Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli dostaniemy cos w stylu mafii 2 plus rozwiazywanie lamiglowek , pisza ze nie sandbox ale jednak beda misje poboczne i eksploracja miasta, to czegos tu nie rozumiem swoboda w poruszaniu sie to nie jest sandbox?

pewnie miasto bedzie w miare otwarte (albo całkowicie) , ale nie bedzie tak że masz znaczki misji i mozesz robic co chcesz i godiznami jezdzic bez calu albo szukac gołębi albo wybrac z 5 misji na raz ktore sa ze soba niepowiązane (i ogolnie pewnie nie bedzie akcji że robimy misje dla 20 roznych ludzi ktorych wiekszosc zupelnie sie nie zna i raz pomagamy policji a innym razem szefowi kasyna itp, czyli nie bedzie takiego sanboxowego rozproszenia fabularnego)

podejżewam ze mimo otwartego miasta misje będą bardzo związane z fabułą ktora bedzie cały czas parła do przodu jak np w uncharted, tylko zamiast wąskich lokacji fabuła bedzie napierała w mieście

 

w pewnym rozumieniu to nadal jest sanbox, w rozumieniu otwartego terenu, ale już system misji i fabuly pewnie bedzie bardziej zwięzły i konkretny

 

Dokładnie tak to widzę, słowo w słowo.

 

Tylko właśnie w pewnym rozumieniu to niekoniecznie jest sandbox a gra free roamingowa tak jak Driver czy pierwsza Mafia. To były gry z otwartym miastem ale na pewno nie były to sandboxy.

 

No ja to widzę dokładnie tak jak Yano opisał, że tak będzie wyglądał L.A Noire. Inna kwestia, że ludzie nazywają od jakiegoś czasu wszystko sandboxem, wystarczy, że w grze można skręcić w lewo lub prawo to od razu sandbox ;]. Dlatego nie za bardzo zgadzam się z Texem, że R* mówi to co chcą gracze usłyszeć bo jeżeli tak by było to gadaliby że to GTA w 1947.

 

Właśnie gadaliby, że to sandbox w klimacie noire itd. A tak nie jest, cały czas mówią żeby nie spodziewać się GTA właśnie po to żeby uświadomić/przyszykować graczy liczących "na nowe GTA" na późniejsze rozczarowanie, że to nie GTA-sandbox.

 

Nie ma być systemu reputacji.

 

Myślę, że L.A. Noire właśnie będzie podobny do pierwszej Mafii jeżeli chodzi o budowę i nie bycie sandboxem a posiadanie otwartego miasta.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Dokładnie tak to widzę, słowo w słowo.

 

Tylko właśnie w pewnym rozumieniu to niekoniecznie jest sandbox a gra free roamingowa tak jak Driver czy pierwsza Mafia. To były gry z otwartym miastem ale na pewno nie były to sandboxy.

 

No ja to widzę dokładnie tak jak Yano opisał, że tak będzie wyglądał L.A Noire. Inna kwestia, że ludzie nazywają od jakiegoś czasu wszystko sandboxem, wystarczy, że w grze można skręcić w lewo lub prawo to od razu sandbox ;]. Dlatego nie za bardzo zgadzam się z Texem, że R* mówi to co chcą gracze usłyszeć bo jeżeli tak by było to gadaliby że to GTA w 1947.

 

Właśnie gadaliby, że to sandbox w klimacie noire itd. A tak nie jest, cały czas mówią żeby nie spodziewać się GTA właśnie po to żeby uświadomić/przyszykować graczy liczących "na nowe GTA" na późniejsze rozczarowanie, że to nie GTA-sandbox.

 

Nie ma być systemu reputacji.

 

Myślę, że L.A. Noire właśnie będzie podobny do pierwszej Mafii jeżeli chodzi o budowę i nie bycie sandboxem a posiadanie otwartego miasta.

 

Oby tak było, liniowe misje i ewentualne zadania poboczne (w Mafii była to kradzież aut), które można wykonać albo olać.

Odnośnik do komentarza

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12811/rockstar-recommends-detour.html Rockstar Recommends: “Detour”

 

Czysty hardcore ;].

Jakby co to na 2 lub 4 wymieniliśmy również filmy warte obejrzenia przed zagraniem.


 

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/11/how-rockstar-put-me-into-la-noire.aspx How Rockstar Put Me Into L.A. Noire

 

WoW też chcę :turned:

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

http://herocomplex.latimes.com/2011/01/10/l-a-noire-new-tech-and-six-years-of-work-behind-epic-game/ L.A. Noire: New tech and six years of work behind epic game

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/12921/la-noire-previews-la-times-hero-complex-playstation-the-official.html L.A. Noire Previews: PlayStation: The Official Magazine Cover Story

 

"What's perhaps most interesting is how much a part of the experience the acting actually becomes. The moment-to-moment gameplay of L.A. Noire is a combination of walking around inspecting areas and casing joints, examining items, and driving - all punctuated by violence in the form of fistfights, shootouts and car chases... It is, quite simply, compelling cinema woven into a game narrative."

Odnośnik do komentarza

Ten tytuł wzbudził moją ciekawość, ale mam jedno pytanie czy dostaniemy wersję z napisami,

Zaraz pewnie odezwą się sami poligloci :confused: że trzeba było się uczyć języka otóż znam angielski ale nie w takim stopniu bym nie musiał się wsłuchać na tym co ktoś mówi a i tak zawsze zdarzą się przekłamania w tłumaczeniu a chyba przy tym tytule bez bardzo dobrej znajomości języka się nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza

http://uk.ps3.ign.com/articles/114/1144147p1.html L.A. Noire: Your Questions Answered

 

Polecam przeczytać konkretne pytania userów i odpowiedzi.

 

AndrewW91 asks... Could you give us a sense of how open the world is? And what kind of activities we can take part in while not on a mission (if any)?

 

Jeronimo Barrera: The world is completely open for you to travel through at all times, but the focus of the game is not the same as a Grand Theft Auto or Red Dead Redemption. This time, the city is a backdrop for the incredibly accurate real-world locations and crime scenes that Cole Phelps explores on his way to solving each case. The game has been crafted to seamlessly blend classic cops-and-robbers style action with dynamic interrogations and searching for suspects in a way that one doesn't distract from the other.

 

There are ambient events within the game world that you will hear more about in the weeks ahead, like unassigned cases or robberies in progress that you can take on outside of the main story, but the focus is on Cole's progression through the ranks of the LAPD and the events that unfold as a result.

 

It's a very intense game because we ask you to listen very carefully to what has been said and to remember names, places and clues, as well as decide whether you can believe what someone is saying. It's going to be a very new experience for our audience but one we think they are very ready for.

 

Ostatnie zdanie heh ryzykowne a zarazem coś ekstra. W dzisiejszych czasach wydawać grę w której trzeba robić coś więcej niż strzelać heh, ewidentnie pachnie przygodówką :wub:

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...