Skocz do zawartości

Heavenly Sword

Featured Replies

Opublikowano
o to pierwszy raz slysze :] to na to wychodzi ze dostal odemnie tyle ze jeden caly pasek energii stracil, ale zadnych przyciskow nie bylo....

 

a czym go tluc aby szybko go wykonczyc? ja na przemian go tluke trojaktem i kwadratem.. co jakis czas trzymajac L1 lub R1 :]

Stary porpstu wal w niego. Jak szukasz poradnika to polecam www.gamefaqs.com (ang)

  • Odpowiedzi 357
  • Wyświetleń 159,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Odpaliłem sobie ponownie po czasie HS na Hell Mode i cholera, ta gra nawet dzisiaj wygląda rewelacyjnie (walka z wieloma przeciwnikami, czy świetna reżyseria wykończeń), a patenty w stylu sterowania s

  • Gość donsterydo
    Gość donsterydo

    Tak, gra wygląda "świetnie" szczególnie z tym tragicznym screen tearingiem, który momentami jest tak duży, że wygląda to tak jakby gra dostawała dropów FPS o 50%   Co do gry to autorom udało się os

  • Jak już temacik został lekko otrzepany z kurzu to i ja się wypowiem, bo jest o czym:]   Dla mnie Heavenly Sword to jedna z największych growych niespodzianek w życiu, kupiłem nie tak dawno temu PS3,

Opublikowano

jestem w chapter 6 - heaven and hel epizod.

i walcze z tym gosciem i ciezko go pokonac on do gory podlatuje i we mnie strzela..

da sie odbijac te pociski? jesli tak to czym sie odbija je?

 

i jeszcze spytam co to jest power stance?

Edytowane przez east

Opublikowano
i jeszcze spytam co to jest power stance?

postawa w walce, jak trzymasz R1 to jesteś w Power Stance

 

da sie odbijac te pociski? jesli tak to czym sie odbija je?

w momencie jak w ciebie trafia musisz nacisnąć :triangle: , jak leci pomarańczowy(żółty nie pamiętam) to dodatkowo R1 8)

Opublikowano

oki udalo sie :)

ale teraz jestem na raven king w chapter 6 i gosc puszcza jeszcze jakies ptaki... i jak strzela we mnie to teraz na przemian z zoltych bomb i niebieskich a moja walka z nim mieczem praktycznie wcale mu eenrgii nie zabiera...

 

jak go pokonac???????????

Opublikowano

kruki musisz rozbijać z Range Stance (czy jakos tak) czyli L1 z :square: lub :triangle: , pociski da się spokojnie odbijać wystarczy patrzeć jaki kolor leci, a co do reszty to troche cierpliwości i wyczucia w atakowaniu/unikaniu :) nie jest jakoś trudniej niż w poprzednich rundach

Opublikowano

a czym go atakowac podczas walki? czym nie wale to nie traci wcale energii, albo zaledwie minimalnie....i nie wiem czy go walic podczas walki i jak aby tracil energie...?

Opublikowano

jak blokuje to jakas seria z Block Breakerem, ze zwykłej postawy to często używałem :square: :square: :square: :triangle: ewentualnie jakąś szybszą z Power Stance(oczywiście z BB) jak nie blokuje to można którąś z ostatnich z PS użyć, nie zawsze wejdzie całe ale trza próbować. Z tego co pamiętam to Bohan nawet często strzela czy to z ziemi czy z powietrza wiec zawsze się mu coś weźmie odbiciem. Po pewnym czasie będzie ostatnie QTE. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem 8)

Opublikowano

Moja ulubiona taktyka to Power Stance i częste uniki prawą gałką.

Opublikowano

Nie było mnie trochę na forum i widzę że dzięki eastowi mamy tu cały poradnik do heavenly sword ;)

Ja osobiście nie mam wybranej taktyki do gry, gdyż zwykle w slasherach na każdego przeciwnika jest potrzebna inna taktyka,chociaż w HS wystarczą blockbreakery potem można pakować we wroga. Ale ogółem przeszedłem grę najwięcej korzystając z Power Stance'a

Opublikowano

hehe.. dzieki wielkie za rady...ale poradnika juz dalej nie bedzie...wlasnie ukonczylem hevenly sword.. i nie powiem ale ostatnia walka z bosem meczyla mnie dosyc mocno....

 

teraz w kwesti podsumowania i oceny.. musze przerzynac ze gra jest niesamowita.... wciagnela mnie na maxa...graficznie wyglada wspaniale... a dzwiek na kinie domowym jest wspanialy..... polecam ja kazdemu....

 

pozdrawiam serdecznie i dziekuje wszystkim za rady...

Opublikowano
teraz w kwesti podsumowania i oceny.. musze przerzynac ze gra jest niesamowita.... wciagnela mnie na maxa...graficznie wyglada wspaniale... a dzwiek na kinie domowym jest wspanialy..... polecam ja kazdemu....

skoro gra ci się tak spodobała to ja od siebie polecam ukończenie na poziomie trudności HELL(może być ciężko) 8) ewentualnie wymasterowanie poziomu Normal jeżeli nie dasz rady :)

Opublikowano

Swego czasu jak grałem, to ostatnia walka dała mi nieźle popalić...oj ubyło troszkę wody w jeziorze u mnie w mieście zanim nauczyłem się odbijać jego cholerstwa....

