Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

<odlicza dni>


 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/13031/la-noire-original-artwork-detective-cole-phelps.html L.A. Noire Original Artwork: Detective Cole Phelps (avatar, tapeta)

 

lanoirephelpssmoke480x2.jpg


 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/20/retailers-reveal-possible-l-a-noire-release-date.aspx Retailers Reveal Possible L.A. Noire Release Date

 

Każdy podaje inną datę.


 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/13101/noir-city-9-in-san-francisco-fritz-lang-festival-in-nyc.html Noir City 9 in San Francisco & Fritz Lang Festival in NYC

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Premiera 17 maja.

Heh,idealnie albo prawie idealnie rok po RDR :)

GTA V w maju 2012? :D

 

Prędzej, niestety (lub 'stety' zależy kto co lubi), Max Payne 3 (jeśli ta gra tak długo wychodzi, to pewnie Agenta dostaniemy na przyszłą generację konsol :whistling:).

 

A co do trailer'a, wiadomo, pierwsza klasa. Jakby się oglądało zwiastun jakiegoś dobrego filmu, a nie gry.

Odnośnik do komentarza

na mnie ten trailer robil mniejsze wrazenie niz poprzednie, twarze nadal swietne, ale reszta jakos mniej

 

kurde chcial bym bardzo przygodówke w starym stylu tylko że w scenerii gta (cale miasto do dyspozycji)

boje sie ze to moze byc jakas strzelanka, mimo ze caly czas mowią że nie , ale boje sie ze bedzie "jedz do X , strzelaj, przeslu(pipi), jedz do Y strzelaj, przesłu(pipi)" itp

nie wiem skad mi sie taki pesymizm wział ale obawiam sie że przez to ze R jest tylko wydawcą a nie tworcą to jakość moze byc mniejsza niz sie spodziewamy i poza cudownymi twarzami nie bedzie wiele fajnego, a chcial bym sie mylić...

Odnośnik do komentarza

na mnie ten trailer robil mniejsze wrazenie niz poprzednie, twarze nadal swietne, ale reszta jakos mniej

 

kurde chcial bym bardzo przygodówke w starym stylu tylko że w scenerii gta (cale miasto do dyspozycji)

boje sie ze to moze byc jakas strzelanka, mimo ze caly czas mowią że nie , ale boje sie ze bedzie "jedz do X , strzelaj, przeslu(pipi), jedz do Y strzelaj, przesłu(pipi)" itp

nie wiem skad mi sie taki pesymizm wział ale obawiam sie że przez to ze R jest tylko wydawcą a nie tworcą to jakość moze byc mniejsza niz sie spodziewamy i poza cudownymi twarzami nie bedzie wiele fajnego, a chcial bym sie mylić...

Właśnie przez to, że R* jest tylko wydawcą, a nie twórcą, myślę że strzelania będzie znacznie mniej niż w pozostałych grach od tego wydawcy (i na całe szczęście nie będzie to GTA w stylu noir). W ogóle do kogo mielibyśmy strzelać na miejscu zbrodni? Do ofiar?? Do świadków i potem trupy przesłuchiwać?? Przecież to się kupy nie trzyma. Jasne, że czasami trzeba będzie użyć gnata, np. aby kogoś postraszyć, i będą na pewno jakieś tam pościgi, np. za jakimś tam podejrzanych, ale myślę, że główną naszą bronią będzie notatnik, badanie miejsca zbrodni, kojarzenie faktów i odpowiednie przesłuchiwanie świadków/podejrzanych. W ogóle Cole ma być tym dobrym gliną, więc głupie by było jakby zawsze pierwsze co robił to wyciągał broń i strzelał do wszystkiego co się rusza. I z ujawnionych dotąd przykładów misji, a właściwie śledztw (choćby np. tej z zapowiedzi w najnowszym PSX Extreme) nic nie ma o strzelaninach. I nawet na screenach i trailerze to też nie jest tematem przewodnim. Więc wydaje mi się że przynajmniej w tej kwestii możemy być spokojni.

Odnośnik do komentarza

Ma ktoś jeszcze link z działającym trailerem <prosi, błaga>? Rozumiem, że nie pokazali w nim "typowego gameplayu"?

 

Kurczę 17 maj ;/ szczerze mówiąc po cichu liczyłem - byłem pewien, że jednak będzie to początek kwietnia.

Tyle czekania jeszcze...

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Ma ktoś jeszcze link z działającym trailer <prosi, błaga>? Rozumiem, że nie pokazali w nim "typowego gameplayu"?

 

Kurczę 17 maj ;/ szczerze mówiąc po cichu liczyłem - byłem pewien, że jednak będzie to początek kwietnia.

Tyle czekania jeszcze...

 

Nie pokazali, tylko scenki.

