Opublikowano 6 stycznia 200817 l mnie sie wydaje, ze nowy trailer moze ukazac sie juz niebawem na Consumer Electronics Show... zobaczymy[malo prawdopodobne ]. swoja droga jest juz zaklepany termin premiery?? czy tylko 2 kwartał tego roku? Edytowane 6 stycznia 200817 l przez Coati
Opublikowano 6 stycznia 200817 l Snake nie zginie, o nie. Albo jak już zginie, zostawi po sobie coś, co będzie starczyć na nową serię. KONAMI wyczuło w MGS-ach żyłę złota i serii nie zakończą. Na bank pojawi się jeszcze jakiś prequel (np. przed MGS2 ale po MGS1), sequel prequela(coś co działo się troszkę później), sequel MGS4 i prequel prequela(coś przed MGS3). No i może coś między MGS2 i MGS4 na PSP się pojawi. Szkoda, że zrobił się z tego serial, który mimo wszystko jest genialny i kochają go miliony.
Opublikowano 6 stycznia 200817 l Intro to nie dostaniemy nawet kawałka skoro tak się podniecają jego nowatorstwem i trzymają je w tajemnicy - i oby żadnych przecieków nie było. Miałem na myśli to drugie intro, vide skok z mostu w MGS2 albo z samolotu w MGS3, a nie te teledyski - na nie akurat też wolę poczekać do zagrania
Opublikowano 7 stycznia 200817 l Może gra będzie miała dwa (lub więcej) zakończeń..................np. w jednym Snake umiera , widzimy pogrzeb itd..................a w drugim ........pod koniec gry leci do szpitala, a po wyjściu dowiadujemy się że Noami Hunter kłamała w sprawie ostatnich miesięcy życia Snake'a, poczym Gra się kończy jak Snake żeni się z Meryl........................troche jak telenowela brazylijska , ale wszystko możliwe
Opublikowano 7 stycznia 200817 l Może gra będzie miała dwa (lub więcej) zakończeń..................np. w jednym Snake umiera , widzimy pogrzeb itd..................a w drugim ........pod koniec gry leci do szpitala, a po wyjściu dowiadujemy się że Noami Hunter kłamała w sprawie ostatnich miesięcy życia Snake'a, poczym Gra się kończy jak Snake żeni się z Meryl........................troche jak telenowela brazylijska , ale wszystko możliwe Hmm Kojima mówił kiedyś ze jednym z pomysłów zakończenia MGS4 było to ze Snake i Otacon wykonują swoja misję ale zostają skazani w procesie politycznym...
Opublikowano 7 stycznia 200817 l Autor Prosto z CES2008 http://www.ps3site.pl/przypominamy-takie-r...-to-tylko-u-nas
Opublikowano 7 stycznia 200817 l Prosto z CES2008 http://www.ps3site.pl/przypominamy-takie-r...-to-tylko-u-nas O_O takie rzeczy to tylko w erze A tak na poważnie oby to wyjaśniło do końca sprawe multiplatformowości MGS4...
Opublikowano 8 stycznia 200817 l Ta, MGS4 nadal exclusivem dla PS3. Ale MGS4: Subinstance rok po primerze pewno już nie ; ]
Opublikowano 9 stycznia 200817 l Ta, MGS4 nadal exclusivem dla PS3. Ale MGS4: Subinstance rok po primerze pewno już nie ; ] Ciekawe jak upchną na płyte DVD tyle giga.............................podobno sam bliski wschód zajmuje 13 GB.
Opublikowano 9 stycznia 200817 l Ta, MGS4 nadal exclusivem dla PS3. Ale MGS4: Subinstance rok po primerze pewno już nie ; ] Ciekawe jak upchną na płyte DVD tyle giga.............................podobno sam bliski wschód zajmuje 13 GB. Konami zatrudni David Copperfield'a i wszystko się zmieści A tak poważnie nawet jak kiedyś do takiej sytuacji dojdzie, że MGS4 wyląduje na X360 to albo będzie jak gry jRPG z PSX'a podzielony na kilka płyt albo wydadzą to na płycie HD-DVD i będą sobie użytkownicy musieli dokupić zewnętrzny napęd do konsoli Microsoft'u.
