Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

5% wartości? Od kilku dni włączył mi się kalkulator, bo mam chrapkę na nowe auto rodzinne typu Kombi (Octavia/Astra/Focus), wszystkie do 200km, ale kwotowo koło 180-200k.. Obstawiałem OC/AC na jakieś 4k, ale jak miałbym zapłacić 10k, to trochę smutek. Nie to że nie stać, po prostu cebula w narodzie silna :nosacz:

Ale w sumię za 3 letnią FIestę w tym roku zapłaciłem 2100zł OC/AC przy 30 zniżki na AC (0 stłuczek w ostatnich 10 latach), no to by się mogło zgadzać :leo:

Edytowane przez Shago
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Shago napisał:

5% wartości? Od kilku dni włączył mi się kalkulator, bo mam chrapkę na nowe auto rodzinne typu Kombi (Octavia/Astra/Focus), wszystkie do 200km, ale kwotowo koło 180-200k.. Obstawiałem OC/AC na jakieś 4k, ale jak miałbym zapłacić 10k, to trochę smutek. Nie to że nie stać, po prostu cebula w narodzie silna :nosacz:

 

Tu jest jednak dużo zależności różnych, to fury raczej z dużymi silnikami i cena ubezpieczeń tak wygląda. Przy bardziej cywilnych aż tak źle to nie wygląda ;)

 

Jak miałem kiedyś zwykłą A6, to płaciłem 3% wartości, ale mniejszy silnik itp. 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Shago napisał:

5% wartości? Od kilku dni włączył mi się kalkulator, bo mam chrapkę na nowe auto rodzinne typu Kombi (Octavia/Astra/Focus), wszystkie do 200km, ale kwotowo koło 180-200k.. Obstawiałem OC/AC na jakieś 4k, ale jak miałbym zapłacić 10k, to trochę smutek. Nie to że nie stać, po prostu cebula w narodzie silna :nosacz:

Ale w sumię za 3 letnią FIestę w tym roku zapłaciłem 2100zł OC/AC przy 30 zniżki na AC (0 stłuczek w ostatnich 10 latach), no to by się mogło zgadzać :leo:

Spokojnie od nowych fur, cywilnych i w bardziej „ludzkich” cenach, to trzeba liczyć za pakiet ubezpieczeń obecnie ok 3% wartości auta. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Mani napisał:

Ja teraz zapłaciłem za OCAC mojego Focusa 1987 ziko. Nawet na wartości zyskał 15k.

 

@Shago

 

CEED kombi ok 135 tys.

 

O Panie, 145k za mega dopasioną wersję, która mnie w pełni zadowala :obama:. Że też tego wcześniej nie widziałem.. Chyba przyjdzie czas rozstania z Fordem..

A w KIA można negocjować? :kaz: 

Odnośnik do komentarza
21 godzin temu, balon napisał:

@Mani A mają Ceed już/znowu automaty? Bo ostatnio coś z tym problem był? 

 

Od 25 listopada można u mnie znów zamawiać ;) 

 

@gtfan

 

10% ? Chłopie 3-5 jak dostałeś to było święto. jak można dostać 10% jak marża na samochodzie to 5ka. o_O  Nie czarujmy się jak nie zarobisz na samochodzie to nie ma szans, że go oddasz za friko. No chyba ze wolontariat prowadzisz albo dokładasz do interesu. 

Edytowane przez Mani
Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, gtfan napisał:

sorry jeszcze nie zauważyłem że mi odpowiedziałeś :)  

 

mój przypadek - w 2019r brałem 1.4 140KM DCT SW w wersji L, cennikowo wtedy stał 93500, plus pakiet Business Line w promocji za 4k, lakier 2.3k i jeszcze dołożyli mi czujniki z przodu za tysia (odjebali straszny dramat z nimi), łącznie 100800zł, po rabacie na fakturze było 91000, więc ok 10% rabatu było :) 

 

to były ceny :( 

 

a nie brałeś jakiegos demo/zastępcze/wyprzedaż rocznika? Bo no wygląda to nieźle. Niestety dziś to można pomarzyć o czymś takim.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, gtfan napisał:

a ceny faktycznie wtedy to była niezła przepaść względem tego co teraz jest...

 

Rozglądałem się wtedy za czymś (ostatecznie nie kupując nic, bo nie było mi akurat wtedy niezbędne nowe auto... co za niefart z perspektywy czasu) i pamiętam, że na przykład Stonica można było dorwać za 59-61k, podstawową wersję Megane w tych samych granicach, Clio V (to najnowsze) w okolicach 55k, w okolicach 60k było też Polo i Ibiza, a jak się chciało przyoszczędzić to chyba nawet z 4 z przodu były oferty na Rio. :D A to tylko 3 lata temu. 

Odnośnik do komentarza

No tak tylko ten Focus za 75k był m.in. na kołpakach, miał okropne zderzaki i progi, nie miał multimediów i malutki wyświetlacz i ogólnie prezentował się ubogo. Teraz ten za 121k jest to wersja Titanium po lifcie i jest bardzo dobrze wyposażona, ma m.in. multimedia z szerokim ekranem, nawigacją, Fordpass connect, systemem keyfree i reflektorami Full Led. Chociaż to i tak wysoka cena za hatchbacka z manualem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To prawda, ale chodzi o sam fakt: jak ktoś chciał mieć Focusa, to nie musiał płacić za wszystkie te bajery. Z bajerami o których piszesz wychodziło coś koło 90k, więc to i tak bardzo duża różnica w cenie.

Za 121K można było mieć Focusa w wersji Vignale, z automatem i silnikiem 180KM + cała masa innych bajerów. No przepaść.

Edytowane przez Shago
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...