Opublikowano 13 lutego 200916 l podaj link do tej informacji 1mln. prorderów został złożony w samej Europie Artykuł Gonzo z N+ pisze tam o sukcesie sony i 3mln preorderów, szukałem gdzieś oficjalnego potwierdzenia ale nigdzie nie znalazłem i zastanawiam się skąd on wziął te 3mln ^_^ 1.1 oficjalnie ogłoszone w europie, ponad 1 mln preorederów na Amazonie i ponad 1 mln w GameStop. Wychodzi grubo ponad 3 mln. w Stanach i Europie. Edytowane 13 lutego 200916 l przez t3xz
Opublikowano 13 lutego 200916 l Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme...
Opublikowano 13 lutego 200916 l Pograłem w demo Graficznie jest przepięknie, mechanika jest w porządku, ciężko się strzela - to dobrze. Trochę mnie zmartwiło strasznie schematyczne zachowanie przeciwników. No nic, trzeba poczekać na pełną wersję
Opublikowano 13 lutego 200916 l podaj link do tej informacji 1mln. prorderów został złożony w samej Europie Artykuł Gonzo z N+ pisze tam o sukcesie sony i 3mln preorderów, szukałem gdzieś oficjalnego potwierdzenia ale nigdzie nie znalazłem i zastanawiam się skąd on wziął te 3mln ^_^ 1.1 oficjalnie ogłoszone w europie, ponad 1 mln preorederów na Amazonie i ponad 1 mln w GameStop. Wychodzi grubo ponad 3 mln. w Stanach i Europie. Pierwsze słyszę, można o jakiś link?
Opublikowano 13 lutego 200916 l W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób.
Opublikowano 13 lutego 200916 l Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme... Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole . W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób. Da się, choć jest to trudne. Problem polega na tym, że on prawie zawsze staje blisko krawędzi, a jak dostaje obojętnie gdzie, to wiadomo, traci równowagę i po herbacie. Zdaje mi się, że raz mi się udało tak zrobić, aby tam został. Polecam strzelanie ze standardowego karabinu Helghastów. Kurczę, ale ta gra jest dobra . Wyśmienity jest ten gameplay i bronie. I pomyśleć, że grafika (rzekomo odpowiedzialna za wczesny hype KZ2) staje się teraz marginesem w tej grze. Demko jak wielokrotnie pisałem, przeszedłem już prawie tyle razy, ile gra się w regularną grę. Tak jak beta była dla wielu lepsza od pełnych produkcji, tak demo robi dokładnie to samo. Wyśmienity jest ten gameplay. Totalnie inny od znakomitego Halo 3, a zarazem równie wspaniały . Co mnie urzeka w tej grze, to pukawki. Ta siła wystrzału, ich design, różnorodność - orzeszki polane miodem Aha, Xymek, Ty już zaliczyłeś całe KZ2?
Opublikowano 13 lutego 200916 l Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole Właśnie, lepiej reklamuj tu kolejny tytuł warty wydania sałaty, a nie ! . Jeżeli chodzi o mnie, demo zaliczyłem dokładnie 75 razy i na jakiś czas mam dosyć XD (na czas premiery ma się rozumieć). Zauważyłem przy tym że mam złe nawyki jeśli w międzyczasie zagram w innego shootera, brrr to nie brzmi dobrze.
Opublikowano 13 lutego 200916 l Jak ktoś chce się podenerwować to radzę przeczytać sobie recenzję w najnowszym Dzienniku (w dodatku kultura). Gościu nieźle pojechał po kz2. Min. pisze, że w grze wystpuje efekt krótkiej kołdry,że pecety potafią dużo więcej, że gra jest dużo za GoW2, że poziomy to kalka halo, postać pani naukowiec też, że dużo patosu i fabuła sztampowa.Nawet postacie są bardziej bezpłciowi od tych z Gowa. Poźniej na ich stronce internetowej powinna być recenzja to będzie można ,,oblukać". Edytowane 13 lutego 200916 l przez dunpeal
Opublikowano 13 lutego 200916 l efekt krótkiej kołdry ...... Słyszałem już o "hujowym efekcie" (pozdrawiam muadiba ), słyszałem również o jakimś zabawnym efekcie od Jazdaone (bodaj z COD4), ale nigdy PRZENIDGY nie słyszałem o efekcie "krótkiej kołdry", zaczynają mnie dobijać te nazwy XD. że pecety potafią dużo więcej Ja p**** ....... Urządzenie które ciągle się rozwija i nie zatrzymuje w miejscu, to chyba niby logiczne ... Ale co ja wymagam od "Dziennika" .. .
