Jump to content

Pomoc


papi

Recommended Posts

  • 1 month later...

Elo

 

mam takie pytanko, posiadam 'Creatine micronized 200 mesh' od Trec'a, jednakze mam watpliwosci ,jak mam to dokladnie stosowac - na opakowaniu są objasnienia, '1 faza - 1-2 dzień 30 kaps(6x 5 kap), 3 dzien 25, 4 - 20, 5 - 15, 2 faza podtrzymujaca - trwa od 6 dnia do 42.Potem ejst wyjasnienei, jak brać porcje w dni trenningowe i nietrenningowe.

Czy przy moim trenningu (3 x w tygodniu, klatka + triceps, bic + barki, plecy + nogi/czasem bic) mam zazywac to w jakis mniejszych ilosciach?

Jakies ogolne wskazania i porady?

 

z góry dzieki!

 

Link to comment

Mam w sobotę fajt, a po przygotowaniach właśnie do niego uszkodziłem sobie piszczel. Miałem sparringi z karatekami w sobotę i jak walczyłem już z 3cim z kolei to naciąłem się na blok kolanem. A ja akurat nie miałem żadnych ochraniaczy to trochę mi się odbiło. Co prawda nie mam śladu, ale mnie boli cholernie. Jak do soboty się nie wygoi to mam lipę, 2 minuty i będę leżeć na glebie.

Link to comment
Mam w sobotę fajt, a po przygotowaniach właśnie do niego uszkodziłem sobie piszczel. Miałem sparringi z karatekami w sobotę i jak walczyłem już z 3cim z kolei to naciąłem się na blok kolanem. A ja akurat nie miałem żadnych ochraniaczy to trochę mi się odbiło. Co prawda nie mam śladu, ale mnie boli cholernie. Jak do soboty się nie wygoi to mam lipę, 2 minuty i będę leżeć na glebie.

 

Brawo za fajt bez ochraniaczy - Kyokushin stajl :) rozumiem że Fenistil żel itp stosujesz? Mi nie pomaga ale może Tobie akurat ^^ Warto chyba ogrzewać żęby sie rozeszło zbicie, jak myślisz?^^ a na sobotnim fajcie możesz mieć chyba ochraniacze, wiec załóż :D Sam mam zbitą piszczel po czwartkowym treningu a dzisiaj jest kolejny i nie mam ochraniaczy wiec tylko bandażem elastycznym obwiaze i będzie luz, już nie pierwszy raz tak robie.

Link to comment

Człowieku, Ty mi rozgrzewające żele polecasz na piszczel O_O Wystarczająco mam znajomych z przejściami szpitalnymi z kręgu ma... jeden z nich stosował żele zawsze na piszczel. W wieku 25 lat miał operację, już se nie pokopie, wszystko przez to, że zamiast mrozić rozgrzewał stłuczenia.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Wlasnie waski roztaw jest przyczyna tego ze czujesz triceps a nie docelowo cwiczony miesien.

Rece rozstaw po prostu naturalnie (w zyciu nie przyszlo mi do glowy by to jakos mierzyc).Terqaz wiesz nawet ze musisz szerzej niz zwykle wiec to bedzie wskazowka dla ciebie.Rob pomki na dloniach palcami w kierunku wzroku.Inne ustawienie spowoduje ze znowu triceps bedzie bardziej zaangazowany w prace.Mozesz te sobie kombinowac i ukladac nogi np:na lozku czy jakims innym podwyzszeniu.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Joł. Wczoraj na treningu było utwardzanie i przyjałem pare lowów mocniejszych efekt jest taki że udo mnie napi.erdala i nogi w kolanie nie moge zgiąć do końca. W sumie to przez moją nieuwage tak sie skończyło, ale kij. Co polecacie żeby jak najszybciej pozbyc sie opuchlizny i wrócic do formy? Ogrzewać? Czy jednak mrozić tak jak w przypadku piszczeli polecał Tori? Rok temu dostałem na treningu podobnie tyle że mocniej i przez 2 tyg kulałem i na tabletach byłem XD wiem że teraz tak nie będzie bo nie jest tragicznie, ale co zrobić?

 

Poza tym inna sprawa. Czy w zależności od sposobu trzymania dłoni podczas podciągania się na drążku ćwiczy sie pewne partie mięśni w większym stopniu? Chodzi mi o złapanie drążka "nachwytem" i "uchwytem".

Edited by Plugawy
Link to comment

Wczoraj miałem walki z karatekami i dziś też mam to samo z udami xD Ale spoko, znika to po kilku dniach. Ja stosuję lód na wszystko, w przypadku ud smaruję też balsamem i trę mocno dłońmi. Po kilku minutach czuję taką ulgę w nogach. Przed snem fajna sprawa, ale nie traktuj tego jako lekarstwo, po prostu ja tak robię.

