Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, ciwa22 napisał:

Panowie, umówmy się: animacja we wszystkich mortalach 3D to padaka w porównaniu z japońską szkołą. Pozdrawiam cieplutko.

 

Modele są 3D, ale jeśli chodzi o mechanikę to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części ;) Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne.

Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać.

Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory.

 

Edytowane przez Drantzell
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
W dniu 24.03.2019 o 11:38, zdrowywariat napisał:

Brzmi jakby developerzy nie mieli wystarczających umiejętności, żeby zrobić inną „lepszą” animację, ci sami, którzy stworzyli najlepszą graficznie bijatykę. W takim razie umówmy się, że bijatyki z japońskiej szkoły od dłuższego czasu to graficzne pastgeny, czyli padaka.

 

Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach.

 

W dniu 24.03.2019 o 14:05, Drantzell napisał:

 

Modele są 3D mechanika to typowe mordobicie 2D. Animacja jest taka jaka ma być. Ja bym nic nie zmieniał. To nie jest symulacja sztuk walki, tylko walki w komiksowej konwencji stylem i mechaniką nawiązującą do pierwszych 3 części ;) Jak dla mnie wszystko jest soczyste, płynne i czytelne.

Plansze są 2D, są mniejsze niż w tych z Tekkena, VF, DoA czy SC, gameplay jest dynamiczniejszy, więc postaci muszą szybko/komiksowo padać na glebe i szybko wstawać.

Mi się wizualnie bardzo podoba. Tak czy siak najważniejszy jest gameplay i netcode. Podobno ten drugi jest najlepszy ze wszystkich mordobitek do tej pory.

 

 

Bardziej płynna animacja wpływa dla mnie na przyjemność z obcowania z bijatyką, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać.

 

Nie jestem specjalistą od klatek i innych takich, więc o przepaści w pomiędzy animacją z MK, a japońskimi bijatykami dowiedziałem się w zasadzie przypadkiem, przełączając kanały podczas którejś ze starszych edycji EVO. Kiedy trafiłem na MK, w oczy technicznego laika momentalnie rzuciła uboga animacja ruchów. Nie twierdzę, że to przekreśla tę serię w moich oczach, bo sam jestem jej zagorzałym fanem (może poza odsłoną, w której walczą Alien z Predatorem), tylko mówię, że nie wpływa to z pewnością pozytywnie na fun płynący z gry.

Edytowane przez ciwa22
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, ciwa22 napisał:

 

Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach.

 

 

Bardziej płynna animacja wpływa na przyjemność z gry, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać.

 

Już pisałem, Mortal jest specyficzny, bo taki ma być. Nigdy nie silił się na realizm, jest szybki i dynamiczny. Nie wierzę, żeby „twórcy MK od lat byli na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier” itp.. Po prostu wolisz japońską szkołę.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, ciwa22 napisał:

Na realizm siliły się chyba jedynie Kengo lub Bushido Blade, ale z pewnością nie DOA, Tekken czy SF. Realizm nie ma nic (lub ma niewiele) wspólnego z animacją ruchów postaci.

 

Nie jestem jakimś pro w bijatyki, ale grałem w dziewiątkę i nic mi tam nie wadziło, myślę że tu będzie podobnie. Wątpię, żeby zrobili krok do tyłu, a jak wiadomo MK9 był wspaniałym powrotem do korzeni. I od tamtego momentu po prostu rządzi, gdy inne bijatyki nie domagają. Czyli nie są tak dobre jak niegdyś Tekken3, Soul Calibur1, SF4: Evo, DOA3, czy Def Jam z raperami :). Każda specyficzna, każda wyściskała z konsoli wszystko co fabryka dała, a Tekken3 to chyba nawet więcej.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jakby co to mi już z Media Markt przysłali kod na betę a nie opłacałem zamówienia, tylko zamówiłęm, także januszowy chwyt znowu zadziałał

 

edit. można już grać, pierwsze  fatality za mną :obama:

 

pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK

Edytowane przez PlastikowySmalec
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, PlastikowySmalec napisał:

pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK

 

Z tym się zgadzam w 100%. Pograłem chwilę offline i online i bez kitu czuć jakość tej giery.

Wrażenia podobne do tych, kiedy po odpaleniu demka MK9 stwierdziłem, że jednak im się udało wskrzesić Mortala i ta giera to czysty fun.

 

Grafika jest piękna, muza i efekty dzwiekowe bardzo klimaciarskie, gameplay dużo lepszy niż w MKX, bardzo satysfakcjonujący... A co najważniejsze - Gra online śmiga tak jakby się grało offline :D

Gra gra, wygląda i brzmi przekozacko. Bez kitu najlepszy Mortal się zapowiada.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...