Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, devilbot napisał:

Shank sung kozak szkoda że nie dostaniemy przez niego raina, reptila, ermaca i smoka.:reggie:

 

W X-Rayu ma też Sub-Zero i Scorpiona, a oni sa w grze.

Gostek chyba na tylko pojedyncze ruchy. Myślałem że się będzie mógł zmieniać całkowicie.

 

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Nawet cytatami z filmu ciągle rzuca. W grze jest z reszta masa ester eggow z filmu. Jak np. wiaderko z elementem życia, którym Liu Kang załatwił w filmie Sub-Zero.

 

Dobra gra. Cały czas odkrywam.

 

A Shang chyba będzie mógł utrzymać tą przemianę. Przynajmnjej w raina sie zmienil nandluzej. Pewnie to beda jego skille do customizacji.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Wjechał dziś Shang i rankedy w online. Ten pierwszy to kocur :obama: Nigdy w MK specjalnie nie lubiłem nim grać, ale tu czuję, że chce mi się uczyć tej postaci. Większość jego specjali ma długie animacje, które łatwo przerwać, ale bez tego pewnie byłoby za łatwo

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Też mi mocno siadł, jeszcze ma stroj z filmu :obama:

 

Jedna rzecz mnie irytuje, która oczywiście dotyczy wszystkich postaci, ale w przypadku Shanga trafia najbardziej - ciosy specjalne przypisywane w modyfikacjach. Potrojna czacha - cios dodatkowy jeden slot, kule z ziemi które byly moim ulubionym ciosem Shanga zawsze - kolejne  dwa sloty, zamiana w każdego ninje - po jednym slocie (rzut Ermaca to przeciez must have). A mamy tylko 3 sloty. No niby u kazdego zawodnika nie da sie mieć wszystkiego co sie chce, ale tu faktycznie mam wrazenie ze najfajniejsze ciosy sa do dobrania w kustomizacji. A za to w standardzie mamy 4 ciosy zrzucajace trupa z nieba. Ble. 

Odnośnik do komentarza

Pierwsza walka rankingowa i jakaś pizdeczka (oczywiście grająca Scorpionem) zrobiła Qitality.

 

Nie zaliczyło mi wygranej..,

 

(pipi)ę taki system. Najwyraźniej NRS uczyło się od najlepszych jak Capcom (SFV) i ArcSys (DBFZ)

 

Daruję sobie rankedy. Łączy mnie z małpami grającymi po wifi z 137 ms. Dziękuję!

Edytowane przez ornit
Odnośnik do komentarza

Ogolnie granie w bijatyke online to w nieporozumienie jakies jest.

W grze w ktorej chodzi o "frame'sy", "reaction time" i "timing" ogolnie, gramy majac 50ms - 200ms ping. Oczywiscie wygrana dalej daje euforie ale gdy przegrywa sie bo np. projectile'i nie daje sie rady przez owy lag rzucic, to nachodzi czlowieka ochota wyjac ta plyte z konsoli i zrobic na niej fatality. Nawet owe ~50ms moim zdaniem zabiera 50% przyjemnosci z rozgrywki, bo delay czuc na kazdym ciosie.

 

Chcialbym sie moc wkrecic w ta gre, bo ma wiele rzeczy ktore mi sie podobaja. Ale ze ze znajomych nikt w to nie gra, a ja w online nie bede sobie chodowal siwych wlosow, to niestety po mniej niz 10h idzie na polke, jak kazda inna gra NR.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...