Skocz do zawartości

Mortal Kombat

Featured Replies

Opublikowano

I cyk po dwóch dniach Gaben powie "nie, nie, nie, tak się nie bawimy", usunie gierkę z konta i będzie płacz. 

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Wyświetleń 388,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Platyna #131. Teraz zabieram się za 100% w najnowszym Dead or Alive. O Mortalu napisałem już wystarczająco dużo na forum. W skrócie - fantastycznie wygląda (najlepiej prezentujące się mordobicie i j

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często bę

  • Spędziłem z tą grą już trochę czasu. Rozegrałem ok 120 walk online. Gra się świetnie. Jeśli ktoś chce kupić tą grę aby grać przeciwko żywym przeciwnikom lub na tzw "kanapowe granie" to będzie się świe

Opublikowano

Jeszcze tak się nigdy nie stało co nie znaczy, że jest to niemożliwe.

Wersja PC na dzień dzisiejszy jest bardzo dziwna lekko mówiąc. Wchodzą nieco inne kombosy, a niektóre te same biorą inny DMG niż na konsolach. Trochę niepokojący port.

Opublikowano

Ocena Kyokushinman

Spoiler

 

PS4Pro

 

Grafika: 8+

 

+ naturalny wygląd postaci i mimika twarzy

+ dobrze zrobione areny i w miarę ciekawe (to co było w XL to dramat)

+ kolorystyka i plastyczność

 


- wstawki są w zdecydowanie wyższej rozdzielczości i to widać wyraźnie zwłaszcza w trybie fabularnym jak się przechodzi ze wstawki do walki.
- postacie mimo, że wykonane bardziej naturalnie niż poprzedniczka to jednak obłożone zostały gorszymi shaderami niż w XL
- w grze mamy wszechobecne ziarno co psuje zdecydowanie jakość obrazu 
- aliasing niestety widoczny 

- animacja postaci to nadal drewno, ale względem XL i tak jest lepiej

Czy najładniejsza bijatyka? Być może, ale inni też coś mają zdecydowanie coś lepszego np.
DOA 6 obraz żyleta
T7 shadery skóry

 

 

Dźwięk:

 

+ voice acting 

 

- brak muzyki z lunch trailer a mogliby go wrzucić do gry

- tylko dwie fajne melodie na arenach tj. w ogrodzie oraz na wyspie martwych mnichów a reszta to nic szczególnego 

 

 

Grywalność:

 

+ w miarę system walki

+ wykończenia

+ fabuła nawet ok

- liczba ciosów nadal uboga baa niektórym postacią wycięto ruchy z listy np. Sonii rowerek oraz klasyczny rzut gdzie dwoma nogami pętała szyje wroga

- brak typowych mortalowskich postaci w składzie typu: Reptile, Smoke, Rain, Ermac, Milena 

- krypta, fajnie, że sporo rzeczy zawiera do odblokowania, ale niestety grindem

 

 

Ogólnie: 8

 

Bardzo dobra bijatyka, ale czy najlepsza? Raczej nie. Do tego będzie potrzebowała kilku dlc.

 

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

kek xd

 

Ktoś rozkminił jak działa wykuwanie przedmiotów w Krypcie? Zauważyłem, że czasem dropią schematy czy tam receptury, ale nie znalazłem miejsca, w których można by je podejrzeć. A wątpię, że to wyświetla się jednorazowo do zapamiętywania :wujaszek:

 

I co w sumie robi ten sztandar Baraki pod jednym z ruchów specjalnych? Ni to buff, ni podręczny przedmiot do (pipi)nięcia adwersarza, chyba

Edytowane przez Frantik

Opublikowano

Nom, też śmiechłem, bo akurat obraz w MK11 to żyleta. Ale ujj, ziarno i nie ma przebacz!

Opublikowano

Po co zwracacie uwagę na jakiegoś kogucika? Nie lepiej pograć w tym czasie? 

 

Netcode jest spoko, grałem dzisiaj z kumplem i oprócz jednego czy dwóch małych lagów nie było żadnych problemów :)

Opublikowano

Ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens grać samemu w Towers of Time jeśli AI za nas robi wszystko? Oprócz własnej satysfakcji oczywiście.

