Skocz do zawartości

The Elder Scrolls IV: Oblivion


SNESiak

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę.

Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa.

Ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę.

Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa.

Ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pzdr

;) Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug :D

Odnośnik do komentarza
Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg.

nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie.

tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke

Odnośnik do komentarza
Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg.

nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie.

tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke

Pewnie chodzi niektórym o to że wraz z naszym levelem rosnie również level przeciwników.Wg mnie jest to logiczne-skoro my sie rozwijamy to niby dlaczego inni maja tego nie robić?wojownicy nie walczą,złodzieje nie kradną,potwory nie zabijają?

Odpowiednio i umiejetnie "prowadząc " postać możemy rozwijać statystyki szybciej niż otaczajacy "świat " więc mały ukłon w stronę przemyslanej rozgrywki :D

Jest tylko jeden i to baaaardzo poważny feler-level scaling przedmiotów,nie opłaca się zwiedzać najdalszych zakątków jaskiń albo ukrytych miejsc,bo i tak znajdziemy tam to samo co w pierwszej lokacji po wyjściu z miasta ;)

Odnośnik do komentarza
Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

system levelowania chyba najlepszy ze wszystkich crpg.

nigdy nie czailem tego baldurowego, gdzie np za ubicie smoka mozna bylo sobie kupic lockpicking albo skradanie.

tu rosnie to czego uzywasz, wiec jak najbardziej w pytke

Pewnie chodzi niektórym o to że wraz z naszym levelem rosnie również level przeciwników.Wg mnie jest to logiczne-skoro my sie rozwijamy to niby dlaczego inni maja tego nie robić?wojownicy nie walczą,złodzieje nie kradną,potwory nie zabijają?

Odpowiednio i umiejetnie "prowadząc " postać możemy rozwijać statystyki szybciej niż otaczajacy "świat " więc mały ukłon w stronę przemyslanej rozgrywki :D

Jest tylko jeden i to baaaardzo poważny feler-level scaling przedmiotów,nie opłaca się zwiedzać najdalszych zakątków jaskiń albo ukrytych miejsc,bo i tak znajdziemy tam to samo co w pierwszej lokacji po wyjściu z miasta ;)

 

Levelowanie przeciwników i niektórych NPC ma jedną poważną wadę. Przykładowo nasz bohaterski chłopek przebija się przez oblivion, wraca do normalnego świata, a tam zwykły bandzior przy drodze ma statsy równe deadrycznym wojakom. Buehehehe.

 

To samo tyczy się straży miejskiej - po cholerę w ogóle postać gracza ? Zwykły oddział imperialnych legionistów wystarczył by do zamknięcia wszystkich bram =]

 

Czepiam się, wiem ,ale dobijały mnie takie akcje jak w/w. Na szczęście mody to naprawiają.

Odnośnik do komentarza

Ale przecież bandziory utrzymuja sie z tego że "bandziorują" więc w sumie muszą być przy okazji niezłymi fighterami ;)

 

Mimo pewnych wad bardziej mi ten system odpowiada niż np stały poziom jak w finalach czy Baldursach,gdzie pod koniec rozgrywki 5-metrowego smoka z wczesniejszych lokacjii załatwiamy uderzeniem pięści.

Poza tym jak pisałem,przy odrobinie pomyslunku jesteśmy w stanie rozwijać sie nieco szybciej od reszty.....hahaha,jak w zyciu :D

Odnośnik do komentarza

Level scaling to najgorszy pomysł Bethesdy. Kwatch zaatakowane przez diabliki i atronachy ognia? Smiech na sali. A takie coś uświadczymy gdy wejdziemy do Kwatch na powiedzmy 5 poziomie. Na 25 będziemy mieli wszystkie najpotęzniejsze lącznie z Xivilai. A rozwijanie umiejętności owszem jest najlepsze jakie można spotkać we współczesnych cRPG i całkiem level scaling można przez to oszukać. Wystarczy w głównych um. wybrać takie których nie będziemy rozwijąc i szkolić poboczne. Problemem jest to, że przy takiej strategii cały czas będzie walczyli z leszczami pokroju diablików.

Odnośnik do komentarza
Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę.

Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa.

Ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pzdr

;) Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug :(

 

Myślisz, że nie sprawdziłem? Robie wszystko co na filmikach z youtube, a bramy się nie otwierają.

Musze zaczynać grę od początku? Czy wystarczy załadować save'a?

 

PzDr

 

ps. Z tym levelowaniem, chodziło mi o level scaling. Jestem na 15lvl i w tej misji, z połową przeciwników nie walczę bo mnie rozpi.erdalaja. :D

Edytowane przez peter.a
Odnośnik do komentarza
Level scaling to najgorszy pomysł Bethesdy. Kwatch zaatakowane przez diabliki i atronachy ognia? Smiech na sali. A takie coś uświadczymy gdy wejdziemy do Kwatch na powiedzmy 5 poziomie. Na 25 będziemy mieli wszystkie najpotęzniejsze lącznie z Xivilai. A rozwijanie umiejętności owszem jest najlepsze jakie można spotkać we współczesnych cRPG i całkiem level scaling można przez to oszukać. Wystarczy w głównych um. wybrać takie których nie będziemy rozwijąc i szkolić poboczne. Problemem jest to, że przy takiej strategii cały czas będzie walczyli z leszczami pokroju diablików.