Opublikowano 9 stycznia 200817 l Ta, MGS4 nadal exclusivem dla PS3. Ale MGS4: Subinstance rok po primerze pewno już nie ; ] Ciekawe jak upchną na płyte DVD tyle giga.............................podobno sam bliski wschód zajmuje 13 GB. Bliski wschod zajmuje 3,558,000 mili kwadratowych.
Opublikowano 9 stycznia 200817 l Tak sie zastanawiam, czy bedzie jakis level z Metal Gear'em. Nie chodzi mi o walke z boss'em, gdzie prawdopodobnie Ocelot, w najnowszym modelu, bedzie toczyc boj ze Snake'em, w starym MG. Mam na mysli pelnoprawny level, gdzie mech sterowany przez "węza" demoluje wszystko wokół siebie. Ps. Czy ja w trailerze widziałem "Shadow Moses"?
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Tak sie zastanawiam, czy bedzie jakis level z Metal Gear'em. Nie chodzi mi o walke z boss'em, gdzie prawdopodobnie Ocelot, w najnowszym modelu, bedzie toczyc boj ze Snake'em, w starym MG. Mam na mysli pelnoprawny level, gdzie mech sterowany przez "węza" demoluje wszystko wokół siebie. Ps. Czy ja w trailerze widziałem "Shadow Moses"? Payton mówi, że żadna lokacja z poprzednich części się nie powtórzy, więc najwyżej coś podobnego w okołobiegunowych rejonach.
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Nie mogę się wprost doczekać gry,ciekawe co będzie wchodzilo w skład edycji kolekcjonerskiej ,którą na bank kupię Mnie ciekawi bardzo samo intro(niesamowicie się nim podniecają w teamie Hideo) oraz fakt,że podobno gra będzie zawierać podobny element do tego ,który wyleciał z MGS2-ucieczka z tonącego statku. I cały czas chodzi mi po głowie myśl ,że Hideo coś niesamowitego naskrobie na sam koniec sagi-wszyscy spodziewają się śmierci Snake w 4 i nie po hideowskiemu byłoby gdyby tak po prostu by się to skończyło I oby usilna chęć zrobienia gry w 60fps w 1080p(czuję ostre naciski Sony) nie zaowocowała kłopotami z animacją. Ja chce 720p i stały framerate!! edit klik Czemu nie ma demka na ps store?bo aktualna wersja gry jest tak różna ,że trzeba byłoby napisać nowe demko,a nie ma na to czasu(wypowiedź Hideo Teams) W co grali ludzie na CES2008?oczywiście w zmienioną wersję starego demka!!! DAWAĆ TO NA PS STORE KONAMI!! Edytowane 10 stycznia 200817 l przez Ficuś
Opublikowano 10 stycznia 200817 l I oby usilna chęć zrobienia gry w 60fps w 1080p(czuję ostre naciski Sony) nie zaowocowała kłopotami z animacją.Ja chce 720p i stały framerate!! to zobacz te dwa filmiki
Opublikowano 10 stycznia 200817 l I oby usilna chęć zrobienia gry w 60fps w 1080p(czuję ostre naciski Sony) nie zaowocowała kłopotami z animacją.Ja chce 720p i stały framerate!! to zobacz te dwa filmiki klik Tutaj piszę ,że Ci co grali w demko zauważają spadki animacji,zresztą na jakimś amerykańskim serwisie też o tym czytałem(niestety w historii mojej przeglądarki nie umiem znaleźć stronki i dać Ci linka) Ja bym chciał sprawdzić sam to demko i jak można przeczytać w moim poprzednim poście nic nie stoi na przeszkodzie by znalazło się ono na ps store prócz dziwnego kaprysu Konami