 

Wszędzie usuwają, ale nie Rosjanie. :potter:

 

http://rutube.ru/tracks/4012930.html?v=6d4418824abdbb9fd4ef49f077f6037d

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ruski yt? Hehe nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego ;].

Wielkie dzięki - świetny trailer choć poprzedni lepszy.

 

Czekam teraz na jakiś gameplay z prawdziwego zdarzenia choć boję się, że R* może nie pokazać do premiery jak przy GTAIV (to znaczy do wycieku).

W sumie po tych wszystkich oczytanych playtestach jakiś obraz tam mam w głowie jak to będzie wyglądać. Tylko nie za bardzo "widzę" sekcji "przygodówkowych" - podnoszenie, sprawdzanie przedmiotów itd. dlatego to bym chciał najbardziej zobaczyć.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Eee tam tak można w nieskończoność heh. Co miesiąc wychodzą po 2-3 dobre gry, w tym roku zawsze coś z czymś będzie kolidować.

Jestem ciekaw skąd wszystkie/większość serwisów podawało kwiecień ;/. A przecież parę dni temu był nawet news o marcu choć w to akurat nie wierzyłem.

 

Z innej beczki jestem ciekaw co teraz z Infamous 2 który miał duże szanse wyjść w maju. A nie chce mi się wierzyć żeby Sony podejmowało walkę z R*.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

na mnie ten trailer robil mniejsze wrazenie niz poprzednie, twarze nadal swietne, ale reszta jakos mniej

 

kurde chcial bym bardzo przygodówke w starym stylu tylko że w scenerii gta (cale miasto do dyspozycji)

boje sie ze to moze byc jakas strzelanka, mimo ze caly czas mowią że nie , ale boje sie ze bedzie "jedz do X , strzelaj, przeslu(pipi), jedz do Y strzelaj, przesłu(pipi)" itp

nie wiem skad mi sie taki pesymizm wział ale obawiam sie że przez to ze R jest tylko wydawcą a nie tworcą to jakość moze byc mniejsza niz sie spodziewamy i poza cudownymi twarzami nie bedzie wiele fajnego, a chcial bym sie mylić...

Właśnie przez to, że R* jest tylko wydawcą, a nie twórcą, myślę że strzelania będzie znacznie mniej niż w pozostałych grach od tego wydawcy (i na całe szczęście nie będzie to GTA w stylu noir). W ogóle do kogo mielibyśmy strzelać na miejscu zbrodni? Do ofiar?? Do świadków i potem trupy przesłuchiwać?? Przecież to się kupy nie trzyma. Jasne, że czasami trzeba będzie użyć gnata, np. aby kogoś postraszyć, i będą na pewno jakieś tam pościgi, np. za jakimś tam podejrzanych, ale myślę, że główną naszą bronią będzie notatnik, badanie miejsca zbrodni, kojarzenie faktów i odpowiednie przesłuchiwanie świadków/podejrzanych. W ogóle Cole ma być tym dobrym gliną, więc głupie by było jakby zawsze pierwsze co robił to wyciągał broń i strzelał do wszystkiego co się rusza. I z ujawnionych dotąd przykładów misji, a właściwie śledztw (choćby np. tej z zapowiedzi w najnowszym PSX Extreme) nic nie ma o strzelaninach. I nawet na screenach i trailerze to też nie jest tematem przewodnim. Więc wydaje mi się że przynajmniej w tej kwestii możemy być spokojni.

Ja równiez biorę ją na dystans i raczej nie obawiam się o typową strzelaninę ale nudne dochodzenia w trakcie rozgrywki i ze tak naprawdę poza świetnym wykorzystaniem nowej technologi, będzie wiać od niej nudą.Dziwi mnie również entuzjazm Słupka, zawsze ochy i achy, a na koniec powtórka z rozrywki, która może uwidocznić małe upsss :P W przypadku RDR wiedziałem "od pierwszej chwili" że to nie może się nie udac ;) choć i też wkradała się czasem nuda :rolleyes:

Edytowane przez Bushisan
Odnośnik do komentarza

Entuzjazm heh tu nawet nie ma połowy takiego entuzjazmu co przy RDR; na razie. A jaram się bo to gra od R* (zresztą do jasnej cholery nie tylko ja), od razu uprzedzam zarzut, że to gra nie od R*.

Oczywiście, że R* robi również tą grę wystarczy przeczytać playtesty i zapowiedzi. Też myślałem, że jej nie robi na początku ale media, wywiady mówią co innego.

 

Spoko też mam pewne obawy ale kompletnie inne niż np. Twoje i Yano. Że samo strzelanie i jeżdżenie heh a czy tak mniej-więcej nie wygląda GTA i RDR? Czemu raptem miałoby mi przeszkadzać za co kocham GTA czy inne sandboxy.