Oczywiście,jest sporo racji w tym co piszesz.Zarówno ten system jak i systemy opierające sie na stałym levelu przeciwników maja tyleż wad co i zalet.

Zaleta rozwiązania zastosowanego przez Betshede jest pewne zasymulowanie rozwoju swiata,jak i zmuszenie gracza do kombinowania,a nie bezmyslnego nabijania leveli :(

 

Ta gra mnie dosłownie wku.rwiła.

Nie dość, że poryty system levelowania to jeszcze straszliwe bugi.

W ostatniej misji dla gildi złodziei, nie chcą się otworzyć bramy do miejsca z którego trzeba wystrzelić tą strzałę.

Przycisk przy zombiaku powinien je otwierać i nic. Załadowałem poprzednie save'y zrobiłem to jeszcze raz i du.pa.

Ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pzdr

;) Żeby otworzyć te bramy należy aktywować dwa przyciski.Polecam najpierw poszukać a dopiero pisać że jest bug ;)

 

Myślisz, że nie sprawdziłem? Robie wszystko co na filmikach z youtube, a bramy się nie otwierają.

Musze zaczynać grę od początku? Czy wystarczy załadować save'a?

 

PzDr

 

ps. Z tym levelowaniem, chodziło mi o level scaling. Jestem na 15lvl i w tej misji, z połową przeciwników nie walczę bo mnie rozpi.erdalaja. :D

Ech,więc czy tak i tak chyba musisz zacząć od początku.

Tak jak napisane przez gooralesku-w major skill pakuj rzeczy których bedziesz mało uzywał,a wtedy parametry bedą szybciej rosły od levelujacych sie przeciwników.

Możesz też łatwo nabijać Block zasłaniając sie tarczą przed szczurem(zostawiasz wcisniety przycisk i wychodzisz na kilkanaście minut),i co jakis czas rzucając czar uzdrawiania (rosnie chyba wiilpower)przez co otrzymasz modyfikator Speed X5 przy awansie

P.S a te przyciski na pewno oba wcisnąłeś?Bo jeden z nich jest sporo oddalony od tego miejsca

Odnośnik do komentarza

Najlepiej takie których będziesz rzadko uzywał,ja np zrezygnowałem z rozwijania destruction(wolę magię z dziedziny alternation ,conjuration i ilusion niz walenie z fireballa) broń obuchowa (w grze jest więcej fajnych mieczy niz fajnych młotów) ,mercantile (mało przydatne) i umiejetności strzelania z łuku.

Odnośnik do komentarza
Ale przecież bandziory utrzymuja sie z tego że "bandziorują" więc w sumie muszą być przy okazji niezłymi fighterami ;)

 

[...]

 

Heh, tu dochodzimy do drugiej sprawy, która w Obku kuleje - praktyczny brak ludu na drogach. Żadnych karawan które by można napaść or samfin. Jedyne co można spotkać w podstawowej wersji, to imperialnych legionistów i raz na rok jakiegoś innego neutralnego NPC. Tak więc nadal nie wiem jakim cudem bandyci zdobywają skille i sprzęt ;-)

Odnośnik do komentarza
Nawet nie wiedziałem, że jest taka regulacja :D

Jest w opcjach i nie wpływa na zdobywanie Achievementów. Z tymże, najniższy poziom jest raczej właśnie do nadrabiania zaległości, lub dla 5 latka, jeśli ktoś z premedytacją zdobywa na nim wszystkie Achievementy w dwa dni, to gratuluję kompletnego maniactwa. Do normalnego grania domyślny, czyli średni wydaje się odpowiedni, zapewnia emocje, a nie jest specjalnie frustrujący. Wyższe ustawienia polecam dla fanów gry, sprawia, że zabawa z alchemią, kupowanie czarów i użytkowanie unikalnych broni staje się koniecznością, a nie tylko sztuką dla sztuki.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Mam takie pytanie.

Czy dla kogoś który angielski stoi no... średnio jest jakąś wielką przeszkodą w graniu? Czy jest tam kupa dialogów, wątków fabularnych? Bo jak odpaliłem Mass Effect w ang(potem w dashboardzie ustawiłem na PL ;p) to się załamałem.

Proszę o konkretną odpowiedź, jeżeli nie to łykam tytuł w ciemno ;].

Odnośnik do komentarza

Znając jedynie podstawy mozesz smiało atakować,co prawda stracisz nieco z fabuły (która nie jest jakos specjalnie porywająca),ale spokojnie ukończysz grę dzieki strzałce na kompasie pokazujacej gdzie sie udać.Zreszta w Oblivionie radość czerpie się z free-roamingu,rozwijania postaci,znajdywania broni a nie fabuły :/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...