Opublikowano 13 lutego 200916 l http://www.dziennik.pl/kultura/article3182...ie_wznieci.html Już jest recka na portalu, kto chce może sobie przeczytać. Jakoś średnio mnie ten gość przekonuje...
Opublikowano 13 lutego 200916 l Btw demka (może już było o tym) - czy 1 level gry z lądowaniem i walką jest zaraz po intro ? Jeśli tak, to wycięte zostało wprowadzenie, w sumie kilka minut gameplayu (czy raczej biegania) z pełnej wersji gry...
Opublikowano 13 lutego 200916 l Btw demka (może już było o tym) - czy 1 level gry z lądowaniem i walką jest zaraz po intro ? Jeśli tak, to wycięte zostało wprowadzenie, w sumie kilka minut gameplayu (czy raczej biegania) z pełnej wersji gry... nie ma zadnego intra ani wprowadzenia "wybierasz" poziom trudnosci, loading i jedziesz od razu:D Edytowane 13 lutego 200916 l przez valensPL
Opublikowano 13 lutego 200916 l Spoko recenzja ! A co do tego brzydko wyglądającego promienia to oglądałem fragmenty z multii na stronie giantbomb ->TUTAJ i w 46 sekundzie używa ktoś tego i promień wygląda ok ! Całkiem inaczej tzn lepiej niż w demie. Nie wiem w jaką to oni wersje grają ale pewnie najnowszą. W demie to mi się nie podoba ale na tym filmiku wygląda w porządku, może w ostatecznej wersji to poprawili ? Edytowane 13 lutego 200916 l przez froniu
Opublikowano 13 lutego 200916 l No i kolejna recenzja http://www.kikoo.pl/recenzje/156-1/Killzone-2/ ludzie. od coś recenzentów posrało w tej generacji konsol. co to znaczy: pomniejsze błędy i niedoróbki damn it! od ZAWSZE w grach były niedoróbki a jakoś nigdy nie były wytykane jako błąd. Spodziewacie się, że kiedyś powstanie gra idealna? Taki tekst to w moim odczuciu lenistwo recenzenta - nie chciało mu się dokładnie wymienić wad. Teskt pmniejsze błędy i niedoróbki to porażka recenzenta (jak przypis dolny dla tłumacza) poza tym - tekst bez zarzutu. ale podsumowanie... Edytowane 13 lutego 200916 l przez waldusthecyc
Opublikowano 13 lutego 200916 l Ty chyba masz coś z głową nie tak. A co, miał wymieniać w minusach sporadyczne zacięcia Ai i brzydki promień? Patrzysz minusy czyli: pomniejsze błędy i niedoróbki, a następnie do recki do wad. Chyba logiczne, no nie? A może do minusów powinien dopisać jeszcze "raz na kilka godzin pojawia się słaba tekstura"?.Ehh, szkoda gadać Edytowane 13 lutego 200916 l przez collins
Opublikowano 13 lutego 200916 l Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme... Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole . W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób. Da się, choć jest to trudne. Problem polega na tym, że on prawie zawsze staje blisko krawędzi, a jak dostaje obojętnie gdzie, to wiadomo, traci równowagę i po herbacie. Zdaje mi się, że raz mi się udało tak zrobić, aby tam został. Polecam strzelanie ze standardowego karabinu Helghastów. Kurczę, ale ta gra jest dobra . Wyśmienity jest ten gameplay i bronie. I pomyśleć, że grafika (rzekomo odpowiedzialna za wczesny hype KZ2) staje się teraz marginesem w tej grze. Demko jak wielokrotnie pisałem, przeszedłem już prawie tyle razy, ile gra się w regularną grę. Tak jak beta była dla wielu lepsza od pełnych produkcji, tak demo robi dokładnie to samo. Wyśmienity jest ten gameplay. Totalnie inny od znakomitego Halo 3, a zarazem równie wspaniały . Co mnie urzeka w tej grze, to pukawki. Ta siła wystrzału, ich design, różnorodność - orzeszki polane miodem Aha, Xymek, Ty już zaliczyłeś całe KZ2? "Wiesiek" sie robi juz Ty sie nie martw...obecnie siedze juz od ponad mies we Francji gdzie nadzoruje i pomagam Widescreen Games...robota idzie calkiem niezle i jestem pelen nadzieii... Co do Killzone 2 to nie przeszedlem, pogralem troszeczke w firmie, potem sobie darowalem. Czekam az bede mogl zagrac w domu...na spokojnie odpowiednio sie delektujac ta pozycja - od dluzszego czasu oszczednie sobie dawkuje informacje zeby sobie nie popsuc zabawy...
