Opublikowano 28 kwietnia 20195 l I cyk po dwóch dniach Gaben powie "nie, nie, nie, tak się nie bawimy", usunie gierkę z konta i będzie płacz.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Jeszcze tak się nigdy nie stało co nie znaczy, że jest to niemożliwe. Wersja PC na dzień dzisiejszy jest bardzo dziwna lekko mówiąc. Wchodzą nieco inne kombosy, a niektóre te same biorą inny DMG niż na konsolach. Trochę niepokojący port.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Ocena Kyokushinman Spoiler PS4Pro Grafika: 8+ + naturalny wygląd postaci i mimika twarzy + dobrze zrobione areny i w miarę ciekawe (to co było w XL to dramat) + kolorystyka i plastyczność - wstawki są w zdecydowanie wyższej rozdzielczości i to widać wyraźnie zwłaszcza w trybie fabularnym jak się przechodzi ze wstawki do walki.- postacie mimo, że wykonane bardziej naturalnie niż poprzedniczka to jednak obłożone zostały gorszymi shaderami niż w XL- w grze mamy wszechobecne ziarno co psuje zdecydowanie jakość obrazu - aliasing niestety widoczny - animacja postaci to nadal drewno, ale względem XL i tak jest lepiejCzy najładniejsza bijatyka? Być może, ale inni też coś mają zdecydowanie coś lepszego np.DOA 6 obraz żyletaT7 shadery skóry Dźwięk: + voice acting - brak muzyki z lunch trailer a mogliby go wrzucić do gry - tylko dwie fajne melodie na arenach tj. w ogrodzie oraz na wyspie martwych mnichów a reszta to nic szczególnego Grywalność: + w miarę system walki + wykończenia + fabuła nawet ok - liczba ciosów nadal uboga baa niektórym postacią wycięto ruchy z listy np. Sonii rowerek oraz klasyczny rzut gdzie dwoma nogami pętała szyje wroga - brak typowych mortalowskich postaci w składzie typu: Reptile, Smoke, Rain, Ermac, Milena - krypta, fajnie, że sporo rzeczy zawiera do odblokowania, ale niestety grindem Ogólnie: 8 Bardzo dobra bijatyka, ale czy najlepsza? Raczej nie. Do tego będzie potrzebowała kilku dlc. Edytowane 28 kwietnia 20195 l przez aphromo
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l kek xd Ktoś rozkminił jak działa wykuwanie przedmiotów w Krypcie? Zauważyłem, że czasem dropią schematy czy tam receptury, ale nie znalazłem miejsca, w których można by je podejrzeć. A wątpię, że to wyświetla się jednorazowo do zapamiętywania I co w sumie robi ten sztandar Baraki pod jednym z ruchów specjalnych? Ni to buff, ni podręczny przedmiot do (pipi)nięcia adwersarza, chyba Edytowane 28 kwietnia 20195 l przez Frantik
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Nom, też śmiechłem, bo akurat obraz w MK11 to żyleta. Ale ujj, ziarno i nie ma przebacz!
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Po co zwracacie uwagę na jakiegoś kogucika? Nie lepiej pograć w tym czasie? Netcode jest spoko, grałem dzisiaj z kumplem i oprócz jednego czy dwóch małych lagów nie było żadnych problemów
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens grać samemu w Towers of Time jeśli AI za nas robi wszystko? Oprócz własnej satysfakcji oczywiście.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Niektórzy kupują gry żeby w nie pograć, tak z brzegu pierwszy przykład.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l No wiadomo ale system jest karygodny. Nie ważne czy grasz samemu czy gra AI nagrody są te same. No i leaderboardsy są te same. I jak tu rywalizować z Noob Saibotem w AI?
