Opublikowano 21 stycznia 200916 l o to pierwszy raz slysze :] to na to wychodzi ze dostal odemnie tyle ze jeden caly pasek energii stracil, ale zadnych przyciskow nie bylo.... a czym go tluc aby szybko go wykonczyc? ja na przemian go tluke trojaktem i kwadratem.. co jakis czas trzymajac L1 lub R1 :] Stary porpstu wal w niego. Jak szukasz poradnika to polecam www.gamefaqs.com (ang)
Opublikowano 22 stycznia 200916 l jestem w chapter 6 - heaven and hel epizod. i walcze z tym gosciem i ciezko go pokonac on do gory podlatuje i we mnie strzela.. da sie odbijac te pociski? jesli tak to czym sie odbija je? i jeszcze spytam co to jest power stance? Edytowane 22 stycznia 200916 l przez east
Opublikowano 22 stycznia 200916 l i jeszcze spytam co to jest power stance? postawa w walce, jak trzymasz R1 to jesteś w Power Stance da sie odbijac te pociski? jesli tak to czym sie odbija je? w momencie jak w ciebie trafia musisz nacisnąć :triangle: , jak leci pomarańczowy(żółty nie pamiętam) to dodatkowo R1 8)
Opublikowano 22 stycznia 200916 l oki udalo sie ale teraz jestem na raven king w chapter 6 i gosc puszcza jeszcze jakies ptaki... i jak strzela we mnie to teraz na przemian z zoltych bomb i niebieskich a moja walka z nim mieczem praktycznie wcale mu eenrgii nie zabiera... jak go pokonac???????????
Opublikowano 22 stycznia 200916 l kruki musisz rozbijać z Range Stance (czy jakos tak) czyli L1 z :square: lub :triangle: , pociski da się spokojnie odbijać wystarczy patrzeć jaki kolor leci, a co do reszty to troche cierpliwości i wyczucia w atakowaniu/unikaniu nie jest jakoś trudniej niż w poprzednich rundach
Opublikowano 22 stycznia 200916 l a czym go atakowac podczas walki? czym nie wale to nie traci wcale energii, albo zaledwie minimalnie....i nie wiem czy go walic podczas walki i jak aby tracil energie...?
Opublikowano 22 stycznia 200916 l jak blokuje to jakas seria z Block Breakerem, ze zwykłej postawy to często używałem :square: :square: :square: :triangle: ewentualnie jakąś szybszą z Power Stance(oczywiście z BB) jak nie blokuje to można którąś z ostatnich z PS użyć, nie zawsze wejdzie całe ale trza próbować. Z tego co pamiętam to Bohan nawet często strzela czy to z ziemi czy z powietrza wiec zawsze się mu coś weźmie odbiciem. Po pewnym czasie będzie ostatnie QTE. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem 8)
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Nie było mnie trochę na forum i widzę że dzięki eastowi mamy tu cały poradnik do heavenly sword Ja osobiście nie mam wybranej taktyki do gry, gdyż zwykle w slasherach na każdego przeciwnika jest potrzebna inna taktyka,chociaż w HS wystarczą blockbreakery potem można pakować we wroga. Ale ogółem przeszedłem grę najwięcej korzystając z Power Stance'a
Opublikowano 22 stycznia 200916 l hehe.. dzieki wielkie za rady...ale poradnika juz dalej nie bedzie...wlasnie ukonczylem hevenly sword.. i nie powiem ale ostatnia walka z bosem meczyla mnie dosyc mocno.... teraz w kwesti podsumowania i oceny.. musze przerzynac ze gra jest niesamowita.... wciagnela mnie na maxa...graficznie wyglada wspaniale... a dzwiek na kinie domowym jest wspanialy..... polecam ja kazdemu.... pozdrawiam serdecznie i dziekuje wszystkim za rady...
Opublikowano 23 stycznia 200916 l teraz w kwesti podsumowania i oceny.. musze przerzynac ze gra jest niesamowita.... wciagnela mnie na maxa...graficznie wyglada wspaniale... a dzwiek na kinie domowym jest wspanialy..... polecam ja kazdemu.... skoro gra ci się tak spodobała to ja od siebie polecam ukończenie na poziomie trudności HELL(może być ciężko) 8) ewentualnie wymasterowanie poziomu Normal jeżeli nie dasz rady
Opublikowano 23 stycznia 200916 l Swego czasu jak grałem, to ostatnia walka dała mi nieźle popalić...oj ubyło troszkę wody w jeziorze u mnie w mieście zanim nauczyłem się odbijać jego cholerstwa.... Za pierwszym razem wszystkie strzały unikałem, i jakoś przeszedłem grę xD
Opublikowano 23 stycznia 200916 l wg mnie do masterowania lepszy jest właśnie poziom hell- twardsi przeciwnicy- więcej ciosów, więcej punktów glifowych
Opublikowano 2 marca 200916 l Tak czytam te wpisy i nadziwic się nie mogę, cienki bolek jestem a dokładnie cienka Kai, usadziło mnie przy strzelaniu z kuszy (nie jest moją mocną stroną) a tu mowa o poziomie hell (marzenie ściętej głowy) Nie tak łatwa ta "ruda" jak się wydawało Gra jednak przepiękna, pełna mistycyzmu i fantastycznych dźwięków, lokacje zapierają dech w piersi, a akrobacje jakie wyczynia Nariko wpędzają nie jedną dziewczynę w kompleksy... Graficy postarali się i wszystko jest tu dopracowane- doszlifowane jak diament: efekty, szczegóły, ruchy postaci, plenery... Ta pozycja to jeden wielki diament 10-o karatowy, mimo wysokiego stopnia umiejętnosci strzeleckich (jak dla mnie), wolę spektakularną walkę wręcz i w tym jestem lepsza
Opublikowano 2 marca 200916 l A ja właśnie bardzo lubiłem momenty z kai i strzelania z kuszy, w slow motion gra miała również niesamowite efekty Dokładnie się z Tobą zgadzam pod względem wykonania, gra jest niesamowita, rozbudowana, klimatyczna, motion capture naprawdę na wysokim poziomie, nic tylko grać i polecać, tak jak uncharted- do dziś gra jedna z najlepszych na ps3.
