Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli głównym mięchem gry będą przesłuchania, zbieranie dowodów, 'główkowanie', a nie strzelaniny (a najlepiej byłoby jakby jakby był to niewielki procent gry), to w ogóle nie będzie mi przeszkadzać nie pierwszej klasy grafika, bo klimat i mimika twarzy po prostu zabija. Jak ktoś już mówił, jakby to był trailer świetnego filmu kryminalnego a nie gry. Trzeba się grą mocno zainteresować. Liczę że fabuła będzie mocno nieliniowa i faktycznie od naszych wyborów, zebranych dowodów, przesłuchań będzie zależeć rozwiązanie danej sprawy.

 

P.S. Fabuła od razu zaczyna się jak jesteśmy detektywami, czy będzie to droga od policjanta przeprowadzającego dzieci przez pasy do detektywa??

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza

P.S. Fabuła od razu zaczyna się jak jesteśmy detektywami, czy będzie to droga od policjanta przeprowadzającego dzieci przez pasy do detektywa??

 

Dokładnie tak no może nie będziemy zaczynać jako pies przeprowadzający dzieci na pasach ;] ale zaczynamy od zera. Zresztą wkleję jeszcze raz pierwsze informacje z przed prawie roku:

 

-nie ma co spodziewać się "kolejnego GtA", L.A. Noire to coś zupełnie innego

-przygodę zaczniemy w 1947 roku, w Los Angeles które będzie bazować na prawdziwym mieście z tamtego okresu

-wcielimy się w postać Cole Phelps-a, policjanta który zamierza oczyścić ulice z przestępców. Zadanie to nie będzie łatwe gdyż na każdym szczeblu policji, znajdują się skorumpowane osoby.

-Ponadto Cole Phelps ma własne problemy, gdyż zrobił coś okropnego podczas II wojny światowej i musi się z tym rozliczyć, uporać.

-będziemy wspinać się po szczeblach naszej policyjnej kariery. Będziemy siedzieć za biurkiem, będziemy wysyłani na ulice itd.

-jako detektyw będziemy rozwiązywać sprawy, poprzez przesłuchania, przeszukiwania miejsc zbrodni.

-gdy zjawimy się na miejscu zbrodni, nie ujrzymy podświetlonych rzeczy do zbadania-sprawdzenia. Samemu będzie trzeba znaleźć odpowiednie dowody zbrodni, podpowiedzi (brzmi jak przygodówka)

-Team Bondi przygotował rewolucyjną technologię czego efektem jest realne oddawanie emocji na twarzach.

-będzie to ważnym elementem gameplayu podczas przesłuchań, będzie trzeba bacznie obserwować twarze przesłuchiwanych czy mówią prawdę czy kłamią

-będziemy mieli opcje dialogowe takie jak w Mass Effect

-nadal nie pokazano żadnego materiału prosto z gry


 

Co do trailera

REWELACJA

ale zdziwiłbym się jakby było inaczej. Jak to u R* klimattttttttttttttttttttttttttt ale całkowicie coś innego mnie wywaliło z butów zresztą z tego co czytam (gamespot, ign) to właśnie to najwięcej wywołało ochów, achów mianowicie mimika twarzy OMFG - twarze. Idealnie i zgadzam się z tym napisał co Yano, rzeczywiście graficznie nie jest to jakaś wysoka półka szczególnie jak się patrzy na screeny ale w ruchu wyglądają arcy genialnie- uber realistycznie. Podczas ponownego oglądania filmiku odnoszę wrażenie jakby to były prawdziwe mordy. Jak dla mnie coś fantastycznego, nie do opisania z największym szacunkiem ale Heavy Rain jak dla mnie nawet wymięka (choć graficznie ładniejsze twarze). Ale L.A. sprawia po kroć lepsze wrażenie.

 

Nasuwa mi się chora myśl - fantazja. Jeżeli mordki będą wyglądać tak "in game" (jak nie lepiej w końcu do premiery zostało trochę czasu) a będą bo trailer jest na silniku gry to R*/TB wskakuje na nowy szczebel zabijania/brutalności w grach. No wyobraźcie sobie, jak uber hiper realistycznie będzie wyglądać mina typa którego okładacie z pięści lub którego zabijacie spluwą :wub: .