Link to comment
Joł. Wczoraj na treningu było utwardzanie i przyjałem pare lowów mocniejszych efekt jest taki że udo mnie napi.erdala i nogi w kolanie nie moge zgiąć do końca. W sumie to przez moją nieuwage tak sie skończyło, ale kij. Co polecacie żeby jak najszybciej pozbyc sie opuchlizny i wrócic do formy? Ogrzewać? Czy jednak mrozić tak jak w przypadku piszczeli polecał Tori? Rok temu dostałem na treningu podobnie tyle że mocniej i przez 2 tyg kulałem i na tabletach byłem XD wiem że teraz tak nie będzie bo nie jest tragicznie, ale co zrobić?

 

Poza tym inna sprawa. Czy w zależności od sposobu trzymania dłoni podczas podciągania się na drążku ćwiczy sie pewne partie mięśni w większym stopniu? Chodzi mi o złapanie drążka "nachwytem" i "uchwytem".

http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#1

Link to comment

opis mięśni jest dla mnie niezrozumiały

 

mam pytanie do osób, które siedzą w temacie bodybuildingu. Będę 2 tyg. na urlopie. Problem jest taki, że jak ćwiczę po 2-3 h dziennie, to jestem w wyjątkowo dobrej formie, jednocześnie trzymając te swoje 85kg wagi... jednak boję się, że jak przestanę ćwiczyć choćby zwykłe kondycyjne (nie mówię już o worku, pad work, treningach i innych bajerach) i sprawnościówki, to zejdę poniżej 80.

 

Jak sobie poradzić bez sprzętu? Pompki? ale co dalej? ofkoz biegać będę co 2 dni jak biegam zawsze, abs 2 tak samo sobie nie odpuszczę, tyle, że ćwiczenia na drążku przestawię na unoszenie nóg z tyłkiem do świecy-ew. przejdę do 1poziomu ze zwiększonymi powtórzeniami.

 

Do czego zmierzam... abs2, pompki, jogg... co dalej? znacie jakieś ćwiczenia bez specjalistycznego sprzętu? help, Wasza sylwusia

Link to comment

Drazek to bardziej plecy ale nie zaszkodzi.Na barki to wiadomo sztanga lub sztangielki zza glowy (wyciskanie).Wznosy bokiem (tulow pochylony lekko do przodu a lokcie delikatnie ugiete).Wznosy przodem (do wysokosci brody).Wznosy sztanga wzdluz tlowia do brody.Szrugsy.Na tylnia glowe mozna jesli jest mozliwosc skorzystac z maszyny do rozpietek ale siadamy na niej odwrotnie.Stosujac chwyt mlotkowy robimy odwrotne rozpietki.Jesli nie masz dostepu do takiej maszyny mozesz np uzyc skosnej lawki (kat ok 45 stopni) kladac sie na niej na brzuchu (zadbaj o bezpieczna pozycje bys nie zjechal lub sie nie zaczal dusic czyli ze koniec lawki powinienen byc na wysokosci mostka) po czym opsusc rece.Teraz zacznij wznosy ramion (cos w stylu jak bys mial machac skrzydlami) i tyle :)

Wykonujac 3*3 czy tez 4*3 te cwiczenia (mozesz stosowac je zamiennie co kilka treningow by miesnie nie wpadly w stagnacje) gora 3 miesiace jak zobaczysz efekty.Dodam tylko ze lepiej z treningu wyjsc nie do trenowany niz przetrenowany.Nie znam twej budowy ciala ani warunkow ale trening raz w tygodniu powinien w zupelnosci wystarczyc.

Co do klaty to krotko.Sztanga na lawce poziomej jak i skosnej.Sztangielki tak samo.Do tego rozpietki lub i jeszcze dodatkowo wyciskanie w waskim chwycie czy tez z glowa w dol.Jednak jesli budujesz mase to nie ma potrzeby rozdrabniac sie na drobne.

 

Tak jeszcze dodam zebys nie dobieral zbyt duzego ciezaru zwlaszcza przy barkach.Lepiej wziac mniejszy i skoncentrowac sie w pelni na cwiczeniu.Nie powinienes wyrywac ciezaru jak i nie pozwalac na to by to on toba rzadzil.Ruchy musze byc spokojne i plynne.Nie zapominaj o oddychaniu to bardzo wazna rzecz.

Edited by El Loco Chocko
Link to comment

dzieki ziomki, ale kurde w sumie to wsyztsko stosowalem, raz w tygodniu po 3, 4 serie wlasnie tych roznych cwiczen, regularnie, drazek moze troche mniej wlasnie, nieregularnie sie zdarzalo : /

 

cwiczylem tak z 2-3 miechy no i efekty raczej znikome ( ? )

 

teraz aktualnie mam z 3 tygodniwoa juz przerwe od silki, musze wkoncu zaczac znowu cwiczyc ; ]

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.