Dziwią mnie obawy, że to będzie strzelanka z otwartym miastem. Przecież tak wyglądają właśnie gry od Rockstara...

 

Druga sprawa, że Beniek fajnie odpisał - strzelanie do trupów? Poza tym jak ktoś czyta zapowiedzi i playtesty to wie, że to nie będzie samo strzelanie. Chyba, że R* udostępnia tylko takie materiały :whistling:

Dlatego ja nie mam takich obaw.

 

Za to np. boję się całkowicie czego innego. Że gra będzie przegadana, że będzie więcej w niej gadania, cut-scenek niż samego gameplayu.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No rzeczywiście źle przeczytałem, myślałem, że tak jak Yano obawiasz się strzelania.

 

No ale co ja mogę, ufam tym ludziom bezgranicznie. Nawet jakby zapowiedzieli, że robią grę o Hannie Montanie czy Harrym Potterze to bym się jarał.

Nie wiem czy to będzie taki hit jak RDR ale w najgorszym wypadku będzie to gra dobra?

 

Nie wierzę, że to będzie średniak czy gra nudna (co najwyżej przegadana). Wiem jak wyglądają gry od R* i słowo nuda jest mi obce w ich produkcjach. Poza tym jeszcze raz polecam poczytać playtesty choćby w nowym PSX-ie czy Neo+ (obszerniejszy) żeby mieć mniej więcej obraz co się szykuje.

 

Ja czytam od ponad miesiąca, od pierwszych playtestów i może stąd większy entuzjazm.

A zresztą z RDR było podobnie a co wyszło to wyszło ;].

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Lol, a ja wlasnie licze ze gra bedzie przegadana - tyle, ze w takim sensie, ze to MY bedziemy prowadzic te rozmowy.

 

W takim aspekcie też mam nadzieję, że to właśnie tak będzie. Niech będzie mnóstwo gadania ale gadania w formie gameplayu czyli, że z tych wszystkich przesłuchań, scenek coś wynika. Na takiej zasadzie, że przykładowo "mamy Jana Kowalskiego który jest podejrzany o morderstwo. I teraz mamy go przesłuchać i wyciągnąć jak najwięcej informacji od niego po czym po przesłuchaniu zależnie ile się dowiedzieliśmy od nas zależy co zrobimy i w jaki sposób wykorzystamy te informacje. Czyli, że będziemy mogli/musieli jechać sprawdzić jego alibi, sprawdzić miejsca które wymienił lub osoby które podał, skojarzyć fakty itd.

 

Dalej po przesłuchaniu jedziemy sprawdzić przykładowo jakiś tam pub w którym był, na miejscu znajdujemy jakiś przedmiot który mówi o winie podejrzanego. I teraz znowu sami musimy wpaść gdzie dalej jechać jak to wykorzystać itd.

 

Żeby od nas zależało ile wyjmiemy informacji i co z nimi zrobimy. Jak to wszystko ułożymy, poprowadzimy itd.

 

Takie coś by było ekstra bo to by oznaczało rzeczywiście przygodówkę. Natomiast ja się boję żeby to nie było coś na wzór Heavy Rain (które de facto wyobrażałem sobie na początku tak jak opisałem), że z góry jesteśmy wrzuceni do danej lokacji i scenka, scenka, przesłuchanie, znowu od góry dana lokacja, w której żeby ruszyć musimy porozmawiać z konkretną osobą lub znaleźć przedmiot. I znowu scenka, scenka, scenka, przesłuchanie odgórna lokacja i tak w kółko.

 

Taka koncepcja "gameplayu pomiędzy scenkami i przesłuchaniami z których nic nie wynika bo i tak zostaniemy wrzuceni na właściwy tor" nie podoba mi się. I czegoś takiego nie oczekuje.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Z zapowiedzi wynika, ze niby gra ma tak wygladac jak powiedziales. I jesli tak bedzie, to bedzie to chyba najlepsza gra tej generacji.

 

Jesli jednak sprawdza sie zle przeczucia - bedziemy mieli do czynienia z epic failem (i bede mial gdzies czy gra ogolnie bedzie dobra - jak zapowiadali prawdziwa opowiesc detektywistyczna, ktorej przebieg naprawde zalezy od nas, to powinni nam to dac).