 

Jak kurevsko przyjemnie będzie dorwać 34 letniego psychola który zgwałcił, pobił po czym wypatroszył swoją żonę i zakopał w ogródku za domem. Właśnie rozwiązujecie jego sprawę, dorywacie go ale nie macie na niego twardych dowodów. Na przesłuchaniu typ śmieje się Wam prosto w oczy (doskonale wiecie, że to on zachlastał swoją żonę) po czym przychodzi Wasz komendant, wyłącza kamery i daje zezwolenie "na złego glinę". I zaczyna się zabawa w obijanie, w tortury byle by psychopata się przyznał. To będzie coś świetnego kiedy za sprawą tych realistycznych facjat, mimik twarzy niemal będziemy czuć jego ból na sobie. Jak z rozweselonego "kozaczka" zamieni się w błagającą o litość "szmatę". Sprawa rozwiązana... koleś pół żywy przyznał się. A trzeba pamiętać, że to lata 40 prawo na więcej sobie pozwalało.


 

Co cieszy to to, że R* utrzymał swoją ostatnio podaną datę (wiosna 2011) choć to dosyć szeroka data hehe. Myślę, że będzie tak jak z RDR/GTAIV czyli kwiecień - maj coś R* upodobał sobie datę. I dobrze mi pasuje (pomijam fakt, że już chciałbym grać...), pragnę powtórki z rozgrywki czyli z hypu i tego całego szału jak przy RDR (GTA pomijam bo aż tak to pewnie nie będzie). Liczę na trailery, screeny, informacje, newsy itd. itp. i myślę, że tak będzie. Bo na przykład właśnie wystartowała już oficjalna strona L.A. Noire http://www.rockstargames.com/lanoire/ podobna do RDR ;].


 

Dziwią mnie tylko częste skojarzenia z Mafią 2 ;]. Mi z kolei to kompletnie nie przypomina M2 poza tym, że gra dzieje się w latach 40, poza tym nie obrażajmy L.A. Noire ;p. Jeżeli chodzi o samą grę liczę, i tu mógłbym napisać, że na przygodówkę, grę akcji, na dobrą fabułę, postaci, na zagadki, na coś innowacyjnego itd. Ale nie bo to wszystko imo wiem, że wypali (pewnie jeden z pierwszych kandydatów do GOTY 2011 haha <joke>). Ja po prostu liczę na kolejną grę od R* (choć przydałyby się już wyjaśnienia na ile R* robi tą grę, czuwa nad nią), liczę na grę tego samego kalibru co seria GTA, co RDR, co Bully.

 

Boli, zabija brak kolejnego GTA i Bully 2 ale jeżeli R* ma dostarczać takie HITY to mogę jeszcze poczekać trochę (byleby też niezadługo, chcę GTA i Bully jeszcze na tej generacji).

 

Aż boję się pomyśleć jakim "molochem" będzie Agent.

 

PS. To gdzie można składać już pre ordery ? :turned:

 

Przeczytajcie to, masa informacji, ciekawostek, screeny - ogromny preview z całą historią powstania:

 

http://gameinformer.com/games/la_noire/b/xbox360/archive/2010/11/11/l-a-noire-preview.aspx

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Heh - wiosna 2011 dobrze brzmi, ale znajac R* wysoce prawdopodobne jest przelozenie daty premiery na dalszy termin...

 

Osobiscie jestem juz na ta gierke nahypowany - rownie mocno wyczekiwalem kolejnych newsow jedynie w przypadku GTA SA / IV.

 

Jesli chodzi o jakosc to nie ma sie co martwic - oby tylko gra byla dluga (no i byla nieliniowa, z duza iloscia sposobow rozwiazywania spraw, ich rozwoju, oraz liczba zakonczen). Moze uda im sie zrobic cos, czym w zalozeniach mial byc Heavy Rain.

Odnośnik do komentarza

Texz bodajże Ty pisałeś, że będzie trzeba się "doinformować" obejrzeć odpowiednie filmy przed L.A. Noire tak jak przed RDR, oczywiście zgadzam się.