Opublikowano 13 lutego 200916 l Kolo na balkoniku potrafi zginąc na nim,tzn. nie spaść,raz mi sie to udało.Trzeba poczekać,bo jest moment ze kolo się cofa.
Opublikowano 13 lutego 200916 l Kolo na balkoniku potrafi zginąc na nim,tzn. nie spaść,raz mi sie to udało.Trzeba poczekać,bo jest moment ze kolo się cofa. Zaraz po tym, jak ShtaS to powiedział, sprawdziłem ponownie i udało mi się . Wprawdzie tylko wyrzutnią (strzeliłem w niego), ale został u góry. Więc żaden skrypt, jakby ktoś tak pomyślał . Ale jak wspomniałem, kiedyś z karabinu udało mi się go tam zatrzymać. Tak jak mówię, po prostu stoi za blisko krawędzi, więc dlatego jest trudno. Edit: Fuerte - sekundy . Edytowane 13 lutego 200916 l przez Jacobss
Opublikowano 13 lutego 200916 l a ja za nic nie mogę dostać sie do tego pomieszczenia z zaworem.Ginę w hangarze w róznych konfiguracjach (przy wejściu, po pokonaniu pierwszej fali, w chwili kiedy Rico majstruje przy przełączniku i ni h.... nie mogę trafić na sytuację że się gdzieś tam zacina a ja mogę sam przejść dalej. Czy ktos odkrył w którym dokładnie momencie trzeba zginąć ?
Opublikowano 13 lutego 200916 l Dzierżę właśnie w ręce najnowszy numer PSW i co w nim czytam, zapytacie? Nie pytacie? Nie szkodzi i tak Wam powiem Ekhm, cytuję: "Killer visuals can't hide its lack of originality and a short campaign" 8/10 Ian Dean PSW magazine Skupiając się nadal na tym co mu nieodpowiadało bo o zaletach typu doskonały feeling broni, najlepsza od czasu CoD rzeźnia online, najlepsze wykorzystanie sixaxis,grafa, OST etc. słyszeliśmy nie raz nie dwa. Narzeka na sterowanie, które jest mało intuicyjne w porównaniu do CoDa i mimo możliwości podobnego ustawienia co do wspomnianego wcześniej (mowa o configu Alt 2), nadaje się tak naprawdę najlepiej w Multi, gdzie nie używamy 'coverfire' - czyli, że dla mass (czyt. nas ) i tak nastawionych na potyczkę po sieci to żadna ujma Ogółem będzie się działo mimo braku oryginalności i krótkiej kampanii (pff ) Co tu dużo pisać... Recka na 8 stron długa i rozmywa się w superlatywach pod adresem GG teamu, ale nie będę się bawił w tłumacza. Chcę byście wiedzieli (jeśli jeszcze tego nie wiecie ), że jakim killerem był takim jest nasz kofany Helgazmatyczny Killzone 2. Do zobaczenia za 2 tygodnie online Edytowane 13 lutego 200916 l przez POL_SouL
Opublikowano 13 lutego 200916 l Wiecie co... Przeczytałem sobie tak od niechcenia kroniki uniwersum i jestem pod ogromnym wrażeniem tak ciekawie zaprojektowanego ciągu wydarzeń. Ale co mi się naprawdę rzuciło w oczy, to to, że to po stronie Helgan jest więcej racji. :o
Opublikowano 13 lutego 200916 l Wiecie co... Przeczytałem sobie tak od niechcenia kroniki uniwersum i jestem pod ogromnym wrażeniem tak ciekawie zaprojektowanego ciągu wydarzeń. Ale co mi się naprawdę rzuciło w oczy, to to, że to po stronie Helgan jest więcej racji. :o Na początku wrzuciłem tylko cytat i ocenę jaką wystawili tak jak robili to inni, od siebie jednak dodałem coś nadto bo i tak wszyscy interpretują końcową ocenę nie skupiając się nad tym co pomiędzy, więc nie wyjeżdżaj mi tu z autoironią Jak tak jesteś ciekaw pełnej recenzji nt. K2 to na pewno ją znajdziesz w PSX EXTREME, czy głównych portalach internetowych. Sheesh :o
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.