Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnieee widziałem gdzieś okładkę.

 

Miałem się spytać nie chciałoby Ci się Zwyrol mniej więcej napisać co tam naskrobali. Czy coś nowego i w ogóle co?

 

Co do zmian pór roku żadnego info nie było. Natomiast dziwi mnie brak póki co żadnej klimatycznej fotki w nocy ze śniegiem, hello w końcu to noire ;].

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Oki.

 

Mocne hasło ;] btw

coraz mocniej zaczyna mnie pod tym względem wkurzać PSX. Jak zwykle brak u nich zapowiedzi, żadnej wzmianki nic. Ale gdyby to był kolejny fps to pewnie czytalibyśmy dziesiąty playtest 3 miesiące przed premierą...

 

 

Edit:

 

Na dobre się zaczęło:

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12711/facing-the-future-games-tm-uk-digs-into-la-noire.html "Facing the Future" - Games TM UK Digs into L.A. Noire

 

Chciałbym tylko przypomnieć, że gdy zaczął się hype na RDR po pierwszym gameplay series. Dokładnie ten sam magazyn GamesTM jako pierwszy opublikował ogromny playtest, wywiad oraz screeny z RDR. Zobaczymy co tam wysmażyli z L.A. Noire jak tylko pojawią się skany to zarzucę.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Trochę nowości więc daję w nowym poście. Przede wszystkim obiecywane skany i tekst z najnowszego GamesTM.

Są screeny z gameplayu chyba pierwszy z prowadzenia samochodu:

 

lanoire6.jpg

 

A tutaj cała reszta:

 

http://www.rockstarbase.com/2010/04/07/full-l-a-noire-preview-in-the-new-edge-scans-full-magazine-transcribed/

 

Plus oczywiście cały tekst z GamesTM a w nim sporo informacji. Przede wszystkim oczywiście o technologi zastosowanej do użycia mimiki twarzy/twarzy. Ale co najważniejsze znowu podkreślają, że to nie będzie GTA. To będzie bardziej liniowa gra (coś jak Mafia2?), ci co oczekują nowego GTA w 1940 (1947) mogą się zawieść.


 

Ostatnio Rockstar zbierał (zbiera?) pytania do A&Q którego możemy "niedługo-kiedyś" się spodziewać. W końcu btw ja spytałem się czy będą gameplay series jak przy RDR, na razie bez odpowiedzi. Ale może wrzucą te pytanie do A&Q bo potem dużo osób o to też się pytało.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

W Ultimie pojawił się już pre order ale nie o to chodzi a o sugerowaną, konkretną datę 28 kwiecień.

Skąd oni to niby wiedzą :o

 

http://www.ultima.pl/l_a_noire/i9757/

 

Ogarnął ktoś tego nowego Neo+? Piszą coś ciekawego?

Pisza i powiem Ci, ze naprawde bardzo ciekawie. Wieczorem podesle ci zdjecia to przeczytasz ;)

Odnośnik do komentarza

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12801/creating-a-new-genre-of-videogames-the-daily-telegraph-interview.html

http://www.telegraph.co.uk/technology/video-games/8240920/LA-Noire-developer-interview.html

 

Mega wywiad z Barrera (R*) i McNamara (TB), wywiad który ostatecznie potwierdza, że R również robi tą grę. Ha!

Naprawdę polecam same konkrety:

 

"From a gameplay point of view, the player’s taking the role of Phelps – who’s a good guy, and he’s your moral compass of the time. So you have the role of someone who’s trying to do good in increasingly bad situations.

 

It’s a bit more of an mature experience. When we show LA Noire to people – who are all familiar with GTA – they play it a different way. They keep the same car, they stick to the speed limit. The avoid fender-benders and they stick to the assignments they’re tasked with. They behave, more like they would in a real world setting.

The whole feel of the game is like you’re in a time machine and you’re exploring an earlier period in time. You lose yourself very quickly…"

 

"Well, this isn’t really a sandbox game. You’re not going to go out and create your own gameplay. This is story-driven. The world is open for the player to explore and there are activities which may allow you to deviate from the straight and narrow – for example, on the way to a crime-scene you may get a call that a bank heist is in progress and you may want to head over there and stop it. You can explore the city and find LA landmarks and such.

But what’s compelling about LA Noire is how you’re been driven through the game. This game is about picking up objects and connecting them with someone who is lying to you. It’s about collecting evidence in parts. It sounds simple but it’s insanely compelling.

 

The city is a backdrop to the story and the crimes in the plot and the overall narrative arch, rather than a playground."

 

I znowu:

 

"When the trailer came out a lot of people asked us when we would reveal the gameplay footage and we were like, the trailer is all gameplay footage."

 

Jedno co mi nie daje spokoju, że R* i przede wszystkim media podkreślają jak filmowa to jest/będzie gra. Ale przecież praktycznie każda gra od R* jest iście kurevsko filmowa heh to co tutaj będzie...

