Opublikowano 22 marca 20196 l Cary-Hiroyuki Tagawa czyli Shang Tsung. Edytowane 22 marca 20196 l przez Sylvan Wielki
Opublikowano 22 marca 20196 l Za(pipi)iście Konferencja 10/10. Ja takie podejście (aktor z 1 filmu) kupuje. Jakbym nie wziął Mortala z DLC już wcześniej to bym go wziął teraz
Opublikowano 22 marca 20196 l Tak powinny wyglądać inne bijatyki na tej generacji. MK graficznie gniecie wszystko. Coś jak Tekken3, SC, VF4Evo, czy DOA3 dawniej. Edytowane 22 marca 20196 l przez zdrowywariat
Opublikowano 23 marca 20196 l 9 godzin temu, Rozi napisał: Ale design postaci bardzo słaby. I animacje ruchow jak zawsze sztywne. Rozumiem, ze to jakas tam tradycja marki ale te animacje wyprostowywania sie i padania jak kloda na plecy po przegranej rundzie to by juz mogli zmienic. Komicznie to wyglada. Czy ten urwany leb ktory niesie Sub Zero w filmiku z Noobem to jest po prostu jego wstep do walki? Bo fajnym patentem by bylo gdyby postac robiaca fatala w poprzedniej walce, do nowej walki wchodzila z jakas animacja swiadczaca o fatalu. Czyli sub wyrwal wczesniej leb, do nowej wchodzi ze szkieletem. Scorpion zdjal maske zeby spalic ogniem, teraz wchodac zaklada ja spowrotem. Chyba ze juz takie cos zrobili, nie gralem w X ;/
Opublikowano 23 marca 20196 l Godzinę temu, Mejm napisał: I animacje ruchow jak zawsze sztywne. Rozumiem, ze to jakas tam tradycja marki ale te animacje wyprostowywania sie i padania jak kloda na plecy po przegranej rundzie to by juz mogli zmienic. Komicznie to wyglada. 10 godzin temu, Rozi napisał: Ale design postaci bardzo słaby. Takie rzeczy mogą tylko napisać fanboye innych gier Design jest świetny (zwłaszcza w tej części). Przecież to giera z jednymi najbardziej rozpoznawalnymi postaciami z branży gier. Ta giera nigdy wcześniej tak dobrze nie wyglądała, a i bije inne mordobitki na głowę (i to zdanie speców od mordobić ze znanych kanałów YT) Animacja jest bardzo dobra. To gierka 2D i wszystko ma być szybkie i dynamiczne. Nie ma czasu na bujanie się jak małpiszon Edytowane 23 marca 20196 l przez Drantzell
Opublikowano 23 marca 20196 l Design świetny, ale animacja nadal sporo za Virtua, Tekken, DoA i SC. Najwidoczniej tylko Japońce potrafią to robić. Takie kopnięcie Mae Keage w wykonaniu Johnny ma gorszą animację niż w MK2. Aby nie było poprawili mnóstwo w animacji i w porównaniu z ultra sztywnym MK9 ta część wypada bardzo dobrze, niemal jak baletnica na tle megazorda. Edytowane 23 marca 20196 l przez aphromo
Opublikowano 23 marca 20196 l 16 minut temu, Drantzell napisał: Animacja jest bardzo dobra. Wow, jaka argumentacja. Animacja padania jak kloda faktycznie wysmienita, pewnie w takim vf tego nawet by nie odtworzyli. Ale wyglada to po prostu smiesznie jak postac dostaje w ryj, prostuje sie i pada. Widac, ze jestes fanbojem mk bo bys pewnie bronil nawet tego, ze zamiast padniecia na plecy zawodnik robi salto w tyl i pada na gebe.
Opublikowano 23 marca 20196 l 2 minuty temu, Mejm napisał: Widac, ze jestes fanbojem mk bo bys pewnie bronil nawet tego, ze zamiast padniecia na plecy zawodnik robi salto w tyl i pada na gebe. Wow jaka argumentacja. Ja nie latam po forach innych gier, w które nie grałem i nie znam ich specyfiki. To tak jakbym poszedł na forum Tekkena i zarzucał kłodowate, powolne poruszanie się postaci i to, że nawet firebali nie potrafią puszczać. Porównywanie animacji postaci w mordobiciu 2D do mordobić 3D jest trochę żalosne Zrób swoją bijatyke 2D to się dowiesz
Opublikowano 23 marca 20196 l 2 godziny temu, Drantzell napisał: Zrób swoją bijatyke 2D to się dowiesz XD Widzę, że rozmowa na poważnie nie ma sensu. Noob Saibot z chopeszem i drewniane animacje to niesamowita sprawa. Edytowane 23 marca 20196 l przez Rozi
Opublikowano 23 marca 20196 l Ale Rozi, szpece na yt powiedzieli ze jest lepsza animacja to jest, kumasz? Zrobiles swoja bijatyke 2D czy dla beki tu siedzisz? Nie no, typ mentalnie zatrzymal sie na roku swojej rejestracji tutaj. Nie ma co wchodzic w dyskusje.