Opublikowano 2 marca 200916 l Ja podobnie jak kolega wyżej - bardzo mi się podobały sekcje z wykorzystaniem tilta . Owszem, z początku to wkurzało i szło ciężko, ale wystarczy tylko trochę wprawy.
Opublikowano 2 marca 200916 l Ale brawa dla twórców za pomysłowość, elementy z wykorzystaniem żyroskopów doskonale się wkomponowały w resztę gry, był to jeden z pierwszych bajerów jakie zobaczyłem na ps3(jeszcze u kumpla) co spotęgowało moje postanowienie w kupnie konsoli(motywem przewodnim pozostał jednak God of War III ale to już inny temat)
Opublikowano 2 marca 200916 l Mi podobnie jak Kaczorowi, podobały się sekwencje slo-mo shooting, wykonanie może nawet bardziej niż sam pomysł. Dla mnie trudniejszy niż walka z bossem, był pojedynek z Foxem w klatce, za diabła nie mogłem wyczaić jak odbijać te jego...bumerangi? Choć sama walka łatwawa;) Martinezzz, jeżeli uważasz, że sterowanie tiltem w HS jest/było wkurzające, to polecam polatać helikopterem w Saints Row 2;)
Opublikowano 2 marca 200916 l Brak bloku na osobnym przycisku tylko mi się nie podobał, a tak elementy "strzelane" i "reszta były super. Szczególnie podobała mi się obrona Shena przed nadbiegającymi przeciwnikami. Strzał w kark i patrzenie jak leci na pysk po prostu super, a jak nikt inny nie nadbiegał to kolejny "slow-mo" w plery lub klatę
Opublikowano 2 marca 200916 l obrona Shena przed nadbiegającymi przeciwnikami. Pomijając ostatniego bossa, to był etap, który powtarzałem najwięcej razy . Po kilku powtórkach już jakoś szło, a teraz uważam to za jeden z najmocniejszych elementów gry.
Opublikowano 2 marca 200916 l Slow - mo wypas, a już walenie z działa to miałem taką wczutę, że chętnie zagrałbym w grę w której podstawą jest właśnie taki motyw. Minęło tyle czasu, a do tej pory nie spotkałem gry (no może Lair) w której tak za(pipi)iście wykorzystano by tilta. Edytowane 2 marca 200916 l przez Incognitos
Opublikowano 3 marca 200916 l Mi najbardziej przypadły do gustu Aerial Combo z wykorzystaniem tilta, bardzo dobry motyw. Mam nadzieje, że w nadchodzącym God of War 3 też bedzie coś takiego (może uniki przechyłami pada, to by było chyba ciekawe 8) ). Etapy grane Kai też bardzo dobre, kierowanie "zwariowaną" dziewczyną miało swój urok, headshot w zwolnionym tempie i od razu człowiek szczęsliwy hehe.
Opublikowano 3 marca 200916 l Ogółem w tej grze postacie były bardzo barwne, zrobić osobę chorą psychicznie, to jeszcze trudniejsze zadanie niż zachowującą się normalnie McDrive mówisz że nie ma nic piękniejszego niż strzał w plecy lub klatę, nie zapominaj o strzałach w dolną część pleców, miejsce w którym tracą swą szlachetną nazwę, tam jak trafiłeś była fajna reakcja- łapali się i podskakiwali z bólu
Opublikowano 3 marca 200916 l Brak bloku na osobnym przycisku tylko mi się nie podobał Na początku też się z tym męczyłem(przyzwyczajenie do God of War'a), dopiero tak po 1-2h nauczyłem się odpowiednio blokować.
Opublikowano 3 marca 200916 l Dokładnie ja tak samo, cały czas wciskałem L1, chociaż mówiąc szczerze wolałbym żeby blok był pod osobnym przyciskiem, zwiększa refleks i timing, przydatna umiejętność później w innych grach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.