo jeszcze lepiej G25 tongue.gif Ale na serio to Flook ma rację - GT na kierownicy to zupełnie nowe doznania, inna gra.

A już najlepiej zrobi jak kupi nowe Driving Force GT, czyli jakby następcę DFP. W DF GT będzie najlepiej działający force feedback w GT5P bo Polyphony Digital wraz z Logitech'em współpracowali przy tworzeniu tej kierownicy. W dodatku kierownica będzie miała klakson i dwa nowe przełączniki. Będzie można zmieniać balans hamulców, trakcję i ustawienia zawieszenia w czasie jazdy ! G25 jest rewelacyjne, ale za drogie. Ponoć jeszcze force feedback jest słabszy grając na tej kierownicy w GT5.

 

Co do: pad vs kierownica to według mnie zdecydowanie wygrywa kierownica. Z resztą to jest chyba oczywiste. Grając na kierownicy wrażenia są lepsze. To, że w GT4 tak dużo osób grało na padzie świadczy o niezbyt symulacyjnym charakterze gry. Na szczęście w przypadku GT5P jest chyba inaczej bo Polyphony po wysłuchaniu narzekań fanów na model jazdy GT4 wzięło się do roboty i zrobili wielki krok na przód w skali serii - tryb Pro.

Pad jest do wyścigów arcade.

Odnośnik do komentarza
Emet, zamiast nowych gierek kup DFP ;] Tracisz dużo grając na padzie.

Tak, nie wątpie... ale nie pytałem o kwestię pad vs kierownica, tylko o to czy w Prologu czułość jest też tak zwalona jak w GT HD??

 

@nightrunner : Jeśli chodzi o gałki vs d-pad to zależy od gry.. w serii GT zawsze jeździłem na d-padzie i miałem na nim lepsze czasy i nie mam zamiaru tego nawyku zmieniać. Dlatego też pytam jak jest w Prologu (nie tylko d-pad ale i reszta), czy jak trzeba (jak w GT4 itd) czy tak lipnie jak w GT HD. Jak ktoś ma obie gry to niech sprawdzic jak może (to chwila czasu) i napisze jak to jest...

Odnośnik do komentarza
Niestety Europa nie dostanie GT5 w tym roku :) Japonia i USA tak, a europa nie.

Chyba sie przeprowadze

Nie widze problemu ze sprowadzeniem gry po premierze w US., chyba, ze bedzie jakas blokada regionalna, ale jak dotad takich nie bylo, wiec powinno byc dobrze. ;)

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza
Emet, zamiast nowych gierek kup DFP ;] Tracisz dużo grając na padzie.

Tak, nie wątpie... ale nie pytałem o kwestię pad vs kierownica, tylko o to czy w Prologu czułość jest też tak zwalona jak w GT HD??

 

@nightrunner : Jeśli chodzi o gałki vs d-pad to zależy od gry.. w serii GT zawsze jeździłem na d-padzie i miałem na nim lepsze czasy i nie mam zamiaru tego nawyku zmieniać. Dlatego też pytam jak jest w Prologu (nie tylko d-pad ale i reszta), czy jak trzeba (jak w GT4 itd) czy tak lipnie jak w GT HD. Jak ktoś ma obie gry to niech sprawdzic jak może (to chwila czasu) i napisze jak to jest...

 

Niestety ostatnio skasowałem z dysku GTHD i nie mam porówwnania, ale w Prologu X i Kwadrat sa analogowe na tyle, że bez problemu można wyczuć lżejsze wciśnięcie. Co do d-pada to w sumie ciężko stwierdzić czy analogowo czy cyfrowo... IMO podobnie działa do skręcania gałką (ale jest gwałtowniejsze jakby).

 

 

PiotrB: Czy Force feedback jest lżejszy na g25 w porównianiu do DFP to nie wiem, ale prowadzi się dużo lepiej na g25 (lepiej czuje się auto - nie wiem dlaczego). Druga sprawa to sprzegło i shifter - nie wyobrażam sobie teraz jeżdzenia bez sprzęgła w GT ;) Ale oczywiście popeiram to, że g25 jest za droooooga :)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

 

No no no jeśli cena będzie podobna do japońskiej(czyli trochę ponad 100zł) i rownież z jednego konta będzie można ściągnąć grę na 5 konsol czyli koszt na jednego wyjdzie ok 20-25zł to dostaniemy tytul ,ktory chyba ściągnie każdy posiadacz PS3.Ja na bank się zaopatrzę wraz z Jakimem(jakby co to poszukujemy jeszcze ludzi żeby się zrzucić)

Odnośnik do komentarza

Zauważyliście (było to też widać na pierwszych dwóch autach w GT HD), że samochody w wersji tuned mają nakładki na zderzaki i progi? Ciekawy jestem czy będzie można tak przerobic większość aut, czy tylko wybrane. I czy będą to gotowe pojedyńcze pakiety dla konkretnych aut, czy np jakieś zestawy od producentów takich rzeczy. Chodzi mi oczywiście o pełne GT5.

Odnośnik do komentarza

GT5P w wersji amerykańskiej i europejskiej zapowiada się wyśmienicie. Gra jest przepiękna, a w dodatku znajdziemy w niej kilka wspaniałych modeli samochodów jak np. Honda NSX Type R ‘02, Ferrari F40 ‘92 czy Ferrari 512BB ‘76. High Speed Ring jako dodatek to fajna trasa, ale nie do wyścigów online. Szkoda, że nie zanosi się na poprawę trybu online, który jest dobry co najwyżej. Może chociaż GT5 będzie miało tryb online z prawdziwego zdarzenia.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...