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Ja już właśnie w niedzielę złożyłem zamówienie w Ultimie i spokój. Rzeczywiście pewnie znowu będą cyrki z cenegą ;/.

 

Btw ostatecznie kupiłem tego Neo+ dla L.A. Noire jeszcze nie czytałem noo ale to się nazywa zapowiedź.

Liczę na same konkrety.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Ja osobiście jestem nakręcony na grę i to bardzo. Gra ogólnie wygląda świetnie, mimika mnie rozwaliła kompletnie. Natomiast preordera nie zamierzam składać, bo po 1. nie wiadomo kiedy będzie premiera dokładnie, a po 2. jakoś szkoda 200zł płacić za grę, gdy po miesiącu-dwóch mogę mieć za 120zł. :)

Na tym polega preorder i kupowanie w premiere, zeby nie czekac miesiac czy dwa. Osobiscie nie wyobrazam sobie, zeby na gre na ktorej mi zalezy i sie na nia mocno nastawiam, czekac dodatkowe 2 miesiace.

Odnośnik do komentarza

Ja osobiście jestem nakręcony na grę i to bardzo. Gra ogólnie wygląda świetnie, mimika mnie rozwaliła kompletnie. Natomiast preordera nie zamierzam składać, bo po 1. nie wiadomo kiedy będzie premiera dokładnie, a po 2. jakoś szkoda 200zł płacić za grę, gdy po miesiącu-dwóch mogę mieć za 120zł. :)

 

Nie daj Boże jak będzie tak samo jak z RDR to poczekasz dłużej niż 2 miechy ;].

RDR strasznie długooo nie taniał.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Czyli dostaniemy cos w stylu mafii 2 plus rozwiazywanie lamiglowek , pisza ze nie sandbox ale jednak beda misje poboczne i eksploracja miasta, to czegos tu nie rozumiem swoboda w poruszaniu sie to nie jest sandbox?

 

Jakby to była taka liniowa rozgrywka jak w Mafii 2 do tego jakieś opcjonalne zadania, których wcale nie trzeba rozwiązywać, to byłoby idealnie.

Odnośnik do komentarza

Czyli dostaniemy cos w stylu mafii 2 plus rozwiazywanie lamiglowek , pisza ze nie sandbox ale jednak beda misje poboczne i eksploracja miasta, to czegos tu nie rozumiem swoboda w poruszaniu sie to nie jest sandbox?

pewnie miasto bedzie w miare otwarte (albo całkowicie) , ale nie bedzie tak że masz znaczki misji i mozesz robic co chcesz i godiznami jezdzic bez calu albo szukac gołębi albo wybrac z 5 misji na raz ktore sa ze soba niepowiązane (i ogolnie pewnie nie bedzie akcji że robimy misje dla 20 roznych ludzi ktorych wiekszosc zupelnie sie nie zna i raz pomagamy policji a innym razem szefowi kasyna itp, czyli nie bedzie takiego sanboxowego rozproszenia fabularnego)

podejżewam ze mimo otwartego miasta misje będą bardzo związane z fabułą ktora bedzie cały czas parła do przodu jak np w uncharted, tylko zamiast wąskich lokacji fabuła bedzie napierała w mieście

 

w pewnym rozumieniu to nadal jest sanbox, w rozumieniu otwartego terenu, ale już system misji i fabuly pewnie bedzie bardziej zwięzły i konkretny

Odnośnik do komentarza

Myślę, że to całe gadanie, że L.A. Noire nie jest sandboxem jest podyktowane niczym innym jak pewnego rodzaju zmęczeniem materiału i reakcją dużej rzeszy graczy: "o nie, znowu sandbox ======== nuuuuuda". Trochę mnie to dziwi bo RDR było całkiem dobre, a taki Just Cause 2 to w ogóle pierwsza liga gier sandboxów tej generacji. Ale jak widać R* powoli rozkręca machinę marketingową i niczego konkretnego nie możemy od nich oczekiwać, a już na pewno konkretów o co im chodzi z tym "niesandboxem". Będą mówić to co gracze chcą usłyszeć, a jak jest na prawdę dowiemy się po pierwszych recenzjach. Może chodzi im o to, że w grze jesteśmy gliną i przy przejechaniu przechodnia od razu na ekran wbija czerwony napis: "Game Over Ośle!" czy cuś? Mimo otwartego świata coś takiego może ograniczać swego rodzaju freeroam tak dobrze znany z gier czysto sandboxowych (GTA IV, Just Cause 2, RDR). Chyba, że zastosują system reputacji, ale to też głupie bo widział ktoś komendanta, który awansował za dobre sprawowanie po zastrzeleniu kilkudziesięciu przechodniów? Może tacy są, ale nie w Europie, bardziej na południe, do murzynów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...