 

I właśnie dorwałem pierwszą jako taką listę filmów na których być może wzorował się (raczej na pewno) R*/TB. Maniacy Noir i kryminałów już znaleźli sceny w trailerze zaciągnięte z jakiegoś klasyka. Ja tam nie wiem bo akurat na tych filmach kompletnie się nie znam i żadnego nie widziałem (oprócz klasyka "Sokół maltański" i "Listonosza..." :wub:) .

 

Lista:

 

http://www.filmweb.pl/film/Zab%C3%B3jstwo-1956-11904 "Zabójstwo"

http://www.filmweb.pl/film/Dotyk+z%C5%82a-1958-31657 "Dotyk Zła"

http://www.filmweb.pl/Sokol.Maltanski "Sokół maltański"

http://www.filmweb.pl/film/Szkar%C5%82atna+ulica-1945-146387 "Szkarłatna ulica"

http://www.filmweb.pl/film/Listonosz+zawsze+dzwoni+dwa+razy-1981-1021 "Listonosz zawsze dzwoni dwa razy"

http://www.filmweb.pl/film/Kobieta+w+oknie-1944-40595 "Kobieta w oknie"

http://www.filmweb.pl/film/Bulwar+Zachodz%C4%85cego+S%C5%82o%C5%84ca-1950-31278 "Bulwar Zachodzącego Słońca"

http://www.filmweb.pl/film/Podw%C3%B3jne+ubezpieczenie-1944-30696 "Podwójne ubezpieczenie"

 

Pewnie i tak kiedyś tam R* jak to przy RDR poda oficjalną listę na czym się wzorował/skąd czerpał inspirację. Na bank coś z tego będzie.

 

PS. Wiem, że to nie region filmowy ale to tylko spis filmów wartych obejrzenia przed L.A. Noire. A i tak żadnych innych newsów nie ma póki co.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ściągnąłem, wrzuciłem na Pleja trailer w hd i sobie na spokojnie, dokładnie go obejrzałem, przeanalizowałem. I jeszcze raz facjaty/mimika jak dla mnie rewolucja jestem ciekaw z ilu procentowego buildu jest ten trailer.

 

Ale ja nie o tym, oglądając trailer naszły mnie takie podstawowe pytania. Które przy okazji uświadomiły mnie, że na dobrą sprawę shit wiemy o L.A. Noire ;].

 

Przede wszystkim czy gra będzie bardziej sandboxem jak GTA/RDR czy może będzie bardziej liniowa jak Mafia/Mafia 2. Jak będzie wyglądać miasto to znaczy wielkość, wygląd, intensywność czy będzie żywe itd. itp. Wiadomo w takich grach miasto odgrywa II najważniejszą rolę jak nie pierwszą - GTAIV.

 

Czy w grze znajdą się side questy, mini gry i inne pierdoły odciągające nas od wątku głównego. W sumie to będzie zależało na ile L.A. Noire będzie sandboxem.

 

Czy będzie jakiś wskaźnik reputacji dobrego i złego gliny. Jak bardzo będziemy mogli być źli.

 

I znowu na ile gra nam pozwoli (kupowanie domów, przejmowanie dziur - miejscówek, kupowanie ciuchów itd.). Czy właśnie raczej gra będzie bardziej trzymała nas w kupie i nasza wolność będzie ograniczona.

 

Czy jako gliniarze na niższym szczeblu będziemy mogli wypisywać mandaty, zakuwać w kajdanki itd. Czy każda nowa posada da nam nowe umiejętności, ficzery, bajery itd. Jakie gadżety będziemy mieli.

 

Mega ważne jak kurcze będzie wyglądało rozwiązywanie zagadek, zbrodni, przestępstw.

 

Jak ciężki klimat dostaniemy (w końcu to noir ma być kurevsko ciężki, niestrawny). Czy znajdzie się miejsce na humor Rockstarowy.

 

Czy gra będzie bardziej strzelanką, grą akcji, przygodówką czy może będzie doskonale wyważona pomiędzy poszczególnymi elementami.

 

No i pewnie jeden z głównych motywów fabuły dotyczący naszego bohatera - zagadka. Co takiego okropnego zrobił Philips podczas II wojny światowej ;]. Może był naziolem, jakimś katem w obozie w Europie hmmm...