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Wczoraj to ogladalem Yeti, parenascie razy. To w jaki sposob sie usuwa o ściane i pada, jest kapitalne. Zeby tak jeszcze Snake'a animacja byla dopracowana. I jeszcze jedna sprawa. Dlaczego wiekszosc konajacych żolnierzy (w kazdym prawie mgs), sztywno wyciaga prawo ręke- zauwazliscie to? Edytowane 10 stycznia 200817 l przez walek
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Dlaczego wiekszosc konajacych żolnierzy (w kazdym prawie mgs), sztywno wyciaga prawo ręke- zauwazliscie to? Bo to UnikalNy ChAraKter Seri Jest!1 nie podoba sie to nie graj!!1!1 Jak widze goscia, ktory po porzadnej seryjce 5,56 przyjetej na klate, trzymajac sie za brzuch wyciaga reke przed siebie i wydaje "ostatni oddech", to mi sie chce plakac. Oj tak, placz zalu. A juz 5 lat temu mialem nadzieje, ze kiedys sie tego pozbeda. Kiedy ja wreszcie zrozumie, ze ta seria sie NIGDY nie zmieni? Edytowane 10 stycznia 200817 l przez komar737
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Najnowsze skany z PSM3 UK january version http://img402.imageshack.us/img402/3579/mgs40001md9.jpg http://img508.imageshack.us/img508/6844/mgs40002jv8.jpg http://img508.imageshack.us/img508/3774/mgs40003ti3.jpg http://img514.imageshack.us/img514/161/mgs40004mh9.jpg http://img508.imageshack.us/img508/4190/mgs40005lh0.jpg http://img508.imageshack.us/img508/4729/mgs40006dd8.jpg http://img514.imageshack.us/img514/9510/mgs40007bl9.jpg http://img222.imageshack.us/img222/7036/mgs40008kc8.jpg http://img514.imageshack.us/img514/9562/mgs40009lc5.jpg
Opublikowano 10 stycznia 200817 l bardzo fajna ta animacja opierania sie o ściane pdoczas upadku, ale tak naprawde to zauważcie ze juz wczesniej wiekszosc przedefiniowanych animacji była fajna, tylko ze sie co chwile powtarzały wiec robily złe wrazenie. a głowną złą rzeczą jesli chodzi o animacje było bieganie i chodzenie, tylko te 2 sprawy byly tragicznie drętwe, reszta byla calkiem spoko przeciez ;p (moze ejszcze przewrót byl dziwny bo sie szybko i nierealnie zaczynał, jak z katapulty) tak smao bedzie z animacja upadania obok sciany, jesli zoabczymy jak 20 przecinikow sie dokładnie tak przewraca podczas gry to tez bedziemy myslec ze to glupia animacja Edytowane 10 stycznia 200817 l przez Yano
Opublikowano 10 stycznia 200817 l Gdy wskaźnik streso-metru podbija Snake wyjmuje pisemko z lasiami i przegląda je na polu walki gdzie wokół latają wrogowie (świetny patent Kojima xD). Oby tylko czytając swój magazyn sprośny dziadziuś nie wykonywał jakieś "sekretnej techniki" o której wspominają w tych skanach Edytowane 10 stycznia 200817 l przez Zarathustra
Opublikowano 11 stycznia 200817 l Autor Pod koniec lutego poznamy dokładna date premiery! http://www.ps3site.pl/zadnych-obsuwow Metal Gear Solid 4 - 'Absolutely Stunning' http://www.gamer.tm/preview.php?id=1943&filtr=ps3
Opublikowano 14 stycznia 200817 l Autor Dziś w N+, w kąciku PROJEKT MGS, przeczytałem, że MGS4 ma być najdłuższą częścią z pośród całej serii - podobno 30 godzin gry! Nice :]
Opublikowano 14 stycznia 200817 l MGS4 - playable from start to finish http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news...216153655522074 Czyli zostają już tylko ostateczne szlify.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.