Opublikowano 23 marca 20196 l 21 minut temu, Mejm napisał: Ale Rozi, szpece na yt powiedzieli ze jest lepsza animacja to jest, kumasz? Zrobiles swoja bijatyke 2D czy dla beki tu siedzisz? Nie no, typ mentalnie zatrzymal sie na roku swojej rejestracji tutaj. Nie ma co wchodzic w dyskusje. A Ty się mentalnie zatrzymałeś na poziomie gimbazy. Idź sobie dzieciaku pograć w gry z fajną animacją, a nie dupę zawracasz ludziom z mądrościami, które nikogo nie obchodzą Jeszcze kolegów z piaskownicy sprowadzasz do pomocy. Włączcie sobie DoA i pofapujcie sie przy animacji cycków. W MK się liczy dynamiczny gameplay (ale co na ten temat może wiedziec osoba, która nawet w poprzednią część nie grała).
Opublikowano 23 marca 20196 l Mortal jest specyficzny. Przy takiej grafice to myślę, że nie mieliby problemu z inną animacją, ale jest taka, bo taka ma być.
Opublikowano 23 marca 20196 l Jest tak jak mowi zdrowywariat. Mortal od zawsze taki byl. Mogliby to poprawic, ale widocznie zostawiaja, nie wiem z sentymentu? Bo to padanie sztywno na plecy zawsze kojarzy sie z mortalem? A Drantzell to niezly trigger xD
Opublikowano 24 marca 20196 l Panowie, umówmy się: animacja we wszystkich mortalach 3D to padaka w porównaniu z japońską szkołą. Pozdrawiam cieplutko.
Opublikowano 24 marca 20196 l Brzmi jakby developerzy nie mieli wystarczających umiejętności, żeby zrobić inną „lepszą” animację, ci sami, którzy stworzyli najlepszą graficznie bijatykę. W takim razie umówmy się, że bijatyki z japońskiej szkoły od dłuższego czasu to graficzne pastgeny, czyli padaka.
Opublikowano 24 marca 20196 l 3 godziny temu, ciwa22 napisał: Panowie, umówmy się: animacja we wszystkich mortalach 3D to padaka w porównaniu z japońską szkołą. Pozdrawiam cieplutko. Modele są 3D, ale jeśli chodzi o mechanikę to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne. Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać. Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory. Edytowane 24 marca 20196 l przez Drantzell
Opublikowano 24 marca 20196 l W dniu 24.03.2019 o 11:38, zdrowywariat napisał: Brzmi jakby developerzy nie mieli wystarczających umiejętności, żeby zrobić inną „lepszą” animację, ci sami, którzy stworzyli najlepszą graficznie bijatykę. W takim razie umówmy się, że bijatyki z japońskiej szkoły od dłuższego czasu to graficzne pastgeny, czyli padaka. Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach. W dniu 24.03.2019 o 14:05, Drantzell napisał: Modele są 3D mechanika to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne. Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać. Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory. Bardziej płynna animacja wpływa dla mnie na przyjemność z obcowania z bijatyką, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać. Nie jestem specjalistą od klatek i innych takich, więc o przepaści w pomiędzy animacją z MK, a japońskimi bijatykami dowiedziałem się w zasadzie przypadkiem, przełączając kanały podczas którejś ze starszych edycji EVO. Kiedy trafiłem na MK, w oczy technicznego laika momentalnie rzuciła uboga animacja ruchów. Nie twierdzę, że to przekreśla tę serię w moich oczach, bo sam jestem jej zagorzałym fanem (może poza odsłoną, w której walczą Alien z Predatorem), tylko mówię, że nie wpływa to z pewnością pozytywnie na fun płynący z gry. Edytowane 27 marca 20196 l przez ciwa22
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.