Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

A co złego zrobili w Prologowym 599?

 

Ty tak na powaznie? To samo tyczy sie F430. Zwykla tojotka z budą ferrari. Zero duszy, czucia, poweru, a dzwiek silnika to juz konkretne plucie w twarz.

odpal DD5.1 następnie daj widok nie z kabiny tylko z za samochodu i przestań wypisywać bzdury...taki ryk silnika że można w pory zrobić!!!

Odnośnik do komentarza
dpal DD5.1 następnie daj widok nie z kabiny tylko z za samochodu i przestań wypisywać bzdury...taki ryk silnika że można w pory zrobić!!!

 

W pory to jedynie ty robisz, przy takim czyms, bo ja ten zart to raczej nazwalbym profanacja.

 

 

Nie chce tego tu napominac po raz 20, ale chyba nie jechales zadnym ferrari w Forzie, bo wtedy masz uczucie, jakby sam Enzo patrzyl na ciebie z gory. A GT? Znowu szczotkowanie podlogi plus dzwiek suszarki do wlosow, z ta jedynie roznica, ze szczotka wyglada jak ferrari. Ogolnie nie ma co porownywac strony dziewkowej tych dwoch gier, bo Forza, to jest bez watpienia arcydzielo dla moich uszu, a w GT4 uzywali 10 zmixowanych dzwiekow suszarek z jedynki. Zadne auto, ktore mialo miec, nie mialo wiernie oddanego dzwieku - to samo, sterylne cyfrowe bzyczenie. Nie wspominam juz o tym, ze zdarzaly sie czesto przypadki, ze dwa auta (albo 5) mialy takie same odlosy silnikow, tylko ze byly to skrajne produkcje, nie dzielace ze soba niczego (roznica jak Lambo Gallardo, a Porsche 911). Kazdy wprawny petrolhead, ktory gral w obydwie gry i wykonal przypadkowo czy nie przypadkowo 'test' dziwekow konkretniejszego auta, stwierdzi jednoznacznie. Dzwieki z GT1-4 nawet nie starają sie sprawiac wrazenia pochodzących z silnikow spalinowych, brzmia jakby byly robione na FL Studio.

 

END OF FUCKIN STORY, obstawal bede za tym 4eva, nawet nie wysypujcie sie ze swoimi argumentami

 

Edytowane przez komar737
Odnośnik do komentarza

Proponuję obadać filmiki w GT5:Prologue, np. ten z okrążeniem GTR'ki na Nurburring'u a przekonasz się że dźwięk silnika jest identyczny jak ten na realu. To że w FM2 Ferrari chodzi inaczej nie znaczy że chodzi tak jak w rzeczywistości. Mnie się bardzo podobają ryki silników z NFS:ProStreet albo nowego Burnout'a tylko że niewiele mają wspólnego z prawdziwymi odpowiednikami (w przypadku NFS:PS).

Odnośnik do komentarza
A co złego zrobili w Prologowym 599?

 

Ty tak na powaznie? To samo tyczy sie F430. Zwykla tojotka z budą ferrari. Zero duszy, czucia, poweru, a dzwiek silnika to juz konkretne plucie w twarz.

 

Mam pytanie - grałeś w GT5:Prologue czy może GTHD? Bo w japońskiej wersji prologue'a (przynajmniej u mnie w domu) dźwięk Ferrari brzmi bardzo dobrze, aż ciary po plecach przechodzą - nie wiem o co Ci chodzi :P

 

 

 

Czy orientuje się ktoś czy GT Prologue demo (jp) obsługuje sprzegło kupiłem Sobie G25 i chciałem przetestować wpełni ale chyba w tym demie tego nie ma. pzdr

 

demko z tego co pamiętam niestety nie obsługuje w pełni G25... aby cieszyć się sprzęgłem, musisz kupić sobie Prologue'a :/

Odnośnik do komentarza
dpal DD5.1 następnie daj widok nie z kabiny tylko z za samochodu i przestań wypisywać bzdury...taki ryk silnika że można w pory zrobić!!!

 

W pory to jedynie ty robisz, przy takim czyms, bo ja ten zart to raczej nazwalbym profanacja.

[

misiu robisz porównanie do GT4 :P teraz już wiem że nie odpalałeś GT5:P bo tam dzwięk nijak się ma do GT4...nawet argumentować nie potrafisz hehehehe i czytanie ze zrozumieniem też stanowi problem? pomyliłeś tematy forza vs gt4 to inny topik.

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza

Mogę wtrącić?

 

Ryki silników w GT5: Prologue to kompletna chała w porównaniu z FM2, a duży krok do przodu w stosunku do poprzednich części. Ktoś tu powiedział, że Nissan GTR brzmi w GT5: P jak prawdziwy. Powiem tak, myj uszy codziennie, a nie od święta. Podobnie sprawa ma się z Ferrari. To co słyszymy w Prologue'u to w porównaniu z prawdziwą Ferrar'ką śmiech na sali. Że niby podobny? Podejrzewam że wchodząc na YouTube'a znaleźlibyście lepszego sampla niż ten zawarty w GT.