 

Za pierwszym razem wszystkie strzały unikałem, i jakoś przeszedłem grę xD

Opublikowano

wg mnie do masterowania lepszy jest właśnie poziom hell- twardsi przeciwnicy- więcej ciosów, więcej punktów glifowych

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak czytam te wpisy i nadziwic się nie mogę, cienki bolek jestem a dokładnie cienka Kai, usadziło mnie przy strzelaniu z kuszy (nie jest moją mocną stroną) a tu mowa o poziomie hell (marzenie ściętej głowy) :rolleyes: Nie tak łatwa ta "ruda" jak się wydawało ;) Gra jednak przepiękna, pełna mistycyzmu i fantastycznych dźwięków, lokacje zapierają dech w piersi, a akrobacje jakie wyczynia Nariko wpędzają nie jedną dziewczynę w kompleksy... Graficy postarali się i wszystko jest tu dopracowane- doszlifowane jak diament: efekty, szczegóły, ruchy postaci, plenery... Ta pozycja to jeden wielki diament 10-o karatowy, mimo wysokiego stopnia umiejętnosci strzeleckich (jak dla mnie), wolę spektakularną walkę wręcz i w tym jestem lepsza ;)

Opublikowano

A ja właśnie bardzo lubiłem momenty z kai i strzelania z kuszy, w slow motion gra miała również niesamowite efekty ;)

Dokładnie się z Tobą zgadzam pod względem wykonania, gra jest niesamowita, rozbudowana, klimatyczna, motion capture naprawdę na wysokim poziomie, nic tylko grać i polecać, tak jak uncharted- do dziś gra jedna z najlepszych na ps3.

Opublikowano

Ja podobnie jak kolega wyżej - bardzo mi się podobały sekcje z wykorzystaniem tilta :) . Owszem, z początku to wkurzało i szło ciężko, ale wystarczy tylko trochę wprawy.

Opublikowano

Ale brawa dla twórców za pomysłowość, elementy z wykorzystaniem żyroskopów doskonale się wkomponowały w resztę gry, był to jeden z pierwszych bajerów jakie zobaczyłem na ps3(jeszcze u kumpla) co spotęgowało moje postanowienie w kupnie konsoli(motywem przewodnim pozostał jednak God of War III ale to już inny temat)

Opublikowano

Mi podobnie jak Kaczorowi, podobały się sekwencje slo-mo shooting, wykonanie może nawet bardziej niż sam pomysł. Dla mnie trudniejszy niż walka z bossem, był pojedynek z Foxem w klatce, za diabła nie mogłem wyczaić jak odbijać te jego...bumerangi? Choć sama walka łatwawa;)

 

Martinezzz, jeżeli uważasz, że sterowanie tiltem w HS jest/było wkurzające, to polecam polatać helikopterem w Saints Row 2;)

Opublikowano

Brak bloku na osobnym przycisku tylko mi się nie podobał, a tak elementy "strzelane" i "reszta :P były super. Szczególnie podobała mi się obrona Shena przed nadbiegającymi przeciwnikami. Strzał w kark i patrzenie jak leci na pysk po prostu super, a jak nikt inny nie nadbiegał to kolejny "slow-mo" w plery lub klatę :P

Opublikowano
obrona Shena przed nadbiegającymi przeciwnikami.

Pomijając ostatniego bossa, to był etap, który powtarzałem najwięcej razy :D . Po kilku powtórkach już jakoś szło, a teraz uważam to za jeden z najmocniejszych elementów gry.

 

Opublikowano

Slow - mo wypas, a już walenie z działa to miałem taką wczutę, że chętnie zagrałbym w grę w której podstawą jest właśnie taki motyw. Minęło tyle czasu, a do tej pory nie spotkałem gry (no może Lair) w której tak za(pipi)iście wykorzystano by tilta.

Edytowane przez Incognitos

Opublikowano

Mi najbardziej przypadły do gustu Aerial Combo z wykorzystaniem tilta, bardzo dobry motyw. Mam nadzieje, że w nadchodzącym God of War 3 też bedzie coś takiego (może uniki przechyłami pada, to by było chyba ciekawe 8) ). Etapy grane Kai też bardzo dobre, kierowanie "zwariowaną" dziewczyną miało swój urok, headshot w zwolnionym tempie i od razu człowiek szczęsliwy hehe.

Opublikowano

Ogółem w tej grze postacie były bardzo barwne, zrobić osobę chorą psychicznie, to jeszcze trudniejsze zadanie niż zachowującą się normalnie ;)

McDrive mówisz że nie ma nic piękniejszego niż strzał w plecy lub klatę, nie zapominaj o strzałach w dolną część pleców, miejsce w którym tracą swą szlachetną nazwę, tam jak trafiłeś była fajna reakcja- łapali się i podskakiwali z bólu ;)

Opublikowano
Brak bloku na osobnym przycisku tylko mi się nie podobał

Na początku też się z tym męczyłem(przyzwyczajenie do God of War'a), dopiero tak po 1-2h nauczyłem się odpowiednio blokować.

Opublikowano

Dokładnie ja tak samo, cały czas wciskałem L1, chociaż mówiąc szczerze wolałbym żeby blok był pod osobnym przyciskiem, zwiększa refleks i timing, przydatna umiejętność później w innych grach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.