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l IMO to takie trochę szukanie problemu na siłę. Można bez żadnych obawień zignorować tę opcję i bawić się samemu - jak komuś się spieszy z grindem żeby wszystko odblokować to wtedy sam podejmie decyzję, czy zrobi to o własnych siłach czy w przerwie między herbatą a czipsem. Osobiście nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby puszczać gdzieś SI do robienia czegokolwiek, wolę samemu poduczyć się jak grać
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień. Szkoda, że nie ma nagród z online. Cały loot dostaje się z krypty lub wież czasu.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l 1 minutę temu, MaiorZero napisał: No ja to całkowicie rozumiem ale nagrody zależą też od miejsca w rankingu. Nie będziesz miał szans z graczami puszczającymi AI cały dzień. Chyba że sam będziesz siedział przed konsolą cały dzień. Tego nie wiedziałem, w takim razie karniak dla WB i obietnica szybkiej śmierci w dolinie węży.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Autor Ja przez weekend puszczałem swoje AI po 10h dziennie i mieszczę się w pierwszym 0,1% rankingu na 645 miejscu
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l No właśnie o to mi chodziło. Czyli ten tryb sprowadza się do grindu i tyle. Nie potrzebny jest skill tylko wystarczy ustawić postać na AI według wskazówek w necie. Jak już jest AI to powinny być osobne rankingi bo przecież to bez sensu. Gdyby jeszcze standardowe pady miały autofire bo potrzeba potwierdzać kolejne walki czyli i tak trzeba mieć pada pod ręką Gra jest bardzo dobrze zrobiona ale takie systemy to rak branży. Kupując grę nie wiedziałem, że w Injustice 2 jest podobnie. Gdybym wiedział to bym pewnie nie kupił na premierę. Z każdą premierą gry AAA od Ubi, Activision Blizzard, EA czy WB można się spodziewać coraz bardziej zrytych pomysłów. No cóż skupię się na treningu i online. Szkoda tylko, że nie ma nagród za to.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l https://www.komputerswiat.pl/gamezilla/aktualnosci/500-tysiecy-koinsow-dla-kazdego-posiadacza-mortal-kombat-11-tworcy-przepraszaja-za/zcnkz3r?fbclid=IwAR1OSuDW427jnUY53c03rSuXPJ-AZkNGh5fdW4y4FPqK3TJPKWZSrGn0b04
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Stare info. Sypną wirtualną walutą. Ciekawe co patch zrobi z wieżami czasu. Fajnie jakby wprowadzili fajne nagrody za Kombat League. Mam pytanie. Robiliście advanced tutorial z flawless blockiem? Mam duży problem z jego wykonaniem.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l 1 minutę temu, MaiorZero napisał: Robiliście advanced tutorial z flawless blockiem? Tak, odpal sobie demonstrację i zobacz, w którym dokładnie momencie wchodzi perfekt blok. Nie jest to łatwe, masz bardzo małe okienko na to, żeby się wstrzelić.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Grasz na Xboxie czy PS4? Mam blok pod R2 i nie wiem czy nie dać pod R1.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Na Xboxie, blok zostawiłem sobie domyślnie pod R2. Nic nie zmieniałem w konfigu, jedynie wyłączyłem negative edge za radami w sieci. Edytowane 29 kwietnia 20195 l przez Bzduras
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Ok będę próbował. Zastanawia mnie jak mogę ten flawless block zastosować w praktyce. Jak gram z CPU to często blokuje. Bo nauczę się blokować Raidenem ciosy Jade ale co dalej xd.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Z tym perfekt blokiem wiążą się jeszcze perfekt kontry To już stuff dla prosów, jak mniemam - w realnej walce ciężko czasami nadążyć za tempem jakie jest narzucone, a co dopiero planować flawlessa z kontrą. Edytowane 29 kwietnia 20195 l przez Bzduras
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Właśnie tak myślałem, że ten advanced tutorial jest dla pro. Zwłaszcza w graniu z ludźmi trzeba się dostosować i to jest fajne. W takim razie muszę się skupić na dopracowaniu podstaw a nie tych zaawansowanych technik. Kim głównie gracie? Ja narazie Jaxem i Cassie. Myślę, żeby opanować dobrze tak z 4 postaci narazie.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Noob Saibot, Jax, Kano - moja święta trójca. Choć postaci które naprawdę mi się podobają (z rozmaitych powodów) jest tutaj cała masa. Aż boję się pomyśleć jakie zajebistości pojawią się jeszcze w DLC.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.