Opublikowano

Niektórzy kupują gry żeby w nie pograć, tak z brzegu pierwszy przykład.

Opublikowano

No wiadomo ale system jest karygodny. Nie ważne czy grasz samemu czy gra AI nagrody są te same. No i leaderboardsy są te same. I jak tu rywalizować z Noob Saibotem w AI? 

Opublikowano

IMO to takie trochę szukanie problemu na siłę. Można bez żadnych obawień zignorować tę opcję i bawić się samemu - jak komuś się spieszy z grindem żeby wszystko odblokować to wtedy sam podejmie decyzję, czy zrobi to o własnych siłach czy w przerwie między herbatą a czipsem.

 

Osobiście nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby puszczać gdzieś SI do robienia czegokolwiek, wolę samemu poduczyć się jak grać :)

Opublikowano

No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień.

 

Szkoda, że nie ma nagród z online. Cały loot dostaje się z krypty lub wież czasu.

Opublikowano
1 minutę temu, MaiorZero napisał:

No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień.

Tego nie wiedziałem, w takim razie karniak dla WB i obietnica szybkiej śmierci w dolinie węży.

Opublikowano
  • Autor

Ja przez weekend puszczałem swoje AI po 10h dziennie i mieszczę się w pierwszym 0,1% rankingu na 645 miejscu:kaz:

Opublikowano

No właśnie o to mi chodziło. Czyli ten tryb sprowadza się do grindu i tyle. Nie potrzebny jest skill tylko wystarczy ustawić postać na AI według wskazówek w necie. Jak już jest AI to powinny być osobne rankingi bo przecież to bez sensu. Gdyby jeszcze standardowe pady miały autofire bo potrzeba potwierdzać kolejne walki czyli i tak trzeba mieć pada pod ręką

 

Gra jest bardzo dobrze zrobiona ale takie systemy to rak branży. Kupując grę nie wiedziałem, że w Injustice 2 jest podobnie. Gdybym wiedział to bym pewnie nie kupił na premierę. Z każdą premierą gry AAA od Ubi, Activision Blizzard, EA czy WB można się spodziewać coraz bardziej zrytych pomysłów.

 

No cóż skupię się na treningu i online. Szkoda tylko, że nie ma nagród za to.

Opublikowano

Stare info. Sypną wirtualną walutą. Ciekawe co patch zrobi z wieżami czasu.

 

Fajnie jakby wprowadzili fajne nagrody za Kombat League.

 

Mam pytanie. Robiliście advanced tutorial z flawless blockiem? Mam duży problem z jego wykonaniem.

Opublikowano
1 minutę temu, MaiorZero napisał:

Robiliście advanced tutorial z flawless blockiem?

Tak, odpal sobie demonstrację i zobacz, w którym dokładnie momencie wchodzi perfekt blok. Nie jest to łatwe, masz bardzo małe okienko na to, żeby się wstrzelić.

Opublikowano

Na Xboxie, blok zostawiłem sobie domyślnie pod R2. Nic nie zmieniałem w konfigu, jedynie wyłączyłem negative edge za radami w sieci.

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Ok będę próbował. Zastanawia mnie jak mogę ten flawless block zastosować w praktyce. Jak gram z CPU to często blokuje. Bo nauczę się blokować Raidenem ciosy Jade ale co dalej xd.

Opublikowano

Z tym perfekt blokiem wiążą się jeszcze perfekt kontry ;) To już stuff dla prosów, jak mniemam - w realnej walce ciężko czasami nadążyć za tempem jakie jest narzucone, a co dopiero planować flawlessa z kontrą.

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Właśnie tak myślałem, że ten advanced tutorial jest dla pro. Zwłaszcza w graniu z ludźmi trzeba się dostosować i to jest fajne. W takim razie muszę się skupić na dopracowaniu podstaw a nie tych zaawansowanych technik.

 

Kim głównie gracie? Ja narazie Jaxem i Cassie. Myślę, żeby opanować dobrze tak z 4 postaci narazie.

Opublikowano

Noob Saibot, Jax, Kano - moja święta trójca. Choć postaci które naprawdę mi się podobają (z rozmaitych powodów) jest tutaj cała masa. Aż boję się pomyśleć jakie zajebistości pojawią się jeszcze w DLC.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.