 

RELEASE GAMEPLAY SERIES NUMERO UNO.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o subquesty to myślę, że dostaniemy coś wzorem True Cime L.A., randomowe zdarzenia pogonie za złodziejami do których można się włączyć, wezwania interwencyjne... Nie wiadomo jak wplotą w to motyw zdobywania doświadczenia i awansowania, bo o ile dobrze pamiętam coś takiego pojawiało się w zapowiedziach.

I jeszcze jedno, jakoś nie chce mi się wierzyć, że zrobią coś takiego co 2K Czech.

Odnośnik do komentarza

Ciekawie to wszystko wygląda, już nie moge się doczekać aż wezme jakiegoś typka na przesłuchanie i zaczne go przypalać fajką żeby zaczął sypać biggrin.gif interesuje mnie też czy bedzie można np. od czasu do czasu przejść na ciemną strone albo odpuścić coś komuś w zamian za coś i takie inne rzeczy.

Odnośnik do komentarza

http://www.rockstargames.com/newswire/article/11891/new-screens-of-la-noire-and-press-previews-from-gamesradar-game-.html nowe screeny (te ze slajdu) w wydaniu statycznym a także previewy IGN, GI, Gamespot, GamesRadar itd.

 

Komentarze na głównej pod newsem niszczą ;]. Ludzie proszą R* żeby nie zrobili Mafii 2 ani nie poszli jej śladem hehe, beka ("dajcie chociaż free roam").

 

Warto poczytać te previewy to w sumie pierwsze artykuły odnośnie ogranej wersji - dema. Może R* zaprosił kogoś od nas z Extrema tak jak przy GTA4 czy RDR, fajnie by było przeczytać rodzimy playtest.

"Phelps and his partner then hopped in a car to drive over to the hospital and question Jessica, the aspiring actress in the passenger seat who apparently suffered far worse injuries than June. This is the point in the demo at which L.A. Noire began to flash more obvious similarities to Rockstar's previous games, those open-world action games in the Grand Theft Auto mold. The game is set in what Rockstar calls a "street-for-street re-creation" of 1940's Los Angeles. Going from one scene to another, you're in full control of how you drive there, though some points in the story place a stronger sense of urgency on your travels than others. And while the game isn't as crammed with side missions and hidden entertainment as GTA or Red Dead Redemption, there are occasional opportunities to take a break from the case at hand."

 

Zdecydowanie czym najbardziej zachwycają się to mordkami, mimiką. W ogóle jeżeli chodzi o gameplay to trzeba zapomnieć o GTA/RDR tu ewidentnie szykuje się coś nowego, poczytajcie o samej mechanice czy nawet misjach.

 

WoW, coraz więcej pytań mi się rodzi. Cholernie zastanawia mnie ta cała mechanika "od krawężnika po detektywa" czyli nasza kariera. Jak to wszystko będzie wyglądać i się odbywać.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ludzie proszą R* żeby nie zrobili Mafii 2

Przecież R* jest tylko wydawcą tej gry.

 

No mi tego nie musisz pisać bo w tym temacie pisałem to z 50 razy ;p.

Napisz to na stronie L.A. Noire pod newsem.

 

Ale wszystko wskazuje na to, że R* jest nie tylko wydawcą. Wystarczy poczytać wczorajsze playtesty z których wynika, że raczej "mocno" również i dłubią/ingerują przy Noire. Czekam na jakiś wywiad z Houserem który może wyjaśni jak to dokładnie jest.

Odnośnik do komentarza

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12051/first-la-noire-desktop-now-available-for-download.html pierwsza tapeta do pobrania

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12161/featured-post-thrillingly-lifelike-latest-press-previews-for-la-.html [Featured Post:] "Thrillingly Lifelike" - Latest Press Previews for L.A. Noire from Around the World

“Some say that the face is the window to the soul. If that's the case, then L.A. Noire is going to have hordes of people gawping into its spiritual essence - fogging up the glass with their slack-jawed admiration... Few games have managed to convey expressions in such a convincing manner, and it's no small understatement to say that L.A. Noire could mark the start of a whole new vein of gaming…There looks to be genuine innovation here, both in terms of design and in the supporting technology.”

 

GRUBOOO!

 

Niedługo ma się pojawić konkretny "update informacyjny".

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...