Drantzell 45 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, ciwa22 napisał: Panowie, umówmy się: animacja we wszystkich mortalach 3D to padaka w porównaniu z japońską szkołą. Pozdrawiam cieplutko. Modele są 3D, ale jeśli chodzi o mechanikę to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne. Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać. Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory. Edytowane 24 Marca 2019 przez Drantzell 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
ciwa22 855 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) W dniu 24.03.2019 o 11:38, zdrowywariat napisał: Brzmi jakby developerzy nie mieli wystarczających umiejętności, żeby zrobić inną „lepszą” animację, ci sami, którzy stworzyli najlepszą graficznie bijatykę. W takim razie umówmy się, że bijatyki z japońskiej szkoły od dłuższego czasu to graficzne pastgeny, czyli padaka. Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach. W dniu 24.03.2019 o 14:05, Drantzell napisał: Modele są 3D mechanika to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne. Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać. Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory. Bardziej płynna animacja wpływa dla mnie na przyjemność z obcowania z bijatyką, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać. Nie jestem specjalistą od klatek i innych takich, więc o przepaści w pomiędzy animacją z MK, a japońskimi bijatykami dowiedziałem się w zasadzie przypadkiem, przełączając kanały podczas którejś ze starszych edycji EVO. Kiedy trafiłem na MK, w oczy technicznego laika momentalnie rzuciła uboga animacja ruchów. Nie twierdzę, że to przekreśla tę serię w moich oczach, bo sam jestem jej zagorzałym fanem (może poza odsłoną, w której walczą Alien z Predatorem), tylko mówię, że nie wpływa to z pewnością pozytywnie na fun płynący z gry. Edytowane 27 Marca 2019 przez ciwa22 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 375 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 3 minuty temu, ciwa22 napisał: Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach. Bardziej płynna animacja wpływa na przyjemność z gry, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać. Już pisałem, Mortal jest specyficzny, bo taki ma być. Nigdy nie silił się na realizm, jest szybki i dynamiczny. Nie wierzę, żeby „twórcy MK od lat byli na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier” itp.. Po prostu wolisz japońską szkołę. Cytuj Odnośnik do komentarza
ciwa22 855 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Na realizm siliły się chyba jedynie Kengo lub Bushido Blade, ale z pewnością nie DOA, Tekken czy SF. Realizm nie ma nic (lub ma niewiele) wspólnego z animacją ruchów postaci. Cytuj Odnośnik do komentarza
zdrowywariat 375 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) 13 minut temu, ciwa22 napisał: Na realizm siliły się chyba jedynie Kengo lub Bushido Blade, ale z pewnością nie DOA, Tekken czy SF. Realizm nie ma nic (lub ma niewiele) wspólnego z animacją ruchów postaci. Nie jestem jakimś pro w bijatyki, ale grałem w dziewiątkę i nic mi tam nie wadziło, myślę że tu będzie podobnie. Wątpię, żeby zrobili krok do tyłu, a jak wiadomo MK9 był wspaniałym powrotem do korzeni. I od tamtego momentu po prostu rządzi, gdy inne bijatyki nie domagają. Czyli nie są tak dobre jak niegdyś Tekken3, Soul Calibur1, SF4: Evo, DOA3, czy Def Jam z raperami :). Każda specyficzna, każda wyściskała z konsoli wszystko co fabryka dała, a Tekken3 to chyba nawet więcej. Edytowane 24 Marca 2019 przez zdrowywariat 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
wodny1988 41 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Jak to wszystko mocarnie wygląda. Od dzisiaj codziennie modlę się by wersja na PC dała radę. I grafika w bijatykach nie jest najważniejsza, zgadzam się, ale nie zmienia to faktu że inne nowe bijatyki przy MK11 wyglądają jak kupa. Szczególnie mam tutaj na myśli T7 i DOA6. Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 489 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Jax, Kung Lao i Liu Kang potwierdzeni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 314 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 (edytowane) Na State of Play właśnie potwierdzili takie postacie jak Jax, Kung Lau oraz Liu Kang. P. S.W tym samym momencie, @Frantik Edytowane 25 Marca 2019 przez Sylvan Wielki Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 489 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Wygląda na to, że do rostera powracają wszyscy wielcy nieobecni z X. I podoba mnie się to Cytuj Odnośnik do komentarza
Drantzell 45 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Teraz, Frantik napisał: Wygląda na to, że do rostera powracają wszyscy wielcy nieobecni z X. I podoba mnie się to Przecież Kung Lao, Jax i Liu Kang byli w MKX Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 489 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Ale Jax, Noob czy Kabal już nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Grabek 2 750 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 Jax byl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 489 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 A faktycznie. Za to Baraki nie było Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 314 Opublikowano 25 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2019 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 788 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Na tych cut scenkach grafa jak z poprzedniej generacji Ta morda Kung Lao jakby część jego głowy została zmiażdżona przez kapelusz Jaram się przeokrutnie! Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 489 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Osoba odpowiedzialna za muzykę w trailerach MK od paru lat powinna zostać awatarem testowym do fatality/brutality 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 050 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Nie no dziś taka muza też nie pasuje: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 007 Opublikowano 26 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 kurła przecież ta piosenka jest ponadczasowa. przypomina gry, film i dziecinistwo 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kolos28 276 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 kurła przecież ta piosenka jest ponadczasowa. przypomina gry, film i dziecinistwo Nam tak bo jesteśmy "starszej daty" ale młodsze pokolenie tego nie poczuje bo oni wychowani w innych klimatach Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 152 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 mnie zawsze ciekawilo jaki jest problem z licencja na ten utwor ze nigdy nie zagoscil w gierce, bo nie wierze, ze tworcy by nie chcieli go dac jako chociazby easter egga patrzac jak ta muzyczka jest kultowa dla starszego pokolenia Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 788 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Miałem to na kasecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 (edytowane) Jakby co to mi już z Media Markt przysłali kod na betę a nie opłacałem zamówienia, tylko zamówiłęm, także januszowy chwyt znowu zadziałał edit. można już grać, pierwsze fatality za mną pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK Edytowane 27 Marca 2019 przez PlastikowySmalec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Drantzell 45 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 4 godziny temu, PlastikowySmalec napisał: pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK Z tym się zgadzam w 100%. Pograłem chwilę offline i online i bez kitu czuć jakość tej giery. Wrażenia podobne do tych, kiedy po odpaleniu demka MK9 stwierdziłem, że jednak im się udało wskrzesić Mortala i ta giera to czysty fun. Grafika jest piękna, muza i efekty dzwiekowe bardzo klimaciarskie, gameplay dużo lepszy niż w MKX, bardzo satysfakcjonujący... A co najważniejsze - Gra online śmiga tak jakby się grało offline Gra gra, wygląda i brzmi przekozacko. Bez kitu najlepszy Mortal się zapowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kris77 409 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Były już jakieś gameplaye z wersji na Switch? Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 152 Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 dzis zaczyna sie pax w us i na stanowiskach nintendo ma byc grywalny mk11, wiec w ciagu najblizszych kilkunastu godzin gameplaye wyplyna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.