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza

co do mojej wczesniejszej wypowiedzi moze troche rpzesadzilem z obawą o ilosc strzelania, ale nowy trailer pokazuje ze strzelanie też bedzie wiec nie wzialem tego z sufitu ;p

 

tez sie boje ze przesluchania albo bedą automatyczne, a gracz niby bedzie musial wyciagac wnioski z twarzy, albo nawet jak będą opcje dialogów jak w rpg to bedą malo sensowne i malo rozwojowe (np jedna opcja = dobra, pozostałe = tracisz świadka, nie zyskujesz info) i że przez to gra bedzie polegała na probie zgadniecia ktora jest ta dobra

 

kolejna obawa to to że dziś gry są bardzo łatwe, i boje sie ze bedą tylko pozory myslenia i kombinowania

 

licze że to bedzie starodawna przygodówka z nową oprawą i otwartym miastem, wymagajacja myslenia i ineraktywnych rozmów ze swiadkami (cos lepszego niz w heavy rain)

 

 

boje sie też sprzecznych informacji - w jakimiś wywiadzie powiedzieli ze tak czy siak kazdą sprawe musiamy rozwiązac pozytywnie, to wlasnie obawa o łatwość i pozorność kombinowania, że gracz nie ma w sumie wplywu na to co sie dzieje bo i tak fabuła zmusi go do pozytywnego rozwikłania sprawy

z drugiej strony napisali ze mozna zapuszkować nie tego człowieka co trzeba, wiec już nie kumam o co chodzi

 

chciał bym żeby gra miala wiele zakonczen zależnych od tego czy dobrze rozwiażemy sprawe czy nie, albo zeby chociaż drogi do zakonczenia były bardzo rozwidlone i różnorodne, a nie takie prowadzenie za rączke do jedynego słusznego celu jak mamy w wiekszosci nowych gier

Odnośnik do komentarza

boje sie też sprzecznych informacji - w jakimiś wywiadzie powiedzieli ze tak czy siak kazdą sprawe musiamy rozwiązac pozytywnie, to wlasnie obawa o łatwość i pozorność kombinowania, że gracz nie ma w sumie wplywu na to co sie dzieje bo i tak fabuła zmusi go do pozytywnego rozwikłania sprawy

z drugiej strony napisali ze mozna zapuszkować nie tego człowieka co trzeba, wiec już nie kumam o co chodzi

 

Eee czegoś takiego chyba nie było, że musimy rozwiązywać pozytywnie. Właśnie śledztwa-sprawy mają być nieliniowe.

 

SoQ w zapowiedzi w nowym PSX-ie pisze:

 

"Wiadomo już, że każde ze śledztw to zamknięta, nieliniowa historia, Co stanie się, gdy damy zwieść się rozmówcy lub nie odnajdziemy kluczowego dowodu?"

 

Podobno gra ma nas informować, że coś jest nie tak, że coś przeoczyliśmy (co już mi się nie podoba).

 

dalej:

"Śmiało można jednak rzec, iż wielowątkowa fabuła i rozbudowana interakcja między bohaterami..."

 

To wyklucza liniowość gry, śledztw. Poza tym jeszcze dwie sprawy po pierwsze przecież nie od razu będziemy detektywami tylko będziemy zaczynać od najniższych szczebli. To też mnie zastanawia jak to będzie wyglądać bo teoretycznie na każdym szczeblu gameplay powinien wyglądać inaczej. I co główny trzon gry to bycie detektywem tak? A co jeżeli nie będziemy rozwiązywać spraw? Będziemy degradowani?

 

Kolejna sprawa przecież oprócz pracy w policji, Cole ma jakąś nieciekawą przeszłość-historię z II wojny światowej.

Co z tym? Jak to pokażą to będzie odrębny wątek-gameplay?

 

Tak sobie myślę, że nawet jak R* pokaże jakiś tam gameplay iluś minutowy. To i tak będziemy shit wiedzieć, że tak naprawdę czym jest L.A. Noire dowiemy się dopiero jak sami zagramy ewentualnie po opiniach graczy (nie recenzjach). I to jest fajna sprawa bo weźmy takie Uncharted, Killzone, MK, Duke Nukem, NFS, Fife, Crysisa, Infamousa, Girsy ITD. tu wiemy czego się spodziewać. To znaczy jak wygląda-jak będzie wyglądać gameplay.

 

A tu? Jedna wielka nie wiadomo, ryzyk-fizyk, ja tam już zdecydowałem ryzykuję-pre order złożony.

 

PS. Podoba mi się co napisałeś "licze że to bedzie starodawna przygodówka z nową oprawą i otwartym miastem" inaczej mówiąc oby to była "przygodówka nowej generacji".

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Podoba mi się co napisałeś "licze że to bedzie starodawna przygodówka z nową oprawą i otwartym miastem" inaczej mówiąc oby to była "przygodówka nowej generacji".

 

to byłaby rewelacja, niezależnie od liniowości i wielowątkowości. przygodówka + sandbox + otwarte środowisko. i jak się nie napalać?

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

http://www.rockstargames.com/newswire/article/13111/la-noire-coming-to-ps3-and-xbox-360-may-17-in-north-america-may-.html L.A. Noire w Europie wyląduje 20 maja, w UsA 17.

 

 

"L.A. Noire, the groundbreaking new crime thriller developed in a special partnership between Rockstar Games and Team Bondi"

 

:whistling:

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...