Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aphromo

Ocena Kyokushinman

Spoiler

 

PS4Pro

 

Grafika: 8+

 

+ naturalny wygląd postaci i mimika twarzy

+ dobrze zrobione areny i w miarę ciekawe (to co było w XL to dramat)

+ kolorystyka i plastyczność

 


- wstawki są w zdecydowanie wyższej rozdzielczości i to widać wyraźnie zwłaszcza w trybie fabularnym jak się przechodzi ze wstawki do walki.
- postacie mimo, że wykonane bardziej naturalnie niż poprzedniczka to jednak obłożone zostały gorszymi shaderami niż w XL
- w grze mamy wszechobecne ziarno co psuje zdecydowanie jakość obrazu 
- aliasing niestety widoczny 

- animacja postaci to nadal drewno, ale względem XL i tak jest lepiej

Czy najładniejsza bijatyka? Być może, ale inni też coś mają zdecydowanie coś lepszego np.
DOA 6 obraz żyleta
T7 shadery skóry

 

 

Dźwięk:

 

+ voice acting 

 

- brak muzyki z lunch trailer a mogliby go wrzucić do gry

- tylko dwie fajne melodie na arenach tj. w ogrodzie oraz na wyspie martwych mnichów a reszta to nic szczególnego 

 

 

Grywalność:

 

+ w miarę system walki

+ wykończenia

+ fabuła nawet ok

- liczba ciosów nadal uboga baa niektórym postacią wycięto ruchy z listy np. Sonii rowerek oraz klasyczny rzut gdzie dwoma nogami pętała szyje wroga

- brak typowych mortalowskich postaci w składzie typu: Reptile, Smoke, Rain, Ermac, Milena 

- krypta, fajnie, że sporo rzeczy zawiera do odblokowania, ale niestety grindem

 

 

Ogólnie: 8

 

Bardzo dobra bijatyka, ale czy najlepsza? Raczej nie. Do tego będzie potrzebowała kilku dlc.

 

 

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

kek xd

 

Ktoś rozkminił jak działa wykuwanie przedmiotów w Krypcie? Zauważyłem, że czasem dropią schematy czy tam receptury, ale nie znalazłem miejsca, w których można by je podejrzeć. A wątpię, że to wyświetla się jednorazowo do zapamiętywania :wujaszek:

 

I co w sumie robi ten sztandar Baraki pod jednym z ruchów specjalnych? Ni to buff, ni podręczny przedmiot do (pipi)nięcia adwersarza, chyba

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

IMO to takie trochę szukanie problemu na siłę. Można bez żadnych obawień zignorować tę opcję i bawić się samemu - jak komuś się spieszy z grindem żeby wszystko odblokować to wtedy sam podejmie decyzję, czy zrobi to o własnych siłach czy w przerwie między herbatą a czipsem.

 

Osobiście nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby puszczać gdzieś SI do robienia czegokolwiek, wolę samemu poduczyć się jak grać :)

Odnośnik do komentarza

No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień.

 

Szkoda, że nie ma nagród z online. Cały loot dostaje się z krypty lub wież czasu.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, MaiorZero napisał:

No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień.

Tego nie wiedziałem, w takim razie karniak dla WB i obietnica szybkiej śmierci w dolinie węży.

Odnośnik do komentarza

No właśnie o to mi chodziło. Czyli ten tryb sprowadza się do grindu i tyle. Nie potrzebny jest skill tylko wystarczy ustawić postać na AI według wskazówek w necie. Jak już jest AI to powinny być osobne rankingi bo przecież to bez sensu. Gdyby jeszcze standardowe pady miały autofire bo potrzeba potwierdzać kolejne walki czyli i tak trzeba mieć pada pod ręką

 

Gra jest bardzo dobrze zrobiona ale takie systemy to rak branży. Kupując grę nie wiedziałem, że w Injustice 2 jest podobnie. Gdybym wiedział to bym pewnie nie kupił na premierę. Z każdą premierą gry AAA od Ubi, Activision Blizzard, EA czy WB można się spodziewać coraz bardziej zrytych pomysłów.

 

No cóż skupię się na treningu i online. Szkoda tylko, że nie ma nagród za to.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, MaiorZero napisał:

Robiliście advanced tutorial z flawless blockiem?

Tak, odpal sobie demonstrację i zobacz, w którym dokładnie momencie wchodzi perfekt blok. Nie jest to łatwe, masz bardzo małe okienko na to, żeby się wstrzelić.

Odnośnik do komentarza

Z tym perfekt blokiem wiążą się jeszcze perfekt kontry ;) To już stuff dla prosów, jak mniemam - w realnej walce ciężko czasami nadążyć za tempem jakie jest narzucone, a co dopiero planować flawlessa z kontrą.

Edytowane przez Bzduras
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...