 

SM, nigtrunner, Wihajster i reszta, nie bijcie bo to prawda. Każda część jest coraz lepsza pod względem graficznym. Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, wręcz same ochy i achy, ale udźwiękowienie to już kompletna chała na kółkach.

 

Jestem wielkim fanem tej serii, wręcz fanboyem, ale nie mogę przeboleć tego, że Polyphony, aż tak mogło zyebać podstawowe elementy gry symulacyjnej.

Odnośnik do komentarza

ziolo69 Spox – chodziło mi o to, że dźwięk który robi wrażenie można uzyskać, jedynie ustawiając kamerę (całkowicie nie grywalną w GT) z za samochodu i trzeba mieć odpalony DD5.1 wtedy efekt jest rewelacyjny na głośniku z telewizora tego nie uświadczysz…a czy udźwiękowienie w GT5:P to perełka? Wątpię ale jest już bardz dobrze..., dla mnie najlepsze brzmienie mają fury w driver3:)

Odnośnik do komentarza

Posłuchajcie sobie jak brzmią fury w Forza Motorsport 2:

http://pl.youtube.com/watch?v=XfecXL0jXKw

 

Ferrari F355:

http://pl.youtube.com/watch?v=cQwmAnBHcJI

 

Dźwięku F430 niestety nie znalazłem. Kiedyś na Stage6.com był filmik z bezpośrednim porównaniem GT5 do Forza 2. Tor Suzuka i F430. Według mnie Ferrari ładniej brzmiało w FM2 i na torze zachowywało się bardziej jak Ferrari. Niestety Stage6 jest już zamknięte. Kto nie oglądał tego filmiku niech żałuje.

 

 

Jeśli chcecie posłuchać jak mniej więcej brzmią prawdziwe fury sportowe to polecam ten filmik (jest 8 części):

http://pl.youtube.com/watch?v=4xL7yveZA_o

 

 

Co do dźwięków fur w GT5P to ziolo69 może trochę przesadził nazywając je "kompletną chałą". Przynajmniej w odniesieniu do fur, w których Polyphony od nowa/po raz pierwszy nagrywało dźwięk silnika. Nie podoba mi się, że Polyphony Digital idzie na wielką łatwiznę w jeśli chodzi o dźwięk samochodów w grze. Najlepszym przykładem jest Viper GTS '98 w GT5P. Kto grał we wszystkie poprzednie części wie, że dźwięk tego silnika po raz pierwszy był w Gran Turismo 2, które wyszło w Europie w 2000 roku ! Tak, w najnowszym GT silnik tego Vipera brzmi niemal tak samo. Na szczęście tak jak napisałem wcześniej samochody nagrywane po raz pierwszy brzmią już lepiej choć rzeczywiście daleko im do tych z Forzy 2.

 

Mnie też trochę martwi czy F430 w trybie Pro będzie zachowywało się rzeczywiście jak przystało na Ferrari. Za jakich czas się o tym przekonam.

Odnośnik do komentarza
Co do dźwięków fur w GT5P to ziolo69 może trochę przesadził nazywając je "kompletną chałą".

 

Wiesz Piotrek, biorąc pod uwagę możliwości dzisiejszej techniki cyfrowej oraz dostępność luksusowych fur dla developerów stwierdzam, że to co słyszymy w GT to "kompletna chała" i nie wycofam się z tego. Dlaczego? Dlatego chociażby, jak sam wspomniałeś, niektóre fury (takie jak np. Viper GTS '98) brzmią jak "zarzynany komar" ze zmiksowanym chrobotem.

 

Polyphony ma wielkie możliwości, GT ma potencjał oraz zapalonych fanów. Czy taka firma ja Polyphony Digital nie może pozwolić sobie na dodanie do gry nieco świeżości i "awangardy" w postaci zniszczeń i porządnych odgłosów wydawanych przez silnik (bo o kolizjach już nie wspominam). Same kolizje też są żałosne. Co to Ridge Racer żeby fury odbijały się od siebie jak piłki plażowe?

 

Poczekajmy do GT5 bo na Prologue'u się trochę przejechałem.

Edytowane przez ziolo69
Odnośnik do komentarza

Panie ziolo69 jeżeli uważa Pan że brzmienie fur w GT5:P to kompletna chała to raczej Pan powinien myć uszy częściej. Proszę sobie zobaczyć filmik GT TV gdzie śmigają Nissanem GTR po Nurburringu i porównać dźwięk auta do tego w grze. Są niemal identyczne.

Edytowane przez Wihajster
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...